Marian Mudder deed de laatste 3 seizoenen niet meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Marian Mudder, Piet Römer en Victor Reinier?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Martin Schwab?
Klopt en hij is misschien nog in aanbouw, maar heeft in januari van dit jaar al wel zijn hoogste punt(818 m) bereikt.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef aeque het volgende:
Klopt misschien wel, maar hij was wel de eerste die reageerde met iets wat op het goede antwoord lijkt.
Wat dus betkent dat hij wel wist waar het over ging, en niet zomaar klakeloos iets neerzette.
Als hij had gezegd taipei, had ik het ook niet goed gerekend.
Wes Craven?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef Terpentin07 het volgende:
(Carthage (New York), 16 januari 1948) is een Amerikaans filmregisseur, scenarioschrijver, producent, acteur en componist van filmmuziek. Hij wordt door velen beschouwd als de grootste regisseur van moderne horror, hoewel hij ook films in een aantal andere genres heeft gemaakt.
Zijn films worden gekenmerkt door minimalistische verlichting en fotografie, trage camerabewegingen en zijn filmmuziek, die hij bijna altijd zelf schrijft. Hij zegt als filmmaker te zijn beīnvloed door Alfred Hitchcock, Howard Hawks en The Twilight Zone.
Stand AKQ 1616:quote:
Had ik misschien enigzins ook nog goed gerekend...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:51 schreef De_Hertog het volgende:
Dus als ik had geroepen 'die toren in Dubai' was het ook goed geweest? Goed om te weten.
Een biecht hokje?quote:
Oh nee hoor, ik wilde alleen maar even aangeven dat El Burj het grootste gebouw ter wereld noemen hetzelfde is als de toren het hoogste gebouw van Nederland noemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik misschien enigzins ook nog goed gerekend...
Het is maar een spelletje
En het gaat over algemene kennis, als het mij gevraagd zou zijn, had ik het niet geweten. Ik dacht namelijk voor ik het opzocht om de vraag te stellen dat het nog de Taipei was.
Zal ik jullie allebei 1 puntje geven dan, hij voor het weten, jij voor de naam?
Nee, alhoewel een Spite House niet eens zo veel groter hoeft te zijn is het wel echt een gebouw...quote:
Dat is zo ook niet waar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik wilde alleen maar even aangeven dat El Burj het grootste gebouw ter wereld noemen hetzelfde is als de toren het hoogste gebouw van Nederland noemen
Maar sommige vragenstellers zijn heel streng en anderen juist niet, goed om te weten in welke categorie jij valt.
Maar het was toch niet de goeie.Hij moet eerst nog gebouwd worden.quote:Nakheel Tower (برج نخيل) is a supertall skyscraper proposed for construction in Dubai, United Arab Emirates by developer Nakheel. The project was previously called Al Burj (Arabic: البرج "The Tower").
Spijt is wat de bok schijt. Dat is een uitdrukking geloof ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:00 schreef aeque het volgende:
Spite/schijt, lijkt op elkaar?
Schijt huis? Ofwel toilet ?
We kunnen wel blijven praten over die vorige vraag maar we kunnen ook gewoon verder gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:00 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat is zo ook niet waar.
[..]
Maar het was toch niet de goeie.Hij moet eerst nog gebouwd worden.
Een kolenhok? Waar stoute kindertjes vroeger werden opgesloten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:02 schreef De_Hertog het volgende:
Spite kun je wel vertalen met irriteren of vervelen. In dezelfde categorie heb je ook een 'Spite Fence'
Zo simpel is het ja: een huis dat alleen maar gebouwd is om anderen te irriteren. Komt wel eens voor als iemand een klein stukje grond heeft aangrenzend aan een ander huis. De eigenaar van dat huis denkt dan de grond voor weinig te kunnen overnemen 'want je hebt er toch niets aan'. En soms worden mensen daar zo boos over dat ze een belachelijk klein huis neerzetten puur om die buurman te irriteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Terpentin07 het volgende:
een huis dat anderen irriteert?
quote:
quote:
KFCquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Mag ik aub de namen van vijf Amerikaanse fast food ketens.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
KFC
Burger King
McDonalds
Wendy's
Big Kahuna
Jeetje dat was snel.Vaste klanten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, Wendy's, Taco Bell
Niet eens. Die eerste drie kent iedereen wel denk ik en Wendy's kende ik omdat mijn buurmeisje Wendy heet en die sinds haar reis naar Amerika een logo van hun op de deur heeft. Alleen over Taco Bell moest ik even nadenken en mijn filmkennis afzoeken. Net als mr_a, maar die had de verkeerde films gekozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Jeetje dat was snel.Vaste klanten?![]()
Big Kahuna is wel een fastfoodketen, maar die bestaat alleen in Tarantino's films.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Kut verwissel Big Kahuna weer met Benihana.....
Ik verwissel Big Kahuna steeds met Benihana omdat beide surftermen zijn....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net als mr_a, maar die had de verkeerde films gekozen.
Dast wist ik allemaal niet, ik wist alleen dat die naam in zijn films voorkomtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik verwissel Big Kahuna steeds met Benihana omdat beide surftermen zijn....Maar de Tarantinoconnectie is wel aanwezig idd. Devon Aoki's vader was de eigenaar van Benihana.
Ja dat weet ik wel. Als ik dat niet wist dan had ik niets in de top 4 bij FMT te zoeken .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Big Kahuna is wel een fastfoodketen, maar die bestaat alleen in Tarantino's films.
Catshuys brandquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
Over welke 'doofpotaffaire' debatteert de Tweede Kamer vandaag?
Goed zo, ik moet wegquote:
Klopt. Taco Bell is alleen bekend in America.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Dat herinnert mij aan Demolition Man.In de amerikaanse versie had je ergens de Taco Bell in beeld en bij de Europese de Pizza Hut.
Eigenlijk jammer.Ik zou het graag een keer proeven.Vind Mexicaans erg lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Taco Bell is alleen bekend in America.
De code voor moord in California idd.quote:
Dat is dankzij Snoop Dogg zo gaan lijken.quote:
ah juistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is dankzij Snoop Dogg zo gaan lijken.
Heb gisteren Night at the Museum 2 gekeken.Wat een boutfilm.quote:
Meestal met sequels.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:30 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Heb gisteren Night at the Museum 2 gekeken.Wat een boutfilm.
Watervliegtuig ja, maar geen nickname met water.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:33 schreef aeque het volgende:
Het was iets met water, want volgensmij was het een water vliegtuig...
De Spruce Goose. Het grootste vliegtuig wat ooit vloog. Was hoofdzakelijk van hout gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is de bijnaam van de Hughes H4 Hercules en waarom?
Wel een vogel idd. Een ook de naam van het bouwmateriaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef aeque het volgende:
Ik bedoel iets wat ook bijv. op het water land.
the pelican?
Dr_Flash +1quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Spruce Goose. Het grootste vliegtuig wat ooit vloog. Was hoofdzakelijk van hout gemaakt.
De heren Ebben, Damen, Aukes en Hettemaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |