Er is ook gewoon niet zo heel veel. 5 jaar geen CL inkomsten en wel op die manier uitgeven ga je niet volhouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat zelfs Ajax nu rustig aan doet met geld. Zal het geld er gewoon niet zijn of wil de directie gewoon niet weer zoveel geld uitgeven. Ze hebben afgelopen seizoen gezien dat het geen donder heeft uitgemaakt om er een zak met geld tegenaan te gooien
Ik dacht dat er nog een behoorlijk bedrag eigen vermogen was, maar dat men dat wilde behouden voor het eventueel terugkopen van alle aandelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat zelfs Ajax nu rustig aan doet met geld. Zal het geld er gewoon niet zijn of wil de directie gewoon niet weer zoveel geld uitgeven. Ze hebben afgelopen seizoen gezien dat het geen donder heeft uitgemaakt om er een zak met geld tegenaan te gooien
Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.quote:Dat de club tien miljoen euro betaald voor de Zweedse international is volgens Jol onzin. ‘Zoveel geld hebben wij ook na de verkoop van Thomas Vermaelen niet.’ (MavdH)
Ajax moet zuinig om springen met het geld dat er is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Dat was in termijnen he. Ajax krijgt ook in termijnen af en toe nog wat binnen. Dat zou dan direct doorgesluisd worden naar Enschede lijkt me zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.
8 miljoen, maar wel te verspreiden over 4 jaarlijkse termijnen van 2 miljoen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.
Hmm, er is dus wel interesse.quote:Trainer Martin Jol (foto) van Ajax noemt de berichten dinsdag over Berg echter ‘voorbarig’.
Die dekken de andere misgelopen inkomsten, zoals Champions League geld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
8 miljoen, maar wel te verspreiden over 4 jaarlijkse termijnen van 2 miljoen..
Als dat correct is, dan kán daarmee wel weer een geld-gebrek kloppen.
Maar waar zijn die miljoenen voor bijvoorbeeld Huntelaar dan?
quote:Cvitanich haalt einde training niet
dinsdag 23 juni, door Keffo, Amsterdam, 12:47u, Ajaxlife.nl
Dario Cvitanich heeft de tweede training van het seizoen voortijdig verlaten. De Argentijn kreeg in de partijvorm in de derde helft een tik van Evander Sno en strompelde met een pijnlijke voet of enkel naar de dug-out voor verzorging. Kort daarna ging hij samen met een van de fysio's naar de kleedkamer. Even daarvoor had Cvitanich twee goals gemaakt.
Als er nog iemand wil uberhaupt jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat we zeker een spits moeten halen
Allemaal doodsbenauwd arbeidsongeschikt te raken bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als er nog iemand wil uberhaupt ja
Centrumspits?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Drie keer raden trouwens op welke plek Urby vandaag speelde in de partijvorm...
Doelmanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Die speelde zowaar goed. Scoorde zelfs een knappe goalquote:
Eens, maar is Berg wel kopsterk en fysiek sterk genoeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waarom de Groningen-supporters hier vinden dat Ajax niet voor Berg moet gaan als ze 4-3-3 blijven spelen. Die jongen heeft veel van de kwaliteiten die Huntelaar heeft. Natuurlijk kan hij daarnaast ook prima in de ruimte voetballen, maar met z'n kopballen en positionering past die jongen toch perfect in een systeem met spelers als Suarez en Sulejmani naast hem? Steekpassen, voorzetten, snelle uitbraken met twee onzelfzuchtige spelers. De ruimte is misschien wat minder als wat hij bij Groningen is gewend, maar zei men dat ook niet over Suarez?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef toma het volgende:
[..]
Eens, maar is Berg wel kopsterk en fysiek sterk genoeg?
Het ligt ook wel aan het team hé. FC Groningen kan (met alle respect) niet zo dominant spelen als Ajax. Alhoewel dat de laatste jaren ook niet het geval is. Maar bij Ajax staan in de rest vh team wel wat betere spelers die de aanval beter ondersteunen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Prosac het volgende:
Jans heeft meermalen gespeeld met Berg als enige centrumspits, met spelers als bijvoorbeeld Garcia, van de Laak en Levchenko die dan als vleugelspits opzij moesten opduiken.. ()
Dat werkte totaal niet, op momenten dat hij "gewoon" Lovre, Garcia of Matavz (whoever) als 2e spits naast zich had, ging het stukken beter. Met die speelwijze heeft hij ook het meeste gescoord.
Misschien dat ze het hem bij kunnen brengen bij Ajax. Dat kan
Nee, alsjeblieft. Laat het niet zo zijn. Echt, waarom?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Via de Bristol?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef N.i.c.k het volgende:
nog maar een keer een poging dan.
weet iemand hoe de kaartjes Bristol Ajax verkrijgbaar zullen zijn. Gewoon via de Online ticketshop ?
Ook net zo erg als Manuchayran?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Cvitanich is nog erger dan Robben, mijn god
Afblijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Nashje het volgende:
Bakkal iets voor ons? Mag wéér lekker gaan bankzitten in eindhoven komend seizoen. Leuke speler met veel diepgang.
Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar als Urby er goed uit de voeten kan nu zie ik geen probleem, heb wel vertrouwen in Jol.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft. Laat het niet zo zijn. Echt, waarom?
Hij kan er zo goed uit te voeten dat we daardoor twee keer de CL misliepenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar als Urby er goed uit de voeten kan nu zie ik geen probleem, heb wel vertrouwen in Jol.
Lijkt gelul te zijn dus...quote:Tegenover RTVNH ontkent Nijland dit bericht: 'De laatste keer dat ik Danny Blind, de technisch directeur van Ajax, heb gesproken was ruim een maand geleden. Ik verwacht dat Marcus gewoon bij Groningen speelt het komend seizoen, te beginnen om 2 augustus in de Euroborg tegen Ajax.'
Hij is ook alweer een tijdje verder gegroeid, alhoewel dat er niet altijd vanaf spatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij kan er zo goed uit te voeten dat we daardoor twee keer de CL misliepen
Die vertalingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:38 schreef Nashje het volgende:
Overigens:
Marcus Berg är klar för Ajax. Marcus Berg is klaar voor Ajax.
Det hävdar den holländska tidningen De Pers. Zij stelt de Nederlandse krant De Pers.
- Det låter märkligt, säger Bergs agent Martin Klette till fotbollskanalen.se. - Het klinkt raar, "zei Berg agent Martin Klette te fotbollskanalen.se.
Annons Advertentie
U21-EM är ett skyltfönster för alla talanger. U21-EM is een showcase voor alle talenten. Inte minst för Marcus Berg som med sitt hattrick mot Vitryssland fick flera klubbar i Europas största ligor att höra av sig till hans agent Martin Klette. Niet in de laatste plaats van Marcus Berg als zijn hattrick tegen Wit-Rusland had meerdere clubs in de grote Europese competities te krijgen in de aan zijn agent Martin Klette.
- Vi har fått samtal från engelska, italienska, och tyska klubbar, sa Klette till fotbollskanalen.se för en vecka sedan. - We hebben ontvangen oproepen vanuit het Engels, Italiaans, Duits en clubs ", zei Klette fotbollskanalen.se tot een week geleden.
Konkurrensen ska, enligt De Pers, ha fått Ajax och Groningen att nå en snabb uppgörelse. Mededinging, volgens de Perzen, dat Ajax en Groningen te komen tot een snelle afwikkeling. Tidningen skriver att klubbarna är överens om en övergång och att Ajax betalar 10 miljoner euro, cirka 115 miljoner kronor för den värmländske anfallaren. De krant schrijft dat de clubs het eens over een overgang en dat Ajax betaalt 10 miljoen euro, circa 115 miljoen euro voor de Värmland aanval.
Marcus Bergs agent, Martin Klette, tycker att nyheten låter märklig. Marcus Berg de agent, Martin Klette, denk dat het nieuws klinkt vreemd.
- Det finns inga förhandlingar. - Er zijn geen onderhandelingen. Men om klubbarna diskuterar något vet inte jag, säger Klette till fotbollskanalen.se. Maar als de clubs het over iets wat ik niet weet, "zei Klette te fotbollskanalen.se.
Enligt andra uppgifter kräver dock Groningen minst 160 miljoner för sin skyttekung, som även sägs vänta till efter EM med att ta ett beslut om framtiden. Volgens andere gegevens vereist echter Groningen ten minste 160 miljoen euro voor haar schieten King, die zei te wachten tot na het EK een beslissing te nemen over de toekomst.
Marcus Berg har gjort 32 mål under sina två säsonger i Groningen. Marcus Berg heeft 32 doelen tijdens zijn twee seizoenen in Groningen.
[..]
Lijkt gelul te zijn dus...
Jammer dat we op 10 Aissati al hebben, anders had ik hem daar wel willen zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij is ook alweer een tijdje verder gegroeid, alhoewel dat er niet altijd vanaf spatJol weet echt wel wat hij doet. Het moge duidelijk zijn dat Urby niet op linksbuiten hoort, dus lijkt linksback de enige optie
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij kan er zo goed uit te voeten dat we daardoor twee keer de CL misliepen
Dirk had ook nog nooit iets van Bayern gehoord, drie dagen later was Louis weg...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:38 schreef Nashje het volgende:
Overigens:
Marcus Berg är klar för Ajax. Marcus Berg is klaar voor Ajax.
Det hävdar den holländska tidningen De Pers. Zij stelt de Nederlandse krant De Pers.
- Det låter märkligt, säger Bergs agent Martin Klette till fotbollskanalen.se. - Het klinkt raar, "zei Berg agent Martin Klette te fotbollskanalen.se.
Annons Advertentie
U21-EM är ett skyltfönster för alla talanger. U21-EM is een showcase voor alle talenten. Inte minst för Marcus Berg som med sitt hattrick mot Vitryssland fick flera klubbar i Europas största ligor att höra av sig till hans agent Martin Klette. Niet in de laatste plaats van Marcus Berg als zijn hattrick tegen Wit-Rusland had meerdere clubs in de grote Europese competities te krijgen in de aan zijn agent Martin Klette.
- Vi har fått samtal från engelska, italienska, och tyska klubbar, sa Klette till fotbollskanalen.se för en vecka sedan. - We hebben ontvangen oproepen vanuit het Engels, Italiaans, Duits en clubs ", zei Klette fotbollskanalen.se tot een week geleden.
Konkurrensen ska, enligt De Pers, ha fått Ajax och Groningen att nå en snabb uppgörelse. Mededinging, volgens de Perzen, dat Ajax en Groningen te komen tot een snelle afwikkeling. Tidningen skriver att klubbarna är överens om en övergång och att Ajax betalar 10 miljoner euro, cirka 115 miljoner kronor för den värmländske anfallaren. De krant schrijft dat de clubs het eens over een overgang en dat Ajax betaalt 10 miljoen euro, circa 115 miljoen euro voor de Värmland aanval.
Marcus Bergs agent, Martin Klette, tycker att nyheten låter märklig. Marcus Berg de agent, Martin Klette, denk dat het nieuws klinkt vreemd.
- Det finns inga förhandlingar. - Er zijn geen onderhandelingen. Men om klubbarna diskuterar något vet inte jag, säger Klette till fotbollskanalen.se. Maar als de clubs het over iets wat ik niet weet, "zei Klette te fotbollskanalen.se.
Enligt andra uppgifter kräver dock Groningen minst 160 miljoner för sin skyttekung, som även sägs vänta till efter EM med att ta ett beslut om framtiden. Volgens andere gegevens vereist echter Groningen ten minste 160 miljoen euro voor haar schieten King, die zei te wachten tot na het EK een beslissing te nemen over de toekomst.
Marcus Berg har gjort 32 mål under sina två säsonger i Groningen. Marcus Berg heeft 32 doelen tijdens zijn twee seizoenen in Groningen.
[..]
Lijkt gelul te zijn dus...
Omdat het over Ajax, Jol en Berg gaat. Ik geloof er ook niet zo veel van. Na de reactie van Jol weet ik het al even helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:03 schreef Jasza het volgende:
Ik snap niet dat iedereen depers zomaar overneemt, is die krant zo goed geinformeerd?
Lijkt me sterk.
Er staat niks, wordt verwezen naar De Pers, en dus ben ik het eens met je conclusie: het is allemaal gelul.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij ook nog een keer inhoudelijk reageren, of hoe zit dat?
je bedoelt WBL of ML?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:58 schreef twi het volgende:
Je kunt altijd met Vertonghen als LB spelen en Emanuelson als DML, om zo maar in Football Manager termen te spreken.
Dat het er hier bloedserieus aan toe gaat verbaast me nog steeds. Feitelijk val ik jouw ook niet aan op de vertaling hoor, ik weet heus wel dat dat door een vertaalmachine is gehaald.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij ook nog een keer inhoudelijk reageren, of hoe zit dat?
Een week terug deden velen er nog een moord voor omdat het zo rustig was.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik word een beetje moe van die overkill aan geruchten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het bewijs dat we Berg nodig hebben geeft Sno nu. Is ie toch nog ergens goed voor.
quote:YES! Breakthrough! I am happy! Give you more details at 5 pm (Amsterdam time), midnite (Tokio time), as I am not allowed to do right now...
Aldus Keisuke Honda...quote:Red&white are not only the colors of our nations flag! I am hoping and praying...
quote:
Of Feyenoord, of Utrecht, of AZ, of MVV ...quote:
Volgens mij is dat een heel gangbare tijdzonebenaming.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Twitter?
Wel opvallend dat ie Amsterdam time zegt.
Nee, da's Brussel en Berlijn volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een heel gangbare tijdzonebenaming.
Twitter link? Overigens wel interessant dat hij rood en wit zegt.. Feyenoord heeft geen geld, dus Ajax, PSV of AZ?quote:
Het is in Nederland staat erquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anderlecht wordt vandaag ook in verband met hem gebracht.
http://twitter.com/keisukehondaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Twitter link? Overigens wel interessant dat hij rood en wit zegt.. Feyenoord heeft geen geld, dus Ajax, PSV of AZ?
Windows zegt Amsteram, Parijs, Brussel en Berlijn geloof ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, da's Brussel en Berlijn volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |