Whehe ik heb er iets van 48quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:51 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Joepie!! Ik heb een note van SuperwormJim gekregen voor het posten in een kansloos topic!!!Maar ik ga dus echt geen 4,50 betalen voor het lezen van die note
![]()
Maar jij bent dan ook echt irritant!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whehe ik heb er iets van 48![]()
ik denk allemaal van remlof
Ach, valt wel meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:44 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook echt irritant!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:11 schreef Falco het volgende:
"Nooit vergeet ik dat na 250.000 ik ontdekte dat ctrl-s drukken ervoor zorgt dat je post geplaatst wordt. Al die 250.000 keer heb ik mijn vadsige rechterarm van mijn toetsenbord richting muis bewogen. Daarna de aanwijzer naar het knopje invoeren. En dan drukken maar. Als ik had geweten dat je met ctrl-s ook berichten kunt posten, had ik nu al 500.000 posts gehad"
Okee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Falco het volgende:
Alt-s is het.
Sorry, ben deze week nog niet op computercursus geweest.
Briljant topic inderdaad, vooral dankzij het lokkertje voor slimme vrouwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef tong80 het volgende:
Briljant topic de nek omgedraaid door een hoer.
Vrouwen moeten niet tennisen en schaken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:37 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Tjeeminee, kunnen jullie dan ook niets anders dan alleen maar klagen... zie dingen eens van de positieve kant. Je kat kan maar beter op bed schijten, dan helemaal niet kunnen schijten.
Dan moet je de naam klaagbaak veranderen in laat hier iemand een poepie ruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:38 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Maar ik vind dat er een keer een positieve wind moet waaien door KLB, een wind van optimisme.
KLB -> OPT (Optimistisch klagen voor een beter Nederland).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet je de naam klaagbaak veranderen in laat hier iemand een poepie ruiken.
Is ooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:44 schreef .txt het volgende:
[..]
KLB -> OPT (Optimistisch klagen voor een beter Nederland).![]()
Zo van: Mijn McKroket valt, maar het is hier fantastisch!
En mijn McKroket vol met haren!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:44 schreef .txt het volgende:
[..]
nee, je moet nog wat verder kijken, dus: Mijn McKroket valt, maar gelukkig niet op mijn nieuwe tapijt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:44 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja dat weten we, maar het idee van dit topic is om als tong te posten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik ben een grafdebiel hurr hurr hurr.
oh.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat weten we, maar het idee van dit topic is om als tong te posten.
Als een haan in een kippenhok.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Muchachooo het volgende:
Tong voelt zich hier helemaal thuis, ofniet?
Als een junk in een fietsenhok.quote:
....kampvuur.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef Muchachooo het volgende:
Als een eskimo bij een....
laat maar zitten, ik kan dit écht niet.
zou goed kunnen. Anders was dit topic al lang door SuperwormJim gesloten geweest. En er zijn wel meer toevalligheden die daar op wijzen. Maar voor mij blijft plank naast een leuk bordje een kloon van carmen electra.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Muchachooo het volgende:
zeg plank_ ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat jij SuperwormJim bent
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord, dat je er vreselijk naast zitquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Muchachooo het volgende:
zeg plank_ ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat jij SuperwormJim bent
maar wie was er nu eerder, jij als plank_, of het topic om plank te aanbidden. Jij ontstond op de zelfde dag als het topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:59 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord, dat je er vreselijk naast zit
Tong's niveau.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
kijk, nu praten we tenminste weer op niveau
Let op je woorden voor je het weet is het een taalgrap.quote:
Wie opent deel 2 ?quote:
Ok raad maar.quote:
Gewoon goed topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Dat dit topic zolang open blijft is al een vermelding waard.
Toch ben ik bang dat er straks een slotje op komt... Dus nog snel ff postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |