Genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef deroo het volgende:
Bestaan er ook kutnederlanders trouwens? Ja toch wel?
Paupersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef deroo het volgende:
Ja, maar in mindere maten, dat is wel overduidelijk en een feit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef deroo het volgende:
Ja dat is zo, maar die vrouw moest bijna huilen, zelfs ik vond het zielig voor haar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef wise het volgende:
een poedel he, die had ik mooi laten staan. Goor lelijk beest
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
Ts waar woon je? Rotterdam of almere? Bij mij in de buurt gebeurt dat soort baldadigheid niet.
enquote:omdat Marokkanen een hondje erop hebben gezet van een oude vrouw.
Dus die keftekkel stond op haar eigen dak?quote:Marokkanen die een hondje op het dak zetten van een bejaarde.
Getalgewijs bestaan er meer kutnederlanders dan kutmarrokanen, maar procentueel gezien ligt dit anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar in mindere maten, dat is wel overduidelijk en een feit.
Leer lezen, schele, heb je oogkanker of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
en
[..]
Dus die keftekkel stond op haar eigen dak?
Waar bemoei je je mee, misschien vroeg die vrouw wel of die naffer-pubers dat blafbeest op haar dakje wilden zetten?
TSquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Leer lezen, schele, heb je oogkanker of zo.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef Vubarol het volgende:
Kut beesten mensen die die beesten zo knippen![]()
[ afbeelding ]
Wees maar trots op jezelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg van de week bij Paradigit 20 euro teveel terug en ik gaf het eerlijk aan.........![]()
Weet nog steeds niet of ik nou trots ben op mezelf of dat ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan.
karmaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg van de week bij Paradigit 20 euro teveel terug en ik gaf het eerlijk aan.........![]()
Weet nog steeds niet of ik nou trots ben op mezelf of dat ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan.
Dat ga ik niet zeggen, straks komen mensen me nog opzoeken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:49 schreef Djahani het volgende:
[..]
Daar woon ik ook, ik hoorde al wat blaffen, waar precies in Nijmegen was de poedel?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, straks komen mensen me nog opzoeken.
De klacht is meer dat er kutgasten zoals ik in de OP had beschreven bestaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:54 schreef wallofdolls het volgende:
Eigenlijk hoort dit gewoon in het nieuws. Ter motivatie. Als er alleen maar slecht nieuws wordt gepubliceerd denkt men: "hé, als ik in de krant wil komen moet ik iets slechts doen".
Ja nee dit was geen kritiek op jouw topiclocatie. Meer op de nieuwsbronnenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dankjewel.
[..]
De klacht is meer dat er kutgasten zoals ik in de OP had beschreven bestaan.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef DurumDoner het volgende:
Maakte vanmiddag precies hetzelfde mee, maar dan met Nederlanders!
Echte helden verdienen dat héquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lemmings worden alleen gemaakt van bazen Topics.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef wise het volgende:
een poedel he, die had ik mooi laten staan. Goor lelijk beest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |