abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70310288
Ik maak me er zelf ook schuldig aan, al bind ik ook nog wel eens in. Maar eigenlijk is het echt achterlijke tijdsbesteding als je er goed over nadenkt... Met mensen die je niet kent op internet een 'discussie' voeren die je wilt winnen maar waar je toch nooit uitkomt. En al kom je eruit, wat dan?
-
pi_70310307
ah alleen sinadO nog en dan is t feest compleet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_70310336
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
ah alleen sinadO nog en dan is t feest compleet
-
pi_70310343
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja sorry, maar ik kan geen inhoudelijke vraag ontdekken Dat alleen van die taalfouten van mij, maar daar ga ik verder niet op in.
Dat kan

Maar als jij echt een discussie wil voeren had je beter kunnen zeggen :

Hoe /wat bedoel je want ik begrijp niet wat je schrijft..... ipv van te zeggen : Jezus leer lezen

Ik wil gerust met jou een discussie aangaan , maar dan mag je hem ook netjes vragen indien je iets niet begrijpt van wat iemand tegen je zegt!
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_70310386
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

coûte que coûte.
Waarom vernederlands je die spelling dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:23:15 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70310405
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef prupke het volgende:

[..]

Dat kan

Maar als jij echt een discussie wil voeren had je beter kunnen zeggen :

Hoe /wat bedoel je want ik begrijp niet wat je schrijft..... ipv van te zeggen : Jezus leer lezen

Ik wil gerust met jou een discussie aangaan , maar dan mag je hem ook netjes vragen indien je iets niet begrijpt van wat iemand tegen je zegt!
Ok dan. Ik wil wel discussiëren maar net gaven een aantal users mij daar niet de gelegenheid toe.

Op welke punten vind jij dat ik de plank mis sla?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_70310510
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ok dan. Ik wil wel discussiëren maar net gaven een aantal users mij daar niet de gelegenheid toe.

Ik zeg nergens dat je plank mis slaat

Je geeft in je op eigenlijk al aan waarom users van Fok zo zijn/doen /en laten

Je stelt een vraag en je geeft daarbovenop al weer een antwoord
(en omdat je het zo schrijft krijg je van mij een beetje sarcastische opmerinkingen terug , waar ik van gehoopt had dat je ze door zou hebben )
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:30:18 #83
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70310574
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je plank mis slaat

Je geeft in je op eigenlijk al aan waarom users van Fok zo zijn/doen /en laten

Je stelt een vraag en je geeft daarbovenop al weer een antwoord
(en omdat je het zo schrijft krijg je van mij een beetje sarcastische opmerinkingen terug , waar ik van gehoopt had dat je ze door zou hebben )
Enigszins wel ja. Ik hoopte alleen dat iemand inhoudelijk de discussie aandurfde, niet dus

Ik gaf inderdaad in de op meteen het antwoord al, maar ik dacht dat ik op sommige punten toch wel ergens mis zou slaan, en dat daaruit wel een discussie uit zou verwikkelen.

Maar het is meer ouderwets modder gevecht
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:31:58 #84
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70310613
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
Mij dunkt dat met name KLB adequaat te typeren valt als een verzameling 4chan-epigonen, van wie het gros zich vermeit met het bruuskeren van anderen. De situatie in KLB veralgemeniseren tot algemene kenschetsing van Fok! leidt dan ook noodzakelijkerwijs tot een te deplorabel tafereel. Of ben je echt de mening toegedaan dat voornoemde handelswijze tekenend is voor Fok! en général?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:33:18 #85
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70310660
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:31 schreef Iblis het volgende:

[..]

Mij dunkt dat met name KLB adequaat te typeren valt als een verzameling 4chan-epigonen, van wie het gros zich vermeit met het bruuskeren van anderen. De situatie in KLB veralgemeniseren tot algemene kenschetsing van Fok! leidt dan ook noodzakelijkerwijs tot een te deplorabel tafereel. Of ben je echt de mening toegedaan dat voornoemde handelswijze tekenend is voor Fok! en général?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapte emimich post
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_70310688
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Enigszins wel ja. Ik hoopte alleen dat iemand inhoudelijk de discussie aandurfde, niet dus

Ik gaf inderdaad in de op meteen het antwoord al, maar ik dacht dat ik op sommige punten toch wel ergens mis zou slaan, en dat daaruit wel een discussie uit zou verwikkelen.

Maar het is meer ouderwets modder gevecht
tis nog geen modder hoor
ander had er wel een slot op gezeten

Vertel nu eens gewoon wat je dwars zit...zonder in de ONZ of KLB terecht te komen...
pi_70310737
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:31 schreef Iblis het volgende:

[..]

SPOILER
bij het woord adequaat....gingen mijn ogen dicht

Gelukkig kan ik ik blind typen....

truste allemaal
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:50:51 #88
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70311007
Net wanneer ik dacht dat je topics niet hopelozer konden worden kom je met dit pareltje op de proppen. Chapeau, je bent nu echt officieel de allergrootste faalbaas van fok.
  woensdag 24 juni 2009 @ 07:30:46 #89
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70312148
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef TNA het volgende:

[..]

Verdomd! Sorry, ik dacht dat dit topic wel KLB moest zijn

slotje was nog steeds terecht hoor
en hoe
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo