quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef fIoortje het volgende:
Net getest, ik ben niet zwanger. Aan de ene kant wel fijn, aan de andere kant ook wel jammer!
Zal ik m veranderen dan Mams?quote:
tnx <3quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Veel plezier vanavond Rocka! En jammer Floortje, maar wat niet is kan komen natuurlijk.![]()
Zometeen aan de Lasagne. Misschien een beetje te heet voor bij dit weer maar het stond nou een keer op het programma
Ja ik vind jou ook een lekker ding.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
tnx <3
ik denk elke keer aan een mals stukje kip als ik jou zie posten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef huuphuup het volgende:
floortje mixed feelings idd maar goed fijn dat je verder kunt met de dingskes waar je naar uitkeek![]()
hihi mn lief heeft de wc geverfd, is moooooi gewordenmaar hij ging in zn boxershort verven dus, vanwege geen oude verfbroeken enzo, heeft ie met zn kont per ongeluk tegen de muur gestaan en nu zit er zo'n tegelprint op zn gat
behoorlijk!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Blegh Vicky wat verschrikkelijk irritant zeg.
Tex ja dat is vervelend
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan weer typen zonder pijnscheuten
Maar nog wel beetje rustig aan doen
Ow, das kut....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een ontsteking in m`n hand/pols door het haken
Erfenisje van m`n fibromyalgie
Mijn moeder was éíndelijk van alle fybromyalgie klachten af na lange tijd. Totdat ze aan medicijnen moest vanwege hartritmestoornissenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een ontsteking in m`n hand/pols door het haken
Erfenisje van m`n fibromyalgie
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef RockabeIIa het volgende:
*blij kijkt*
wel een vreselijk eigenwijsje, liet nauwelijks zijn gezichtje zien, continu armen ervoor of met zijn neus de placenta in maar toen op het eind opeens toch <3 en we kregen een lachje, en een echte B-manblik...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef RockabeIIa het volgende:
*blij kijkt*
wel een vreselijk eigenwijsje, liet nauwelijks zijn gezichtje zien, continu armen ervoor of met zijn neus de placenta in maar toen op het eind opeens toch <3 en we kregen een lachje, en een echte B-manblik...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik F5 ook voor een foto van B-man2![]()
Mous wat een goeie score!!Cas zal vast een gat in de lucht springen
oh ik ben zo blij met ons wc'tje nu![]()
haha, ik vind het echt een enorme verandering. Van dit naar dit. Er komt nog een plankje bovenin enzo voor wat troepjes en dan is t eindelijk na een half jaar klaar
Barbaar..m`n 538toiletquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik F5 ook voor een foto van B-man2![]()
Mous wat een goeie score!!Cas zal vast een gat in de lucht springen
oh ik ben zo blij met ons wc'tje nu![]()
haha, ik vind het echt een enorme verandering. Van dit naar dit. Er komt nog een plankje bovenin enzo voor wat troepjes en dan is t eindelijk na een half jaar klaar
oi paars he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Ik vind die blauwe naadjes eigenlijk wel briljant
.
ik vond em eerst wel raar maar bedacht me dat die fu**ers vast niet doorhadden dat we nog in NL zaten en niet in DLDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef snoopy het volgende:
Even een vraagje aan de iPhonebezitters hier: kregen jullie vandaag ook een sms van t-mobile dat internetten vanuit het buitenland geld kost? Ik vond het zo'n raar berichtje
Neuh hou maarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:41 schreef huuphuup het volgende:
TF'ke haha
we hebben de wc bril nog hoor als je wilt
mijn tante heeft sinds een paar weken een soort van zenuwpijn remmende medicijnen en staat voor het eerst sinds jaren zonder pijn op 's morgens. zij heeft het wel echt heel erg trouwens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Barbaar..m`n 538toilet
Ziet er stukken beter uit zo!
Belana, er zijn niet echt speciale medicijnen behalve ontstekingsremmers als er weer eens ergens de fik in slaat. Verder gelden de standaardregels voor iedereen, in extra mate voor mensen met fibro, gezond eten, genoeg slapen, voldoende sporten![]()
Ik heb me er eigenlijk nooit verder in verdiept na de diagnose, heb het geaccepteerd als iets wat bij me hoort, ben gewoon een krakkemik
ooooh jij hebt hem ook gehad. Ik was al bang dat ze dachten dat ik in het buitenland zat en binnenkort een dikke vette rekening kon verwachten ofzo. Heb ze voor de zekerheid nog maar even gemaild.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik vond em eerst wel raar maar bedacht me dat die fu**ers vast niet doorhadden dat we nog in NL zaten en niet in DLD
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neuh hou maar
Nu ik bekomen ben van de hormonen ben ik wel klaar met dat schreeuwerige
ja net gedaan. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:03 schreef Saffier het volgende:
Hmmmm, het werd ijs met banaan en wat slagroom. En nu wil ik een appelflap
Huup dat van je lief is wel heel erg![]()
Gaatie bellen?
Oh ik lees dit nu pas! Maar nee, ik heb er niets voor gekregen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef bixister het volgende:
dat klinkt wel bekend misschien, TF? jij had toch ook een hartritmestoornis? heb je daar ook medicijnen voor gekregen? wel fijn dat 't met die pols weer iets beter gaat.
ah, rijstebuiltje is vandaag een mevrouw geworden!het was hier prachtig weer, hopelijk daar ook?
rocka, hij lijkt dus op B!weer zo'n fijne vent!
![]()
Hoef er niet over te bellen dus. Wel jammer..quote:Vraag
Ik heb het magazine met de kortingsbonnen ontvangen maar de Pampers bonnen missen.
Antwoord
Voor de selectie van zowel het magazine als de Pampers kortingsbonnen, maken wij gebruik van aangekochte adressenbestanden die voor iedere uitgave opnieuw geselecteerd worden. Het kan voorkomen, dat je voorheen geen magazine kreeg en nu wel of visa versa. Tevens kan het voorkomen dat er voorheen Pampers kortingsbonnen in het bonnenboekje bijgesloten zaten en nu niet.
Voor meer informatie over P&G in Nederland kun je onze website bezoeken: www.nl.pg.com
trusten madammekequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:31 schreef pinquit het volgende:
hoi ladies!
Ik heb wel bonnen, maar er zit bij mij ook geen pampers tussen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef E.T. het volgende:
Hij steekt z'n tong ook al vast uit, Rocka![]()
Hier zijn toch ook mensen die dat boekje 'Lekker in het leven' ofzo ontvangen? Die met die fijne kortingsbonnen er altijd bij?![]()
Bij de nieuwe die ik vandaag kreeg zitten geen pampers-bonnen meerDie bonnen waren toch altijd wel fijn.. tientje korting bij 3 pakken..
Ik heb niet eens bonnen deze keerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb wel bonnen, maar er zit bij mij ook geen pampers tussen.
Heujquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:44 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !
Hier ook bonnen (en nee geen pampers..) wel gratis tandpasta
Hier is het bewolkt... nou ja kan het even afkoelen.
Christan veel plezier ! En Floortje sterkte met je mannetje ! Hier heeft jongste de waterpokken gehad toen hij 10 mnd was ofzo, heel licht (pokje of 20 schat ik )maar daarna nooit meer.[b] Een broerjte van een klasgenootje van hem heeft het nu al 4x gehad, en ook 4x heel erg (zelfs ziekenhuisopnames). Hij maakt ws geen antistoffen aan tegen de waterpokken. Wordt nu uitgezocht.[/b]
Ja ze zijn met tegelverf van Flexa geverfd. Is speciaal voor tegeltjes enzo (gohquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef PM-girl het volgende:
Snoop, ik had de sms ook en vreesde hetzelfde als jij. Zeker omdat ik net een nieuwe app had. Loos alarm dus, gewoon vakantie info wrs.
Huup, zijn de tegels met speciale verf geverfd? Ziet er goed uit!
Floortje, jammer! Maar toch ook fijn, proost alvast!
watserdan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:22 schreef aeque het volgende:
Mag ik even plaatsnemen op het bankje? Moet ff ontstressen...
dankjewel!quote:
*neemt de koffie graag aan*quote:
poepkindjes zijn ook best leuk om te bekijken op de echoquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:51 schreef m@x het volgende:
Heb net een afspraak gemaakt voor een echo. En ik ben niet eens zwanger
Ja dat weet ik, maar dat kind is zo slim/bijdehand dat ik dat niet red met m'n vmbo..quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:49 schreef Vicky het volgende:
Tis echt een faaaaaase!
Je moey wel consequent blijven anders neemt ze een loopje met je
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:36 schreef freecell het volgende:
Ben net even de boodschappen aan het opruimen, L. op de grond in de kamer aan het spelen. Denk ik: 'hmmm, hij zal ook wel trek hebben nu, even wat fruit pakken'.
En toen hoorde ik niks meer uit de kamer.... Das altijd verdacht, dus ik kijken.
Heeft hij TARA's tas opengemaakt, er een zak met een rozijnenbol uitgetrokken, die zak opengepeuterd en zit hij zielstevreden een bolletje te eten
Hij mag hem houdenDan maar een keer een bolletje ipv fruit
Arme TARA, daar gaat zijn halve ontbijt
quote:
of een getoaste boterhamquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zo klinkt het helemaal vies.
Maar ik hou dan ook niet van cornflakes... die sensatie van zacht geworden hard...
Doe mij maar gewoon Brinta!
Ik krijg het dus echt niet wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Brinta is niet vies. Brinta is lekker! En het is ook nog eens echt heel erg lijn-technisch verantwoord en het helpt mij heel wat ochtendjes zonder trek door!
Duh! Zonder suiker, anders is het echt goor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg het dus echt niet wegMaarja, ik ben hoe dan ook wel raar qua eten
En lijn-technisch verantwoord hangt denk ik ook af van hoeveel suiker je erin mikt toch
zonder suiker is goor :pquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duh! Zonder suiker, anders is het echt goor!
Niet lekker vinden kan natuurlijk altijd.
Ik wilde bijna zeggen, doe dan maar Brintaquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een eierkoek gegeten... Ben verslaafd aan eierkoeken
Wat ik overigens echt lekker vind met boter (nouja, halvarine, vooruitquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Vicky het volgende:
Ik eet ze het liefst met boter maar ik ben regelmatig te li om naar de koelkast te lopen
oeh ja lekkerquote:
Ja, nou, nee, een gewoon saai bakje kwark dus. Gelukkig vind ik dat ook lekkerquote:
Mooi man, duowagen! Ik zie het voor me, Tyler voorin, zijn broer Tray achterinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Cornflakes en muesli enzo eet ik alleen met yoghurt.
En dan komt Kim tegen me aan zitten en lief vragen om hapjes.
Het is hier al flink warm, was het vanmorgen met boodschappen doen al . En dan straks een tray bier verslepen ook nog. Lang leve de duo kinderwagen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef texelonia het volgende:
Even jompelen hoor! M. heeft de verzekering gebeld, en het valt wél onder de vergoedingen! Dus wrs krijgen we toch de max vergoed![]()
Rothumeur voor niks dus gisteren
quote:
Op een boterham, wit hard puntje, op toastjes mmmmhquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef ymme het volgende:
Hou op over filet american
Ben zwanger, en dat is mijn engiste straf deze maanden.
Dat ik geen filet american mag.....
Ik hou d'r zo van
Met uitjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Op een boterham, wit hard puntje, op toastjes mmmmh![]()
Het gaat het eerste worden wat ik weer eet na de bevalling
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef Vicky het volgende:
kommaar een stukkie brengen hoor TF
Free, tis dat ik geen smeerkaas inhuis hebt.. anders was het pak rijstewafels ook leeg.
Ik vond wel toastjes en filet american
Om 8 uur 's morgens?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Ow, freecell, ga ik voor je duimen, ik zit of in de trein of ik lig in bed dus alle tijd voor
Waar heb je dat dan gelezen? Het is gewone verse kaas, gepasteuriseerd. Heb ik héél veel van gegeten toen ik zwanger was van Lquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef ymme het volgende:
Philadelphia mag ook niet als zwanger bent hè, meende ik gelezen te hebben
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Cornflakes en muesli enzo eet ik alleen met yoghurt.
En dan komt Kim tegen me aan zitten en lief vragen om hapjes.
Het is hier al flink warm, was het vanmorgen met boodschappen doen al . En dan straks een tray bier verslepen ook nog. Lang leve de duo kinderwagen.
Oh, je weet niet hoe blij je me maakt met dit bericht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Om 8 uur 's morgens?
[..]
Waar heb je dat dan gelezen? Het is gewone verse kaas, gepasteuriseerd. Heb ik héél veel van gegeten toen ik zwanger was van L
Bijna goed. Andersom dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mooi man, duowagen! Ik zie het voor me, Tyler voorin, zijn broer Tray achterin
ik nie snap niequote:
Tja, als ze geen mandjes hebben, moet je toch iets.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]dure boodschappenkar
Ik zou mooi dat bier laten staan, bezuinigingen
aha...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dat sommige mensen gewoon eens lekker naar zichzelf moeten kijken ipv continue maar steekjes en opmerkingen maken nav posts van anderen.
Het zullen mijn hormonen wel zijn hoor, maar ik word er echt een beetje flauw van.
Zelfs nu snap ik het nog niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dat sommige mensen gewoon eens lekker naar zichzelf moeten kijken ipv continue maar steekjes en opmerkingen maken nav posts van anderen.
Het zullen mijn hormonen wel zijn hoor, maar ik word er echt een beetje flauw van.
Ja hoor, omdat ze 2 maanden geleden geen strippenkaart kon kopen mag ze nu geen bier kopen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef moussy het volgende:
Oh die spiegel is voor mij hoor, no worries
Maar laten we lekker strippenkaarten opsturen, gemieuw van geen schoenen kunnen kopen aanhoren, maar wel met bier slepen, olé, zo kom je er wel!
Ga jij fijn plaatjes posten ipv dat je gewoon wat zegt, best hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoor, omdat ze 2 maanden geleden geen strippenkaart kon kopen mag ze nu geen bier kopen!
Heldin!
Nou ja goed, ik wilde het iig gewoon gezegd hebben. Doe er mee wat je wilt, als dit jouw manier van lol is... veel plezier!
Ik heb het toch uitgelegd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ga jij fijn plaatjes posten ipv dat je gewoon wat zegt, best hoor
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het toch uitgelegd?Of heb je daar overheen gelezen?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik, omdat er 1 in de klas zit die geen suiker en lactose mag, helemaal verantwoorde cakejes staan bakken..vonden bijna alle kinderen ze vies
Wij ook, dus dat gaat nu iig niet op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.
Overigens, die spiegel was echt niet alleen voor jou bedoeld, dat wil ik er nog wel even aan toevoegen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.
Maar die zijn ook viesquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef moussy het volgende:
[..]das ook lullig eigenlijk!
Zo had René 'gezonde' sultanaatjes, kreeg ze de helft terug
Zo, dat is balen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik, omdat er 1 in de klas zit die geen suiker en lactose mag, helemaal verantwoorde cakejes staan bakken..vonden bijna alle kinderen ze vies
Alsof je geen traytje bier kunt kopen als je krap zit. Net ff gekeken, bij de Lidl scheelt het een duppie op anderhalve liter vergeleken met iets als sinas.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Haha, die vind ik idd ook niet zo heel lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook viesOf had je niet die tomaat-kruidendingen?
En zo word ik dus érg moe van het eeuwige gepiep dat er geen geld is, gister nog over een rekening met aanmaningskosten, dan zijn het schoenen, dan is het een ditje en een datje, maak dan een noodpotje aan van wat je over hebt! We gunnen ze allemaal het beste, maar hou dan wel je verstand er bij anders stuurt niemand meer een strippenkaart op ten tijde van nood. (bijv.)quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Overigens, die spiegel was echt niet alleen voor jou bedoeld, dat wil ik er nog wel even aan toevoegen.
En daarnaast, ja, een plaatje posten is mss flauw, maar ik wilde er nu gewoon eens een keer niet een chagrijnige zeikopmerking in gooien dus ik dacht het even anders te doen. My bad.
Nee bah, ze had eerst rond gevraagd, ik weet niet eens meer welke het warenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook viesOf had je niet die tomaat-kruidendingen?
Bier is ook van de Lidl idd. Maar goed, we komen nu rond, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alsof je geen traytje bier kunt kopen als je krap zit. Net ff gekeken, bij de Lidl scheelt het een duppie op anderhalve liter vergeleken met iets als sinas.
Nee. Licht uit en onder de dekens kruipen en sjagrijnig kijken jullie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bier is ook van de Lidl idd. Maar goed, we komen nu rond, dat is het belangrijkste.
En Moussy, dan mogen we van jou zeker ook niet naar de tt-nacht met maar liefst 20,- op zak (gespaard hiervoor van het weekgeld) En naar de kermis touwtje trekken en de draaimolen.
Je doet je best maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bier is ook van de Lidl idd. Maar goed, we komen nu rond, dat is het belangrijkste.
En Moussy, dan mogen we van jou zeker ook niet naar de tt-nacht met maar liefst 20,- op zak (gespaard hiervoor van het weekgeld) En naar de kermis touwtje trekken en de draaimolen.
Het was geen rekening met aanmaningskosten. Voor een betaalregeling werden er administratie kosten van 25,- gevraagd. Dat vind ik belachelijk veel. Maar nu bleek dat we dat we hebben in het onvoorziene spaarpotje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
En zo word ik dus érg moe van het eeuwige gepiep dat er geen geld is, gister nog over een rekening met aanmaningskosten, dan zijn het schoenen, dan is het een ditje en een datje, maak dan een noodpotje aan van wat je over hebt! We gunnen ze allemaal het beste, maar hou dan wel je verstand er bij anders stuurt niemand meer een strippenkaart op ten tijde van nood. (bijv.)
Maar je kan dat toch gewoon negeren? Waarom steeds die opmerkingen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
En zo word ik dus érg moe van het eeuwige gepiep dat er geen geld is, gister nog over een rekening met aanmaningskosten, dan zijn het schoenen, dan is het een ditje en een datje, maak dan een noodpotje aan van wat je over hebt! We gunnen ze allemaal het beste, maar hou dan wel je verstand er bij anders stuurt niemand meer een strippenkaart op ten tijde van nood. (bijv.)
Oh ja, dat was ik vergeten, ik had het natuurlijk via de PM moeten doen naar jan en allemanquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar je kan dat toch gewoon negeren? Waarom steeds die opmerkingen.
Ik vind het echt bijna schoolplein-pest-niveau en over het algemeen is dat nou weer net iets waar men hier in OUD een hekel aan heeft.
Ik kreeg een tijdje terug een PM van iemand over dit soort opmerkingen richting iemand anders en daarin werd, heel terecht vond ik, aangehaald dat mensen zo vreselijk meelevend reageren met de pestverhalen in het Estafette-topic, maar dat men er hier of net zo makkelijk aan mee doet, erom lacht of maar de andere kant op kijkt...
Ik kan dat niet, niet altijd iig. Soms dan moet ik er toch even wat van zeggen...
Ik vind het nl. echt heel rot om te lezen... Ik hou niet van pesten, nooit gedaan, ook niet tegen volwassenen. Of ze het nou zgn uitlokken met hun gedrag of niet, daar geloof ik nl. niet in.
Kijk, hier zat ik op te wachten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten, ik had het natuurlijk via de PM moeten doen naar jan en alleman
Oh ik mekker ook wel via PM, maak ik geen geheim van, zullen ze over mij ook vást wel doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik op te wachten!
Ik heb al heel vaak uitgelegd dat ik sowieso 2 petten op heb in OUD. Daar kan je van vinden wat je wilt, maar ik kan, vind ik, best een mening over iets hebben, maar die hoef ik dan nog niet per se hier te ventileren.
En daarnaast heb ik, vind ik, de verantwoordelijkheid om hier het postklimaat voor iedereen gezellig te houden. Ook voor de mensen waar ik minder mee heb of ronduit een hekel aan heb.
En dus kan het best eens voorkomen dat ik hier post dat ik vind dat mensen bepaalde dingen niet moeten zeggen terwijl ik het aan de andere kant wel met ze eens ben.
Nou zal je dat vast wel heel hypocriet vinden, maar so be it.
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ook ik heus wel eens een opmerking maak via de PM. Toevallig dan weer niet over dit geval, dus ik weet niet wat je hiermee denkt te bereiken...
Nou wat is je punt dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ik mekker ook wel via PM, maak ik geen geheim van, zullen ze over mij ook vást wel doen.
eh.. jij maakt er een punt van en gaat er steeds verder op door, ik had ergens al eerder eenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou wat is je punt dan?
Jij wil graag zeveren over hun, ik zever daar weer over.
Kunnen we het dan daarbij laten zonder dat we van alles en niks erbij gaan slepen?
Ik vind het echt soms bijna aanvoelen als pesten en daar hou ik gewoon niet van.
Daar moet ik wat van zeggen.
Jij geeft aan dat je niet tegen het constante gezeur kan en dat je daar iets van moet zeggen.
Ok. Duidelijk.
Ik vond ze echt wel goed gelukt! Niet zo zoet als gewone baksels waar wel suiker in zit, maar absoluut niet flauw of iets.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo, dat is balen.Hoe vond je ze zelf? En dat naast een Batmantaart die niet helemaal opgaat misschien.
![]()
Echt balen!
Igraine, Respect! echt heel goed!
Idemquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef MamsX het volgende:
Nu ben ik benieuwd of mensen over mij mekkeren via PM
Dat is er welquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef Jarno het volgende:
Ik vergeet nooit dat ik voor de eerste keer Anna in een zwembadje had gezet, nog bij ons op het balkon in de flat. D'r had mij echt he-le-maal niemand verteld dat er ook warm water op zoveel delen koud water in een kinderbadje moest.. Arme kind sloeg na 5 minuten badderen blauw uit zowat (maar gaf geen krimp!).
Is er al een ouder-blunder-topic?.
Over mij wel, heb ik vernomen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef MamsX het volgende:
Nu ben ik benieuwd of mensen over mij mekkeren via PM
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef Jarno het volgende:
Ik vergeet nooit dat ik voor de eerste keer Anna in een zwembadje had gezet, nog bij ons op het balkon in de flat. D'r had mij echt he-le-maal niemand verteld dat er ook warm water op zoveel delen koud water in een kinderbadje moest.. Arme kind sloeg na 5 minuten badderen blauw uit zowat (maar gaf geen krimp!).
Haha, Anna staat altijd te klappertanden bij het zwembad, ook in een subtropisch gebeuren ofzo. Ze geeft er verder niks om, maar het staat zo zielig, mensen denken altijd dat we d'r half mishandelen en dat ze geen handdoek mag ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat is er wel
B. gaat ook gewoon onder de koude douche zitten voor het ook maar enigszins warm is. Maar hij blijft glunderen en zegt dan zo mooi al lachend: 'K-k-k-koud mama!!!'
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef Jarno het volgende:
Ah, de winkel voor papa's (c) Stormquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Schrale troost, we krijgen een bon met 5% korting als we iets kopen bij de Harense Smid.
Er zit ook gewoon echt geen handleidiing bij die frummels he.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ah, de winkel voor papa's (c) Storm
Wel balen, PM.
Och, hier valt ook wel eens iets voor wat men me had kunnen vertellen van tevoren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon echt geen handleidiing bij die frummels he..
Dat doet elk kind met een papa wel eens een keer denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef Jarno het volgende:
Moet ik nog vertellen over de keer dat Anna de gehele dag met d'r rok achterstevoren heeft gelopen? Ofnie?
kun je niet voor een keertje het badje neerzetten, of past ze daar echt niet meer in vicky?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef Vicky het volgende:
Er zal best over me gekletst worden via de PM, lekker boeiend
En ik kan ook geen badje neerzettenwant mijn zwembad is nog steeds niet binnen
Wij hebben wel o.a. voor het vullen van het bad, een tuinslang gekocht. Adapter op de kraan, tuinslang aanlsuiten en badje vullen met warm water... Ik wrd gek van het heen en weer lopen naar het balkon.
Mijn jongens hebben eerlijk waar nog nooit met een rok achterstevoren gelopen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat doet elk kind met een papa wel eens een keer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |