Oh ik lees dit nu pas! Maar nee, ik heb er niets voor gekregen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef bixister het volgende:
dat klinkt wel bekend misschien, TF? jij had toch ook een hartritmestoornis? heb je daar ook medicijnen voor gekregen? wel fijn dat 't met die pols weer iets beter gaat.
ah, rijstebuiltje is vandaag een mevrouw geworden!het was hier prachtig weer, hopelijk daar ook?
rocka, hij lijkt dus op B!weer zo'n fijne vent!
![]()
Hoef er niet over te bellen dus. Wel jammer..quote:Vraag
Ik heb het magazine met de kortingsbonnen ontvangen maar de Pampers bonnen missen.
Antwoord
Voor de selectie van zowel het magazine als de Pampers kortingsbonnen, maken wij gebruik van aangekochte adressenbestanden die voor iedere uitgave opnieuw geselecteerd worden. Het kan voorkomen, dat je voorheen geen magazine kreeg en nu wel of visa versa. Tevens kan het voorkomen dat er voorheen Pampers kortingsbonnen in het bonnenboekje bijgesloten zaten en nu niet.
Voor meer informatie over P&G in Nederland kun je onze website bezoeken: www.nl.pg.com
trusten madammekequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:31 schreef pinquit het volgende:
hoi ladies!
Ik heb wel bonnen, maar er zit bij mij ook geen pampers tussen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef E.T. het volgende:
Hij steekt z'n tong ook al vast uit, Rocka![]()
Hier zijn toch ook mensen die dat boekje 'Lekker in het leven' ofzo ontvangen? Die met die fijne kortingsbonnen er altijd bij?![]()
Bij de nieuwe die ik vandaag kreeg zitten geen pampers-bonnen meerDie bonnen waren toch altijd wel fijn.. tientje korting bij 3 pakken..
Ik heb niet eens bonnen deze keerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb wel bonnen, maar er zit bij mij ook geen pampers tussen.
Heujquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:44 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !
Hier ook bonnen (en nee geen pampers..) wel gratis tandpasta
Hier is het bewolkt... nou ja kan het even afkoelen.
Christan veel plezier ! En Floortje sterkte met je mannetje ! Hier heeft jongste de waterpokken gehad toen hij 10 mnd was ofzo, heel licht (pokje of 20 schat ik )maar daarna nooit meer.[b] Een broerjte van een klasgenootje van hem heeft het nu al 4x gehad, en ook 4x heel erg (zelfs ziekenhuisopnames). Hij maakt ws geen antistoffen aan tegen de waterpokken. Wordt nu uitgezocht.[/b]
Ja ze zijn met tegelverf van Flexa geverfd. Is speciaal voor tegeltjes enzo (gohquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef PM-girl het volgende:
Snoop, ik had de sms ook en vreesde hetzelfde als jij. Zeker omdat ik net een nieuwe app had. Loos alarm dus, gewoon vakantie info wrs.
Huup, zijn de tegels met speciale verf geverfd? Ziet er goed uit!
Floortje, jammer! Maar toch ook fijn, proost alvast!
watserdan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:22 schreef aeque het volgende:
Mag ik even plaatsnemen op het bankje? Moet ff ontstressen...
dankjewel!quote:
*neemt de koffie graag aan*quote:
poepkindjes zijn ook best leuk om te bekijken op de echoquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:51 schreef m@x het volgende:
Heb net een afspraak gemaakt voor een echo. En ik ben niet eens zwanger
Ja dat weet ik, maar dat kind is zo slim/bijdehand dat ik dat niet red met m'n vmbo..quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:49 schreef Vicky het volgende:
Tis echt een faaaaaase!
Je moey wel consequent blijven anders neemt ze een loopje met je
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:36 schreef freecell het volgende:
Ben net even de boodschappen aan het opruimen, L. op de grond in de kamer aan het spelen. Denk ik: 'hmmm, hij zal ook wel trek hebben nu, even wat fruit pakken'.
En toen hoorde ik niks meer uit de kamer.... Das altijd verdacht, dus ik kijken.
Heeft hij TARA's tas opengemaakt, er een zak met een rozijnenbol uitgetrokken, die zak opengepeuterd en zit hij zielstevreden een bolletje te eten
Hij mag hem houdenDan maar een keer een bolletje ipv fruit
Arme TARA, daar gaat zijn halve ontbijt
quote:
of een getoaste boterhamquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zo klinkt het helemaal vies.
Maar ik hou dan ook niet van cornflakes... die sensatie van zacht geworden hard...
Doe mij maar gewoon Brinta!
Ik krijg het dus echt niet wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Brinta is niet vies. Brinta is lekker! En het is ook nog eens echt heel erg lijn-technisch verantwoord en het helpt mij heel wat ochtendjes zonder trek door!
Duh! Zonder suiker, anders is het echt goor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg het dus echt niet wegMaarja, ik ben hoe dan ook wel raar qua eten
En lijn-technisch verantwoord hangt denk ik ook af van hoeveel suiker je erin mikt toch
zonder suiker is goor :pquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duh! Zonder suiker, anders is het echt goor!
Niet lekker vinden kan natuurlijk altijd.
Ik wilde bijna zeggen, doe dan maar Brintaquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een eierkoek gegeten... Ben verslaafd aan eierkoeken
Wat ik overigens echt lekker vind met boter (nouja, halvarine, vooruitquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Vicky het volgende:
Ik eet ze het liefst met boter maar ik ben regelmatig te li om naar de koelkast te lopen
oeh ja lekkerquote:
Ja, nou, nee, een gewoon saai bakje kwark dus. Gelukkig vind ik dat ook lekkerquote:
Mooi man, duowagen! Ik zie het voor me, Tyler voorin, zijn broer Tray achterinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Cornflakes en muesli enzo eet ik alleen met yoghurt.
En dan komt Kim tegen me aan zitten en lief vragen om hapjes.
Het is hier al flink warm, was het vanmorgen met boodschappen doen al . En dan straks een tray bier verslepen ook nog. Lang leve de duo kinderwagen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef texelonia het volgende:
Even jompelen hoor! M. heeft de verzekering gebeld, en het valt wél onder de vergoedingen! Dus wrs krijgen we toch de max vergoed![]()
Rothumeur voor niks dus gisteren
quote:
Op een boterham, wit hard puntje, op toastjes mmmmhquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef ymme het volgende:
Hou op over filet american
Ben zwanger, en dat is mijn engiste straf deze maanden.
Dat ik geen filet american mag.....
Ik hou d'r zo van
Met uitjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Op een boterham, wit hard puntje, op toastjes mmmmh![]()
Het gaat het eerste worden wat ik weer eet na de bevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |