Wie hoeft niet meer alleen welke film.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Abel Ferrara , director of the 1992 film, has been quoted by various media outlets as being very angry about this film. After the film was first announced, Ferrara was quoted as saying "As far as remakes go, … I wish these people die in Hell. I hope they're all in the same streetcar, and it blows up." When asked later for his response to Ferrara's statements, Herzog stated that he does not know who Ferrara is, saying "I've never seen a film by him. I have no idea who he is."
Over welke film gaat dit?
Nee die is gebaseerd op de docu little dieter wants to fly oid. Maar wel van Herzog idd. Dit is een remake van een harde politiefilm.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit weet ik wel. Eerste gedachte is Rescue Dawn, maar die is het niet volgens mij.
Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans gaat die remake heten.quote:
Yep! The Hammer iddquote:Op maandag 22 juni 2009 23:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Fred Williamson?
From Dusk Till Dawn
Boss Nigger
Geen JE Jones.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
is het stiekem gewoon een jonge James Earl Jones? Daar lijkt die wel op.
Yep ! En in Alien zat ie ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:50 schreef California het volgende:
Yaphet Kotto
Midnight Run, Live and Let Die
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep ! En in Alien zat ie ook.
[ afbeelding ]
SamuelofSEK +1quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Soul Men
Escape from New York
I'm gonna git you sucka
Lonewolf +1quote:Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stanley Kubrick?
Jackie Brownquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:29 schreef California het volgende:
Om 'm af te maken dan?
Vier titels met Pam Grier
Nee, de bekendste snitch allertijde denk ik.quote:
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Jackie Brown
Coffee
Foxy Brown
Fort Apache: The Bronx
Reken ik goed. Hij acteert er niet in, maar spreekt de grafrede aan het einde van de film uit, zoals hij in het echt ook deed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Malcolm X?
California +1quote:
Nu een ander soort vraagquote:
Confrontatie was Face/off en nooit op dinsdag = never on a tuesdayquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nicolas Cage
Leaving Las Vegas
City of Angels
Peggy Sue Got Married
Gone in 60 Seconds
Honeymoon in Vegas
Con Air
Lord of War
Kiss of Death
Ghost Rider
Rumble Fish
Family Man
Trapped In Paradise
Bangkok Dangerous
Guarding Tess
Bringing Out The Dead
Ant Bully
Captain Corelli's Mandoline
'Bang voor de confrontatie' en 'nooit op dinsdag' weet ik niet
Zucht, is er weer eens een leuke vraag, ben ik voor de verandering eens echt iets aan het doen op mn werk...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Confrontatie was Face/off en nooit op dinsdag = never on a tuesday
Intre +1
Sorry deze vraag duurde denk ik zo lang voor ik hem gepost had dat je inmiddels weer hard aan het werk moest.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zucht, is er weer eens een leuke vraag, ben ik voor de verandering eens echt iets aan het doen op mn werk...
Can't catch a break....
Naja, hardquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry deze vraag duurde denk ik zo lang voor ik hem gepost had dat je inmiddels weer hard aan het werk moest.
Je moest even een nieuwe pot koffie zetten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, hard
Laten we het er maar op houden dat het gewoon ff wat doen was
Zulk zwaar handwerk doe ik niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moest even een nieuwe pot koffie zetten?
Ah oke. Niet dat het nu duidelijker is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zulk zwaar handwerk doe ik niet hoor
Ik moest ff een gebruiker aanmaken in Dynamics en de AD
Dat komt van de subs van quizshow lijkt me....quote:
?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat komt van de subs van quizshow lijkt me....
Als je een grap moet uitleggen is die dus niet geslaagd...quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je een grap moet uitleggen is die dus niet geslaagd...
Bruce Willisquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik liep laatst een paar blokken om met een vriend, het zullen er zestien geweest zijn. We hadden het over kakkerlakken; er liep er net een over de heg naast het huis wat we passeerden. "Kakkerlakken sterven moeilijk", zei de vriend, "ze zijn praktisch onbreekbaar."
- "Moet je zien wie het zegt! Die bandieten van de belegering laatst hadden je op schotsafstand met een geladen wapen; het leek wel alsof je een zesde zintuig had, zo makkelijk ontweek je die kogels! Ondertussen zat ik als gegijzelde met m'n hond Alpha en dat joch!"
"Ja, sorry nog daarvoor. Maar uiteindelijk was ik degene die als laatste nog stond, al ging het er hard aan toe! Het kwik steeg toch wel een paar graden in die vier kamers, het leek wel alsof de zon huilde...", antwoordde de vriend.
Ik keek naar het noorden en zei dat dat toch vaak wel ons verhaal was, terwijl we langs het oude huis met het grindpad liepen.
Naam + 16 titels moet wel te doen zijn.
Ik deed alsof je al een vraag had gesteld en zei daarom dat ik dacht dat het van de ondertiteling van Quiz Show kwam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
Leg 'm toch maar uit, want ik weet niet in welke richting ik 'm moet zoeken![]()
Was hier niet een slowchat-topic voor?
Ik typ natuurlijk niet een verhaaltje om door jou willekeurig genoemde BW-films goed te rekenen als antwoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef Jeeh het volgende:
Hond Alpha?Alpha Dog?
Dan ga ik voor Bruce Willis:
---
Jeeh is nog niet bekend met de verhaal vertaal vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik typ natuurlijk niet een verhaaltje om door jou willekeurig genoemde BW-films goed te rekenen als antwoord
Dit was een onder de FMT fossielen (mij incluis) een tijdje een populaire vraagstelling. Maar dan praat ik over 2005 geloof ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Ah ik snap hem.
Dat is dan de 2e vraag in deze trant die ik in het afgelopen jaar gezien heb.
Je had 'm in de vorige vraag ook al niet door?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Ah ik snap hem.
Dat is dan de 2e vraag in deze trant die ik in het afgelopen jaar gezien heb.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je had 'm in de vorige vraag ook al niet door?
Je pakt alsnog het punt trouwens, want mr_anonimous heeft er helaas maar 15 genoemd...
Ik zag daar een verhaal staan en toen een boel NC filmsquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je had 'm in de vorige vraag ook al niet door?
Ja, nu snap ik hem. Maar echt grappig vind ik 'm nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik deed alsof je al een vraag had gesteld en zei daarom dat ik dacht dat het van de ondertiteling van Quiz Show kwam.
Nee gewoon flauwe humor die beter werkt in een gesprek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik hem. Maar echt grappig vind ik 'm niet
Nope. Waar haal je die vandaan?quote:
Ik dacht dat Louis Gossett in Halo 2 mee deed. Divoff was een gok. Viggo Mortensen zat ook in 2 geloof ik.quote:
Okay ik volg die gameindustrie niet meer zo. En die verfilming is weer door Uwe Boll?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef Jeeh het volgende:
Ik ben echt op zoek naar een film die inmiddels wel erg dichtbij begint te komen![]()
Dit zijn afbeeldingen van het spel dat gelijktijdig zal verschijnen.
Ik weet het niet. Ben niet meer zo op de hoogte van die ontwikkelingen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef Jeeh het volgende:
Nee. Als je Boll aan de ene kant van van het regie-spectrum hebt staan, dan staat ..... aan de andere kant![]()
Het spel is overigens gemaakt naar aanleiding van de film, niet andersom.
Ik weet het nu (Niet op de goede manier), weet alleen de acteurs niet....quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef Jeeh het volgende:
Film verschijnt eind dit jaar. Inmiddels 10 jaar terug dat de beste man een ´echte´ speelfilm heeft gemaakt en de verwachtingen zijn dan ook hooggespannen.
Titel ligt erg voor de hand eigenlijk
Juist. Zoot +1quote:
Ik dacht 1976?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef Zoot het volgende:
Nee.
Hij verscheen in hetzelfde jaar als films zoals Das Boot, Halloween II, Evil Dead en Zorro: The Gay Blade .
Ik las heel ff Cameron Poequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Van James Cameron gaan we naar Cameron Crowe. Van wie ik het gehele oeuvre in chronologische volgorde wil hebben.
Het hoeft niet al te gemakkelijk te zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem maar eens 5 films van Steven Spielberg
Voor een opstarter en met mij incluis twee mensen online wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het hoeft niet al te gemakkelijk te zijn hoor
Munich
Schindlers List
Jurassic park![]()
Duel
Jaws
Oops, nu moet ik natuurlijk een vraagje doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor een opstarter en met mij incluis twee mensen online wel.
Dopekoe +1
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:58 schreef hornage het volgende:
Lord Of The Rings
The Godfather
The Butterfly Effect
Spider-Man
X-Men
Zegt me helemaal niks....quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef hornage het volgende:
Jeeeee! FMT vragen op een normaal niveau!
Trivia van welke film en vul de ontbrekende plekken inhad written the role of Drew Baylor with
in mind. When
originally offered
the part,
was unable to take it due to scheduling conflicts with
.
then cast Ashton Kutcher in the part but later felt that Kutcher and co-star
had no chemistry and decided to let him go.
then pushed his January 2004 start shoot date back to July 2004 for a summer shoot. Many young actors that included Seann William Scott, James Franco, Colin Hanks and Chris Evans auditioned for the part of Drew. Scott was seriously considered and nearly nabbed the part but
pushed to get
instead. When
was able to work the film into his schedule,
cast him in the part.
Deze was gisteravond op tvquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef hornage het volgende:
Trivia van welke film en vul de ontbrekende plekken inhad written the role of Drew Baylor with
in mind. When
originally offered
the part,
was unable to take it due to scheduling conflicts with
.
then cast Ashton Kutcher in the part but later felt that Kutcher and co-star
had no chemistry and decided to let him go.
then pushed his January 2004 start shoot date back to July 2004 for a summer shoot. Many young actors that included Seann William Scott, James Franco, Colin Hanks and Chris Evans auditioned for the part of Drew. Scott was seriously considered and nearly nabbed the part but
pushed to get
instead. When
was able to work the film into his schedule,
cast him in the part.
Bijna helemaal correct, tis natuurlijk EliZabethtownquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:03 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Deze was gisteravond op tvHet is dan natuurlijk Elisabethtown
= Cameron Crowe
= Orlando Bloom
= Kirsten Dunst
= Waarschijnlijk Kingdom Of Heaven aangezien die uit hetzelfde jaar is. Anders een Pirates vervolg, maar dit lijkt me niet.
Dat is inderdaad wel mooi! Al had ik deze film nooit gezien dus kon ik het niet weten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef hornage het volgende:
Google had me al geholpen maar dan mag je natuurlijk niet het antwoord postenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Bijna helemaal correct, tis natuurlijk EliZabethtown
maar boeien
Jeeh + 1
Met dit tempo reken ik niet meer op dit jaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Zouden we ooit nog een dubbele puntentopic halen?
Beetje meer mainstream kan ook geen kwaad misschien. Komen er misschien toch ook weer nieuwe bij. Of oude garde die weer getriggerd wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met dit tempo reken ik niet meer op dit jaar
De vragen mogen daarnaast wel gewoon lekker snel blijven
Dus niet al te moeilijk maar ook niet te makkelijk
Goed planquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beetje meer mainstream kan ook geen kwaad misschien. Komen er misschien toch ook weer nieuwe bij. Of oude garde die weer getriggerd wordt.
Het is dat ik op mn werk geen films kan kijken, anders was ik wel bijgebleven naast de mainstream iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef hornage het volgende:
Patch was altijd heel goed in tempo houden en mainstream vragen. Maar ook al een tijd niet gezien. Ik lurk wel, maar doe minder mee. Komt omdat ik echt geen tijd meer heb om echt veel films te kijken, waardoor mijn kennis telkens meer neigt naar alleen mainstream films.
Patch kon inderdaad snel beantwoorden en ook leuke maar toch beantwoordbare vragen stellen. Ik kijk ook vrijwel alleen nog mainstream films. Dus kom ik hier vaak kennis te kort.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef hornage het volgende:
Patch was altijd heel goed in tempo houden en mainstream vragen. Maar ook al een tijd niet gezien. Ik lurk wel, maar doe minder mee. Komt omdat ik echt geen tijd meer heb om echt veel films te kijken, waardoor mijn kennis telkens meer neigt naar alleen mainstream films.
Arrgghhhh waar komt die naam me nou zo bekend van voor ????quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet dat mijn antwoord goed is dus:
Wie is Maurice Micklewhite?
That narrows it down quite a bitquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is zeker niet de minste acteur die Britain heeft voortgebracht!
Hij heeft onlangs zijn droom waar gemaakt door zo'n beetje de bekendste butler ooit te spelen en de zin Dinner is served te mogen zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
That narrows it down quite a bit
Ik denk dat ik ook in de war was met Pete Postlewaith (:?)....
Bekendste butler kan alleen maar Alfred zijn en dat is Michael Cainequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs zijn droom waar gemaakt door zo'n beetje de bekendste butler ooit te spelen en de zin Dinner is served te mogen zeggen.
Maar ken geen karakter van hem die zo heet (Bucklewhite dan)quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bekendste butler kan alleen maar Alfred zijn en dat is Michael Caine
Maurice Micklewhite is de naam die Caine in zijn paspoort heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bekendste butler kan alleen maar Alfred zijn en dat is Michael Caine
Dan vind ik het idd niet gek dat ie z'n naam heeft veranderdquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maurice Micklewhite is de naam die Caine in zijn paspoort heeft.
Dopekoe +1
Dat is dan ook wel weer het nadeel van zijn nieuwe naam jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach als je soms een Londenaar met zwaar cockneyaccent het over hem hoort hebben denk je dat ie het over zijn cocaine heeft.
Ik zit te denken wie er in Coming to America en Münich zat....quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef Dopekoe het volgende:
Een leuke :
Ik ging laatst naar de tandarts omdat ik nogal last van mijn kaken had. Het was een lange rit over de weg want hij had zijn praktijk in Munchen zitten. Onderweg nam ik nog een verkeerde bocht en werd ik gewoon ingehaald door een rennende man. Toen hij uitgerend was ging hij midden in een veld met klavertjes zitten en toen opeens om 16.00 werd hij vermoord door tomaten. Hij veranderde daardoor in een vrouw met een rode jurk. Hij stapte op een op hol geslagen trein en nam een chocolaatje. Daarna gooide hij me nog een boek met schaduwen toe. Eenmaal bijgekomen ben ik snel en furieus weggereden.
Ver en weg van dit alles en ben ik maar naar Amerika gekomen.
Er zitten 17 films in, ik wil ze allemaal![]()
Das niet nodig hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zit te denken wie er in Coming to America en Münich zat....
The Woman in Redquote:
Het is Chocolat en the matrix is niet goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Dentist
Jaws
The Practice
Munich
Wrong Turn
The Running Man
Cloverfield
Killer Tomatoes
The Matrix
Runaway Train
Forrest Gump / Chocolat
Blair Witch 2: Book of Shadows
Fast And Furious
Far and Away
Coming To America
Paar niet zeker en ik mis er sowieso twee
Murder at 1600?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
En die laatste is vast iets met 16:00.
Is een combinatie met de tomatenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
En die laatste is vast iets met 16:00.
Dat is hem idd....quote:
De laatste zit ergens op de 1e regelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Dentist
Jaws
The Practice
Munich
Wrong Turn
The Running Man
Cloverfield
Killer Tomatoes
Murder At 1600
The Woman In Red
Runaway Train
Chocolat
Fast And Furious
Far and Away
Coming To America
...
Nopequote:
Sarah Wichelle Smeller en Tim Garrey natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
SWS kan ik wel plaatsen, maar TG niet
Bij Scary Movie waren die twee knapen niet betrokken als regisseur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik roep Epic Movie ook nog.
En volgens mij ook nog Scary Movie 4 (of waren dat nog Zucker/Abrahams?).
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Kirsten Dunst
Sofia Coppola
Asia Argento
Rose Byrne
2 acteurs van de film die ik nog zoek spelen ook beide de hoofdrol in een film waarin 1 van de bekendste britse acteurs / komieken speelt die tegenwoordig ook door het leven gaat als Q....quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
SWS kan ik wel plaatsen, maar TG niet
La Strada is niet de film die ik zoek....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:44 schreef Gillingham het volgende:
The Dentist
Jaws
The Practice
Munich
Wrong Turn
The Running Man
Cloverfield
Killer Tomatoes
Murder At 1600
The Woman In Red
Runaway Train
Chocolat
Fast And Furious
Far and Away
Coming To America
La Strada
En de 2 acteurs (1 acteur en 1 actrice) waaraan ik refereer, een paar posts hierboven die ook samen in een andere film spelen, zijn AS en BMquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
The practice is geen film volgens imdb(Als ik goed gezocht heb)
Dus the practice mag eraf en dan blijven er nog 16 over...
Om het topic niet te lang qua text te laten worden is die laatste film alleen ook goedquote:
ah road trip.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Om het topic niet te lang qua text te laten worden is die laatste film alleen ook goed
Maar the long run is dat niet....
Wat als ik zeg dat TG Tom Green is
Het kwartje heeft de grond bereiktquote:
I will survive ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is de opkomsttune van Randy 'The Ram' Robinson in de final match?
Geen van beide. Veel lekkerder rocknummertje met geweldig gitaarwerk. Was gratis ter beschikking gesteld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
I will survive ?
Wilde ook eye of the tiger zeggen maar das een beetje afgezaagd
Ik ben helaas niet zo muziekkenner wat rock betreftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen van beide. Veel lekkerder rocknummertje met geweldig gitaarwerk. Was gratis ter beschikking gesteld.
Dat gitaarwerk komt van hem:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo muziekkenner wat rock betreft
Maar zal het iets van Aerosmith zijn ?
Ranja zou hem weten denk ik
Is dat niet Kurt Cobain ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat gitaarwerk komt van hem:
[ afbeelding ]
Dat is Slash!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is dat niet Kurt Cobain ?
Of ben ik nu heel ketterig bezig
Neee, maarquote:
Intre +1quote:
Is 45 minuten gewordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:02 schreef Dopekoe het volgende:
Ken het nummer vast wel maar de rest niet
Ben over 40 minuten terug, ff pauze doen
Farah Fawcett (The canonball run)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het gaat lekker met vragen stellen
Er zijn gisteren twee bekende mensen overleden. Graag de twee namen + vijf films (minstens één van elk).
eeuhhmmm.... Welke 3 ? De films bedoel je ?quote:
Was dat hemzelf..... ?quote:
Is dat niet Knevel?quote:
Ja vroegah toen alles beter wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef Dopekoe het volgende:
Die nieuwe vragen duren altijd zo lang voor ze gesteld worden....
Hier kan ik geen film bij bedenken....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef hornage het volgende:
nou, dan knal ik er toch eentje in
Welke film?
[ afbeelding ]
Maximaal jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja vroegah toen alles beter wasDuurde dat slechts tien minuten.
Of Pornofilms mogen ook ineens meedoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef Dopekoe het volgende:
Zo'n shot zou bijna alleen maar in Nederland kunnen, of dan iig een Nederlandse actrice danwel regisseur
Dan valt een film met Keira Knightley af.quote:
dat kloptquote:
Van wie zijn die knockers?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef hornage het volgende:
[..]
dat klopt
Gisteren bijna geheel gezien. Nice movie
Zoot + 1
Duidelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef hornage het volgende:
Dame in kwestie is trouwens Harley Marie.
http://www.hayley-marie.com/
Ik ben zojuist verliefd geworden....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef hornage het volgende:
Dame in kwestie is trouwens Harley Marie.
http://www.hayley-marie.com/
Je bleef hangen bij deze scene zekerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef hornage het volgende:
[..]
dat klopt
Gisteren bijna geheel gezien. Nice movie
Zoot + 1
Nee, er zat een irl lekkere meid naast me waar ik niet van af kon blijvenquote:
Booty Callquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:12 schreef hornage het volgende:
The Kingdom
Miami Vice
Jarhead
Ray
Collateral
Ali
Dreamgirls
jaha.....wie kopt hem in...
Ik kom tot:quote:
Hotel Rwanda? Hotel Rwanda? Arme Don Cheadle.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik kom tot:
Hotel Rwanda
Collateral
Miami Vice
Jarhead
En dat was het wel zo'n beetje
Was nog op tijd met edittenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hotel Rwanda? Hotel Rwanda? Arme Don Cheadle.
Ciao Dopekoequote:
Oh jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:12 schreef California het volgende:
DiLeo, Lideo was de persiflage. Zaten samen in GoodFellas.
(DiLeo is/was ook echt een halve gangster, heeft heel wat muzikanten getild geloof ik.)
Een Twentemeisjevraag!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:48 schreef California het volgende:
[ afbeelding ]
Alles in 1 post voor een punt
Komende week, heel misschien dit weekend.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:43 schreef Falco het volgende:
Wanneer ga je beginnen met dat nieuwe tournamentidee Gillingham. Ik heb de resterende werken van Kubrick namelijk al binnen.
Idd foutloos. mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Diane Lane en Cosby zaten samen in Jack. Pacino en Swank zaten samen in Insomnia. Garner en Pantoliano zaten samen in Daredevil. Duncan en Tyler zaten samen in Armageddon.
Williams zat in zowel Jack als Insomnia en Affleck zat in zowel Armageddon als Daredevil en die zaten met Driver in Good Will Hunting.
Nee, een kneukfilm.quote:
Hey Patchquote:Op maandag 29 juni 2009 09:30 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
3 personen op de foto, ik wil graag 2 namen aub
Jeeh + 1quote:Op maandag 29 juni 2009 10:05 schreef Jeeh het volgende:
Jessica Simpson en Dane Cook.
Employee of the Month als ik het goed heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |