Als een haan in een kippenhok.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Muchachooo het volgende:
Tong voelt zich hier helemaal thuis, ofniet?
Als een junk in een fietsenhok.quote:
....kampvuur.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef Muchachooo het volgende:
Als een eskimo bij een....
laat maar zitten, ik kan dit écht niet.
zou goed kunnen. Anders was dit topic al lang door SuperwormJim gesloten geweest. En er zijn wel meer toevalligheden die daar op wijzen. Maar voor mij blijft plank naast een leuk bordje een kloon van carmen electra.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Muchachooo het volgende:
zeg plank_ ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat jij SuperwormJim bent
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord, dat je er vreselijk naast zitquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Muchachooo het volgende:
zeg plank_ ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat jij SuperwormJim bent
maar wie was er nu eerder, jij als plank_, of het topic om plank te aanbidden. Jij ontstond op de zelfde dag als het topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:59 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord, dat je er vreselijk naast zit
Tong's niveau.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
kijk, nu praten we tenminste weer op niveau
Let op je woorden voor je het weet is het een taalgrap.quote:
Wie opent deel 2 ?quote:
Ok raad maar.quote:
Gewoon goed topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Dat dit topic zolang open blijft is al een vermelding waard.
Toch ben ik bang dat er straks een slotje op komt... Dus nog snel ff postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |