Ik vermoed dat dit een "vrouwen onderling" modieus roddeltopic is. Waarschijnlijk wil je het ook niet begrijpenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn echt afschuwelijk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:29 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik zag laatst een jong meisje er in lopen ze was 10 ofzo.. echt verschrikkelijke dingen bah bah
Dat. Het zal niet iedereen staan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:33 schreef Dartanion het volgende:
Niks mis mee hoor, als het maar wel een mooie slanke dame is
In welk gat woon je dan zelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:45 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het ook afschuwelijk, alleen op straat volgens mij alleen één keer in Amsterdam gezien
Maar probleem is dat juist dikke ouwe taarten denken dat ze er mee jong en slank uit gaan zienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:36 schreef Morrigan het volgende:
Bij slanke mooie dames staat het anders erg gaaf.
Andere kant op kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
Maar probleem is dat juist dikke ouwe taarten denken dat ze er mee jong en slank uit gaan zien
En jij loopt in de winter ook altijd met blote benen? Of elke dag in de lente?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef Fha het volgende:
LeggingsIs iedereen tegenwoordig bang voor blote benen ofzo?
Maakt ze ook elke keer een squeakend geluid als je op een kunstof- of leren stoel gaat zitten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Heeft mijn vriendin ook wel eens, staat echt sexy hoor.
Mensen die het niet goed keuren zijn nerds.
Klacht: Nerds.
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maakt ze ook elke keer een squeakend geluid als je op een kunstof- of leren stoel gaat zitten?
Same herequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Heeft mijn vriendin ook wel eens, staat echt sexy hoor.
Mensen die het niet goed keuren zijn nerds.
Klacht: Nerds.
Ik wel. En dan heb je ook nog de lente. Niet altijd warm genoeg voor blote benen, maar een legging kan zeker wel, dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:46 schreef Kralicek het volgende:
Daar zijn broeken voor. Met een legging blijf IK iig niet warm in de winter;p.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |