Het is toch fijn dat iedereen correct nederlands kan typen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik loop alweer ruim 3000 posts mee op fok. En wat mij steeds weer blijft verbazen is het feit dat er mensen zijn die die ongekende drang hebben om hun gelijk te halen, koste wat het kost, koet ke koet. Waar komt dat toch vandaan zou je denken? Het eerste wat in me op kwam is: Fok veel hoogopgeleiden, dus de appel zal nog wel niet zo ver van de boom vallen. Wrong! Het is een gecreëerde cultuur wat hier rond hang wat daar voor zorgt. Iedereen op fok (althans de meeste) hebben die neiging. Maar waarom toch? Hebben wij elkaar wat tegen over elkaar wat te bewijzen?
De autoritaire stijl van fok!
Zoals ook Wikipedia dat al zegt:{De vermeende autoritaire stijl waarop de eigenaar zijn forum beheert heeft regelmatig tot grote conflicten geleid.)Bron: Wikipedia.
Deze stijl van fok leiden heeft er voor gezorgd dat het enorm veel leden heeft, bij fok ben je op het juiste adres om keiharde discussies met elkaar aan te gaan. Nergens op het internet is een Nederlands forum dat zo groot is, waar discussies op zo'n hoog niveau gehouden worden. Dat maakt Fok zo groot.
Waarom?
[quote]Op fok wordt je op spellings fouten afgebrand. Dat maakt het voor de gemiddelde scooter forum gebruiker het er niet leuker op. Daarmee weer je automatisch dat soort mensen.
mijn vocabulair is best goed, al zeg ik het zelfquote:De meeste fokkers hebben een behoorlijk vocabulaire (synoniem.net gebruikers daargelaten) Voor de meeste mensen is het dan ook niet prettig om elk woord op te zoeken, die je hier op de site tegenkomt.
Hieruit blijkt dus dat er geen onderwijs meer word gegeven?quote:Sommige users hebben er een handje van om hun pretentieuze kennis aan iedereen door te luchten. Welke historische personen ze al niet kennen, welke boeken ze gelezen hebben, en weet ik het al niet meer. En dat terwijl de middelde Hollander Neder/medelander geen idee heeft wie of wat het is.
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.quote:hoop gezeur
Waar draait 't dan wel om? Of pleit je voor een fok waar niemand het met elkaar eens is, maar daar dan ook niet over post? Want het eens zijn met anderen maakt je confirmistisch, discussie aan gaan betekend dat je nooit je gelijk zal krijgen(het blijft fok)quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ps er staan nog wat taalfouten in je stuk
Maar daar zal ik niet moeilijk over doen.
Waarom fok zo is geworden. Waarom iedereen de behoefte heeft om z'n gelijk benadrukt te hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Waar draait 't dan wel om? Of pleit je voor een fok waar niemand het met elkaar eens is, maar daar dan ook niet over post? Want het eens zijn met anderen maakt je confirmistisch, discussie aan gaan betekend dat je nooit je gelijk zal krijgen(het blijft fok)
Ik ga het niet over de taal fouten hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:03 schreef prupke het volgende:
[..]
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.
[quote]
Kom dan eens met een concrete klacht/generale opmerking , ipv om het gebeuren heen te praten (ik wou lullen zeggen )
Omdat nuanceren niet leuk is? Omdat ik plezier heb aan het trollen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom fok zo is geworden. Waarom iedereen de behoefte heeft om z'n gelijk benadrukt te hebben.
P.s Ik heb het topic expres niet in KLB gezet, omdat het niet om een ik heb gelijk topic gaat. Puur alleen om een zuivere/leuke discussie op gang te krijgen.
Dat is dan jou keus. Maar blijf dan weg uit dit topic als je niets te melden hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat nuanceren niet leuk is? Omdat ik plezier heb aan het trollen?
Niet om te moeilijk te doen hoor : maar lees mijn post nog eens doorquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom fok zo is geworden. Waarom iedereen de behoefte heeft om z'n gelijk benadrukt te hebben.
P.s Ik heb het topic expres niet in KLB gezet, omdat het niet om een ik heb gelijk topic gaat. Puur alleen om een zuivere/leuke discussie op gang te krijgen.
Hoe bedoel je ik heb niets te melden? Ik leg hier toch uit waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan jou keus. Maar blijf dan weg uit dit topic als je niets te melden hebt.
Trollen doe je in de klb/onz.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan jouW keus. Maar blijf dan weg uit dit topic als je niets te melden hebt.
ook nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet om te moeilijk te doen hoor : maar lees mijn post nog eens door(met de vraag waarom....? )
ws ben ik het met je eens....misschien om een andere reden...
maar goed daar kunnen we wellicht over eenkomen !
Dat de badinerende kwalificaties en laatdunkende epitheta in KLB usance zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het er in andere fora eender aan toegaat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Ik heb geen zin om zo laat nog, dat soort zinnen te moeten ontleden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat de badinerende kwalificaties en laatdunkende epitheta in KLB usance zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het er in andere fora eender aan toegaat.
had ik ook bij t lezen van de op, maar het is me toch geluktquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Ik heb geen zin om zo laat nog, dat soort zinnen te moeten ontleden.
Ik geef duidelijke antwoorden van mijn kant uit op jouW opquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik ga niet met klachten of concrete opmerkingen komen. Maar meer vraagstukken, die ''duidelijk'' in de op staan.
Ik heb in die OP haast geen moeilijk woorden gebruikt (hooguit 5) maar toen waren die ook echt nodig. Niet in die zin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ik ook bij t lezen van de op, maar het is me toch gelukt
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Ik heb geen zin om zo laat nog, dat soort zinnen te moeten ontleden.
Oi, Kak is ok een vak hequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat de badinerende kwalificaties en laatdunkende epitheta in KLB usance zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het er in andere fora eender aan toegaat.
In andere fora dan KLB zijn discussies vaker wat gemoedelijker, zonder dat er direct gescholden wordt of dat mensen belachelijk worden gemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ja sorry, maar ik kan geen inhoudelijke vraag ontdekkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik geef duidelijke antwoorden van mijn kant uit op jouW op
Maar het lijkt er op dat jij het daar niet mee eens bent (wat mag natuurlijk) ga je net zo reageren als de mensen die jij "verafschuwt" op Fok.
Jouw commentaar op mijn reacite : Jezus leer lezen!!
Ik ga daarop verder met je in "discussie" toch?
Ik had ook kunnen zeggen : Heb ik gedaan, leer jij maar eens lezen!
Ik geef jou de kans om te discussieren(moet je die ook fatsoenlijk aanpakken )
coûte que coûte.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef cultheld het volgende:
@TS, wat bedoel je precies met 'koet te koet'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |