abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70287799
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat zelfs Ajax nu rustig aan doet met geld. Zal het geld er gewoon niet zijn of wil de directie gewoon niet weer zoveel geld uitgeven. Ze hebben afgelopen seizoen gezien dat het geen donder heeft uitgemaakt om er een zak met geld tegenaan te gooien
Er is ook gewoon niet zo heel veel. 5 jaar geen CL inkomsten en wel op die manier uitgeven ga je niet volhouden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70287840
nog maar een keer een poging dan.

weet iemand hoe de kaartjes Bristol Ajax verkrijgbaar zullen zijn. Gewoon via de Online ticketshop ?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:43:16 #228
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70287850
quote:
Wel apart dat zelfs Ajax nu rustig aan doet met geld. Zal het geld er gewoon niet zijn of wil de directie gewoon niet weer zoveel geld uitgeven. Ze hebben afgelopen seizoen gezien dat het geen donder heeft uitgemaakt om er een zak met geld tegenaan te gooien
Ik dacht dat er nog een behoorlijk bedrag eigen vermogen was, maar dat men dat wilde behouden voor het eventueel terugkopen van alle aandelen?
Of dat je altijd een dergelijk bedrag achter de hand moet hebben.. klopt dat?
pi_70287876
quote:
Dat de club tien miljoen euro betaald voor de Zweedse international is volgens Jol onzin. ‘Zoveel geld hebben wij ook na de verkoop van Thomas Vermaelen niet.’ (MavdH)
Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.
pi_70288010
quote:
Ajax moet zuinig om springen met het geld dat er is.
pi_70288039
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.
Dat was in termijnen he. Ajax krijgt ook in termijnen af en toe nog wat binnen. Dat zou dan direct doorgesluisd worden naar Enschede lijkt me zo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:51:16 #232
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70288104
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

8 miljoen, maar wel te verspreiden over 4 jaarlijkse termijnen van 2 miljoen..
Als dat correct is, dan kán daarmee wel weer een geld-gebrek kloppen.

Maar waar zijn die miljoenen voor bijvoorbeeld Huntelaar dan?
pi_70288128
quote:
Trainer Martin Jol (foto) van Ajax noemt de berichten dinsdag over Berg echter ‘voorbarig’.
Hmm, er is dus wel interesse.

En Jol begint zich nu ook al in te dekken door te zeggen dat Ajax zogenaamd krap bij kas zit. Ik geloof er werkelijk geen snars van.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:53:08 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70288180
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:51 schreef Prosac het volgende:

[..]

8 miljoen, maar wel te verspreiden over 4 jaarlijkse termijnen van 2 miljoen..
Als dat correct is, dan kán daarmee wel weer een geld-gebrek kloppen.

Maar waar zijn die miljoenen voor bijvoorbeeld Huntelaar dan?
Die dekken de andere misgelopen inkomsten, zoals Champions League geld.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:53:08 #235
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70288181
quote:
Cvitanich haalt einde training niet

dinsdag 23 juni, door Keffo, Amsterdam, 12:47u, Ajaxlife.nl

Dario Cvitanich heeft de tweede training van het seizoen voortijdig verlaten. De Argentijn kreeg in de partijvorm in de derde helft een tik van Evander Sno en strompelde met een pijnlijke voet of enkel naar de dug-out voor verzorging. Kort daarna ging hij samen met een van de fysio's naar de kleedkamer. Even daarvoor had Cvitanich twee goals gemaakt.
pi_70288193
Please, koop die Berg nou!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70288196
Sno kost je alleen maar geld
pi_70288230
Back all over again.

Dario
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:55:35 #239
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70288248
Het bewijs dat we Berg nodig hebben geeft Sno nu. Is ie toch nog ergens goed voor.
-
pi_70288253
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:53 schreef Prosac het volgende:

[..]
Bewijst maar weer eens dat we zeker een spits moeten halen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:56:17 #241
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70288274
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bewijst maar weer eens dat we zeker een spits moeten halen
Als er nog iemand wil uberhaupt ja
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70288286
Drie keer raden trouwens op welke plek Urby vandaag speelde in de partijvorm...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:57:22 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70288313
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Als er nog iemand wil uberhaupt ja
Allemaal doodsbenauwd arbeidsongeschikt te raken bij Ajax.

(maar dan moeten ze ook maar niet naar ons komen)
pi_70288334
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Centrumspits?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:58:11 #245
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_70288343
quote:
Doelman
pi_70288344
Klote Sno! OPROTTEN!

pi_70288360
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef toma het volgende:
Klote Sno! OPROTTEN!

Die speelde zowaar goed. Scoorde zelfs een knappe goal
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70288369
Cvitanich is nog erger dan Robben, mijn god
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:59:23 #249
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70288382
Ik ben trouwens benieuwd waarom de Groningen-supporters hier vinden dat Ajax niet voor Berg moet gaan als ze 4-3-3 blijven spelen. Die jongen heeft veel van de kwaliteiten die Huntelaar heeft. Natuurlijk kan hij daarnaast ook prima in de ruimte voetballen, maar met z'n kopballen en positionering past die jongen toch perfect in een systeem met spelers als Suarez en Sulejmani naast hem? Steekpassen, voorzetten, snelle uitbraken met twee onzelfzuchtige spelers. De ruimte is misschien wat minder als wat hij bij Groningen is gewend, maar zei men dat ook niet over Suarez?

[ Bericht 0% gewijzigd door twi op 23-06-2009 14:01:00 (4-4-3 naar 4-3-3 zal ongetwijfeld al zijn ingekopt) ]
pi_70288501
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waarom de Groningen-supporters hier vinden dat Ajax niet voor Berg moet gaan als ze 4-3-3 blijven spelen. Die jongen heeft veel van de kwaliteiten die Huntelaar heeft. Natuurlijk kan hij daarnaast ook prima in de ruimte voetballen, maar met z'n kopballen en positionering past die jongen toch perfect in een systeem met spelers als Suarez en Sulejmani naast hem? Steekpassen, voorzetten, snelle uitbraken met twee onzelfzuchtige spelers. De ruimte is misschien wat minder als wat hij bij Groningen is gewend, maar zei men dat ook niet over Suarez?
Eens, maar is Berg wel kopsterk en fysiek sterk genoeg?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:04:03 #251
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_70288548
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef toma het volgende:

[..]

Eens, maar is Berg wel kopsterk en fysiek sterk genoeg?
Ja
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:04:13 #252
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70288556
Jans heeft meermalen gespeeld met Berg als enige centrumspits, met spelers als bijvoorbeeld Garcia, van de Laak en Levchenko die dan als vleugelspits opzij moesten opduiken.. ( )
Dat werkte totaal niet, op momenten dat hij "gewoon" Lovre, Garcia of Matavz (whoever) als 2e spits naast zich had, ging het stukken beter. Met die speelwijze heeft hij ook het meeste gescoord.

Misschien dat ze het hem bij kunnen brengen bij Ajax. Dat kan
pi_70288756
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Prosac het volgende:
Jans heeft meermalen gespeeld met Berg als enige centrumspits, met spelers als bijvoorbeeld Garcia, van de Laak en Levchenko die dan als vleugelspits opzij moesten opduiken.. ( )
Dat werkte totaal niet, op momenten dat hij "gewoon" Lovre, Garcia of Matavz (whoever) als 2e spits naast zich had, ging het stukken beter. Met die speelwijze heeft hij ook het meeste gescoord.

Misschien dat ze het hem bij kunnen brengen bij Ajax. Dat kan
Het ligt ook wel aan het team hé. FC Groningen kan (met alle respect) niet zo dominant spelen als Ajax. Alhoewel dat de laatste jaren ook niet het geval is. Maar bij Ajax staan in de rest vh team wel wat betere spelers die de aanval beter ondersteunen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:10:42 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70288809
Ook waar.. dat heeft VS ook al meermalen aangegeven. Als de aanvoer beter was geweest, had Berg dit seizoen 25+ gescoord. (in de reguliere competitie dan)
pi_70289216
quote:
Nee, alsjeblieft. Laat het niet zo zijn. Echt, waarom?
pi_70289267
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef N.i.c.k het volgende:
nog maar een keer een poging dan.

weet iemand hoe de kaartjes Bristol Ajax verkrijgbaar zullen zijn. Gewoon via de Online ticketshop ?
Via de Bristol?
pi_70289303
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Cvitanich is nog erger dan Robben, mijn god
Ook net zo erg als Manuchayran?
pi_70289560
Bakkal iets voor ons? Mag wéér lekker gaan bankzitten in eindhoven komend seizoen. Leuke speler met veel diepgang.
pi_70289683
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Nashje het volgende:
Bakkal iets voor ons? Mag wéér lekker gaan bankzitten in eindhoven komend seizoen. Leuke speler met veel diepgang.
Afblijven
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70289727
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee, alsjeblieft. Laat het niet zo zijn. Echt, waarom?
Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar als Urby er goed uit de voeten kan nu zie ik geen probleem, heb wel vertrouwen in Jol.
pi_70289765
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef dndiek het volgende:

[..]

Afblijven
Ismail haalt 'm wel over .
pi_70289768
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:36 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar als Urby er goed uit de voeten kan nu zie ik geen probleem, heb wel vertrouwen in Jol.
Hij kan er zo goed uit te voeten dat we daardoor twee keer de CL misliepen
pi_70289776
Overigens:

Marcus Berg är klar för Ajax. Marcus Berg is klaar voor Ajax.
Det hävdar den holländska tidningen De Pers. Zij stelt de Nederlandse krant De Pers.
- Det låter märkligt, säger Bergs agent Martin Klette till fotbollskanalen.se. - Het klinkt raar, "zei Berg agent Martin Klette te fotbollskanalen.se.
Annons Advertentie

U21-EM är ett skyltfönster för alla talanger. U21-EM is een showcase voor alle talenten. Inte minst för Marcus Berg som med sitt hattrick mot Vitryssland fick flera klubbar i Europas största ligor att höra av sig till hans agent Martin Klette. Niet in de laatste plaats van Marcus Berg als zijn hattrick tegen Wit-Rusland had meerdere clubs in de grote Europese competities te krijgen in de aan zijn agent Martin Klette.

- Vi har fått samtal från engelska, italienska, och tyska klubbar, sa Klette till fotbollskanalen.se för en vecka sedan. - We hebben ontvangen oproepen vanuit het Engels, Italiaans, Duits en clubs ", zei Klette fotbollskanalen.se tot een week geleden.

Konkurrensen ska, enligt De Pers, ha fått Ajax och Groningen att nå en snabb uppgörelse. Mededinging, volgens de Perzen, dat Ajax en Groningen te komen tot een snelle afwikkeling. Tidningen skriver att klubbarna är överens om en övergång och att Ajax betalar 10 miljoner euro, cirka 115 miljoner kronor för den värmländske anfallaren. De krant schrijft dat de clubs het eens over een overgang en dat Ajax betaalt 10 miljoen euro, circa 115 miljoen euro voor de Värmland aanval.

Marcus Bergs agent, Martin Klette, tycker att nyheten låter märklig. Marcus Berg de agent, Martin Klette, denk dat het nieuws klinkt vreemd.

- Det finns inga förhandlingar. - Er zijn geen onderhandelingen. Men om klubbarna diskuterar något vet inte jag, säger Klette till fotbollskanalen.se. Maar als de clubs het over iets wat ik niet weet, "zei Klette te fotbollskanalen.se.

Enligt andra uppgifter kräver dock Groningen minst 160 miljoner för sin skyttekung, som även sägs vänta till efter EM med att ta ett beslut om framtiden. Volgens andere gegevens vereist echter Groningen ten minste 160 miljoen euro voor haar schieten King, die zei te wachten tot na het EK een beslissing te nemen over de toekomst.

Marcus Berg har gjort 32 mål under sina två säsonger i Groningen. Marcus Berg heeft 32 doelen tijdens zijn twee seizoenen in Groningen.
quote:
Tegenover RTVNH ontkent Nijland dit bericht: 'De laatste keer dat ik Danny Blind, de technisch directeur van Ajax, heb gesproken was ruim een maand geleden. Ik verwacht dat Marcus gewoon bij Groningen speelt het komend seizoen, te beginnen om 2 augustus in de Euroborg tegen Ajax.'
Lijkt gelul te zijn dus...
pi_70289879
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij is ook alweer een tijdje verder gegroeid, alhoewel dat er niet altijd vanaf spat Jol weet echt wel wat hij doet. Het moge duidelijk zijn dat Urby niet op linksbuiten hoort, dus lijkt linksback de enige optie
pi_70290014
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:38 schreef Nashje het volgende:
Overigens:

Det hävdar den holländska tidningen De Pers. Zij stelt de Nederlandse krant De Pers.
- Det låter märkligt, säger Bergs agent Martin Klette till fotbollskanalen.se. - Het klinkt raar, "zei Berg agent Martin Klette te fotbollskanalen.se.
Annons Advertentie

U21-EM är ett skyltfönster för alla talanger. U21-EM is een showcase voor alle talenten. Inte minst för Marcus Berg som med sitt hattrick mot Vitryssland fick flera klubbar i Europas största ligor att höra av sig till hans agent Martin Klette. Niet in de laatste plaats van Marcus Berg als zijn hattrick tegen Wit-Rusland had meerdere clubs in de grote Europese competities te krijgen in de aan zijn agent Martin Klette.

- Vi har fått samtal från engelska, italienska, och tyska klubbar, sa Klette till fotbollskanalen.se för en vecka sedan. - We hebben ontvangen oproepen vanuit het Engels, Italiaans, Duits en clubs ", zei Klette fotbollskanalen.se tot een week geleden.

Konkurrensen ska, enligt De Pers, ha fått Ajax och Groningen att nå en snabb uppgörelse. Mededinging, volgens de Perzen, dat Ajax en Groningen te komen tot een snelle afwikkeling. Tidningen skriver att klubbarna är överens om en övergång och att Ajax betalar 10 miljoner euro, cirka 115 miljoner kronor för den värmländske anfallaren. De krant schrijft dat de clubs het eens over een overgang en dat Ajax betaalt 10 miljoen euro, circa 115 miljoen euro voor de Värmland aanval.

Marcus Bergs agent, Martin Klette, tycker att nyheten låter märklig. Marcus Berg de agent, Martin Klette, denk dat het nieuws klinkt vreemd.

- Det finns inga förhandlingar. - Er zijn geen onderhandelingen. Men om klubbarna diskuterar något vet inte jag, säger Klette till fotbollskanalen.se. Maar als de clubs het over iets wat ik niet weet, "zei Klette te fotbollskanalen.se.

Enligt andra uppgifter kräver dock Groningen minst 160 miljoner för sin skyttekung, som även sägs vänta till efter EM med att ta ett beslut om framtiden. Volgens andere gegevens vereist echter Groningen ten minste 160 miljoen euro voor haar schieten King, die zei te wachten tot na het EK een beslissing te nemen over de toekomst.

Marcus Berg har gjort 32 mål under sina två säsonger i Groningen. Marcus Berg heeft 32 doelen tijdens zijn twee seizoenen in Groningen.
[..]

Die vertaling
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:46:18 #266
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70290060
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hij is ook alweer een tijdje verder gegroeid, alhoewel dat er niet altijd vanaf spat Jol weet echt wel wat hij doet. Het moge duidelijk zijn dat Urby niet op linksbuiten hoort, dus lijkt linksback de enige optie
Jammer dat we op 10 Aissati al hebben, anders had ik hem daar wel willen zien.
pi_70290158
Dat vind ik eerder jammer voor Urby Goed voor Ajax.
pi_70290300
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:44 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Die vertaling
Ga jij ook nog een keer inhoudelijk reageren, of hoe zit dat?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:58:31 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70290450
Je kunt altijd met Vertonghen als LB spelen en Emanuelson als DML, om zo maar in Football Manager termen te spreken.
pi_70290471
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

pi_70290552
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:38 schreef Nashje het volgende:
Overigens:

Annons Advertentie

[..]

Dirk had ook nog nooit iets van Bayern gehoord, drie dagen later was Louis weg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_70290570
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ismail haalt 'm wel over .
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

2 namen goed geschreven .
Pot verwijt de ketel enzo.
pi_70290619
Ik snap niet dat iedereen depers zomaar overneemt, is die krant zo goed geinformeerd?

Lijkt me sterk.
pi_70290645
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:03 schreef Jasza het volgende:
Ik snap niet dat iedereen depers zomaar overneemt, is die krant zo goed geinformeerd?

Lijkt me sterk.
Omdat het over Ajax, Jol en Berg gaat. Ik geloof er ook niet zo veel van. Na de reactie van Jol weet ik het al even helemaal niet.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:04:50 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70290652
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Er staat niks, wordt verwezen naar De Pers, en dus ben ik het eens met je conclusie: het is allemaal gelul.

De wens is vader van de gedachte.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:13:46 #276
32402 s0k
..............................
pi_70290954
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:58 schreef twi het volgende:
Je kunt altijd met Vertonghen als LB spelen en Emanuelson als DML, om zo maar in Football Manager termen te spreken.
je bedoelt WBL of ML?
..................................................................................................................................................
pi_70291012
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat het er hier bloedserieus aan toe gaat verbaast me nog steeds. Feitelijk val ik jouw ook niet aan op de vertaling hoor, ik weet heus wel dat dat door een vertaalmachine is gehaald.

En wat moet ik er inhoudelijk op zeggen: "ja een onzin gerucht" of "we zullen zien"?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:15:22 #278
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70291031
Ik word een beetje moe van die overkill aan geruchten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70291066
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik word een beetje moe van die overkill aan geruchten.
Een week terug deden velen er nog een moord voor omdat het zo rustig was.
pi_70291207
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het bewijs dat we Berg nodig hebben geeft Sno nu. Is ie toch nog ergens goed voor.

faalhaas
AJAX AMSTERDAM!
pi_70291255
quote:
YES! Breakthrough! I am happy! Give you more details at 5 pm (Amsterdam time), midnite (Tokio time), as I am not allowed to do right now...
quote:
Red&white are not only the colors of our nations flag! I am hoping and praying...
Aldus Keisuke Honda...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:20:32 #283
52871 Blight
Supersized.
pi_70291258
Berg zou wat mij betreft welkom zijn, maar ik geloof er ook weinig van. Ik zie Ajax niet zo veel uitgeven nu.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70291306
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

[..]

Aldus Keisuke Honda...
Twitter?

Wel opvallend dat ie Amsterdam time zegt.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:22:48 #285
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70291348
quote:

[..]

[..]

Aldus Keisuke Honda...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70291351
quote:

[..]

[..]

Aldus Keisuke Honda...
Zul je zien, gaat 'ie naar PSV.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:23:49 #287
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70291394
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:22 schreef Radegast het volgende:

[..]

Of Feyenoord, of Utrecht, of AZ, of MVV ...
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70291405
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:22 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het kan:

psv
az
Ajax
Feyenoord
pi_70291428
Anderlecht wordt vandaag ook in verband met hem gebracht.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:25:40 #290
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70291463
Over anderhalf uur weten we het: Wát een spanning...
pi_70291533
Zal wel Sparta worden.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:27:16 #292
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70291540
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Twitter?

Wel opvallend dat ie Amsterdam time zegt.
Volgens mij is dat een heel gangbare tijdzonebenaming.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:28:09 #293
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70291577
Hebben we weer een paar uur iets om over te lullen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:28:41 #294
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70291600
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een heel gangbare tijdzonebenaming.
Nee, da's Brussel en Berlijn volgens mij.
pi_70291617
quote:

[..]

[..]

Aldus Keisuke Honda...
Twitter link? Overigens wel interessant dat hij rood en wit zegt.. Feyenoord heeft geen geld, dus Ajax, PSV of AZ?
pi_70291627
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anderlecht wordt vandaag ook in verband met hem gebracht.
Het is in Nederland staat er
pi_70291637
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Twitter link? Overigens wel interessant dat hij rood en wit zegt.. Feyenoord heeft geen geld, dus Ajax, PSV of AZ?
http://twitter.com/keisukehonda
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:31:15 #298
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70291694
Die Honda is veel te duur man, voor één leuk seizoen JL
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:31:24 #299
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70291700
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee, da's Brussel en Berlijn volgens mij.
Windows zegt Amsteram, Parijs, Brussel en Berlijn geloof ik.
Ik denk dat hij doelt op de lokale tijd in NL en ja.. voor de meeste buitenlanders is Amsterdam eenvoudiger te begrijpen dan Holland of Netherlands.
pi_70291715
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Pot verwijt de ketel enzo.
Ik snap 'm niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')