quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef Vicky het volgende:
kommaar een stukkie brengen hoor TF
Free, tis dat ik geen smeerkaas inhuis hebt.. anders was het pak rijstewafels ook leeg.
Ik vond wel toastjes en filet american
Om 8 uur 's morgens?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Ow, freecell, ga ik voor je duimen, ik zit of in de trein of ik lig in bed dus alle tijd voor
Waar heb je dat dan gelezen? Het is gewone verse kaas, gepasteuriseerd. Heb ik héél veel van gegeten toen ik zwanger was van Lquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef ymme het volgende:
Philadelphia mag ook niet als zwanger bent hè, meende ik gelezen te hebben
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Cornflakes en muesli enzo eet ik alleen met yoghurt.
En dan komt Kim tegen me aan zitten en lief vragen om hapjes.
Het is hier al flink warm, was het vanmorgen met boodschappen doen al . En dan straks een tray bier verslepen ook nog. Lang leve de duo kinderwagen.
Oh, je weet niet hoe blij je me maakt met dit bericht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Om 8 uur 's morgens?
[..]
Waar heb je dat dan gelezen? Het is gewone verse kaas, gepasteuriseerd. Heb ik héél veel van gegeten toen ik zwanger was van L
Bijna goed. Andersom dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mooi man, duowagen! Ik zie het voor me, Tyler voorin, zijn broer Tray achterin
ik nie snap niequote:
Tja, als ze geen mandjes hebben, moet je toch iets.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]dure boodschappenkar
Ik zou mooi dat bier laten staan, bezuinigingen
aha...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dat sommige mensen gewoon eens lekker naar zichzelf moeten kijken ipv continue maar steekjes en opmerkingen maken nav posts van anderen.
Het zullen mijn hormonen wel zijn hoor, maar ik word er echt een beetje flauw van.
Zelfs nu snap ik het nog niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dat sommige mensen gewoon eens lekker naar zichzelf moeten kijken ipv continue maar steekjes en opmerkingen maken nav posts van anderen.
Het zullen mijn hormonen wel zijn hoor, maar ik word er echt een beetje flauw van.
Ja hoor, omdat ze 2 maanden geleden geen strippenkaart kon kopen mag ze nu geen bier kopen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef moussy het volgende:
Oh die spiegel is voor mij hoor, no worries
Maar laten we lekker strippenkaarten opsturen, gemieuw van geen schoenen kunnen kopen aanhoren, maar wel met bier slepen, olé, zo kom je er wel!
Ga jij fijn plaatjes posten ipv dat je gewoon wat zegt, best hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoor, omdat ze 2 maanden geleden geen strippenkaart kon kopen mag ze nu geen bier kopen!
Heldin!
Nou ja goed, ik wilde het iig gewoon gezegd hebben. Doe er mee wat je wilt, als dit jouw manier van lol is... veel plezier!
Ik heb het toch uitgelegd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ga jij fijn plaatjes posten ipv dat je gewoon wat zegt, best hoor
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het toch uitgelegd?Of heb je daar overheen gelezen?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik, omdat er 1 in de klas zit die geen suiker en lactose mag, helemaal verantwoorde cakejes staan bakken..vonden bijna alle kinderen ze vies
Wij ook, dus dat gaat nu iig niet op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.
Overigens, die spiegel was echt niet alleen voor jou bedoeld, dat wil ik er nog wel even aan toevoegen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk al naar mezelf, en de spiegel heb ik toch echt niet nodig in deze, mijn rekeningen kan ik gewoon betalen.
Maar die zijn ook viesquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef moussy het volgende:
[..]das ook lullig eigenlijk!
Zo had René 'gezonde' sultanaatjes, kreeg ze de helft terug
Zo, dat is balen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik, omdat er 1 in de klas zit die geen suiker en lactose mag, helemaal verantwoorde cakejes staan bakken..vonden bijna alle kinderen ze vies
Alsof je geen traytje bier kunt kopen als je krap zit. Net ff gekeken, bij de Lidl scheelt het een duppie op anderhalve liter vergeleken met iets als sinas.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Haha, die vind ik idd ook niet zo heel lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook viesOf had je niet die tomaat-kruidendingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |