Murder at 1600?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
En die laatste is vast iets met 16:00.
Is een combinatie met de tomatenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
En die laatste is vast iets met 16:00.
Dat is hem idd....quote:
De laatste zit ergens op de 1e regelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Dentist
Jaws
The Practice
Munich
Wrong Turn
The Running Man
Cloverfield
Killer Tomatoes
Murder At 1600
The Woman In Red
Runaway Train
Chocolat
Blair Witch 2: Book of Shadows
Fast And Furious
Far and Away
Coming To America
...
Nopequote:
Sarah Wichelle Smeller en Tim Garrey natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
SWS kan ik wel plaatsen, maar TG niet
Bij Scary Movie waren die twee knapen niet betrokken als regisseur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik roep Epic Movie ook nog.
En volgens mij ook nog Scary Movie 4 (of waren dat nog Zucker/Abrahams?).
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Kirsten Dunst
Sofia Coppola
Asia Argento
Rose Byrne
2 acteurs van de film die ik nog zoek spelen ook beide de hoofdrol in een film waarin 1 van de bekendste britse acteurs / komieken speelt die tegenwoordig ook door het leven gaat als Q....quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
SWS kan ik wel plaatsen, maar TG niet
La Strada is niet de film die ik zoek....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:44 schreef Gillingham het volgende:
The Dentist
Jaws
The Practice
Munich
Wrong Turn
The Running Man
Cloverfield
Killer Tomatoes
Murder At 1600
The Woman In Red
Runaway Train
Chocolat
Blair Witch 2: Book of Shadows
Fast And Furious
Far and Away
Coming To America
La Strada
En de 2 acteurs (1 acteur en 1 actrice) waaraan ik refereer, een paar posts hierboven die ook samen in een andere film spelen, zijn AS en BMquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
The practice is geen film volgens imdb(Als ik goed gezocht heb)
Dus the practice mag eraf en dan blijven er nog 16 over...
Om het topic niet te lang qua text te laten worden is die laatste film alleen ook goedquote:
ah road trip.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Om het topic niet te lang qua text te laten worden is die laatste film alleen ook goed
Maar the long run is dat niet....
Wat als ik zeg dat TG Tom Green is
Het kwartje heeft de grond bereiktquote:
I will survive ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is de opkomsttune van Randy 'The Ram' Robinson in de final match?
Geen van beide. Veel lekkerder rocknummertje met geweldig gitaarwerk. Was gratis ter beschikking gesteld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
I will survive ?
Wilde ook eye of the tiger zeggen maar das een beetje afgezaagd
Ik ben helaas niet zo muziekkenner wat rock betreftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen van beide. Veel lekkerder rocknummertje met geweldig gitaarwerk. Was gratis ter beschikking gesteld.
Dat gitaarwerk komt van hem:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo muziekkenner wat rock betreft
Maar zal het iets van Aerosmith zijn ?
Ranja zou hem weten denk ik
Is dat niet Kurt Cobain ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat gitaarwerk komt van hem:
[ afbeelding ]
Dat is Slash!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is dat niet Kurt Cobain ?
Of ben ik nu heel ketterig bezig
Neee, maarquote:
Intre +1quote:
Is 45 minuten gewordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:02 schreef Dopekoe het volgende:
Ken het nummer vast wel maar de rest niet
Ben over 40 minuten terug, ff pauze doen
Farah Fawcett (The canonball run)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het gaat lekker met vragen stellen
Er zijn gisteren twee bekende mensen overleden. Graag de twee namen + vijf films (minstens één van elk).
eeuhhmmm.... Welke 3 ? De films bedoel je ?quote:
Was dat hemzelf..... ?quote:
Is dat niet Knevel?quote:
Ja vroegah toen alles beter wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef Dopekoe het volgende:
Die nieuwe vragen duren altijd zo lang voor ze gesteld worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |