Foto's voor ons makenquote:
Dat is mooi! Maar oof ik het zou kunnen, zou te nieuwsgierig zijn om niet te kijken, alhoewel ik misschien haar ook wel de rust gun.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:37 schreef beelz het volgende:
Mooi met rust laten, ze komt vanzelf wel naar je toe om trots te laten zien dat ze kittens heeft.
Foto's komen zekerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is mooi! Maar oof ik het zou kunnen, zou te nieuwsgierig zijn om niet te kijken, alhoewel ik misschien haar ook wel de rust gun.
Foto's! ?
Ik zal het haar zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef RTB het volgende:
Herinner haar eraan dat ze goed moet puffen, alhoewel dat een tijdje geleden ook al in twijfels is getrokken.
Heb je ooit een bevalling van een kat gezien? Das eigenlijk meer zielig dan schattig. Ik heb met Nozem meerdere nestjes meegemaakt en die kwam na bevalling altijd heel trots naar me toe. Dan is het pas tijd voor foto's.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is mooi! Maar oof ik het zou kunnen, zou te nieuwsgierig zijn om niet te kijken, alhoewel ik misschien haar ook wel de rust gun.
Foto's! ?
Zijn ook lelijke mormelsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef Susi het volgende:
M'n moeder komt thuis, gaat kijken en er is er al eentje geboren : 'Er ligt er al een, en die is lelijk '
Alsof zij er zo schattig uitzag net nadat zij geboren was...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef Susi het volgende:
M'n moeder komt thuis, gaat kijken en er is er al eentje geboren : 'Er ligt er al een, en die is lelijk '
Ah, dat eerste dacht ik ook maar ik vond het niet kunnen om dat te zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Alsof zij er zo schattig uitzag net nadat zij geboren was...![]()
Dat gebeurt niet vaak, dat pasgeborenen er schattig uitzien, daar gaat meestal wel een paar uur/dagen overheen...
Zwart/wit gevlekt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, dat eerste dacht ik ook maar ik vond het niet kunnen om dat te zeggen
Er zijn nu twee koetjes uit
Ze zijn in theorie al weg allemaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je ze houden of mogen de FFers gaan gillen welke ze willen
Dat is helemaal goed voor elkaar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze zijn in theorie al weg allemaalWe hadden zo'n vijf gegadigden
Goed geregeld! Ik zit ook nog stiekem te azen op een zusje voor Pixel, maar ben blij dat deze in ieder geval goed terechtkomenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze zijn in theorie al weg allemaalWe hadden zo'n vijf gegadigden
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed geregeld! Ik zit ook nog stiekem te azen op een zusje voor Pixel, maar ben blij dat deze in ieder geval goed terechtkomen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Onze poes is ook zowat aan de beurt. Dikke buik, veel honger, hele dikke tepels. vraag me echt af wanneer ze gaat bevallen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Susi het volgende:
Het zijn er uiteindelijk vier geworden en vooralsnog doen ze het allemaal hartstikke goed![]()
Mijn camera is pleitos, maar vanmiddag komt broertjelief en ik heb 'm gezegd dat ie z'n camera plus kabel even moet meenemen.
Drie hebben al een nieuw onderkomen, een vierde in principe ook, maar we denken er over om eentje zelf te houden. Maar daar in elk geval geen zorgen over, anders hadden we de moederpoes al laten steriliserenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
![]()
How cute!!
![]()
![]()
Misschien had je het al beantwoord, maar heb ik het gemist, ga je ze zelf houden? Of hebben ze al nieuwe baasjes?
Linksom of rechtsom; jonge poesjes zijn altijd schattigquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef Susi het volgende:
@ ElisaB : Ik vind de koetjes juist het leukste inderdaad
Ik maakte me daar sowieso geen zorgen over, was gewoon nieuwschierig!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Drie hebben al een nieuw onderkomen, een vierde in principe ook, maar we denken er over om eentje zelf te houden. Maar daar in elk geval geen zorgen over, anders hadden we de moederpoes al laten steriliseren.
@ ElisaB : Ik vind de koetjes juist het leukste inderdaad
Ik ook!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:07 schreef Desunoto het volgende:
Kickje! Ik ben stiekem wel benieuwd naar hoe de jonge katjes er nu uit zien.![]()
Nieuwe foto's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |