Het hoeft niet al te gemakkelijk te zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem maar eens 5 films van Steven Spielberg
Voor een opstarter en met mij incluis twee mensen online wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het hoeft niet al te gemakkelijk te zijn hoor
Munich
Schindlers List
Jurassic park![]()
Duel
Jaws
Oops, nu moet ik natuurlijk een vraagje doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor een opstarter en met mij incluis twee mensen online wel.
Dopekoe +1
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:58 schreef hornage het volgende:
Lord Of The Rings
The Godfather
The Butterfly Effect
Spider-Man
X-Men
Zegt me helemaal niks....quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef hornage het volgende:
Jeeeee! FMT vragen op een normaal niveau!
Trivia van welke film en vul de ontbrekende plekken inhad written the role of Drew Baylor with
in mind. When
originally offered
the part,
was unable to take it due to scheduling conflicts with
.
then cast Ashton Kutcher in the part but later felt that Kutcher and co-star
had no chemistry and decided to let him go.
then pushed his January 2004 start shoot date back to July 2004 for a summer shoot. Many young actors that included Seann William Scott, James Franco, Colin Hanks and Chris Evans auditioned for the part of Drew. Scott was seriously considered and nearly nabbed the part but
pushed to get
instead. When
was able to work the film into his schedule,
cast him in the part.
Deze was gisteravond op tvquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef hornage het volgende:
Trivia van welke film en vul de ontbrekende plekken inhad written the role of Drew Baylor with
in mind. When
originally offered
the part,
was unable to take it due to scheduling conflicts with
.
then cast Ashton Kutcher in the part but later felt that Kutcher and co-star
had no chemistry and decided to let him go.
then pushed his January 2004 start shoot date back to July 2004 for a summer shoot. Many young actors that included Seann William Scott, James Franco, Colin Hanks and Chris Evans auditioned for the part of Drew. Scott was seriously considered and nearly nabbed the part but
pushed to get
instead. When
was able to work the film into his schedule,
cast him in the part.
Bijna helemaal correct, tis natuurlijk EliZabethtownquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:03 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Deze was gisteravond op tvHet is dan natuurlijk Elisabethtown
= Cameron Crowe
= Orlando Bloom
= Kirsten Dunst
= Waarschijnlijk Kingdom Of Heaven aangezien die uit hetzelfde jaar is. Anders een Pirates vervolg, maar dit lijkt me niet.
Dat is inderdaad wel mooi! Al had ik deze film nooit gezien dus kon ik het niet weten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef hornage het volgende:
Google had me al geholpen maar dan mag je natuurlijk niet het antwoord postenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Bijna helemaal correct, tis natuurlijk EliZabethtown
maar boeien
Jeeh + 1
Met dit tempo reken ik niet meer op dit jaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Zouden we ooit nog een dubbele puntentopic halen?
Beetje meer mainstream kan ook geen kwaad misschien. Komen er misschien toch ook weer nieuwe bij. Of oude garde die weer getriggerd wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met dit tempo reken ik niet meer op dit jaar
De vragen mogen daarnaast wel gewoon lekker snel blijven
Dus niet al te moeilijk maar ook niet te makkelijk
Goed planquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beetje meer mainstream kan ook geen kwaad misschien. Komen er misschien toch ook weer nieuwe bij. Of oude garde die weer getriggerd wordt.
Het is dat ik op mn werk geen films kan kijken, anders was ik wel bijgebleven naast de mainstream iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef hornage het volgende:
Patch was altijd heel goed in tempo houden en mainstream vragen. Maar ook al een tijd niet gezien. Ik lurk wel, maar doe minder mee. Komt omdat ik echt geen tijd meer heb om echt veel films te kijken, waardoor mijn kennis telkens meer neigt naar alleen mainstream films.
Patch kon inderdaad snel beantwoorden en ook leuke maar toch beantwoordbare vragen stellen. Ik kijk ook vrijwel alleen nog mainstream films. Dus kom ik hier vaak kennis te kort.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef hornage het volgende:
Patch was altijd heel goed in tempo houden en mainstream vragen. Maar ook al een tijd niet gezien. Ik lurk wel, maar doe minder mee. Komt omdat ik echt geen tijd meer heb om echt veel films te kijken, waardoor mijn kennis telkens meer neigt naar alleen mainstream films.
Arrgghhhh waar komt die naam me nou zo bekend van voor ????quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet dat mijn antwoord goed is dus:
Wie is Maurice Micklewhite?
That narrows it down quite a bitquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is zeker niet de minste acteur die Britain heeft voortgebracht!
Hij heeft onlangs zijn droom waar gemaakt door zo'n beetje de bekendste butler ooit te spelen en de zin Dinner is served te mogen zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
That narrows it down quite a bit
Ik denk dat ik ook in de war was met Pete Postlewaith (:?)....
Bekendste butler kan alleen maar Alfred zijn en dat is Michael Cainequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs zijn droom waar gemaakt door zo'n beetje de bekendste butler ooit te spelen en de zin Dinner is served te mogen zeggen.
Maar ken geen karakter van hem die zo heet (Bucklewhite dan)quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bekendste butler kan alleen maar Alfred zijn en dat is Michael Caine
Maurice Micklewhite is de naam die Caine in zijn paspoort heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bekendste butler kan alleen maar Alfred zijn en dat is Michael Caine
Dan vind ik het idd niet gek dat ie z'n naam heeft veranderdquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maurice Micklewhite is de naam die Caine in zijn paspoort heeft.
Dopekoe +1
Dat is dan ook wel weer het nadeel van zijn nieuwe naam jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach als je soms een Londenaar met zwaar cockneyaccent het over hem hoort hebben denk je dat ie het over zijn cocaine heeft.
Ik zit te denken wie er in Coming to America en Münich zat....quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef Dopekoe het volgende:
Een leuke :
Ik ging laatst naar de tandarts omdat ik nogal last van mijn kaken had. Het was een lange rit over de weg want hij had zijn praktijk in Munchen zitten. Onderweg nam ik nog een verkeerde bocht en werd ik gewoon ingehaald door een rennende man. Toen hij uitgerend was ging hij midden in een veld met klavertjes zitten en toen opeens om 16.00 werd hij vermoord door tomaten. Hij veranderde daardoor in een vrouw met een rode jurk. Hij stapte op een op hol geslagen trein en nam een chocolaatje. Daarna gooide hij me nog een boek met schaduwen toe. Eenmaal bijgekomen ben ik snel en furieus weggereden.
Ver en weg van dit alles en ben ik maar naar Amerika gekomen.
Er zitten 17 films in, ik wil ze allemaal![]()
Das niet nodig hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zit te denken wie er in Coming to America en Münich zat....
The Woman in Redquote:
Het is Chocolat en the matrix is niet goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Dentist
Jaws
The Practice
Munich
Wrong Turn
The Running Man
Cloverfield
Killer Tomatoes
The Matrix
Runaway Train
Forrest Gump / Chocolat
Blair Witch 2: Book of Shadows