Ik deed alsof je al een vraag had gesteld en zei daarom dat ik dacht dat het van de ondertiteling van Quiz Show kwam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
Leg 'm toch maar uit, want ik weet niet in welke richting ik 'm moet zoeken![]()
Was hier niet een slowchat-topic voor?
Ik typ natuurlijk niet een verhaaltje om door jou willekeurig genoemde BW-films goed te rekenen als antwoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef Jeeh het volgende:
Hond Alpha?Alpha Dog?
Dan ga ik voor Bruce Willis:
---
Jeeh is nog niet bekend met de verhaal vertaal vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik typ natuurlijk niet een verhaaltje om door jou willekeurig genoemde BW-films goed te rekenen als antwoord
Dit was een onder de FMT fossielen (mij incluis) een tijdje een populaire vraagstelling. Maar dan praat ik over 2005 geloof ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Ah ik snap hem.
Dat is dan de 2e vraag in deze trant die ik in het afgelopen jaar gezien heb.
Je had 'm in de vorige vraag ook al niet door?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Ah ik snap hem.
Dat is dan de 2e vraag in deze trant die ik in het afgelopen jaar gezien heb.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je had 'm in de vorige vraag ook al niet door?
Je pakt alsnog het punt trouwens, want mr_anonimous heeft er helaas maar 15 genoemd...
Ik zag daar een verhaal staan en toen een boel NC filmsquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je had 'm in de vorige vraag ook al niet door?
Ja, nu snap ik hem. Maar echt grappig vind ik 'm nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik deed alsof je al een vraag had gesteld en zei daarom dat ik dacht dat het van de ondertiteling van Quiz Show kwam.
Nee gewoon flauwe humor die beter werkt in een gesprek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik hem. Maar echt grappig vind ik 'm niet
Nope. Waar haal je die vandaan?quote:
Ik dacht dat Louis Gossett in Halo 2 mee deed. Divoff was een gok. Viggo Mortensen zat ook in 2 geloof ik.quote:
Okay ik volg die gameindustrie niet meer zo. En die verfilming is weer door Uwe Boll?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef Jeeh het volgende:
Ik ben echt op zoek naar een film die inmiddels wel erg dichtbij begint te komen![]()
Dit zijn afbeeldingen van het spel dat gelijktijdig zal verschijnen.
Ik weet het niet. Ben niet meer zo op de hoogte van die ontwikkelingen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef Jeeh het volgende:
Nee. Als je Boll aan de ene kant van van het regie-spectrum hebt staan, dan staat ..... aan de andere kant![]()
Het spel is overigens gemaakt naar aanleiding van de film, niet andersom.
Ik weet het nu (Niet op de goede manier), weet alleen de acteurs niet....quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef Jeeh het volgende:
Film verschijnt eind dit jaar. Inmiddels 10 jaar terug dat de beste man een ´echte´ speelfilm heeft gemaakt en de verwachtingen zijn dan ook hooggespannen.
Titel ligt erg voor de hand eigenlijk
Juist. Zoot +1quote:
Ik dacht 1976?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef Zoot het volgende:
Nee.
Hij verscheen in hetzelfde jaar als films zoals Das Boot, Halloween II, Evil Dead en Zorro: The Gay Blade .
Ik las heel ff Cameron Poequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Van James Cameron gaan we naar Cameron Crowe. Van wie ik het gehele oeuvre in chronologische volgorde wil hebben.
Het hoeft niet al te gemakkelijk te zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem maar eens 5 films van Steven Spielberg
Voor een opstarter en met mij incluis twee mensen online wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het hoeft niet al te gemakkelijk te zijn hoor
Munich
Schindlers List
Jurassic park![]()
Duel
Jaws
Oops, nu moet ik natuurlijk een vraagje doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor een opstarter en met mij incluis twee mensen online wel.
Dopekoe +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |