Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het toch uitgelegd?Of heb je daar overheen gelezen?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik, omdat er 1 in de klas zit die geen suiker en lactose mag, helemaal verantwoorde cakejes staan bakken..vonden bijna alle kinderen ze vies
Wij ook, dus dat gaat nu iig niet op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.
Overigens, die spiegel was echt niet alleen voor jou bedoeld, dat wil ik er nog wel even aan toevoegen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.
Maar die zijn ook viesquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef moussy het volgende:
[..]das ook lullig eigenlijk!
Zo had René 'gezonde' sultanaatjes, kreeg ze de helft terug
Zo, dat is balen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik, omdat er 1 in de klas zit die geen suiker en lactose mag, helemaal verantwoorde cakejes staan bakken..vonden bijna alle kinderen ze vies
Alsof je geen traytje bier kunt kopen als je krap zit. Net ff gekeken, bij de Lidl scheelt het een duppie op anderhalve liter vergeleken met iets als sinas.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Haha, die vind ik idd ook niet zo heel lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook viesOf had je niet die tomaat-kruidendingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |