Er is ook gewoon niet zo heel veel. 5 jaar geen CL inkomsten en wel op die manier uitgeven ga je niet volhouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat zelfs Ajax nu rustig aan doet met geld. Zal het geld er gewoon niet zijn of wil de directie gewoon niet weer zoveel geld uitgeven. Ze hebben afgelopen seizoen gezien dat het geen donder heeft uitgemaakt om er een zak met geld tegenaan te gooien
Ik dacht dat er nog een behoorlijk bedrag eigen vermogen was, maar dat men dat wilde behouden voor het eventueel terugkopen van alle aandelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat zelfs Ajax nu rustig aan doet met geld. Zal het geld er gewoon niet zijn of wil de directie gewoon niet weer zoveel geld uitgeven. Ze hebben afgelopen seizoen gezien dat het geen donder heeft uitgemaakt om er een zak met geld tegenaan te gooien
Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.quote:Dat de club tien miljoen euro betaald voor de Zweedse international is volgens Jol onzin. ‘Zoveel geld hebben wij ook na de verkoop van Thomas Vermaelen niet.’ (MavdH)
Ajax moet zuinig om springen met het geld dat er is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Dat was in termijnen he. Ajax krijgt ook in termijnen af en toe nog wat binnen. Dat zou dan direct doorgesluisd worden naar Enschede lijkt me zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.
8 miljoen, maar wel te verspreiden over 4 jaarlijkse termijnen van 2 miljoen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar 8 miljoen bieden op Elia kan wel? Ik geloof nog steeds niet dat Ajax geen geld heeft, en dit bevestigd het nog maar eens.
Hmm, er is dus wel interesse.quote:Trainer Martin Jol (foto) van Ajax noemt de berichten dinsdag over Berg echter ‘voorbarig’.
Die dekken de andere misgelopen inkomsten, zoals Champions League geld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
8 miljoen, maar wel te verspreiden over 4 jaarlijkse termijnen van 2 miljoen..
Als dat correct is, dan kán daarmee wel weer een geld-gebrek kloppen.
Maar waar zijn die miljoenen voor bijvoorbeeld Huntelaar dan?
quote:Cvitanich haalt einde training niet
dinsdag 23 juni, door Keffo, Amsterdam, 12:47u, Ajaxlife.nl
Dario Cvitanich heeft de tweede training van het seizoen voortijdig verlaten. De Argentijn kreeg in de partijvorm in de derde helft een tik van Evander Sno en strompelde met een pijnlijke voet of enkel naar de dug-out voor verzorging. Kort daarna ging hij samen met een van de fysio's naar de kleedkamer. Even daarvoor had Cvitanich twee goals gemaakt.
Als er nog iemand wil uberhaupt jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat we zeker een spits moeten halen
Allemaal doodsbenauwd arbeidsongeschikt te raken bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als er nog iemand wil uberhaupt ja
Centrumspits?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Drie keer raden trouwens op welke plek Urby vandaag speelde in de partijvorm...
Doelmanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Drie keer raden trouwens op welke plek Urby vandaag speelde in de partijvorm...
Die speelde zowaar goed. Scoorde zelfs een knappe goalquote:
Eens, maar is Berg wel kopsterk en fysiek sterk genoeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waarom de Groningen-supporters hier vinden dat Ajax niet voor Berg moet gaan als ze 4-3-3 blijven spelen. Die jongen heeft veel van de kwaliteiten die Huntelaar heeft. Natuurlijk kan hij daarnaast ook prima in de ruimte voetballen, maar met z'n kopballen en positionering past die jongen toch perfect in een systeem met spelers als Suarez en Sulejmani naast hem? Steekpassen, voorzetten, snelle uitbraken met twee onzelfzuchtige spelers. De ruimte is misschien wat minder als wat hij bij Groningen is gewend, maar zei men dat ook niet over Suarez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |