Op deze foto ben ik het wel met je eens ja...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op deze foto zie je echt de waanzin in zijn ogen.
[ afbeelding ]
Zijn mond lacht maar zijn ogen niet. Hij staart slechts. Maar misschien is dat inderdaad achteraf maar helaas is dat bij dat soort figuren meestal pas achteraf te constateren.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vind dat best meevallen eigenlijk. Achteraf is het makkelijk daar gitzwarte ogen in te zien maar op die foto vind ik hem verder vrij gezellig overkomen hoor..
Ja precies, anders kun je iedere slaperige student om 8.30 bij het eerste college arresteren. Maargoed, ik ga eens slapen. Ik heb net even gespiekt wie deze foto is, mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn mond lacht maar zijn ogen niet. Hij staart slechts. Maar misschien is dat inderdaad achteraf maar helaas is dat bij dat soort figuren meestal pas achteraf te constateren.
Er is wel een verschil tussen slaperig en verveeld zijn en geen gevoelsleven hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja precies, anders kun je iedere slaperige student om 8.30 bij het eerste college arresteren.
True, maar op die eerste foto vind ik dat onderscheid, ook achteraf, niet te zien.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen slaperig en verveeld zijn en geen gevoelsleven hebben.
De 'Ike'. Comeback girl kon ik nog niet helemaal plaatsenquote:
Ze is inmiddels met haar 14e afscheidstournee bezig.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De 'Ike'. Comeback girl kon ik nog niet helemaal plaatsen
Ik ben misschien ook beroepshalve bevooroordeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
True, maar op die eerste foto vind ik dat onderscheid, ook achteraf, niet te zien.
Dan ligt ze er nog 32 achter op Heintje Davids.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze is inmiddels met haar 14e afscheidstournee bezig.
Germanium?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
Noem 2 elementen die zijn genoemd naar een land
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Germanium en francium
Dat hebben ze op Litvinenko gebruikt toch?quote:
Hardloopster?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
'A Question Of Sport', de dagelijkse sportquiz bij de BBC wordt gepresenteerd door Sue Barker, een voormalig ...?
Polonium-210, de bekendste onder de poloniumisotopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben ze op Litvinenko gebruikt toch?
geen ideequote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben ze op Litvinenko gebruikt toch?
Alleen geen praktisch moordwapen bleek dus. Want hij heeft nog een paar dagen geleefd. Met helse pijnen etc dat wel maar voor een aanslag is het toch mislukt.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Polonium-210, de bekendste onder de poloniumisotopen.
Op het Betty Asfalt complex?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:50 schreef qonmann het volgende:
nee won Wimbledon ooit..Engelands trots
Laatste Engelse winnares (Ze versloeg toen...Betty Serveert Stöve)
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op het Betty Asfalt complex?
Ik ga slapen
Ja dat is gebakken lucht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |