quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Sander van ********
Disclaimer:quote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Schlecker is een drogisterij ; http://www1.schlecker.com(...)tei=cms_aaWA_NL.aspxquote:
Jawel maar er moet een ander iemand bij de klantenservice staanquote:Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef sam93dor het volgende:
Ik heb nu bij elke Albert Heijn hier in de buurt zegmaar mijn 'krediet' van 6 artikelen verbruikt. Betekend dat, dat als ik overmorgen bij de AH kom met de Kruidvat folder dat ik het dan niet krijg?
Diegene achter de informatie balie bij mij moet ik niet meer tegenkomen, zij gooide het geld gewoon op de toonbank en was erg kwaad dat ik gratis die cola kreegquote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
elke dag opnieuw ben je een nieuwe klant, eigenlijk elke keer als je uit de winkel loopt en weer naar binnen alleen trappen ze daar niet in. Maar als je gewoon rustig de volgende dag weer komt krijg je zo weer mee hoor. Geen probleem, die vrouw achter de AH bij ons kent mij nu al en vraagt ook elke keer als ik binnen kom: "wat is er nu weer gratis" hahaha.
Als je ff eerder was geweest had ik je nog een aantal folders op kunnen sturen, de postbode is hier al geweest en komt morgen om 4 uur pas...quote:
Ik snap dat niet die figuren achter de balie die pissed worden. Why give a fuck?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Diegene achter de informatie balie bij mij moet ik niet meer tegenkomen, zij gooide het geld gewoon op de toonbank en was erg kwaad dat ik gratis die cola kreeg
Ik was de allereerste bij de klantenbalie en volgens mij was het al vaker gebeurd. Maar ik heb zelfs geen appeltaartje gekregenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik snap dat niet die figuren achter de balie die pissed worden. Why give a fuck?
Alsof zij benadeeld wordt. Doe je ding, geef het aankoopbedrag terug en ga weer verder met sigaretten bijvullen.
Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef sam93dor het volgende:
Ik ga morgen voor de Andrelon. Bij de kruidvat is het 4 halen ¤4.99 en AH 3 halen ¤5. Klinkt btw wel een iets te groot verschil om waar te zijn.
Bij de hoogvliet met de tandpasta was het toch ook 2 voor ¤3 en bij de Albert Heijn 3 voor ¤5?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.
Ja irritant dat de AH-medewerkers zelf ook in die onzin gingen geloven.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Bij de hoogvliet met de tandpasta was het toch ook 2 voor ¤3 en bij de Albert Heijn 3 voor ¤5?
Het is bij Kruidvat geen 4-pack. Althans, vandaag nog niet (het was al wél in de aanbieding). Het zijn gewoon losse flessen, net als bij AH.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.
Ja, alleen draaien ze het natuurlijk naar hun voordeel.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef sam93dor het volgende:
@Marcel: dan zou het andersom toch ook zo moeten zijn? Ik draai iig wel even een papiertje uit om te laten zien bij de informatiebalie.
Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef sam93dor het volgende:
Er staat: 4-PAK van 9.68 voor 4.99. Ik ga het wel proberen
Zou dat ook volstaan, de kassabon van Kruidvat vs. kassabon AH?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef miepknip het volgende:
[..]
Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.
Ga morgen met de bonnetjes terug voor mijn refund
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef sam93dor het volgende:
Voor de mensen die niet beschikken over een folder van de Sheckler; 3 halen 2 betalen bij de Etos voor Aquafresh tandenborstels. Alle variantie, bijvoorbeeld Between teeth tandenborstel medium, 3 stuks: ¤4.93
Ik zie hier ''http://www.ah.nl/bonus/aanbiedingen.jsp?show=Voordeelpakken'' nergens tandenborstels staan, alleen tandpasta.
Och.. Als je toch boven een AH woont...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
-heel verhaal-Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon![]()
Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap
Hulde _o_quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!
Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:
Omni: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG".
AH: "Vertel"
Omni: "uitleg over Hoogvliet"
AH: Waar zit die?
Omni: Wat denk je zelf?
AH: Hoogvliet?
Omni: Jij mag nooit meer raden
AH: Telt niet, niet in de buurt
Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug
AH: Nee
Omni: OK, stuur je baas maar, misschien herkent hij me nog wel van vorige week
Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"
AH: Hallo, Kuipers, filiaalmanager
Omni: Hallo, Omni, consument
AH: De medewerker had gelijk, niet in de buurt
Omni: Insert twee criteria etc etc
AH: Ow... Ja maar dit is een andere soort aanbieding
Omni: Ja, lekker boeiend. Er staat in de voorwaarden dat bla bla
AH:![]()
Omni:![]()
AH: Dan neem ik wel graag jouw folder in
Omni: Nou, liever niet
AH: Jawel, want anders ga jij langs alle 80 AH's in Amsterdam
Omni: Welnee meneer
AH: Waarom wil je dan die folder terug?
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH: Ja, dan krijg je je spullen niet mee
Omni: Ho eens even, je bent onredelijk
AH: Ja maar anders ga je alle AH's in Amsterdam af
Omni: Misschien pak ik die in Haarlem ook nog wel mee
Omni: Anyway, ik heb naar HK gebeld en die zeiden hetzelfde
AH: Ja hoe moeten wij dan weten of jij die folder al een keer gebruikt hebt?
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
Omni: Fijn, dank je
AH: Nou, prettige dag nog
Omni: Ja tot morgen, dan kom ik effe wat Andrelon halen denk ik
Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon![]()
Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap
Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurdStraks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik
![]()
AH
haha ja echt hequote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
Als je er een paar aan elkaar vastbind heb je een playborstelquote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Respectquote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!
Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:
Omni: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG".
AH: "Vertel"
Omni: "uitleg over Hoogvliet"
AH: Waar zit die?
Omni: Wat denk je zelf?
AH: Hoogvliet?
Omni: Jij mag nooit meer raden
AH: Telt niet, niet in de buurt
Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug
AH: Nee
Omni: OK, stuur je baas maar, misschien herkent hij me nog wel van vorige week
Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"
AH: Hallo, Kuipers, filiaalmanager
Omni: Hallo, Omni, consument
AH: De medewerker had gelijk, niet in de buurt
Omni: Insert twee criteria etc etc
AH: Ow... Ja maar dit is een andere soort aanbieding
Omni: Ja, lekker boeiend. Er staat in de voorwaarden dat bla bla
Omni:![]()
AH: Dan neem ik wel graag jouw folder in
Omni: Nou, liever niet
AH: Jawel, want anders ga jij langs alle 80 AH's in Amsterdam
Omni: Welnee meneer
AH: Waarom wil je dan die folder terug?
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH: Ja, dan krijg je je spullen niet mee
Omni: Ho eens even, je bent onredelijk
AH: Ja maar anders ga je alle AH's in Amsterdam af
Omni: Misschien pak ik die in Haarlem ook nog wel mee
Omni: Anyway, ik heb naar HK gebeld en die zeiden hetzelfde
AH: Ja hoe moeten wij dan weten of jij die folder al een keer gebruikt hebt?
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
Omni: Fijn, dank je
AH: Nou, prettige dag nog
Omni: Ja tot morgen, dan kom ik effe wat Andrelon halen denk ik
Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon![]()
Edit: en een appeltaartje natuurlijk![]()
Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurdStraks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik
![]()
AH
Nee, folders die uitgeprint zijn worden niet geaccepteerd. Net zo min als foto's van folders. Foto's kunnen alleen gebruikt worden als ondersteuning van de folder.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef Gamefan24 het volgende:
Ok ik moet vandaag nog naar de AH, kan iemand mij vertellen of foto's van internetfolders ook zijn toegestaan? Kan ik mijn geld terugverwachten met foto's van de aanbieding bij Hoogvliet?
Zo ja, maakt het niet uit dat er geen in mijn woongebied zit?
Kan je die ook posten/pmen/mailen?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto van de tubes tandenpasta, sinds er 3-pack op de folder staat, maar dit gewoon als 3x1 aangeslagen word, als iemand die er voor de zekerheid bij wil?
quote:Hallo 'Uncle Sam'
Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.
In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!
C1000 Vaartjes
Legendaryquote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.
Hun reactie:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.
Hun reactie:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef UncleSam het volgende:
Slecker folders op de bus gedaan naar Scorpie, Omnifacer en DJMarcel.
Ik zou voor de zekerheid de foto van Ghosto op de vorige pagina ook ff uitprinten en meenemen als extra bewijs.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Hun reactie:
[..]
Nee die 4-packs van afgelopen zaterdag via de Super uit Wijk b. Duurstede.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zal eens naar de Sanders bellen om ze te bedanken, kijken hoe ze reageren
niet opgenomen?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Omnifacer het volgende:
Whahahahaha! Die dude moest keihard lachen! Supergrappig!
Hebben ze geen openingsstunt ofzo?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef bbfakir het volgende:
Bij mij in de Rijnstraat in Amsterdam gaat woensdag 18:00 een nieuwe AH open. Het zou wel een stunt zijn dat er op de openingsdag geld teruggegeven moet worden.
Jawel!quote:
Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepastquote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Tandpasta nog niet aangepast?
Mogelijk met een Schlecker folder?
Wat kan nog meer??
Bij de Schlecker 3 voor 4 euroquote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef miepknip het volgende:
[..]
Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepast
Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand ergens de Sprite of Fanta goedkoper gespot?
Haha OKquote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!
LOL ja. Toen we vanmorgen bij de kassa kwamen kwam die miep zelfs direct naar de kassa om de heineken aanpassing door te geven (we werden direct herkend), dat was wel wat minder. Maar goed, daar hadden we de vorige week al een zooi cola, mona en taartjes gescoord.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha OKHet was ook meer bij wijze van grap dat ik dat zei tegen die man
Ik ga nu effe Vijzelgracht en Dam checken... Tot later!
BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
Als ik meerdere keren bij de balie bent geweest kijk ik daar wel naar anders moet ik zeggen van Hey , ik heb WEER wat goedkoper gevondenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha OKHet was ook meer bij wijze van grap dat ik dat zei tegen die man
Ik ga nu effe Vijzelgracht en Dam checken... Tot later!
BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
Hahah ja, bij sommige denk je dan echt van dat kan nog eens een lastige klus worden, terwijl je bij de ander weet dat het wel gaat lukken om het mee te krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
Waar , bij appie?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik haal elke week zowat gratis koffie in tussenuren.
Wat?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef Omnifacer het volgende:
Nu in de rij op DAM, weet nu al dat het hels karwei wordt
Oké, dat maakt het even wat duidelijker ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef sam93dor het volgende:
Klopt.
Die was trouwens niet voor jou bedoeld dat je triest was, maar voor de post erboven.
Wat heb je gehaald/met welke folder dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Omnifacer het volgende:
IZI! Die dushi keek nauwelijks naar de foldert! Als ze morgen weer werkt probeer ik de Persil ook hoor!
Lees even de handleiding in de OP door voordat we straks 10 vragen van jou krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
He balen, dan maar op Jumbo wachten!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef sam93dor het volgende:
Die Hoogvliet folder (nieuwe) heb ik al 2 dagen.
Niks kunnen vinden voor deze week. Alleen de Danone Danio fruitkwark alle soorten 2 beker van 450 gram voor ¤3. Ik weet niet of dat goedkoper is en of ze bij de AH hetzelfde in de aanbieding hebben, en volgensmij krijg je maar 25% terug ofzo dan. De liga is helaas Liga Continue dus die mag niet.
Dat was het
Vreemd, Hoogvliet is bewezen opnieuw de goedkoopste! En Etos is gegarandeerd ergens goedkoper!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef miepknip het volgende:
Maar even op bas en dirk wachten, beweren op tv de goedkoopste te zijn
Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef snabbi het volgende:
Als ze morgen de prijs omhoog gooien is de actie van de bas toch ook nog overlappend?
het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlaptquote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer.
Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlapt
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.
Ja, maar het moet de actieperiode overlappen.quote:
De laagste actieprijsgarantie geldt op alle A-merkacties uit de AH Bonusfolder. Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode in een andere folder goedkoper, dan krijgt u het aankoopbedrag terug en een heerlijke appeltaart gratisquote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer.
En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!
Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?
Ik hoef toch geen bier, aangezien het niet gratis isquote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat afloopt met die overlapping. Ik laat het aan jullie over morgen
Nee, alleen bij C1000 en Sparquote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Kan dit bij echt alle AH's ook in de kleinste van Nederland?
Sorry, maar op zo'n domme vraag moet ik gewoon een dom antwoord gevenquote:
Fail!quote:
Zelfde prijs als Hoogvliet en zulke ketens mogen niet meer, rememberquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb weer een nieuwe gevonden
Bij de SuperCoop
http://www.supercoop.nl/index.cfm?action=aanbiedingen.main
Aquafresh tandpasta, natural whitening, white & shine of ice whitening
2 tubes à75 ml 3 euro. (dus 6 voor 9)
Bij AH 3 tubes voor 5 euro (dus 6 voor 10)
Wie heeft een SuperCoop in de buurt, wie kan mij een folder toesturen?
In de folder staat diverse productenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Fail!
Alle producten van Andrelon, 3 voor 5 euro.
Tandenborstels staan zelf op een kop, met actiekaartje erbij en alles!
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=aqua&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.buildquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Rowinvd het volgende:
Daar zitten dus geen tandenborstels bij, dus ik kon eigenlijk dan hem gelijk geven. OK, dan maar de 6
OK, inderdaad, hebben ze dit keer mazzel gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 21:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=aqua&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
daar staan ze wel in de aanbieding hoor
Maar daar staan geen rode portefeuilles bij en alleen bij de laagste prijsgarantie krijg je het mee toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=aqua&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
daar staan ze wel in de aanbieding hoor
Maar daar staan juist specifiek de aquafresh producten aangegeven, en de actie van 3 voor 5 staat in de folder, dus dat zal wel gewoon geldenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar daar staan geen rode portefeuilles bij en alleen bij de laagste prijsgarantie krijg je het mee toch?
Maak je om mij niet druk ik lees deze topics sinds vandaag pas dus heb er dan ook nog geen verstand ervan.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Maar daar staan juist specifiek de aquafresh producten aangegeven, en de actie van 3 voor 5 staat in de folder, dus dat zal wel gewoon gelden
Edit: Hmm.. beetje tegenstrijdig dit....
Nee, enkel A-merk producten doen mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
C1000 Vaartjes heeft een kilo kipfilet in de aanbieding voor 3.99
Bij AH kost een kilo kipfilet 4.99
Maken we kans denk je?
Hihihi denk het niet, zijn vast ah kippen waar die kipfilet vanaf gesneden word, die kippen hebben een speciaal ah logo in hun verenvachtquote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
Maken we kans denk je?
Zit wel zo'n rode portemonnee bijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, enkel A-merk producten doen mee.
Dus het draait er in de winkel ook nog om of ze zin hebben om het gratis weg te geven of niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
Maken we kans denk je?
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
Maken we kans denk je?
Nee zo werkt het niet. Het gaat om ah artikels die een rode portemonee bij zich hebben staan met de laagste prijs garantie, als je elders na aankoop van je producten bij ah deze goedkoper ziet en je dit kunt aantonen met een geldige folder in dezelfde periode, krijg je je aankoopbedrag terug en een bonnetje voor een gratis appeltaarquote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dus het draait er in de winkel ook nog om of ze zin hebben om het gratis weg te geven of niet?
Ik bedoel, als je de folders gewoon hebt maakt het niet uit welk product en welke AH en bij welk personeelslid je dan aanklopt toch? Je volgt dan gewoon de regels.
Schlecker is alleen morgen nog geldig he, dus je moet snel zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
laat maar, ik heb het al gevonden...
Morgen naar de Schlecker voor een foldertje dus.
Schlekker is op 5 minuten fietsen van mijn huis, en onderweg terug kom ik langs de AHquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Schlecker is alleen morgen nog geldig he, dus je moet snel zijn.
Zodra jij de winkel uitloop ben je al weer een nieuwe klant lijkt mequote:
Jaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
De Andrelon shampoo is bij de Kruidvat 4 flessen voor 5 euro en bij de AH 3 voor 5 euro. Op vertoon van de kruidvat folder kan ik dus gratis flessen shampoo halen morgen? En zo ja, hoeveel?
En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zodra jij de winkel uitloop ben je al weer een nieuwe klant lijkt me
[..]
Ja
Max 6 flessen per keer.
Bij onze AH is het maximaal 6 van een zelfde product. Dus je zou dan 6x shampoo en 6x tandenborstels kunnen doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keer? En zo ja, hoe kan ik het dan aanpakken dat ik wel gewoon beide mee krijg
?
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef UncleSam het volgende:
Als je met z'n tweeën ben, bespaar je 20 euro. Dus ja, waarom niet?
6 actieproducten per keer. Tandenborstels en shampoo zijn beiden actieproducten. Dus 3 tandenborstels en 3 shampoo mag. Maar 6 tb en 6 shampoo niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keer? En zo ja, hoe kan ik het dan aanpakken dat ik wel gewoon beide mee krijg
?
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Whehe ik wil het gewoon een keertje proberen, het lijkt me eerlijk gezegd wel spannendquote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Door gewoon te betalen.![]()
Vraag anders bijstand aan.
Nouja, haal dan maar iets voor je eigen genoegdoening(tandenborstels wtf?). Ik hoop dat ze de actie snel stopzetten. Als ik zie wat hier voor gladiolen rondlopen die vanuit hun flatje in de Bijlmer de complete middenstand leegroven, dan vraag ik me af wat er gebeurt als er oorlog uitbreekt. Bovendien als men gratis wil eten: voedselbank!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik wil het gewoon een keertje proberen, het lijkt me eerlijk gezegd wel spannenden helaas, ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een bijstandsuitkering.
Zij hebben die actie toch bedacht, niet ikquote:Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nouja, haal dan maar iets voor je eigen genoegdoening(tandenborstels wtf?). Ik hoop dat ze de actie snel stopzetten. Als ik zie wat hier voor gladiolen rondlopen die vanuit hun flatje in de Bijlmer de complete middenstand leegroven, dan vraag ik me af wat er gebeurt als er oorlog uitbreekt. Bovendien als men gratis wil eten: voedselbank!
Hmmm...misschien toch wel goed om deze domme AH aktie een beetje te nuanceren.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij hebben die actie toch bedacht, niet iken als ik er gebruik van kan maken, graag!
Heel leuk dat jij je te goed voelt voor gratis producten, maar kom hier niet zeiken!
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef GimmeGore het volgende:
Maar het gaat om A-merken, wat is een A-merk voor kipfilet?
Met de Kruidvat folder die nog niet geldig is of wat?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Cooleflikker het volgende:
24 flessen andrelon gescoord in Haarlem!
Welke AH?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Cooleflikker het volgende:
Ow jaquote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef sam93dor het volgende:
@Omni: Ik verwacht nog een verhaaltje van jou
Eerst je foto uploaden bij bijv tinypic.com of xs.to en daarna de directe URl van de afbeelding invullen bij dat fotolijstje!quote:
Upload hem effe bij tinypic.comquote:Op maandag 22 juni 2009 22:23 schreef Marjojotje het volgende:
dan vraagt hij om url???
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Marjojotje het volgende:
ok zo mijn verhaal lol THIS WAS THE BEST DAY EVER!!!
Wist je trouwens dat die dingen in de winkel gewoon 4.50 kosten?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef sam93dor het volgende:
Goed verhaal, thanks. Erg aardig dat je die straatverkopers een taart hebt gegeven! Ik eet toch graag die taart zelf op, heb nog 1 bon over dus ik denk dat als het morgen lukt bij de AH's dat ik dan ook maar eens een beetje sociaal ga doen.
Bij ons gaat de kruitdvat al op maandag in, ook de folder.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Met de Kruidvat folder die nog niet geldig is of wat?
OK! Zelf nog niet geprobeerd, ik weeg 96 en dat vind ik echt te veelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef sam93dor het volgende:
¤3.99 bij ons. Ik moet wel bekennen dat ik ze erg lekker vind! En de rest hier thuis ook.
Ja. Kijk het geeft me, hoe zielig het ms ook is, best een kick als ik die spullen mee kan nemenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef UncleSam het volgende:
3.99 toch.
In heel het land worden al die straatkrantverkopers in de watten gelegd.
Bij AH 2 voor 1.17 dus 6 voor 3.51quote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef RuudvdNiet het volgende:
Yo peeps ik zat beetje te zoeken jwz en toen kwam ik bij supermarkt Deen uit
ff in de folder gekeken en hee wat zag ik daar
http://www.deen.nl/turnpages/index.html
op pagina 8-9 staat Dubbel frisssss regular of minder zoet 3 pakken voor 2 euro (0.44 euro per liter)
Bij de Ah is minder zoet toch echt duurder klopt dit???
Zou kunnen. Zoek het zelf even uit! Doe even research en meld je dan weer hier. Zo draagt iedereen bijquote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef RuudvdNiet het volgende:
op pagina 8-9 staat Dubbel frisssss regular of minder zoet 3 pakken voor 2 euro (0.44 euro per liter)
Bij deen gaat het om pakken van 1,5 Liter. Bij AH om pakken van 1 Liter. De actie geldt dan niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef RuudvdNiet het volgende:
Gebeurt er nog wat?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Marjojotje het volgende:
ok zo mijn verhaal lol THIS WAS THE BEST DAY EVER!!!
VRAAGJE HOE KAN IK EEN FOTO PLAATSEN
Toch ben ik benieuwd met welke folder je die Andrelon gehaalt heb? Was het de Kruidvat die officieel nog niet is in gegaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Cooleflikker het volgende:
Dan geef je toch lekker een taartje weg, niks mis meequote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef sam93dor het volgende:
@Omnifacer: Ik zou ook best willen delen, maar aan tandpasta en (morgen) shampoo hebben ze toch weinig...
Folder ging bij ons al maandag in! Stond ook zo in het boekje.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd met welke folder je die Andrelon gehaalt heb? Was het de Kruidvat die officieel nog niet is in gegaan?
Ik heb op http://www.prijsmepper.nl maar ik zie de Silan niet staan. Heb jij een papieren folder waar de Silan wel in staat?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef Marjojotje het volgende:
lol
welke url was het dan hahahah ik doe dat soort dingen nooit, maar ben door de edet blamage vorige week en de cola zo enthousiast geworden dat ik het nu als vaste sport heb ingevoerd voor de maandag.
BTW bij prijsmepper is silan 3 voor 4 euro, maar is volgens mij een andere fles. staat wel bij diverse soorten, maar ander plaatje, gaan we die proberen.
En nee ik werk gelukkig niet bij de AH!!! Maar ik ben wel een vrouw en snap niet alles van PC's, had nog nooit ergens een foto geplaatst lol
Ja maar dan zet Tinypic zo'n vervelende spam url erbij.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Omnifacer het volgende:
Meestal kun je jezelf voorhouden dat je de code met [img] ervoor moet hebben
1 |
Nou ik heb daar nog niks van gemerkt, dat ik bij de 2e AH kwam en de prijs ineens anders was.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:36 schreef Marjojotje het volgende:
nee juist niet, ze zitten hier echt heeel veel denk wel een stuk of 40. Je bent van de een bij de ander in 5 - 10 min lol. als je na afrekenen gelijk doorrijd verlies je geen tijd kan je naderhand lekker steggelen en ja als ze de prijs aanpassen heb jij de goeie op je bon, want ze melden wel door hoor!
Hm volgens mij heb je gelijk, Inkoop voordeel van 18 jun - 15 julquote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Marjojotje het volgende:
kan je de jumbo-folder ook online bekijken, zie hem niet staan namelijk, alleen de inkoopvoordeel, maar das niks!!!
Ik kan me goed vinden in je stelling hoor. Zelf heb ik geen idee welke winkel franchise is en welke niet, maar goed mijn normbesef ligt dan weer me te beperken tot 6 artikelen (als ik het ook echt gebruik) en niet 100 vestigingen af te gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef Lamon het volgende:
Hmmm...misschien toch wel goed om deze domme AH aktie een beetje te nuanceren.
Er zijn AH franchisers, die noodgedwongen met deze aktie moeten meedoen, door de grijpgrage handjes van Ahold.
Die mensen hebben ontzettend veel last van deze aktie, het zou de "armen" hier niet misstaan om dan iig een winkel te kiezen, die gewoon van Ahold zelf is, en geen franchise.
Als je je spullen dan toch op deze manier moet krijgen.
Het lijkt dus echt te gaan de producten die in de folder staan, en dat betreft niet de tandenborstels.quote:De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
Kijk, da's handig!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:20 schreef Rowinvd het volgende:
Ik heb de voorwaarde welke momenteel op de AH site staan in een PDFje weten te krijgen, inclusief dat alle menu kopjes uitgeklapt zijn, en even op het internet gezet zodat jullie de PDF direct kunnen uitprinten:
http://www.rowin.net/temp/laagste_actieprijsgarantie.pdf
Vooral handig voor de appeltaart, dat drogisterijen meetellen, afrondingen, en dat de winkel niet in de buurt hoeft te zitten
Heb hier 12 tandenborstels liggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef Rowinvd het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn verhaal dat de tandenborstels niet aan de LAPG mee doen, ik ben bang dat ie gelijk had![]()
Mja dat was toch een leugen ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:39 schreef Snever het volgende:
Die aktie was toch voorbij????
Je kreeg nu toch alleen nog maar het verschil terug???![]()
Nee, nog sterker, de actie is permanentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:39 schreef Snever het volgende:
Dat is steeds het eerste wat ze zeggen, maar de aktie schijnt permanent te zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:39 schreef Snever het volgende:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:42 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Nee, nog sterker, de actie is permanent![]()
Zullen ze blij mee zijn bij de AH
Misschien ook wel gratis boodschappen voor de rest van het jaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:47 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Elke dag appeltaart voor de rest van het jaar
Mijn zomervakantie, wat doe jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:54 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Misschien ook wel gratis boodschappen voor de rest van het jaar
Elke week een voorraad aanmaken van een product, en na een aantal weken heb je wel producten waar je de een paar weken mee kunt leven, nouja, zo goed als dan
Of ze moeten echt de goedkoopste gaan worden, dan is het niet gratis, maar wel lekker goedkoop
priceless !!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:44 schreef Ivo1986 het volgende:
De banner onderaan dit topic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef Rowinvd het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn verhaal dat de tandenborstels niet aan de LAPG mee doen, ik ben bang dat ie gelijk had![]()
Wil net even de voorwaarde uitprinten voor het geval dat ik ze morgen nodig heb, en kom dit tegen:
[..]
Het lijkt dus echt te gaan de producten die in de folder staan, en dat betreft niet de tandenborstels.
Maar goed, voordat je iemand als AH medewerker tegen komt die dat weet, heb je natuurlijk bij de andere AH's al veel ingeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Dat was toch ook met de Coca Cola 1,5 liter flessen zo. Ze stonden niet afgebeeld in de bonus, maar er stond ALLE COCA COLA producten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef Rowinvd het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat was toch ook met de Coca Cola 1,5 liter flessen zo. Ze stonden niet afgebeeld in de bonus, maar er stond ALLE COCA COLA producten.
Nu staat er ALLE ANDRELON producten. Dus tandenborstels zijn wel degelijk in de bonus!
Ik heb zelf gisteren 6 tandenborstels gehaald. 2.49 per stuk. Wat moest ik afrekenen, 10 euro.
3 voor 5,00 + 3 voor 5,00 = 10.
Dus dat klopt gewoon![]()
O jaquote:
Een schandaal is het, vlegels dat het zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef UncleSam het volgende:
[..]
O jaAquafresh
.
Balen dat het hoofdkantoor er al vanaf weet en de verpakking van de Kruidvat niet accepteerd.
Ze zijn duidelijk veel goedkoper. 3 flessen voor 5 euro of 4 flessen voor 5 euro.
Die plant doet het hemquote:. . . AH9 laatste AH hier hebben we maar 12 flessen met z'n 3en gescoord rest was gewoon al op. Deden eerst heeel mieilijk maar toch gelukt. Taartbon was op!!!
Nou het was me het dagje wel hahahah maar dit is echt een leuke sport om met vriendinnen te doen. We konden nog verder maar waren het zat!!
Jep, maar die is wel wat lastiger, omdat er "vanaf" bij staat. En die is alleen vandaag nog geldig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef guapo het volgende:
Blijft alleen de folder van Schlecker nog over voor gratis AH producten?
Dat zei ik net ook in de winkel. En na contact met Ah hoofdkantoor kreeg ik dit bevestigd. Wel onzin kruidvat ¤ 1,25 per fles Ah ¤ 1,50 (reeds aangepastte prijs (wat nou de goedkoopste?)).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Marjojotje het volgende:
Lees ik nou goed dat er eenmail is uitgegaan over de LAPG andrelon met de 4-pack, dat spreekt hun eigen regels tegen!!!
Ik wil nu toch graag even reageren. Ben helemaal voor AH bashen, maar je moet het wel volgens de regels spelen. (Ook al passen ze die steeds aan)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef Maartenvsch het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook in de winkel. En na contact met Ah hoofdkantoor kreeg ik dit bevestigd. Wel onzin kruidvat ¤ 1,25 per fles Ah ¤ 1,50 (reeds aangepastte prijs (wat nou de goedkoopste?)).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |