Ongeveer het zelfde als wat ik in een recensie heb geschreven, alleen ga ik ervan uit dat de potentie die er is er nog uitgehaald wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef Symer het volgende:
Net ep 2 gezien en ik word er niet echt warm of koud van. Ik heb een beetje het idee dat ik naar een documentaire zit te kijken, zo feitelijk en droog.
De verhaallijn van de moeder met die 2 lelijke kids is al vele malen eerder gedaan en kan me niet boeien. De hoofdverhaallijn biedt meer dan genoeg potentie maar dat komt er niet uit.
Misschien is de humor gewoon te subtiel voor mij, maar de serie heeft weinig dat mij motiveert om ep 3 op te gaan zoeken volgende week.

Er is een minimum aantal afleveringen dat je moet kijken om te concluderen dat een serie weinig te bieden heeft?quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:43 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, net de tweede episode en dan gaan huilen dat de potentie er niet uitgehaald wordt?

Daar ben ik het niet mee eens. Shows worden vaker beter na ee npaar afleveringen, soms duurt het zelfs een heel seizoen voordat een show op gang komt en de characters goed met elkaar omgaan etc.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Er is een minimum aantal afleveringen dat je moet kijken om te concluderen dat een serie weinig te bieden heeft?
Soms kijk ik een serie niet alleen al vanwege een promo die me niet bevalt
Oh, en mannen huilen niet

Dat kloptquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Shows worden vaker beter na ee npaar afleveringen, soms duurt het zelfs een heel seizoen voordat een show op gang komt en de characters goed met elkaar omgaan etc.
 Fringe en Jericho zijn daar goede voorbeelden van, begonnen wat slapjes, maar werden steeds beter.
 Fringe en Jericho zijn daar goede voorbeelden van, begonnen wat slapjes, maar werden steeds beter. 

Klopt ja, ik heb ook vaker dat ik een show meteen moet leuk vinden of ik w8 tot er een heel seizoen is en kijk het in ee nmarathon ofsow.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat kloptFringe en Jericho zijn daar goede voorbeelden van, begonnen wat slapjes, maar werden steeds beter.
Maar je kunt vrijwel meteen al bepalen of het concept van een serie je genoeg bevalt om daarop te gaan wachten.

En dat is weer heel wat anders dan dat zij de potentie er niet uithalen in twee afleveringenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat kloptFringe en Jericho zijn daar goede voorbeelden van, begonnen wat slapjes, maar werden steeds beter.
Maar je kunt vrijwel meteen al bepalen of het concept van een serie je genoeg bevalt om daarop te gaan wachten.

Californication, Weeds, Dexter.. Op betaalzenders mogen iets controversiëler onderwerpen langs komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:00 schreef Houdnini het volgende:
Dat zo'n naam (en uberhaupt zo'n onderwerp) kan in Amerika!

Wilde net hetzelfde postenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:32 schreef ChickenMan het volgende:
Ah, het begint nu wel écht leuk te worden.

Klopt, heb ze nu alle tien gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef rthls het volgende:
Heb tot en met 7 gezien nu, toch wel een leuke serie! Klopt het dat er tot nu toe 10 afleveringen zijn?
 .
 .

quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef rthls het volgende:
Is al bevestigd dat er een tweede seizoen komt?

Ik zat echt te kijken van WTFquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Comedy Central is begonnen met de reclames..daar komt het dus ook op

En zo ben ik hier gekomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Comedy Central is begonnen met de reclames..daar komt het dus ook op
 .
. .
.

. Maar eens seizoen 1 er snel doorheen janken. Ik ben benieuwd.
. Maar eens seizoen 1 er snel doorheen janken. Ik ben benieuwd.

nu pas reactie jonguh.
 nu pas reactie jonguh.

Okay, enjoy.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:42 schreef Houniet het volgende:
Ik had hem vannacht al binnennu pas reactie jonguh.

!
! !
 ! 

Het gaat om het innerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
z'n dochter is ook geen schoonheid..
 .
.

INDERDAAD! ik kan die serie echt niet zien. Die zoon is echt te lelijk, krijg er bijna nachtmerries van.quote:

!
 !

Ben benieuwd of die neger pimp nog een grotere rol gaat spelen aangezien die in Jericho een best belangrijke rol had.
 Ben benieuwd of die neger pimp nog een grotere rol gaat spelen aangezien die in Jericho een best belangrijke rol had.

Beter. Ik ben benieuwd hoe het nu afloopt na de laatste afleveringquote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef criminal_mind het volgende:
Is vernieuwd voor een 3rde seizoen van 10 afleveringen.
 !
!

10 nieuwe EP's
 10 nieuwe EP's  .
.

.
. .
. .
.

quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:38 schreef neilpad het volgende:
Zag die hoofdrol speler trouwens toevallig deze week voorbij komen in een film met Cameron Diaz geloof ik.
 ?
?
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |