Ze is inmiddels met haar 14e afscheidstournee bezig.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De 'Ike'. Comeback girl kon ik nog niet helemaal plaatsen
Ik ben misschien ook beroepshalve bevooroordeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
True, maar op die eerste foto vind ik dat onderscheid, ook achteraf, niet te zien.
Dan ligt ze er nog 32 achter op Heintje Davids.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze is inmiddels met haar 14e afscheidstournee bezig.
Germanium?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
Noem 2 elementen die zijn genoemd naar een land
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Germanium en francium
Dat hebben ze op Litvinenko gebruikt toch?quote:
Hardloopster?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
'A Question Of Sport', de dagelijkse sportquiz bij de BBC wordt gepresenteerd door Sue Barker, een voormalig ...?
Polonium-210, de bekendste onder de poloniumisotopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben ze op Litvinenko gebruikt toch?
geen ideequote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben ze op Litvinenko gebruikt toch?
Alleen geen praktisch moordwapen bleek dus. Want hij heeft nog een paar dagen geleefd. Met helse pijnen etc dat wel maar voor een aanslag is het toch mislukt.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Polonium-210, de bekendste onder de poloniumisotopen.
Op het Betty Asfalt complex?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:50 schreef qonmann het volgende:
nee won Wimbledon ooit..Engelands trots
Laatste Engelse winnares (Ze versloeg toen...Betty Serveert Stöve)
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op het Betty Asfalt complex?
Ik ga slapen
Ja dat is gebakken lucht!quote:
Marian Mudder deed de laatste 3 seizoenen niet meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Marian Mudder, Piet Römer en Victor Reinier?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Martin Schwab?
Klopt en hij is misschien nog in aanbouw, maar heeft in januari van dit jaar al wel zijn hoogste punt(818 m) bereikt.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef aeque het volgende:
Klopt misschien wel, maar hij was wel de eerste die reageerde met iets wat op het goede antwoord lijkt.
Wat dus betkent dat hij wel wist waar het over ging, en niet zomaar klakeloos iets neerzette.
Als hij had gezegd taipei, had ik het ook niet goed gerekend.
Wes Craven?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef Terpentin07 het volgende:
(Carthage (New York), 16 januari 1948) is een Amerikaans filmregisseur, scenarioschrijver, producent, acteur en componist van filmmuziek. Hij wordt door velen beschouwd als de grootste regisseur van moderne horror, hoewel hij ook films in een aantal andere genres heeft gemaakt.
Zijn films worden gekenmerkt door minimalistische verlichting en fotografie, trage camerabewegingen en zijn filmmuziek, die hij bijna altijd zelf schrijft. Hij zegt als filmmaker te zijn beïnvloed door Alfred Hitchcock, Howard Hawks en The Twilight Zone.
Stand AKQ 1616:quote:
Had ik misschien enigzins ook nog goed gerekend...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:51 schreef De_Hertog het volgende:
Dus als ik had geroepen 'die toren in Dubai' was het ook goed geweest? Goed om te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |