quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef bob1234 het volgende:
Het is een HBO serie dus ga zeker kijken, klinkt erg grappig.
Is dat niet gewoon Ugly Betty met een nieuw kapsel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:10 schreef Heider00sje het volgende:
Die Damon ziet er erg nep en ongeloofwaardig uit.
Is er ook een reden bekend? Dit is natuurlijk geen goeie manier om publiek aan je show te binden. Of zou HBO ook een on-demand kanaal hebben?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef bob1234 het volgende:
Wel jammer dat er volgende week geen aflevering is.
5 juli? Begin dan twee weken later met de serie, dat het onafhankelijkheidsweekend is hadden ze toch wel aan kunnen zien komen?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef bob1234 het volgende:
Ja het is onafhankelijkheidsdag dus geen een zender zend afleveringen uit.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef ChickenMan het volgende:
Toffe eerste episode en HBO kennende zal de serie alleen maar beter worden.
Hoezo? Heb je ook een tweeling en ex, is je huis al eens afgebrand geweest en ben je een mannelijke hoer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
eindelijk een serie waarmee ik me kan identificeren.
en ik heb een huge penis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je ook een tweeling en ex, is je huis al eens afgebrand geweest en ben je een mannelijke hoer?![]()
![]()
In de pilot ook al?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:49 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vind dat er niks mis is met de combi drama-comedy in Hung.
Alleen de pilot duurde 45 minuten de rest van afleveringen zijn gewoon rond de 25 minuten.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:13 schreef ChickenMan het volgende:
Ik heb toch een paar keer moeten lachen. En ik denk dat je er ook verkeerd in bent gestapt want het pretendeert helemaal niet een laugh-out-loud comedy te zijn. Het is gewoon een dramaserie met comedy elementen. Plus een ep duurt 45-50 min. Bij een pure comedy zou dat dan 25-30 minuten zijn.
En de karakter moeten zich nog ontwikkelen inderdaad, maar dat is bij heel veel HBO series zo dat je er niet meteen in zit. Je moet het laten groeien.
Écht??? Dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:38 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Alleen de pilot duurde 45 minuten de rest van afleveringen zijn gewoon rond de 25 minuten.
Alleen omdat die grote piemol niet in beeld kwam?quote:
No commentquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen omdat die grote piemol niet in beeld kwam?
Ongeveer het zelfde als wat ik in een recensie heb geschreven, alleen ga ik ervan uit dat de potentie die er is er nog uitgehaald wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef Symer het volgende:
Net ep 2 gezien en ik word er niet echt warm of koud van. Ik heb een beetje het idee dat ik naar een documentaire zit te kijken, zo feitelijk en droog.
De verhaallijn van de moeder met die 2 lelijke kids is al vele malen eerder gedaan en kan me niet boeien. De hoofdverhaallijn biedt meer dan genoeg potentie maar dat komt er niet uit.
Misschien is de humor gewoon te subtiel voor mij, maar de serie heeft weinig dat mij motiveert om ep 3 op te gaan zoeken volgende week.
Er is een minimum aantal afleveringen dat je moet kijken om te concluderen dat een serie weinig te bieden heeft?quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:43 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, net de tweede episode en dan gaan huilen dat de potentie er niet uitgehaald wordt?
Daar ben ik het niet mee eens. Shows worden vaker beter na ee npaar afleveringen, soms duurt het zelfs een heel seizoen voordat een show op gang komt en de characters goed met elkaar omgaan etc.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Er is een minimum aantal afleveringen dat je moet kijken om te concluderen dat een serie weinig te bieden heeft?![]()
Soms kijk ik een serie niet alleen al vanwege een promo die me niet bevalt
Oh, en mannen huilen niet
Dat kloptquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Shows worden vaker beter na ee npaar afleveringen, soms duurt het zelfs een heel seizoen voordat een show op gang komt en de characters goed met elkaar omgaan etc.
Klopt ja, ik heb ook vaker dat ik een show meteen moet leuk vinden of ik w8 tot er een heel seizoen is en kijk het in ee nmarathon ofsow.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat kloptFringe en Jericho zijn daar goede voorbeelden van, begonnen wat slapjes, maar werden steeds beter.
Maar je kunt vrijwel meteen al bepalen of het concept van een serie je genoeg bevalt om daarop te gaan wachten.
En dat is weer heel wat anders dan dat zij de potentie er niet uithalen in twee afleveringenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat kloptFringe en Jericho zijn daar goede voorbeelden van, begonnen wat slapjes, maar werden steeds beter.
Maar je kunt vrijwel meteen al bepalen of het concept van een serie je genoeg bevalt om daarop te gaan wachten.
Californication, Weeds, Dexter.. Op betaalzenders mogen iets controversiëler onderwerpen langs komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:00 schreef Houdnini het volgende:
Dat zo'n naam (en uberhaupt zo'n onderwerp) kan in Amerika!
Wilde net hetzelfde postenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:32 schreef ChickenMan het volgende:
Ah, het begint nu wel écht leuk te worden.
Klopt, heb ze nu alle tien gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef rthls het volgende:
Heb tot en met 7 gezien nu, toch wel een leuke serie! Klopt het dat er tot nu toe 10 afleveringen zijn?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef rthls het volgende:
Is al bevestigd dat er een tweede seizoen komt?
Ik zat echt te kijken van WTFquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Comedy Central is begonnen met de reclames..daar komt het dus ook op
En zo ben ik hier gekomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Comedy Central is begonnen met de reclames..daar komt het dus ook op
Okay, enjoy.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:42 schreef Houniet het volgende:
Ik had hem vannacht al binnennu pas reactie jonguh.
Het gaat om het innerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
z'n dochter is ook geen schoonheid..![]()
INDERDAAD! ik kan die serie echt niet zien. Die zoon is echt te lelijk, krijg er bijna nachtmerries van.quote:
Beter. Ik ben benieuwd hoe het nu afloopt na de laatste afleveringquote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef criminal_mind het volgende:
Is vernieuwd voor een 3rde seizoen van 10 afleveringen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:38 schreef neilpad het volgende:
Zag die hoofdrol speler trouwens toevallig deze week voorbij komen in een film met Cameron Diaz geloof ik.
Vind het ook steeds beter worden. Die oud-leerling van hem mag nog wel meer airtime krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Dit seizoen is echt briljant tot nu toe..kijkt er niemand meer hier?
Ik kijk het ook nog steeds. Seizoen is zeker beter dan het vorige.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Dit seizoen is echt briljant tot nu toe..kijkt er niemand meer hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |