quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Susi het volgende:
Het zijn er uiteindelijk vier geworden en vooralsnog doen ze het allemaal hartstikke goed![]()
Mijn camera is pleitos, maar vanmiddag komt broertjelief en ik heb 'm gezegd dat ie z'n camera plus kabel even moet meenemen.
Drie hebben al een nieuw onderkomen, een vierde in principe ook, maar we denken er over om eentje zelf te houden. Maar daar in elk geval geen zorgen over, anders hadden we de moederpoes al laten steriliserenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
![]()
How cute!!
![]()
![]()
Misschien had je het al beantwoord, maar heb ik het gemist, ga je ze zelf houden? Of hebben ze al nieuwe baasjes?
Linksom of rechtsom; jonge poesjes zijn altijd schattigquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef Susi het volgende:
@ ElisaB : Ik vind de koetjes juist het leukste inderdaad
Ik maakte me daar sowieso geen zorgen over, was gewoon nieuwschierig!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Drie hebben al een nieuw onderkomen, een vierde in principe ook, maar we denken er over om eentje zelf te houden. Maar daar in elk geval geen zorgen over, anders hadden we de moederpoes al laten steriliseren.
@ ElisaB : Ik vind de koetjes juist het leukste inderdaad
Ik ook!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:07 schreef Desunoto het volgende:
Kickje! Ik ben stiekem wel benieuwd naar hoe de jonge katjes er nu uit zien.![]()
Nieuwe foto's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |