je bedoelt WBL of ML?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:58 schreef twi het volgende:
Je kunt altijd met Vertonghen als LB spelen en Emanuelson als DML, om zo maar in Football Manager termen te spreken.
Dat het er hier bloedserieus aan toe gaat verbaast me nog steeds. Feitelijk val ik jouw ook niet aan op de vertaling hoor, ik weet heus wel dat dat door een vertaalmachine is gehaald.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij ook nog een keer inhoudelijk reageren, of hoe zit dat?
Een week terug deden velen er nog een moord voor omdat het zo rustig was.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik word een beetje moe van die overkill aan geruchten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het bewijs dat we Berg nodig hebben geeft Sno nu. Is ie toch nog ergens goed voor.
quote:YES! Breakthrough! I am happy! Give you more details at 5 pm (Amsterdam time), midnite (Tokio time), as I am not allowed to do right now...
Aldus Keisuke Honda...quote:Red&white are not only the colors of our nations flag! I am hoping and praying...
quote:
Of Feyenoord, of Utrecht, of AZ, of MVV ...quote:
Volgens mij is dat een heel gangbare tijdzonebenaming.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Twitter?
Wel opvallend dat ie Amsterdam time zegt.
Nee, da's Brussel en Berlijn volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een heel gangbare tijdzonebenaming.
Twitter link? Overigens wel interessant dat hij rood en wit zegt.. Feyenoord heeft geen geld, dus Ajax, PSV of AZ?quote:
Het is in Nederland staat erquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anderlecht wordt vandaag ook in verband met hem gebracht.
http://twitter.com/keisukehondaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Twitter link? Overigens wel interessant dat hij rood en wit zegt.. Feyenoord heeft geen geld, dus Ajax, PSV of AZ?
Windows zegt Amsteram, Parijs, Brussel en Berlijn geloof ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, da's Brussel en Berlijn volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |