quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef fIoortje het volgende:
Net getest, ik ben niet zwanger. Aan de ene kant wel fijn, aan de andere kant ook wel jammer!
Zal ik m veranderen dan Mams?quote:
tnx <3quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Veel plezier vanavond Rocka! En jammer Floortje, maar wat niet is kan komen natuurlijk.![]()
Zometeen aan de Lasagne. Misschien een beetje te heet voor bij dit weer maar het stond nou een keer op het programma
Ja ik vind jou ook een lekker ding.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
tnx <3
ik denk elke keer aan een mals stukje kip als ik jou zie posten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef huuphuup het volgende:
floortje mixed feelings idd maar goed fijn dat je verder kunt met de dingskes waar je naar uitkeek![]()
hihi mn lief heeft de wc geverfd, is moooooi gewordenmaar hij ging in zn boxershort verven dus, vanwege geen oude verfbroeken enzo, heeft ie met zn kont per ongeluk tegen de muur gestaan en nu zit er zo'n tegelprint op zn gat
behoorlijk!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Blegh Vicky wat verschrikkelijk irritant zeg.
Tex ja dat is vervelend
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan weer typen zonder pijnscheuten
Maar nog wel beetje rustig aan doen
Ow, das kut....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een ontsteking in m`n hand/pols door het haken
Erfenisje van m`n fibromyalgie
Mijn moeder was éíndelijk van alle fybromyalgie klachten af na lange tijd. Totdat ze aan medicijnen moest vanwege hartritmestoornissenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een ontsteking in m`n hand/pols door het haken
Erfenisje van m`n fibromyalgie
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef RockabeIIa het volgende:
*blij kijkt*
wel een vreselijk eigenwijsje, liet nauwelijks zijn gezichtje zien, continu armen ervoor of met zijn neus de placenta in maar toen op het eind opeens toch <3 en we kregen een lachje, en een echte B-manblik...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef RockabeIIa het volgende:
*blij kijkt*
wel een vreselijk eigenwijsje, liet nauwelijks zijn gezichtje zien, continu armen ervoor of met zijn neus de placenta in maar toen op het eind opeens toch <3 en we kregen een lachje, en een echte B-manblik...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik F5 ook voor een foto van B-man2![]()
Mous wat een goeie score!!Cas zal vast een gat in de lucht springen
oh ik ben zo blij met ons wc'tje nu![]()
haha, ik vind het echt een enorme verandering. Van dit naar dit. Er komt nog een plankje bovenin enzo voor wat troepjes en dan is t eindelijk na een half jaar klaar
Barbaar..m`n 538toiletquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik F5 ook voor een foto van B-man2![]()
Mous wat een goeie score!!Cas zal vast een gat in de lucht springen
oh ik ben zo blij met ons wc'tje nu![]()
haha, ik vind het echt een enorme verandering. Van dit naar dit. Er komt nog een plankje bovenin enzo voor wat troepjes en dan is t eindelijk na een half jaar klaar
oi paars he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Ik vind die blauwe naadjes eigenlijk wel briljant
.
ik vond em eerst wel raar maar bedacht me dat die fu**ers vast niet doorhadden dat we nog in NL zaten en niet in DLDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef snoopy het volgende:
Even een vraagje aan de iPhonebezitters hier: kregen jullie vandaag ook een sms van t-mobile dat internetten vanuit het buitenland geld kost? Ik vond het zo'n raar berichtje
Neuh hou maarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:41 schreef huuphuup het volgende:
TF'ke haha
we hebben de wc bril nog hoor als je wilt
mijn tante heeft sinds een paar weken een soort van zenuwpijn remmende medicijnen en staat voor het eerst sinds jaren zonder pijn op 's morgens. zij heeft het wel echt heel erg trouwens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Barbaar..m`n 538toilet
Ziet er stukken beter uit zo!
Belana, er zijn niet echt speciale medicijnen behalve ontstekingsremmers als er weer eens ergens de fik in slaat. Verder gelden de standaardregels voor iedereen, in extra mate voor mensen met fibro, gezond eten, genoeg slapen, voldoende sporten![]()
Ik heb me er eigenlijk nooit verder in verdiept na de diagnose, heb het geaccepteerd als iets wat bij me hoort, ben gewoon een krakkemik
ooooh jij hebt hem ook gehad. Ik was al bang dat ze dachten dat ik in het buitenland zat en binnenkort een dikke vette rekening kon verwachten ofzo. Heb ze voor de zekerheid nog maar even gemaild.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik vond em eerst wel raar maar bedacht me dat die fu**ers vast niet doorhadden dat we nog in NL zaten en niet in DLD
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neuh hou maar
Nu ik bekomen ben van de hormonen ben ik wel klaar met dat schreeuwerige
ja net gedaan. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:03 schreef Saffier het volgende:
Hmmmm, het werd ijs met banaan en wat slagroom. En nu wil ik een appelflap
Huup dat van je lief is wel heel erg![]()
Gaatie bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |