Ik vermoed dat dit een "vrouwen onderling" modieus roddeltopic is. Waarschijnlijk wil je het ook niet begrijpenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn echt afschuwelijk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:29 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik zag laatst een jong meisje er in lopen ze was 10 ofzo.. echt verschrikkelijke dingen bah bah
Dat. Het zal niet iedereen staan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:33 schreef Dartanion het volgende:
Niks mis mee hoor, als het maar wel een mooie slanke dame is
In welk gat woon je dan zelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:45 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het ook afschuwelijk, alleen op straat volgens mij alleen één keer in Amsterdam gezien
Maar probleem is dat juist dikke ouwe taarten denken dat ze er mee jong en slank uit gaan zienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:36 schreef Morrigan het volgende:
Bij slanke mooie dames staat het anders erg gaaf.
Andere kant op kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
Maar probleem is dat juist dikke ouwe taarten denken dat ze er mee jong en slank uit gaan zien
En jij loopt in de winter ook altijd met blote benen? Of elke dag in de lente?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef Fha het volgende:
LeggingsIs iedereen tegenwoordig bang voor blote benen ofzo?
Maakt ze ook elke keer een squeakend geluid als je op een kunstof- of leren stoel gaat zitten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Heeft mijn vriendin ook wel eens, staat echt sexy hoor.
Mensen die het niet goed keuren zijn nerds.
Klacht: Nerds.
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maakt ze ook elke keer een squeakend geluid als je op een kunstof- of leren stoel gaat zitten?
Same herequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik wel. En dan heb je ook nog de lente. Niet altijd warm genoeg voor blote benen, maar een legging kan zeker wel, dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:46 schreef Kralicek het volgende:
Daar zijn broeken voor. Met een legging blijf IK iig niet warm in de winter;p.
En hij komt weer met 2 mannen in een leren broek aan zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:06 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan ook praktisch zijn, zo'n leren broek.
Zolang ik niet aan jou kan zitten moet ik toch aan mijn trekken komen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hij komt weer met 2 mannen in een leren broek aan zetten [ afbeelding ]
Ach ik ben waarschijnlijk slanker dan je vriendin en ik vind het alsnog lelijk:Pquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ohnee, nu heb je zijn vriendin keihard gedisssssst.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ach ik ben waarschijnlijk slanker dan je vriendin en ik vind het alsnog lelijk:P
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ach ik ben waarschijnlijk slanker dan je vriendin en ik vind het alsnog lelijk:P
Jij bent kankerlelijk en kankerdik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ik ben een brabanderquote:
Ordi idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:36 schreef Kralicek het volgende:
Hm ik heb niks tegen leggings an sich maar het ziet er zo cheap uit zo'n 'wetlook' ding.
Ik ben je moeder niet;(quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent kankerlelijk en kankerdik.
TS heeft maatje 36 dus als er iemand het aankan is het TS we;l;)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:57 schreef Noshiba het volgende:
Mits TS meisje is: TS is jaloers dat ze zelf niet zo'n legging aan kan
Ziet er erg goed uit bij leuke meisjes!
je bent er dus gewoon te dik/vadsig voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:02 schreef Kralicek het volgende:
[..]
TS heeft maatje 36 dus als er iemand het aankan is het TS we;l;)
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
je bent er dus gewoon te dik/vadsig voor.
Oh, daar ging dit topic dus omquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:02 schreef Kralicek het volgende:
[..]
TS heeft maatje 36 dus als er iemand het aankan is het TS we;l;)
Je dochter heeft 29 piemels gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn dochter draagt er ook wel eens een en het staat haar verrektes goed!
Het had zo Juicyhil kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hij komt weer met 2 mannen in een leren broek aan zetten [ afbeelding ]
Lang leve de broek. Ik vind leggings gewoon een walgelijk kledingstuk. Ik dacht dat die hun tijd wel hadden gehad in de jaren 90.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En jij loopt in de winter ook altijd met blote benen? Of elke dag in de lente?
Oké, dus jij loopt alleen in de zomer als je met blote benen kan lopen in een rokje? Want leggings e.d. kunnen echt niet. Tis maar welk soort je draagt en hoe het je staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Lang leve de broek. Ik vind leggings gewoon een walgelijk kledingstuk. Ik dacht dat die hun tijd wel hadden gehad in de jaren 90.
Je kúnt er natuurlijk ook gewoon niet als stoephoer uit willen zien. Het kan hè.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef Beauregard het volgende:
Ik ga een gokje wagen.
Alle gozers die bij die 'lederen' leggings zoiets hebben van '' zijn gay.
Alle dames die bij die 'lederen' leggings zoiets hebben van '' zijn te lelijk om zelfs maar overheen te schijten.
Het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Noooh, praktisch onvoorstelbaar. Tenzij het, zoals ik zei, een afzichtelijk mokkel betreft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kúnt er natuurlijk ook gewoon niet als stoephoer uit willen zien. Het kan hè.
Wat fijn hé, iedereen over één kam scherenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef Beauregard het volgende:
Ik ga een gokje wagen.
Alle gozers die bij die 'lederen' leggings zoiets hebben van '' zijn gay.
Alle dames die bij die 'lederen' leggings zoiets hebben van '' zijn te lelijk om zelfs maar overheen te schijten.
Reageer eens op mijn PM, aap. Ik smacht naar een verklaring voor jouw gedrag!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat fijn hé, iedereen over één kam scheren
Waarom zou ik? Zulks een karig verzoek wat meer over jou zegt dan over mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn PM, aap. Ik smacht naar een verklaring voor jouw gedrag!
Over?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zulks een karig verzoek wat meer over jou zegt dan over.
Pics?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb er ook eentje, erg handig zijn die dingenlekker bedekkend dus je kunt er ook een kort jurkje op aan zonder dat je hoeft op te letten of je wel constant met je benen over elkaar heen zit
!
Ditquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef McFearless het volgende:
Lul niet, bij de juiste meisjes is het gewoon geil.
Exact.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit
Kneitergeil bij zon 16-jarige wulpse dametjes![]()
![]()
Dat sommige mensen hier klaagtopics over gaan maken, onvoorstelbaar
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef Jenglejack het volgende:
Ik las: "Marokanen leren het ook nooit he !"
Spoorknorren die in hun derde jaar lid willen worden van een studentenvereniging, dat zijn pas /b/tards.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:03 schreef Kralicek het volgende:
Al die wannabe /b/tards zijn saai...
Legging zijn kut, maar vooral glimmende.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Spoorknorren die in hun derde jaar lid willen worden van een studentenvereniging, dat zijn pas /b/tards.
LELIJKERD!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef McFearless het volgende:
Lul niet, bij de juiste meisjes is het gewoon geil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |