Je krijgt zo wel gelijk een groot probleem iddquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Suarez verkocht en Sulejmani op 't middenveld?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
venom zijn er al geruchten over een eventuele nieuwe spits naar Groningen?
neen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
venom zijn er al geruchten over een eventuele nieuwe spits naar Groningen?
En dan Dario op de bank en geen debuut voor Bodul.quote:
Bodul kan nog wel even wachten natuurlijk. Concurrentie voor Dario is alleen maar gezond, dat gaf ie zelf volgens mij ook al aan. En als je nu gaat mikken op Dario en Bodul neem je een erg groot risico vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan Dario op de bank en geen debuut voor Bodul.
RTV Noord ook niet..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:00 schreef Gruning3r het volgende:
Nashje de transfer is nog helemaal niet beklonken.En Dagblad van het Noorden meldt tot nu toe nog niks.
Aan zijn instelling heeft het iig nooit gelegen en zal het ook niet liggen.quote:'Ik ben goed genoeg voor Ajax'
dinsdag 23 juni, door SV, Amsterdam, 08:44u, FC Update
Kennedy Bakircioglü was één van de Ajacieden die zich maandag op sportpark De Toekomst meldde voor de eerste training van het seizoen. De 28-jarige Zweed heeft twee teleurstellende seizoenen achter de rug in Amsterdam, maar dat heeft zijn zelfvertrouwen niet aangetast. 'Ik heb genoeg kwaliteit, dat is het probleem niet'.
Monter stapte Bakircioglü maandag het trainingsveld af. Wie verwachtte dat de Zweed het na twee moeizame jaren wel gezien had bij Ajax, kwam bedrogen uit. Sterker nog, de rechtsbuiten is vastbesloten om dit seizoen wél een basisplaats te veroveren.
'Onder de nieuwe trainer begint iedereen op nul, er zijn nieuwe kansen', zegt hij tegen FCUpdate.nl. 'Daarom denk ik nog helemaal niet aan een vertrek. Het is belangrijk om nu goed te trainen en een goede indruk te maken op de trainer'.
Wat onder Henk ten Cate, Adrie Koster en Marco van Basten dus niet lukte, namelijk een basisplek veroveren bij Ajax, hoopt Bakircioglü onder Martin Jol wel te bewerkstelligen. Op die manier wil hij de wrange smaak van vorig seizoen van zich af spelen. 'Vorig jaar was een moeilijk seizoen voor me. Ik kon de ene week op de tribune zitten, de volgende week in de basis staan en daarna weer buiten de selectie vallen'.
In de wedstrijden dát hij speelde, deed Bakircioglü het best goed. 'Ja, dat is het vreemde. Mijn spel in die duels was voor mij een bevestiging dat ik het niveau aankan, ik hield een goed gevoel over aan de meeste wedstrijden. Om die reden ben ik er van overtuigd dat ik goed genoeg ben voor Ajax, aan mijn kwaliteiten ligt het niet. Ik blijf positief en ga ik dit seizoen weer voor mijn kans. Pas als over een tijdje blijkt dat de nieuwe trainer het niet in mij ziet zitten, ga ik met mijn zaakwaarnemer praten over een transfer. Voorlopig nog niet, dus. Ik wil het bij deze mooie club laten zien', besluit hij.
Waar zeg ik dat de transfer is beklonken dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:00 schreef Gruning3r het volgende:
Nashje de transfer is nog helemaal niet beklonken.En Dagblad van het Noorden meldt tot nu toe nog niks.
Berg wordt topscoorder van de competitie als hij bij jullie gaat spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:10 schreef Suijk het volgende:
Als ik sommige Groningers af en toe hoor, die denken dat Berg het redelijk makkelijk zal maken in Amsterdam. Ik heb hem eigenlijk nooit hele wedstrijden gezien, behalve die tegen Ajax.
Ben nog neutraal dus.
Dat bericht waarin staat dat HSV 12 miljoen heeft geboden? Linkje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Dat bericht heeft hier wel degelijk gestaan hoor.
Neuh, wij gaan gewoon voor 5-3 wedstrijden dit jaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef dndiek het volgende:
Ik neem aan dat jullie nog wel een (paar) verdedigers gaan halen of niet?
Ik had het over Boulahrouz, het 12 miljoen bericht kan ik niet terugvinden. Maar kan zijn dat ik me daarbij op bevriende Twentesupporters heb gebaseerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat bericht waarin staat dat HSV 12 miljoen heeft geboden? Linkje?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had het over Boulahrouz, het 12 miljoen bericht kan ik niet terugvinden. Maar kan zijn dat ik me daarbij op bevriende Twentesupporters heb gebaseerd.![]()
link: http://www82.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=12958021&v=0
Hopelijk is het een nobody, hou altijd wel van zulke aankopen, mits ze slagenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]. Link doet het verder niet, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Dat van Berg zou misschien nog wel best kunnen hoor, lekker alles op Elia gooien, Jol gister nog een schepje bovenop en dan uit het niets Berg halen uit Groningen. Ze moeten ook echt wel een verdediger op het oog hebben, maar ik zou echt niet weten wie. Het moet een leiderachtig persoon zijn, ervaring hebben, maar ook weer niet al te oud.
Ik was ook wel benieuwd geweest naar Bendtner bij Ajax.
Oh ja.. dat is een site waar je moet inloggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]. Link doet het verder niet, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Zo ook wel weer mooi zijn als de Ajax-scouting weer eens met een eigen onbekende topper aan komt zetten, in plaats van een bord-op-schoot aankoop.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hopelijk is het een nobody, hou altijd wel van zulke aankopen, mits ze slagen
Kiwoequote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hopelijk is het een nobody, hou altijd wel van zulke aankopen, mits ze slagen
Waarschijnlijk trainen ze wel inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef Silaz het volgende:
Ik werd wakker, en had zo'n gevoel dat er vandaag iets gaat gebeuren op Ajax gebied. wat weet ik nietMaar zo'n vaag gevoel whehe
Ja die schoftenclubs als ManU en Madrid kopen Ajax elk seizoen leeg...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Oe Berg mag van mij zeker komen, dat kan wel echt een topspits worden alleen vertrekt ie binnen twee jaar dan naar Man Utd. ofzo.
Erg slim ja, maar ik vraag me af wat de fuck ze eraan hebben?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad Bliksem, dat was ook mijn eerste gedachte. Slim gedaan.
Gewoon 50 miljoen vragen voortaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja die schoftenclubs als ManU en Madrid kopen Ajax elk seizoen leeg...
Alle aandacht op Elia. Dus in alle rust met elkaar praten etc. lijkt me?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Erg slim ja, maar ik vraag me af wat de fuck ze eraan hebben?Waarom zouden ze dat doen?
Lekker in alle rust onderhandelen, geen slapende honden wakker maken, rust creëren voor FC Groningen; daar worden ze natuurlijk weer helemaal gek als Ajax weer een speler ophaalt, dus dan is het handig als je de tijd hebt om een vervanger te halen en direct te presenteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Erg slim ja, maar ik vraag me af wat de fuck ze eraan hebben?Waarom zouden ze dat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Oke, dat is waar, maar is dat het echt waard om dan op een persconferentie de interesse in Elia te bevestigen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker in alle rust onderhandelen, geen slapende honden wakker maken, rust creëren voor FC Groningen; daar worden ze natuurlijk weer helemaal gek als Ajax weer een speler ophaalt, dus dan is het handig als je de tijd hebt om een vervanger te halen en direct te presenteren.
En Ome Joop in Enschede natuurlijk flink op de kast jagen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef Nashje het volgende:
16 miljoen betalen voor Berg, gewoon alleen om Munsterman te fucken. Bloemetje naar 'm toesturen met "Bedankt voor de onderhandelingen, maar nu hebben we al iemand anders gevonden. Berg was een koopje voor 8 miljoen. We hebben Groningen nog een bonus van 8 miljoen gedaan, omdat ze zo snel reageerden op onze fax. Groetjes uit Amsterdam Joop, en misschien tot volgend jaar (ps. 2 miljoen voor Douglas?)."
Ajax doet hetzelfde bij Groningen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja die schoftenclubs als ManU en Madrid kopen Ajax elk seizoen leeg...
En als 1 of beide geblesseerd zijn wattan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan Dario op de bank en geen debuut voor Bodul.
En Groningen doet weer hetzelfde bij lagere clubsquote:
Yup en zo is de cirkel weer rond.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
En Groningen doet weer hetzelfde bij lagere clubs
No shit Sherlockquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |