Kiwoequote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hopelijk is het een nobody, hou altijd wel van zulke aankopen, mits ze slagen
Waarschijnlijk trainen ze wel inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef Silaz het volgende:
Ik werd wakker, en had zo'n gevoel dat er vandaag iets gaat gebeuren op Ajax gebied. wat weet ik nietMaar zo'n vaag gevoel whehe
Ja die schoftenclubs als ManU en Madrid kopen Ajax elk seizoen leeg...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Oe Berg mag van mij zeker komen, dat kan wel echt een topspits worden alleen vertrekt ie binnen twee jaar dan naar Man Utd. ofzo.
Erg slim ja, maar ik vraag me af wat de fuck ze eraan hebben?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad Bliksem, dat was ook mijn eerste gedachte. Slim gedaan.
Gewoon 50 miljoen vragen voortaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja die schoftenclubs als ManU en Madrid kopen Ajax elk seizoen leeg...
Alle aandacht op Elia. Dus in alle rust met elkaar praten etc. lijkt me?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Erg slim ja, maar ik vraag me af wat de fuck ze eraan hebben?Waarom zouden ze dat doen?
Lekker in alle rust onderhandelen, geen slapende honden wakker maken, rust creëren voor FC Groningen; daar worden ze natuurlijk weer helemaal gek als Ajax weer een speler ophaalt, dus dan is het handig als je de tijd hebt om een vervanger te halen en direct te presenteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Erg slim ja, maar ik vraag me af wat de fuck ze eraan hebben?Waarom zouden ze dat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Oke, dat is waar, maar is dat het echt waard om dan op een persconferentie de interesse in Elia te bevestigen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker in alle rust onderhandelen, geen slapende honden wakker maken, rust creëren voor FC Groningen; daar worden ze natuurlijk weer helemaal gek als Ajax weer een speler ophaalt, dus dan is het handig als je de tijd hebt om een vervanger te halen en direct te presenteren.
En Ome Joop in Enschede natuurlijk flink op de kast jagen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef Nashje het volgende:
16 miljoen betalen voor Berg, gewoon alleen om Munsterman te fucken. Bloemetje naar 'm toesturen met "Bedankt voor de onderhandelingen, maar nu hebben we al iemand anders gevonden. Berg was een koopje voor 8 miljoen. We hebben Groningen nog een bonus van 8 miljoen gedaan, omdat ze zo snel reageerden op onze fax. Groetjes uit Amsterdam Joop, en misschien tot volgend jaar (ps. 2 miljoen voor Douglas?)."
Ajax doet hetzelfde bij Groningen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja die schoftenclubs als ManU en Madrid kopen Ajax elk seizoen leeg...
En als 1 of beide geblesseerd zijn wattan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan Dario op de bank en geen debuut voor Bodul.
En Groningen doet weer hetzelfde bij lagere clubsquote:
Yup en zo is de cirkel weer rond.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
En Groningen doet weer hetzelfde bij lagere clubs
No shit Sherlockquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |