Marian Mudder deed de laatste 3 seizoenen niet meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Marian Mudder, Piet Römer en Victor Reinier?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Martin Schwab?
Klopt en hij is misschien nog in aanbouw, maar heeft in januari van dit jaar al wel zijn hoogste punt(818 m) bereikt.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef aeque het volgende:
Klopt misschien wel, maar hij was wel de eerste die reageerde met iets wat op het goede antwoord lijkt.
Wat dus betkent dat hij wel wist waar het over ging, en niet zomaar klakeloos iets neerzette.
Als hij had gezegd taipei, had ik het ook niet goed gerekend.
Wes Craven?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef Terpentin07 het volgende:
(Carthage (New York), 16 januari 1948) is een Amerikaans filmregisseur, scenarioschrijver, producent, acteur en componist van filmmuziek. Hij wordt door velen beschouwd als de grootste regisseur van moderne horror, hoewel hij ook films in een aantal andere genres heeft gemaakt.
Zijn films worden gekenmerkt door minimalistische verlichting en fotografie, trage camerabewegingen en zijn filmmuziek, die hij bijna altijd zelf schrijft. Hij zegt als filmmaker te zijn beïnvloed door Alfred Hitchcock, Howard Hawks en The Twilight Zone.
Stand AKQ 1616:quote:
Had ik misschien enigzins ook nog goed gerekend...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:51 schreef De_Hertog het volgende:
Dus als ik had geroepen 'die toren in Dubai' was het ook goed geweest? Goed om te weten.
Een biecht hokje?quote:
Oh nee hoor, ik wilde alleen maar even aangeven dat El Burj het grootste gebouw ter wereld noemen hetzelfde is als de toren het hoogste gebouw van Nederland noemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik misschien enigzins ook nog goed gerekend...
Het is maar een spelletje
En het gaat over algemene kennis, als het mij gevraagd zou zijn, had ik het niet geweten. Ik dacht namelijk voor ik het opzocht om de vraag te stellen dat het nog de Taipei was.
Zal ik jullie allebei 1 puntje geven dan, hij voor het weten, jij voor de naam?
Nee, alhoewel een Spite House niet eens zo veel groter hoeft te zijn is het wel echt een gebouw...quote:
Dat is zo ook niet waar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik wilde alleen maar even aangeven dat El Burj het grootste gebouw ter wereld noemen hetzelfde is als de toren het hoogste gebouw van Nederland noemen
Maar sommige vragenstellers zijn heel streng en anderen juist niet, goed om te weten in welke categorie jij valt.
Maar het was toch niet de goeie.Hij moet eerst nog gebouwd worden.quote:Nakheel Tower (برج نخيل) is a supertall skyscraper proposed for construction in Dubai, United Arab Emirates by developer Nakheel. The project was previously called Al Burj (Arabic: البرج "The Tower").
Spijt is wat de bok schijt. Dat is een uitdrukking geloof ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:00 schreef aeque het volgende:
Spite/schijt, lijkt op elkaar?
Schijt huis? Ofwel toilet ?
We kunnen wel blijven praten over die vorige vraag maar we kunnen ook gewoon verder gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:00 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat is zo ook niet waar.
[..]
Maar het was toch niet de goeie.Hij moet eerst nog gebouwd worden.
Een kolenhok? Waar stoute kindertjes vroeger werden opgesloten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:02 schreef De_Hertog het volgende:
Spite kun je wel vertalen met irriteren of vervelen. In dezelfde categorie heb je ook een 'Spite Fence'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |