Foto's voor ons makenquote:
Dat is mooi! Maar oof ik het zou kunnen, zou te nieuwsgierig zijn om niet te kijken, alhoewel ik misschien haar ook wel de rust gun.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:37 schreef beelz het volgende:
Mooi met rust laten, ze komt vanzelf wel naar je toe om trots te laten zien dat ze kittens heeft.
Foto's komen zekerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is mooi! Maar oof ik het zou kunnen, zou te nieuwsgierig zijn om niet te kijken, alhoewel ik misschien haar ook wel de rust gun.
Foto's! ?
Ik zal het haar zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef RTB het volgende:
Herinner haar eraan dat ze goed moet puffen, alhoewel dat een tijdje geleden ook al in twijfels is getrokken.
Heb je ooit een bevalling van een kat gezien? Das eigenlijk meer zielig dan schattig. Ik heb met Nozem meerdere nestjes meegemaakt en die kwam na bevalling altijd heel trots naar me toe. Dan is het pas tijd voor foto's.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is mooi! Maar oof ik het zou kunnen, zou te nieuwsgierig zijn om niet te kijken, alhoewel ik misschien haar ook wel de rust gun.
Foto's! ?
Zijn ook lelijke mormelsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef Susi het volgende:
M'n moeder komt thuis, gaat kijken en er is er al eentje geboren : 'Er ligt er al een, en die is lelijk '
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |