Als je 4-3-3 gaat spelen moet je Berg niet halen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
--------------------------(1) Stekelenburg---------------------------
(2) vd. Wiel------(3)Wielaert(C)------(4)Vertonghen-------(5)Aankoop
-------------(6)Gabri----------------------(8)Enoh---------------
-------------------------(10)Aissati-----------------------------
(7)Suarez---------------------------------------------(11)Sulejmani
--------------------------(9)Berg----------------------------
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
(2) vd. Wiel------(3)Oleguer------(4) Wielaert(C)-------(5)Aankoop
-------------(6)Gabri----------------------(8)Enoh Vertonghen---------------
5. Emanuelson en Alderweireld dr inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
In het bericht staat toch ook dat Groningen het pas bekend maakt als er een opvolger is gevonden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Gruning3r het volgende:
Hoe betrouwbaar is die krant de pers? want er is nog niks in groningen bekend gemaakt.
Aangezien alle internetbronnen zich baseren op depers en media als AD, Telegraaf, VI, dvhn en RTV Noord nog niks bekend hebben gemaakt.. twijfel ik aan die betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Gruning3r het volgende:
Hoe betrouwbaar is die krant de pers? want er is nog niks in groningen bekend gemaakt.
Ik heb ze nog nooit betrapt op een voetbalprimeur ofzo. Aan de andere kant maakt dat het ook wel weer betrouwbaar, waarom zouden ze er anders meekomen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Gruning3r het volgende:
Mwah, volgens mij is Berg meer een 4-4-2 speler. En Oleguer hoort gewoon in de verdediging te staan. En Gabri hoort ten allertijde met 18 te spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
Ze kwamen wel als eerste met het feit dat Bulah op de training van het Nederlands elftal met politie was "weggevoerd" toen met z'n kind. Wat dat betreft waren ze wel weer snelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit betrapt op een voetbalprimeur ofzo. Aan de andere kant maakt dat het ook wel weer betrouwbaar, waarom zouden ze er anders meekomen?
Oleguer hoef ik niet meer in de verdediging te hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is Berg meer een 4-4-2 speler. En Oleguer hoort gewoon in de verdediging te staan. En Gabri hoort ten allertijde met 18 te spelen
Niet denk ik, zal er wel 1 gaan afvallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oleguer hoef ik niet meer in de verdediging te hebben.
En volgens mij is Berg ook meer een 4-4-2 speler, maar ik zou niet weten hoe Jol dan wilt gaan spelen met Sulejmani, Suarez, Aissati en dus Berg in de basis.
Sulejmani kan links op het middenveld, Aissati met de punt naar voren in een ruit, Suarez en Berg in de spits, heb je Cvitanich nog achter de hand en eventueel Bodul ook nogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oleguer hoef ik niet meer in de verdediging te hebben.
En volgens mij is Berg ook meer een 4-4-2 speler, maar ik zou niet weten hoe Jol dan wilt gaan spelen met Sulejmani, Suarez, Aissati en dus Berg in de basis.
in een ruit is het beste ja, Gabri controlerend achter, links Sulejmani, punt Aisatti. En rechts dan? Cvitanich ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Sulejmani kan links op het middenveld, Aissati met de punt naar voren in een ruit, Suarez en Berg in de spits, heb je Cvitanich nog achter de hand en eventueel Bodul ook nog
Danilo misschien?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
in een ruit is het beste ja, Gabri controlerend achter, links Sulejmani, punt Aisatti. En rechts dan?
Kampioen van de Jupiler League misschien. Dit is pure zelfmoord met die verdediging.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
V/d WIel - Wielaert - Vertonghen
Gabri - Lindgren
Aissati - Cvitanich
Suarez - Berg - Sulejmani
Kampioen. Slotje.
Die gaan samen naar de macquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop echt dat Sully gaat knallen dit seizoen. Martin moet hem ff flink aftrainen.
No shit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Kampioen van de Jupiler League misschien. Dit is pure zelfmoord met die verdediging.
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Mijn opstelling dan maar:
Steekyboy
De Tongh
Wielly
Olly (bij gebrek aan beter)
V.d. Wielly
Maantje
Gaaby
Sully
Issi
Suaartje
Berg (hopelijk)
Wereldkampioenen.
ik hekel daar altijd aan, maar doe nu zelf meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
Wel mooi die pagina's vol met opstellingen zodra er weer een speler genoemd wordt.
Kopie van twitter.com/vdwiel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Steekyboy
De Tongh
Wielly
V.d. Wielly
Maantje
Der Gaab
Sully
Issi
Suaartje
Berg (hopelijk)
Wereldkampioenen 2010.
De potten van MVV alleen. Was mooi toenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Inderdaad. Had verwacht dat de naam van Ronald Koeman nog wel voorbij zou komen. Dat was voor Gorré de eerste en laatste die van Groningen naar Amsterdam ging (huurlingen Wijnhard en Reiziger uitgezonderd). Maar helemaal een garantie voor succes zijn de Groningse aankopen dus niet, want Gorré heeft destijds toch maar weinig potten kunnen breken?
Ook heerlijk dat iedereen quote op die lange opstellingen. Zeer stimulerend voor mobiele gebruikersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
Wel mooi die pagina's vol met opstellingen zodra er weer een speler genoemd wordt.
mag je me uitleggen wie maantje is en waarom je in godsnaam dergelijke bijnamen gebruikt. valt amper wat van te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Steekyboy
De Tongh
Wielly
V.d. Wielly
Maantje
Der Gaab
Sully
Issi
Suaartje
Berg (hopelijk)
Wereldkampioenen 2010.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook heerlijk dat iedereen quote op die lange opstellingen. Zeer stimulerend voor mobiele gebruikers.
2 namen goed geschrevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel - Oleguer - Wieleart - Verthongen.
Gewoon goed te doen. Oleguer laat je een beetje achter de middenlijn spelen. Gewoon op de backs spelen die naar voren gaan.
Het houdt jullie scherp.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mag je me uitleggen wie maantje is en waarom je in godsnaam dergelijke bijnamen gebruikt. valt amper wat van te maken.
We proberen gewoon uit wat we in hemelsnaam moeten doen met die ongebalanceerde selectie. Alsof je 200 man op links en 3 op rechts kunt zetten... Suarez is in principe ook voor de linkerflank gehaald, maar nu wordtie alweer als rechtsbuiten gezien. Grappig, voor Suarez hadden we juist een geweldig probleem op links. Als Suarez verkocht zou worden dan breekt de hel echt los, dan kun je beter de hele rechterkant van het speelveld vervangen met parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
Emanuelson natuurlijk, duhquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mag je me uitleggen wie maantje is en waarom je in godsnaam dergelijke bijnamen gebruikt. valt amper wat van te maken.
Leg uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef bloodysunday het volgende:
Stekelenburg lijkt me geschikter en verdient het meer
quote:
Vanwege zijn positie, ik vind een keeper niet logisch als aanvoerder. En qua persoonlijkheid denk ik dat Wielaert meer een aanvoerder is dan Stekelenburg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef bloodysunday het volgende:
W00h00 waarom Wielaert captain? Stekelenburg lijkt me geschikter en verdient het meer
En wie dan keepen? Vermeer, die het waar mogelijk nog slechter heeft gedaan dan een Stekelenburg-uit-vorm? Stekelenburg moet je gewoon een contract voor nog eens vijf jaar geven. Zou mooi zijn als 'ie z'n carriere bij Ajax blijftquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef navigator het volgende:
Het enige wat Stekelenburg verdient is een transfer
m.i. dan he
Ik vind dat de gene die het meeste leiderscapaciteiten heeft die band moet hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij zit al lang bij Ajax, kent de club goed. Wielaert speelt net half seizoen bij Ajax en ik vind dat je aanvoerdersschap moet verdienen.
Ok, opzich ben ik het wel met je eens andere kant denk ik dat het opzich wel kan. vd Sar heeft het ook gedaan bij NL elftal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Vanwege zijn positie, ik vind een keeper niet logisch als aanvoerder. En qua persoonlijkheid denk ik dat Wielaert meer een aanvoerder is dan Stekelenburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |