abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 16:04:28 #1
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70256123

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
quote:
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.

Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.

Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

niet van mij

Folders van de Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in.

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.

____________________________________________________________________________________

LET OP ; AH heeft opeens de voorwaarden veranderd ! ( de helden ) Enkel echte folders gelden nu nog. Geen uitgeprinte versie meer.

Ah heeft de regels mbt de folders idd aangescherpt. Enkel nog echte folders omdat er lui met photoshops rondlopen en de boel beflikkeren.

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Sander van ********
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

Groothandels zijn niet meer toegestaan.

AH heeft een nieuwe regel ingevoerd, alleen vergelijkbare winkels in de buurt tellen nog mee. Wat "in de buurt" betekent is nog onduidelijk. Enkele FOK!ers hebben nog steeds gratis boodschappen meegekregen.
quote:
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Disclaimer:
Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!

De OP!
pi_70256204
Durf niet zo goed de Persil te proberen!
  maandag 22 juni 2009 @ 16:08:38 #3
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70256271
Ik ook niet
  maandag 22 juni 2009 @ 16:08:39 #4
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70256273
TvPlunder
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70256285
Gewoon doen! Je kan altijd je geld terugvragen. Je zegt gewoon: ''Ooh oké, ik dacht wist natuurlijk niet hoe groot de flessen waren bij de hoogvliet. Is het mogelijk om mijn geld terug te krijgen?''
Ze moeten je je geld teruggeven als je erom vraagt
pi_70256315
Schlecker is een drogisterij
  maandag 22 juni 2009 @ 16:12:16 #7
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70256388
Wat voor kortingen hebben die?
pi_70256400
Na alle cola kun je nu mooi je tanden weer herstellen idd .
pi_70256438
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:03 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wat is een Schlecker folder?
Schlecker is een drogisterij ; http://www1.schlecker.com(...)tei=cms_aaWA_NL.aspx

In de folder van de Schlecker staan zowel de Aquafresh tandenborstels als de Aquafresh tandenpasta in de aanbieding. Ook is de mondspoeling in de aanbieding (20% korting) maar ik heb niet nagekeken wat de prijs dan was wegens gebrek aan behoefte voor het product.

De foto die ik heb gebruikt om de prijs van de tandenborstels te bewijzen (*stond op mijn telefoon*) was deze;
pi_70256498
Bij ons zit die winkel helaas niet meer.

http://www1.schlecker.com(...)tei=cms_aaWA_NL.aspx
pi_70256603
Mooi Er zit er één in Leiden, dan ga ik zo even langs!

Wie heeft nog meer folders nodig van Schlecker, PM me eventjes, misschien kunnen we iets regelen met post .
  maandag 22 juni 2009 @ 16:22:25 #13
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70256803
@sam
Kun je er voor mij ook een stuk of 6 meenemen? Ik PM je zo mn adres!
pi_70256854
Laat maar, dom
pi_70256921
De Schlecker folder is overigens wel alleen nog morgen geldig, dus als iemand een folder opgestuurd wil moet die snel zijn
pi_70257039
Dus ik moet m vandaag nog ophalen en op de bus doen voor 17 uur. Mensen die nog willen moeten snel zijn! Denk dat die zaak om 17 uur dichtgaat!
pi_70257040
Mijn eerste dag:

1 Appeltaart is al op, en 2 tubes weggegeven.
pi_70257125
Actieteam begint niet om 09.30, dat is gelul. Ze zijn er, zeker op maandag, veel vroeger.
pi_70257210
UncleSam stuur er eens 2 op naar mijn adres in koudekerk ofzo!
  maandag 22 juni 2009 @ 16:33:34 #20
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70257275
Aquafresh is morgen ook nog toch?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_70257346
Iemand die Schlecker folders wil mag mij ook wel PM'en, bij genoeg PM's binnen 10 minuten doe ik er wel op de post
  maandag 22 juni 2009 @ 16:36:56 #22
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70257407
TerugVindPasta
pi_70257505
staat in de folder t/m 23-06
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:33 schreef Corkscrew het volgende:
Aquafresh is morgen ook nog toch?
pi_70257512
DJ pm je adres, want nadat ik ze heb opgehaald doe ik ze gelijk op de bus zodat je ze morgen nog hebt!
pi_70257562
Woensdag beginnen bij schlecker de nieuwe aanbiedingen
  maandag 22 juni 2009 @ 16:41:29 #26
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70257579
Rowin ik heb je folder binnen! Ik ga nu op pad!
pi_70257711
Ik wil ook zo`n folder !
pi_70257786
Iedereen die een Schlecker folder wil mag mij PM'en, ga nu proberen te halen en als ik terugben over een uur op de post doen.
Iedereen die een folder wil graag een PM sturen met het adres waar het heen gestuurd moet worden
pi_70257831
Ik heb nu bij elke Albert Heijn hier in de buurt zegmaar mijn 'krediet' van 6 artikelen verbruikt. Betekend dat, dat als ik overmorgen bij de AH kom met de Kruidvat folder dat ik het dan niet krijg?
pi_70257848
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef sam93dor het volgende:
Ik heb nu bij elke Albert Heijn hier in de buurt zegmaar mijn 'krediet' van 6 artikelen verbruikt. Betekend dat, dat als ik overmorgen bij de AH kom met de Kruidvat folder dat ik het dan niet krijg?
Jawel maar er moet een ander iemand bij de klantenservice staan
pi_70257914
elke dag opnieuw ben je een nieuwe klant, eigenlijk elke keer als je uit de winkel loopt en weer naar binnen alleen trappen ze daar niet in. Maar als je gewoon rustig de volgende dag weer komt krijg je zo weer mee hoor. Geen probleem, die vrouw achter de AH bij ons kent mij nu al en vraagt ook elke keer als ik binnen kom: "wat is er nu weer gratis" hahaha.
pi_70257965
Bedankt
pi_70258001
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
elke dag opnieuw ben je een nieuwe klant, eigenlijk elke keer als je uit de winkel loopt en weer naar binnen alleen trappen ze daar niet in. Maar als je gewoon rustig de volgende dag weer komt krijg je zo weer mee hoor. Geen probleem, die vrouw achter de AH bij ons kent mij nu al en vraagt ook elke keer als ik binnen kom: "wat is er nu weer gratis" hahaha.
Diegene achter de informatie balie bij mij moet ik niet meer tegenkomen, zij gooide het geld gewoon op de toonbank en was erg kwaad dat ik gratis die cola kreeg
pi_70258008

We hadden helaas vorige week nog 10 tubes tandpasta gekocht bij de concurrent
pi_70258129
Met welke folder haal je die tandpasta?????
pi_70258154
hoogvliet!
pi_70258158
Hoogvliet, alleen vandaag en morgen nog.
Waarmee haal je de tandenborstels?
pi_70258177
gvd:( die hebben we hier niet in lelystad
pi_70258179
schlecker
pi_70258238
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef DoPi87 het volgende:
gvd:( die hebben we hier niet in lelystad
Als je ff eerder was geweest had ik je nog een aantal folders op kunnen sturen, de postbode is hier al geweest en komt morgen om 4 uur pas...
pi_70258292
ik ga zo naar amstelveen dus dan heb ik er niks meer aan denk ik..
pi_70258404
Is er al een foto met 40 tandenborstels ofzo
  maandag 22 juni 2009 @ 17:05:12 #43
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70258419
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Diegene achter de informatie balie bij mij moet ik niet meer tegenkomen, zij gooide het geld gewoon op de toonbank en was erg kwaad dat ik gratis die cola kreeg
Ik snap dat niet die figuren achter de balie die pissed worden. Why give a fuck?
Alsof zij benadeeld wordt. Doe je ding, geef het aankoopbedrag terug en ga weer verder met sigaretten bijvullen.
pi_70258484
Ik ga morgen voor de Andrelon. Bij de kruidvat is het 4 halen ¤4.99 en AH 3 halen ¤5. Klinkt btw wel een iets te groot verschil om waar te zijn.
pi_70258494
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Ik snap dat niet die figuren achter de balie die pissed worden. Why give a fuck?
Alsof zij benadeeld wordt. Doe je ding, geef het aankoopbedrag terug en ga weer verder met sigaretten bijvullen.
Ik was de allereerste bij de klantenbalie en volgens mij was het al vaker gebeurd. Maar ik heb zelfs geen appeltaartje gekregen
  maandag 22 juni 2009 @ 17:07:41 #46
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70258514
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef sam93dor het volgende:
Ik ga morgen voor de Andrelon. Bij de kruidvat is het 4 halen ¤4.99 en AH 3 halen ¤5. Klinkt btw wel een iets te groot verschil om waar te zijn.
Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.
pi_70258588
Bij kruidvat heb je morgen ook Aquafresh tandenborstels in de aanbieding
pi_70258650
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Bij de hoogvliet met de tandpasta was het toch ook 2 voor ¤3 en bij de Albert Heijn 3 voor ¤5?
pi_70258672
Schlecker dus.. Morgen maar even een foldertje halen dan
  maandag 22 juni 2009 @ 17:13:40 #50
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70258697
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef sam93dor het volgende:

[..]

Bij de hoogvliet met de tandpasta was het toch ook 2 voor ¤3 en bij de Albert Heijn 3 voor ¤5?
Ja irritant dat de AH-medewerkers zelf ook in die onzin gingen geloven.

Belangrijk:

iemand enig idee of dit ergens keihard op een van hun folders staat?
pi_70258708
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Het is bij Kruidvat geen 4-pack. Althans, vandaag nog niet (het was al wél in de aanbieding). Het zijn gewoon losse flessen, net als bij AH.
pi_70258747
Ik heb nu de folders voor de Tandenborstels en Tandenpasta van de Schlecker hier liggen, alleen morgen geldig.

Bij interesse een berichtje sturen met het adres en ik stuur ze vanavond nog op
pi_70258783
@Marcel: dan zou het andersom toch ook zo moeten zijn? Ik draai iig wel even een papiertje uit om te laten zien bij de informatiebalie.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:16:58 #54
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70258811
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef sam93dor het volgende:
@Marcel: dan zou het andersom toch ook zo moeten zijn? Ik draai iig wel even een papiertje uit om te laten zien bij de informatiebalie.
Ja, alleen draaien ze het natuurlijk naar hun voordeel.
Wat heul nie is.
pi_70258848
Dus wat is er morgen in de aanbieding, ben morgen toch vrij

Als je het hier niet wilt posten, stuur me dan aub een PM
pi_70258911
Er staat: 4-PAK van 9.68 voor 4.99. Ik ga het wel proberen
pi_70259056
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef sam93dor het volgende:
Er staat: 4-PAK van 9.68 voor 4.99. Ik ga het wel proberen
Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.
Ga morgen met de bonnetjes terug voor mijn refund
  maandag 22 juni 2009 @ 17:27:35 #58
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70259139
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef miepknip het volgende:

[..]

Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.
Ga morgen met de bonnetjes terug voor mijn refund
Zou dat ook volstaan, de kassabon van Kruidvat vs. kassabon AH?
pi_70259176
Voor de mensen die niet beschikken over een folder van de Sheckler; 3 halen 2 betalen bij de Etos voor Aquafresh tandenborstels. Alle variantie, bijvoorbeeld Between teeth tandenborstel medium, 3 stuks: ¤4.93
Ik zie hier ''http://www.ah.nl/bonus/aanbiedingen.jsp?show=Voordeelpakken'' nergens tandenborstels staan, alleen tandpasta.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:36:30 #60
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70259451
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!

Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:

Omni: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG".
AH: "Vertel"
Omni: "uitleg over Hoogvliet"
AH: Waar zit die?
Omni: Wat denk je zelf?
AH: Hoogvliet?
Omni: Jij mag nooit meer raden
AH: Telt niet, niet in de buurt
Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug
AH: Nee
Omni: OK, stuur je baas maar, misschien herkent hij me nog wel van vorige week

Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"

AH: Hallo, Kuipers, filiaalmanager
Omni: Hallo, Omni, consument
AH: De medewerker had gelijk, niet in de buurt
Omni: Insert twee criteria etc etc
AH: Ow... Ja maar dit is een andere soort aanbieding
Omni: Ja, lekker boeiend. Er staat in de voorwaarden dat bla bla
AH:
Omni:
AH: Dan neem ik wel graag jouw folder in
Omni: Nou, liever niet
AH: Jawel, want anders ga jij langs alle 80 AH's in Amsterdam
Omni: Welnee meneer
AH: Waarom wil je dan die folder terug?
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH: Ja, dan krijg je je spullen niet mee
Omni: Ho eens even, je bent onredelijk
AH: Ja maar anders ga je alle AH's in Amsterdam af
Omni: Misschien pak ik die in Haarlem ook nog wel mee
AH:
Omni: Anyway, ik heb naar HK gebeld en die zeiden hetzelfde
AH: Ja hoe moeten wij dan weten of jij die folder al een keer gebruikt hebt?
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
Omni: Fijn, dank je
AH: Nou, prettige dag nog
Omni: Ja tot morgen, dan kom ik effe wat Andrelon halen denk ik
AH:

Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon

Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap

Edit: en een appeltaartje natuurlijk

Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurd Straks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik

AH

[ Bericht 1% gewijzigd door Omnifacer op 22-06-2009 17:43:54 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 17:37:43 #61
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70259487
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef sam93dor het volgende:
Voor de mensen die niet beschikken over een folder van de Sheckler; 3 halen 2 betalen bij de Etos voor Aquafresh tandenborstels. Alle variantie, bijvoorbeeld Between teeth tandenborstel medium, 3 stuks: ¤4.93
Ik zie hier ''http://www.ah.nl/bonus/aanbiedingen.jsp?show=Voordeelpakken'' nergens tandenborstels staan, alleen tandpasta.

Lijkt me dat je ook gewoon 6 x tandenborstels kunt doen als 'diverse producten', of niet?
Wie dit leest is alfabeet.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:38:27 #62
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70259509
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
pi_70259558
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
Och.. Als je toch boven een AH woont...
  maandag 22 juni 2009 @ 17:40:14 #64
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70259563
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
-heel verhaal-Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon

Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70259604
quote:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!

Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:

Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug

Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"

AH:
Omni:
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH:
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
AH:

Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon

Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurd Straks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik

AH
Hulde _o_
pi_70259657
Omifacer
  maandag 22 juni 2009 @ 17:44:05 #67
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70259684
quote:
haha ja echt he
  maandag 22 juni 2009 @ 17:47:07 #68
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70259778
Ik zei nog tegen die man: ik heb vorige week 9 liter cola light gescoord hier, vind je het gek dat ik die tandpasta nodig heb
pi_70259796
Omnifacer =
Corkscrew: Er staat diverse producten, en in de voorbeelden worden alleen de tandpasta's genoemd. Anders haal ik ook graag die Aquafresh mondwater van de Etos
pi_70259824
quote:
Als je er een paar aan elkaar vastbind heb je een playborstel
pi_70259999
Ik ga morgen weer, oogst van vandaag:

9x White and Shine ofzo

2 Bonnetjes voor taart .
Morgen weer dan met Etos (Die is duurder dan bij AH, klopt, maar misschien nog niet veranderd)

1 manager (waar klasgenoot en ik echt al 6x zooi gehaald hebben) moest helemaal bellen en kon het maar niet geloven. Loopt hij weg: Tot binnenkort maar weer, en lekker voor je dat je te laat was voor Heineken.
Toen piste ik gewoon bijna in me broek van het lachen .

Bij de ander ging ze het vragen, en kwam er iets met dubbele prijs ofzo achteraan dat dat niet aangetikt was blabla.
Ik: Ja dus? Ik betaalde wel 2x 5 euro voor 6 tubes.
Oja, dat is waar .
Dus die ook mee.

Nu al 25 taarten. Jaja nr 25 is binnen .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:55:20 #72
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260042
He ik ben effe kwijt: wat staat er in de folder van Jumbo dat voor ons aantrekkelijk is?
pi_70260094
quote:

AH:
Omni:
AH:
AH:

Edit: en een appeltaartje natuurlijk

AH
Respect , bij ons deden ze vorige keer moeilijk over de folders.. maja uiteindelijk gegeven want geen zin in discussie en na 11 axe geschenksetjes hadde we er toch wel genoeg dachten we
pi_70260121
Slecker folders op de bus gedaan naar Scorpie, Omnifacer en DJMarcel.

Ik zou voor de zekerheid de foto van Ghosto op de vorige pagina ook ff uitprinten en meenemen als extra bewijs.
pi_70260170
Ik heb ook nog wel een foto van de tubes tandenpasta, sinds er 3-pack op de folder staat, maar dit gewoon als 3x1 aangeslagen word, als iemand die er voor de zekerheid bij wil?
pi_70260283
Ok ik moet vandaag nog naar de AH, kan iemand mij vertellen of foto's van internetfolders ook zijn toegestaan? Kan ik mijn geld terugverwachten met foto's van de aanbieding bij Hoogvliet?
Zo ja, maakt het niet uit dat er geen in mijn woongebied zit?

Edit: ik wil voor de tandpasta en persil gaan (A)
pi_70260334
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef Gamefan24 het volgende:
Ok ik moet vandaag nog naar de AH, kan iemand mij vertellen of foto's van internetfolders ook zijn toegestaan? Kan ik mijn geld terugverwachten met foto's van de aanbieding bij Hoogvliet?
Zo ja, maakt het niet uit dat er geen in mijn woongebied zit?
Nee, folders die uitgeprint zijn worden niet geaccepteerd. Net zo min als foto's van folders. Foto's kunnen alleen gebruikt worden als ondersteuning van de folder.
pi_70260335
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto van de tubes tandenpasta, sinds er 3-pack op de folder staat, maar dit gewoon als 3x1 aangeslagen word, als iemand die er voor de zekerheid bij wil?
Kan je die ook posten/pmen/mailen?
pi_70260462
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.

Hun reactie:
quote:
Hallo 'Uncle Sam'

Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.

In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!

C1000 Vaartjes
  maandag 22 juni 2009 @ 18:08:06 #80
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260476
Top OmeSam!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:09:11 #81
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260510
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.

Hun reactie:
[..]
Legendary
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2009 @ 18:10:33 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70260556
Internetfolders zijn niet meer toegestaan
Maakt niet uit waar de winkel in Nederland is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:11:11 #83
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70260572
quote:

Hun reactie:
[..]
pi_70260760
Deze foto is iets minder bruikbaar, sinds er op de tubes kleine rode 'Actie' stickers zijn geplakt, waardoor je bij afname van 3 nog maar 4 euro betaald. Daarom had ik hem ook niet gelijk gepost.
Mocht iemand hem toch erbij willen om te laten zien dat de Schlecker losse tubes verkoopt:

maandag 22 juni 2009 @ 18:19:51 #85
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70260852
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef UncleSam het volgende:
Slecker folders op de bus gedaan naar Scorpie, Omnifacer en DJMarcel.

Ik zou voor de zekerheid de foto van Ghosto op de vorige pagina ook ff uitprinten en meenemen als extra bewijs.
pi_70260915
quote:

Hun reactie:
[..]
!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:23:10 #87
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260974
Ik zal eens naar de Sanders bellen om ze te bedanken, kijken hoe ze reageren
pi_70261015
Bij mij in de Rijnstraat in Amsterdam gaat woensdag 18:00 een nieuwe AH open. Het zou wel een stunt zijn dat er op de openingsdag geld teruggegeven moet worden.
woef
  maandag 22 juni 2009 @ 18:24:59 #89
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70261042
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zal eens naar de Sanders bellen om ze te bedanken, kijken hoe ze reageren
Nee die 4-packs van afgelopen zaterdag via de Super uit Wijk b. Duurstede.
pi_70261065
Iemand nog een Schlecker folder nodig om morgen tandenpasta + tandenborstels in te slaan? Ik ga over paar minuten richting brievenbus
  maandag 22 juni 2009 @ 18:26:50 #91
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261103
Whahahahaha! Die dude moest keihard lachen! Supergrappig!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:27:17 #92
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70261116
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Omnifacer het volgende:
Whahahahaha! Die dude moest keihard lachen! Supergrappig!
niet opgenomen?
  maandag 22 juni 2009 @ 18:27:34 #93
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261125
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef bbfakir het volgende:
Bij mij in de Rijnstraat in Amsterdam gaat woensdag 18:00 een nieuwe AH open. Het zou wel een stunt zijn dat er op de openingsdag geld teruggegeven moet worden.
Hebben ze geen openingsstunt ofzo?
  maandag 22 juni 2009 @ 18:28:57 #94
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261179
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet opgenomen?
Jawel!
"Sanders, met Jan-Willem".
- Hallo met Omni, ik wil je even bedanken.
stilte
"waarvoor"
ik uitleggen
"ow, whahahahahahahshahsh122hahsahshashh12!11212~```!!!!!!!!!!!!"
ik zo ja man hgahaha
"nou paar flessen bacardi erbij en GAAN"
ja idd haha massol!
"massol"
pi_70261195
Tandpasta nog niet aangepast?

Mogelijk met een Schlecker folder?

Wat kan nog meer??
  maandag 22 juni 2009 @ 18:31:10 #96
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70261258
Ik ben bij drie AH's geweest, maar nergens hebben ze Alpro Soja Macchiato, terwijl het wel op de AH website staat.

Trouwens een hele discussie gehad aan de servicebalie of een smoothie ook versgeperst sap is.
Ik ben naar de servicebalie gegaan nadat mij gewoon 4,60 is aangeslagen i.p.v. 2,00.
Daar vertelde ze me: 'Het geldt alleen voor de sappen'. Een smoothie is technisch gezien toch ook versgeperst sap?
Hij een belletje plegen, manager komt eraan. Hij vraagt zo aan de manager 'Is een smoothie ook sap?'
Na een discussie tussen de balie-medewerker en de manager over de definitie van sap, heb ik toch de 2,60 teruggekregen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70261298
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Tandpasta nog niet aangepast?

Mogelijk met een Schlecker folder?

Wat kan nog meer??
Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepast
pi_70261379
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef miepknip het volgende:

[..]

Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepast
Bij de Schlecker 3 voor 4 euro
pi_70261427
morgen bij kruidvat tandenborstels en meerdere dingen van aquafresh in aanbieding. wie weet welke van deze je ook bij AH kan halen..
  maandag 22 juni 2009 @ 18:35:46 #100
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70261448
Heeft iemand ergens de Sprite of Fanta goedkoper gespot?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70261715
quote:
Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!
pi_70261823
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand ergens de Sprite of Fanta goedkoper gespot?

Ik zal even kijken, zag vandaag in de krant dat

Edit :Alleen Sisi, 7up, Pepsi
  maandag 22 juni 2009 @ 18:44:45 #103
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261835
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!
Haha OK Het was ook meer bij wijze van grap dat ik dat zei tegen die man

Ik ga nu effe Vijzelgracht en Dam checken... Tot later!

BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
pi_70261893
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
LOL ja. Toen we vanmorgen bij de kassa kwamen kwam die miep zelfs direct naar de kassa om de heineken aanpassing door te geven (we werden direct herkend), dat was wel wat minder. Maar goed, daar hadden we de vorige week al een zooi cola, mona en taartjes gescoord.
pi_70261936
quote:

[..]

Als ik meerdere keren bij de balie bent geweest kijk ik daar wel naar anders moet ik zeggen van Hey , ik heb WEER wat goedkoper gevonden
pi_70261951
edit dubbel
pi_70262529
Ik ga nog even 3 tubes halen bij de AH waar ik als eerste geweest ben, ik neem er geen zes want als de manager komt en mij herkent moet ik de helft afstaan, en dat komt ook weer zo lullig over. Brb.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:12:12 #108
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263064
Ai, AH Koningsplein uitverkocht! Nu maar effe @ Dam kijken
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 19:12:27 #109
235287 Rowinvd
pi_70263077
quote:
Hahah ja, bij sommige denk je dan echt van dat kan nog eens een lastige klus worden, terwijl je bij de ander weet dat het wel gaat lukken om het mee te krijgen
pi_70263090
Ik haal elke week zowat gratis koffie in tussenuren.

pi_70263223
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik haal elke week zowat gratis koffie in tussenuren.

Waar , bij appie?
pi_70263262
Dude dit hele topic gaat toch alleen maar over de appie als ik de TT goed lees?
  maandag 22 juni 2009 @ 19:20:06 #113
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263429
Nu in de rij op DAM, weet nu al dat het hels karwei wordt
pi_70263468
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef Omnifacer het volgende:
Nu in de rij op DAM, weet nu al dat het hels karwei wordt
Wat?
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 19:22:31 #115
235287 Rowinvd
pi_70263552
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Wat?
Om z'n geld terug te halen bij de klantenservice, denk ik zo

@Omnifacer: Succes
pi_70263717
Helaas, bij de AH waar ik vanochtend was en net weer was ging het mis. Ik kom bij de kassa, was bonuskaart vergeten, gelukkig mocht ik die van mijn voorganger gebruiken. Die vrouw haalt een A4tje tevoorschijn waarop stond dat de Aquafresh handmatig aangeslagen moest worden voor ¤1.50. Ik zeg: Nou, dan hoef ik 'm niet. Die vrouw van . Helaas. Mag ik trouwens morgen wel weer legaal die Andrelon halen of is het 6 producten per week, of zelfs per actie?
  maandag 22 juni 2009 @ 19:30:10 #117
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263914
IZI! Die dushi keek nauwelijks naar de foldert! Als ze morgen weer werkt probeer ik de Persil ook hoor!
pi_70263969
Dit is het eerste topic wat ik zie hiervan. Of nou ja zie, dat m'n oog er op valt zeg maar. ( )
Maar gaat het er dus om gratis producten te krijgen doordat je andere folders laat zien van concurrenten die het goedkoper aanbieden?
  maandag 22 juni 2009 @ 19:31:45 #119
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263987
Nu nog effe Westermarkt, dan trainen en op terugweg Vijzelgracht. Ik ben echt triest
pi_70263997
Klopt.
Die was trouwens niet voor jou bedoeld dat je triest was, maar voor de post erboven .
Maar over dat triest zijn btw. Ik snap best dat mensen ons triest vinden, maar het is toch echt de schuld van de Albert Heijn. Mensen die dan dingen al 100 pizza's gaan kopen gaat toch wel te ver, omdat je dan wel eten weg moet gooien. Maar het is gewoon leuk, vooral de rompslomp eromheen, dat er allemaal mensen bij komen enzo. Het voelt goed als je met gratis producten en een appeltaart de winkel uitgaat . Ook brengt het een lichte vorm van spanning met zich mee heb ik.
pi_70264089
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef sam93dor het volgende:
Klopt.
Die was trouwens niet voor jou bedoeld dat je triest was, maar voor de post erboven .
Oké, dat maakt het even wat duidelijker ja.
En ik denk dat ik het ook maar ga proberen dan.
pi_70264254
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
pi_70264267
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Omnifacer het volgende:
IZI! Die dushi keek nauwelijks naar de foldert! Als ze morgen weer werkt probeer ik de Persil ook hoor!
Wat heb je gehaald/met welke folder dan?
pi_70264294
Bij mij is ook de buit binnen . Wel heel veel tandenborstels, want die van Etos was echt precies dezelfde aanbieding maar dan goedkoper (terwijl Etos ook van Ahold is!). De andere aquafresh artikelen van Etos waren duurder, dus geen mondwater ofzo. Wel staat achterop ook een 3-pack tandpasta aquafresh goedkoper.
Met de tandpasta is het helaas (nog) niet gelukt, maar met Silan wel. Bier was hier ook al aangepast.

Ben er wel de hele dag mee zoet geweest. Vooral in 1 filiaal in zuid-oost Amsterdam deden ze moeilijk en bleven ze steeds lang weg om het na te vragen bij de manager. Toen manager kwam wist hij zijn eigen regels niet eens!
Ik: de etos heeft de tandenborstels goedkoper, dus wil graag geld terug
hij: die actie is al afgelopen (daar beginnen ze steeds mee gek genoeg )
ik: nee hoor, lees maar hier (had een nieuwe voorwaardenfoldertje van andere AH meegenomen)
hij: oh ok. maar etos is geen supermarkt dus het mag niet
ik: nee, hoor drogisterijen tellen ook mee, staat op de site van ah.nl
hij: nou even zoeken dan hoor. (10 minuten zoeken)
hij: ja maar ik zie geen tandenborstels in het bonus krantje
ik: (mijn geduld raakt beetje op )Jawel hoor, ALLE aquafresh, dove, andrelon en rexona combinaties. die in het krantje zijn maar voorbeelden, maar deze tandenborstels gelden ook. Staat in het gangpad, ga maar kijken.
hij: hij ging kijken in zijn winkel, kon hij het eerst niet eens vinden, weer 10 minuten later komt hij pas terug
hij: ja ik zie het. geef maar geld terug. Heel verhaal verder dat hij er niks aan kon doen, want vorige week waren er ook onterechte gratis producten gegeven. Kan mij niet schelen, gaat om nu.
ik: geld gekregen. "ja, en nu nog een appeltaartje!"
hij: nee, appeltaartje was vorige week dat was nu afgelopen. (stom dat hij dat zegt, want had ondertussen al 25 minuten staan wachten, alleen al uit service zou hij dat appeltaartje moeten geven)
ik: nog een keer op voorwaarden wijzen, het staat hier echt.
hij: oh ok, hebben we nog bonnen (vraagt ie aan klantenservice meisje)
meisje: nee, kan ze niet vinden.
ik: nou, dan geef je er toch gewoon 1 mee
hij: ok en iemand anders ging het appeltaartje halen. kreeg eentje die beetje zwart uitzag, maar zag dat meerdere AH last hadden van zwarte appeltaartjes. "ik doe het echt volgens het programma" nou dan is dat programma fout als ze er altijd zwart uitkomen. Hebben jullie ook vaak zwarte appeltaartjes?

Dus iedereen: manager zuid-oost weet zijn eigen regels niet en doet heel moeilijk om dingen geld terug te geven. aquafresh tandpasta wilden ze ook niet doen en persil deden ze ook niet (al had ik wel hetzelfde volume, maar zat in duo-verpakking). Morgen herkansing persil bij andere ah's
pi_70264311
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
Lees even de handleiding in de OP door voordat we straks 10 vragen van jou krijgen.
pi_70264342
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!
pi_70264539
Heeft iemand trouwens al een nieuwe Hoogvliet folder kunnen vinden? Staat er nog iets bij?
pi_70264679
Die Hoogvliet folder (nieuwe) heb ik al 2 dagen.
Niks kunnen vinden voor deze week. Alleen de Danone Danio fruitkwark alle soorten 2 beker van 450 gram voor ¤3. Ik weet niet of dat goedkoper is en of ze bij de AH hetzelfde in de aanbieding hebben, en volgensmij krijg je maar 25% terug ofzo dan. De liga is helaas Liga Continue dus die mag niet.
Dat was het
pi_70265745
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef sam93dor het volgende:
Die Hoogvliet folder (nieuwe) heb ik al 2 dagen.
Niks kunnen vinden voor deze week. Alleen de Danone Danio fruitkwark alle soorten 2 beker van 450 gram voor ¤3. Ik weet niet of dat goedkoper is en of ze bij de AH hetzelfde in de aanbieding hebben, en volgensmij krijg je maar 25% terug ofzo dan. De liga is helaas Liga Continue dus die mag niet.
Dat was het
He balen, dan maar op Jumbo wachten!!!
pi_70265842
Maar even op bas en dirk wachten, beweren op tv de goedkoopste te zijn
pi_70265911
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef miepknip het volgende:
Maar even op bas en dirk wachten, beweren op tv de goedkoopste te zijn
Vreemd, Hoogvliet is bewezen opnieuw de goedkoopste! En Etos is gegarandeerd ergens goedkoper!
pi_70265964
Nou ik ben net even met de Etos folder langs geweest, en inderdaad ik heb zes Between Teeth tandenborstel á 2.50 per stuk.

Stralende tanden!
pi_70266012
En de AHs zijn weer dicht.
Wat gaan jullie morgen halen?
Ik bij 3 AHs tandenborstels en bij een nog tandpasta, en de Andrelon proberen .
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 20:17:19 #134
235287 Rowinvd
pi_70266139
Ik ga de tandenborstels morgen ook maar eens proberen, nu ik er goed naar kijk doen deze inderdaad wel mee
Had vanmiddag wel al voor de zekerheid 2 Etos folders ingeslagen, voor het geval dat het nog nodig zou zijn, dus die heb ik in ieder geval al
pi_70266267
Ik heb een nieuwe aanbieding gevonden

http://www.mcd-supermarkt(...)older_f7_week_26.pdf

Aquafresh tandenborstels 1,37 per stuk. Dat is dus 3 voor 4,11
Dus goedkoper als bij de AH!
pi_70266313
Zo lekker de hele dag gewerkt, dus geen gratis producten hier.
Ik zag overigens dingen hangen van dat het bier alleen vandaag de prijs van de bas had. Hoe zit dat eigenlijk met de term "overlappende periode". Als ze morgen de prijs omhoog gooien is de actie van de bas toch ook nog overlappend?

Geef lekker geen LAPG als je het niet waar kan maken...
pi_70266616
tvp ;o
  maandag 22 juni 2009 @ 20:31:04 #138
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70266737
Zo, nog even Westermarkt en Haarlemmerdijk gedaan... Man o man, wat een dom personeel Echt niet te geloven... Straks hele verhaal, zit nu op gsm @ sportschool
pi_70267084
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef snabbi het volgende:
Als ze morgen de prijs omhoog gooien is de actie van de bas toch ook nog overlappend?

Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer .
pi_70267164
morgen eens even tandpasta inslaan
pi_70267231
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer .
het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlapt
pi_70267287
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Dropdown het volgende:

[..]

het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlapt
Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.
pi_70267329
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.
jij snapt het!
pi_70267374
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef UncleSam het volgende:

[..]

jij snapt het!
Ja, maar het moet de actieperiode overlappen.

De actieperiode loopt van 22/06 tot 28/06.

En de Bas/Dirk/Lekker Doen folder overlapt op 22/06.
Het overlapt de actieperiode, dus of je het nou vandaag, morgen of zondag koopt, het overlapt nog steeds .
  maandag 22 juni 2009 @ 20:49:10 #145
61776 MaddoxX
pi_70267439
dat van dat we straks alleen verschil nog maar terugkrijgen is onzin he ?
ik hou het niet meer bij met updates van voorwaarden en shit
pi_70267473
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:

[..]

De laagste actieprijsgarantie geldt op alle A-merkacties uit de AH Bonusfolder. Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode in een andere folder goedkoper, dan krijgt u het aankoopbedrag terug en een heerlijke appeltaart gratis

Dat ze vandaag de prijs hebben aangepast heb ik morgen toch geen boodschap aan. Er staat niet dat het op het betreffende moment ergens anders goedkoper moet zijn, maar er staat de overlappende actieperiode
pi_70267488
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef sam93dor het volgende:

[..]

Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!
En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?
pi_70267599
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?
Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.

Ik ben trouwens benieuwd hoe dat afloopt met die overlapping. Ik laat het aan jullie over morgen
pi_70267676
Ik denk nu trouwens dat ze met de overlappende actieperiode de actieperiode van de concurrent bedoelen. De overlappende actieperiode in het geval van Heineken zou dus alleen vandaag zijn, want dat is de actieperiode van Dirk.
pi_70267686
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.

Ik ben trouwens benieuwd hoe dat afloopt met die overlapping. Ik laat het aan jullie over morgen
Ik hoef toch geen bier, aangezien het niet gratis is . Maar ik zie het inderdaad morgen wel . Morgen om 12 uur uit, dus ga ik sowieso 3 winkels langs. Kan sowieso in die 3 winkels al voor 70 euro aan spullen naaien, en dan komt er nog 7x4 (taart) bij, dus weer 100 eutjes. Kom ik al op 400 :d.
pi_70267715
Kan dit bij echt alle AH's ook in de kleinste van Nederland?
pi_70267759
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Kan dit bij echt alle AH's ook in de kleinste van Nederland?
Nee, alleen bij C1000 en Spar
pi_70267780
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee, alleen bij C1000 en Spar
pi_70267817
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Sorry, maar op zo'n domme vraag moet ik gewoon een dom antwoord geven
pi_70267848
''Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant.''
Dus wanneer mag ik weer legaal nieuwe dingen halen? Morgen/bij de volgende bonusfolder met nieuwe producten/niet meer deze hele actie (dus nooit meer)?
pi_70267855
Het zit zo: in een klein dorp waar je iedereen kent zie ik het mijzelf nog niet zo gauw doen en ik ga er vanuit dat het best verslavend is want als je één keer een buit binnen hebt doe je het vast vaker. Zo zou het bij mij in ieder geval wel gaan.
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 20:59:28 #157
235287 Rowinvd
pi_70267879
Haha, zojuist weer terug van een AH! (was tot 21.00 open )

Ging dit keer voor de tandenborstels, maar geen geslaagde poging.
Bij de kassa waren ze gewoon 10 euro, geen problemen verder.
Toen aangekomen bij de klantenservice. Meisje wat er achter stond dacht wel dat ik gelijk had, maar ging het toch nog even navragen. Komt andere gast erbij, zit even goed te kijken maar komt dan met de mededeling dat AH de tandenborstels zelf niet in de aanbieding heeft

Heeft het mij allemaal duidelijk laten zien, en volgens mij klopt het ook wel.
Iedere week heeft de AH 2 producten van Aquafresh, Adrélon, Rexona en Dove in de aanbieding. Om welke twee producten dat gaat, wordt aangegeven in de folder. Dat zie je ook op internet als je met je muis over het actieproduct gaat.

Daar zitten dus geen tandenborstels bij, dus ik kon eigenlijk dan hem gelijk geven. OK, dan maar de 6 tandenborstels retour.
En zo slim als dat meisie was gaf ze me het bedrag terug, als je zonder bonuskaart betaald
Totaal dus 14,95 terug gekregen, terwijl ik maar 10 euro betaald heb

Toch nog een geslaagde poging dus
pi_70267890
Ik heb weer een nieuwe gevonden

Bij de SuperCoop
http://www.supercoop.nl/index.cfm?action=aanbiedingen.main

Aquafresh tandpasta, natural whitening, white & shine of ice whitening
2 tubes à75 ml 3 euro. (dus 6 voor 9)

Bij AH 3 tubes voor 5 euro (dus 6 voor 10)

Wie heeft een SuperCoop in de buurt, wie kan mij een folder toesturen?
pi_70267963
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Rowinvd het volgende:

Verhaal
Fail!

Alle producten van Andrelon, 3 voor 5 euro.
Tandenborstels staan zelf op een kop, met actiekaartje erbij en alles!
pi_70267981
Ik heb hier een supercoop vrij in de buurt (tenminste, als ik op school zit). Natuurlijk wil ik er 1 voor jou halen! Maar bij onze AH wordt de tandpasta handmatig voor ¤1.50 aangeslagen... Ik zal kijken of ik morgen aan de supercoop folder kan komen!
pi_70268125
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb weer een nieuwe gevonden

Bij de SuperCoop
http://www.supercoop.nl/index.cfm?action=aanbiedingen.main

Aquafresh tandpasta, natural whitening, white & shine of ice whitening
2 tubes à75 ml 3 euro. (dus 6 voor 9)

Bij AH 3 tubes voor 5 euro (dus 6 voor 10)

Wie heeft een SuperCoop in de buurt, wie kan mij een folder toesturen?
Zelfde prijs als Hoogvliet en zulke ketens mogen niet meer, remember
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 21:05:10 #162
235287 Rowinvd
pi_70268134
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Fail!

Alle producten van Andrelon, 3 voor 5 euro.
Tandenborstels staan zelf op een kop, met actiekaartje erbij en alles!
In de folder staat diverse producten

Maar inderdaad, nu je het zegt, in een andere AH stonden de tandenborstels wel bij het actieschap...

Naja, morgen weer een poging, was nu overigens ook wel bij de AH geweest waar ik tijdens heel deze actie nog nooit wat heb meegekregen
pi_70268141
Waarom mag de supercoop niet?
pi_70268167
Ohh ze hebben het al door dus .
pi_70268177
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Rowinvd het volgende:
Daar zitten dus geen tandenborstels bij, dus ik kon eigenlijk dan hem gelijk geven. OK, dan maar de 6
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=aqua&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
daar staan ze wel in de aanbieding hoor
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 21:07:32 #166
235287 Rowinvd
pi_70268229
quote:
OK, inderdaad, hebben ze dit keer mazzel gehad

Morgen maar nieuwe poging
pi_70268274
quote:
Maar daar staan geen rode portefeuilles bij en alleen bij de laagste prijsgarantie krijg je het mee toch?
pi_70268333
Webwinkel doet niet mee met LAPG.
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 21:11:07 #169
235287 Rowinvd
pi_70268354
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Maar daar staan geen rode portefeuilles bij en alleen bij de laagste prijsgarantie krijg je het mee toch?
Maar daar staan juist specifiek de aquafresh producten aangegeven, en de actie van 3 voor 5 staat in de folder, dus dat zal wel gewoon gelden

Edit: Hmm.. beetje tegenstrijdig dit....
pi_70268496
C1000 Vaartjes heeft een kilo kipfilet in de aanbieding voor 3.99
Bij AH kost een kilo kipfilet 4.99

Maken we kans denk je?
pi_70268527
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Maar daar staan juist specifiek de aquafresh producten aangegeven, en de actie van 3 voor 5 staat in de folder, dus dat zal wel gewoon gelden

Edit: Hmm.. beetje tegenstrijdig dit....
Maak je om mij niet druk ik lees deze topics sinds vandaag pas dus heb er dan ook nog geen verstand ervan.
pi_70268539
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:

Maken we kans denk je?
Nee, enkel A-merk producten doen mee.
pi_70268548
quote:

Maken we kans denk je?
Hihihi denk het niet, zijn vast ah kippen waar die kipfilet vanaf gesneden word, die kippen hebben een speciaal ah logo in hun verenvacht
pi_70268582
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nee, enkel A-merk producten doen mee.
Zit wel zo'n rode portemonnee bij .

Edit hmm nu niet meer, vast verkeerd gezien, lama!
pi_70268586
quote:

Maken we kans denk je?
Dus het draait er in de winkel ook nog om of ze zin hebben om het gratis weg te geven of niet?
Ik bedoel, als je de folders gewoon hebt maakt het niet uit welk product en welke AH en bij welk personeelslid je dan aanklopt toch? Je volgt dan gewoon de regels.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:20:10 #177
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70268652
quote:

Maken we kans denk je?

Als er een dom typje achter de balie staat misschien

Maar het gaat om A-merken, wat is een A-merk voor kipfilet?

laat maar, ik heb het al gevonden...
Morgen naar de Schlecker voor een foldertje dus.
pi_70268741
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Dus het draait er in de winkel ook nog om of ze zin hebben om het gratis weg te geven of niet?
Ik bedoel, als je de folders gewoon hebt maakt het niet uit welk product en welke AH en bij welk personeelslid je dan aanklopt toch? Je volgt dan gewoon de regels.
Nee zo werkt het niet. Het gaat om ah artikels die een rode portemonee bij zich hebben staan met de laagste prijs garantie, als je elders na aankoop van je producten bij ah deze goedkoper ziet en je dit kunt aantonen met een geldige folder in dezelfde periode, krijg je je aankoopbedrag terug en een bonnetje voor een gratis appeltaar
pi_70269029
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

laat maar, ik heb het al gevonden...
Morgen naar de Schlecker voor een foldertje dus.

Schlecker is alleen morgen nog geldig he, dus je moet snel zijn.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:31:00 #180
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70269126
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Schlecker is alleen morgen nog geldig he, dus je moet snel zijn.
Schlekker is op 5 minuten fietsen van mijn huis, en onderweg terug kom ik langs de AH
pi_70269203
Weet iemand het antwoord op post #155?
pi_70269323
De Andrelon shampoo is bij de Kruidvat 4 flessen voor 5 euro en bij de AH 3 voor 5 euro. Op vertoon van de kruidvat folder kan ik dus gratis flessen shampoo halen morgen? En zo ja, hoeveel?
pi_70269387
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef sam93dor het volgende:
Weet iemand het antwoord op post #155?
Zodra jij de winkel uitloop ben je al weer een nieuwe klant lijkt me
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
De Andrelon shampoo is bij de Kruidvat 4 flessen voor 5 euro en bij de AH 3 voor 5 euro. Op vertoon van de kruidvat folder kan ik dus gratis flessen shampoo halen morgen? En zo ja, hoeveel?
Ja
Max 6 flessen per keer.
pi_70269503
[quote]Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef UncleSam het volgende:

[..]

[..]
Maar dat is zeg maar niet legaal (alsof dat uitmaakt). Ik vraag me gewoon af wanneer je weer opnieuw mag halen.
Edit: Ja, quoten is lastig, en moet ik je nog foldertje sturen van supercoop ondanks dat het dezelfde aanbieding is als die van de hoogvliet?
pi_70269645
Nee ik ga het wel met de Hoogvliet proberen, die zit hier ook, maar bedankt voor je aanbod!
pi_70269701
mensen die naar de ah gaan en wat tandpasta gratis meenemen
pi_70269813
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef UncleSam het volgende:

[..]

[..]

Ja
Max 6 flessen per keer.
En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keer ? En zo ja, hoe kan ik het dan aanpakken dat ik wel gewoon beide mee krijg ?
pi_70269821
Als je met z'n tweeën ben, bespaar je 20 euro. Dus ja, waarom niet?
pi_70269877
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keer ? En zo ja, hoe kan ik het dan aanpakken dat ik wel gewoon beide mee krijg ?
Bij onze AH is het maximaal 6 van een zelfde product. Dus je zou dan 6x shampoo en 6x tandenborstels kunnen doen.
pi_70269891
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef UncleSam het volgende:
Als je met z'n tweeën ben, bespaar je 20 euro. Dus ja, waarom niet?
quote:

[..]

6 actieproducten per keer. Tandenborstels en shampoo zijn beiden actieproducten. Dus 3 tandenborstels en 3 shampoo mag. Maar 6 tb en 6 shampoo niet.
pi_70269949
quote:

[..]

Door gewoon te betalen.

Vraag anders bijstand aan.
pi_70270150
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Door gewoon te betalen.

Vraag anders bijstand aan.
Whehe ik wil het gewoon een keertje proberen, het lijkt me eerlijk gezegd wel spannend en helaas, ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een bijstandsuitkering.
pi_70270322
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Whehe ik wil het gewoon een keertje proberen, het lijkt me eerlijk gezegd wel spannend en helaas, ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een bijstandsuitkering.
Nouja, haal dan maar iets voor je eigen genoegdoening(tandenborstels wtf?). Ik hoop dat ze de actie snel stopzetten. Als ik zie wat hier voor gladiolen rondlopen die vanuit hun flatje in de Bijlmer de complete middenstand leegroven, dan vraag ik me af wat er gebeurt als er oorlog uitbreekt. Bovendien als men gratis wil eten: voedselbank!
pi_70270376
Ik eet geen tandenborstels.
pi_70270451
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Nouja, haal dan maar iets voor je eigen genoegdoening(tandenborstels wtf?). Ik hoop dat ze de actie snel stopzetten. Als ik zie wat hier voor gladiolen rondlopen die vanuit hun flatje in de Bijlmer de complete middenstand leegroven, dan vraag ik me af wat er gebeurt als er oorlog uitbreekt. Bovendien als men gratis wil eten: voedselbank!
Zij hebben die actie toch bedacht, niet ik en als ik er gebruik van kan maken, graag!
Heel leuk dat jij je te goed voelt voor gratis producten, maar kom hier niet zeiken !
pi_70270822
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Zij hebben die actie toch bedacht, niet ik en als ik er gebruik van kan maken, graag!
Heel leuk dat jij je te goed voelt voor gratis producten, maar kom hier niet zeiken !
Hmmm...misschien toch wel goed om deze domme AH aktie een beetje te nuanceren.
Er zijn AH franchisers, die noodgedwongen met deze aktie moeten meedoen, door de grijpgrage handjes van Ahold.
Die mensen hebben ontzettend veel last van deze aktie, het zou de "armen" hier niet misstaan om dan iig een winkel te kiezen, die gewoon van Ahold zelf is, en geen franchise.
Als je je spullen dan toch op deze manier moet krijgen.
pi_70270970
24 flessen andrelon gescoord in Haarlem!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:13:00 #198
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70271201
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef GimmeGore het volgende:

Maar het gaat om A-merken, wat is een A-merk voor kipfilet?
pi_70271409
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Cooleflikker het volgende:
Met de Kruidvat folder die nog niet geldig is of wat?
pi_70271505
@Omni: Ik verwacht nog een verhaaltje van jou
pi_70271533
MCD supermarkt is vlakbij mijn school, ik ga heel mijn klas op de mcd afsturen en daarna op de AH
  maandag 22 juni 2009 @ 22:20:23 #202
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70271569
ok zo mijn verhaal lol THIS WAS THE BEST DAY EVER!!!

VRAAGJE HOE KAN IK EEN FOTO PLAATSEN
pi_70271699
Klik op het fotolijstje

Morgen weer uitslapen, geen intressante acties
  maandag 22 juni 2009 @ 22:23:58 #204
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70271737
dan vraagt hij om url???
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 22:32:47 #205
235287 Rowinvd
pi_70272153
quote:
Welke AH?
  maandag 22 juni 2009 @ 22:33:22 #206
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70272189
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef sam93dor het volgende:
@Omni: Ik verwacht nog een verhaaltje van jou
Ow ja

Nou, ik kwam dus als eerste aan op de AH achter de Dam. Ik verwachtte zoals gezegd een hoop gedoe, maar het viel op zich wel mee. Er werd zo'n meid bijgehaald, die vroeg aan mij wat ze moest doen ( ) en ik kreeg vrij snel mijn geld terug. Appeltaartje moest ik om vragen, maar dat geeft niet. Folder ook terug. Als ik kwade zin had, had ik denk ik wel 200 tubes mee kunnen nemen, zo dom was dat wijf.

Toen naar de Westermarkt. "Ik wil gebruik maken van de LAPG". "Dus?", vroeg die moslima toen . Ik word daar zo pissig van he, dat domme arrogante kutpersoneel. Ik zeg "wat nou dus?". Nou toen belde ze Rachid maar, die wilde er eerst onderuit want het was een andere aanbieding bla bla. Naja, vrij snel omgeluld, centjes terug en appeltaartje aan de straatkrantverkoper gegeven. Foldertje ook terug, wel kopietje gemaakt.

Tot slot: de Haarlemmerstraat. Ow mijn lieve god, wat een dom wijf. Melissa Eerst stond er zo'n dik Surinaams mormel achter die balie. Ik zei dus dat ik de LAPG wilde doen, keek ze me echt aan alsof ik Chinees sprak. "Wat is dat?". Ik zo: " ". Nou, toen riep ze Melissa. DIE HAD NOG NOOIT VAN DE ACTIE GEHOORD. Ik haar uitleggen wat het was, zegt ze ow dus je wil die ene euro. Ik zo nee, ik wil 10 euro en een appeltaart. Nou, dat had ik toch echt verkeerd begrepen want "anders zou iedereen daar gebruik van maken en dat kan niet". Ik zo: "wedden van wel?". Toen wilde ze een kassabon van de Hoogvliet zien, en daarna vroeg ze of ik die tandpasta al wel gekocht had. "Ja ik wilde ze eerst jatten maar ja dat mag niet he". Nou ik nogmaals uitleggen, en ze stond echt met haar oren te klapperen.

Naja dat gezeur duurde maar, ik zeg weet je wat stuur je manager effe. Die was thuis, dus ging niet, maar ze wilde me mijn geld niet geven. Ik zeg tegen haar "nou dan bel je hem lekker thuis, ik ga niet weg voor ik mijn geld heb". Zij die dude thuis bellen, nou die alles uitleggen, haalde ze die memo tevoorschijn. "Ja even lezen hoor". Inmiddels duurde het al zeker een kwartier denk ik, op een gegeven moment vroeg ik maar of ze godbetert effe op kon schieten want dat het me de keel ging uithangen. Toen zei ze ow ja ik lees het wel als je weg bent Ik zo ja doe dat. Nou, ging ze me het aankoopbedrag teruggeven, geeft ze de originele prijs van 15.65 oid terug Wat een domme koe zeg. Het zal in dit verhaal vast niet overkomen, maar ze was echt, ECHT dom. Fucking hell.

Ik ging nog effe peilen of zij de baas was ofzo daar. Ze vertelde dat 's avonds rond dat uur de managers altijd al weg waren dus dat zij dan leiding moest geven. Ik dacht: mooi, dan weet ik waar ik morgen mijn Persil ga halen

Naja, uiteindelijk dus 24 tubes vandaag, en 4 taarten. Heb twee straatkrantverkopers blij gemaakt
pi_70272208
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:23 schreef Marjojotje het volgende:
dan vraagt hij om url???
Eerst je foto uploaden bij bijv tinypic.com of xs.to en daarna de directe URl van de afbeelding invullen bij dat fotolijstje!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:33:55 #208
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70272209
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:23 schreef Marjojotje het volgende:
dan vraagt hij om url???
Upload hem effe bij tinypic.com
pi_70272210
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Marjojotje het volgende:
!
pi_70272331
Goed verhaal, thanks . Erg aardig dat je die straatverkopers een taart hebt gegeven! Ik eet toch graag die taart zelf op, heb nog 1 bon over dus ik denk dat als het morgen lukt bij de AH's dat ik dan ook maar eens een beetje sociaal ga doen.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:37:04 #211
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70272349
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef sam93dor het volgende:
Goed verhaal, thanks . Erg aardig dat je die straatverkopers een taart hebt gegeven! Ik eet toch graag die taart zelf op, heb nog 1 bon over dus ik denk dat als het morgen lukt bij de AH's dat ik dan ook maar eens een beetje sociaal ga doen.
Wist je trouwens dat die dingen in de winkel gewoon 4.50 kosten?
pi_70272392
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Met de Kruidvat folder die nog niet geldig is of wat?
Bij ons gaat de kruitdvat al op maandag in, ook de folder.
pi_70272409
¤3.99 bij ons. Ik moet wel bekennen dat ik ze erg lekker vind! En de rest hier thuis ook.
pi_70272415
Marjojotje werkt ook bij de AH zo te zien
  maandag 22 juni 2009 @ 22:39:19 #215
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70272462
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef sam93dor het volgende:
¤3.99 bij ons. Ik moet wel bekennen dat ik ze erg lekker vind! En de rest hier thuis ook.
OK! Zelf nog niet geprobeerd, ik weeg 96 en dat vind ik echt te veel Misschien komend weekend een stukje, dan is mijn lieve moedertje jarig
pi_70272483
3.99 toch.

In heel het land worden al die straatkrantverkopers in de watten gelegd .
pi_70272528
Yo peeps ik zat beetje te zoeken jwz en toen kwam ik bij supermarkt Deen uit
ff in de folder gekeken en hee wat zag ik daar

http://www.deen.nl/turnpages/index.html

op pagina 8-9 staat Dubbel frisssss regular of minder zoet 3 pakken voor 2 euro (0.44 euro per liter)

Bij de Ah is minder zoet toch echt duurder klopt dit???
  maandag 22 juni 2009 @ 22:41:51 #218
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70272574
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef UncleSam het volgende:
3.99 toch.

In heel het land worden al die straatkrantverkopers in de watten gelegd .
Ja. Kijk het geeft me, hoe zielig het ms ook is, best een kick als ik die spullen mee kan nemen Alleen: als ik dingen heb die ik toch niet op krijg, of die ik niet nodig heb, dan deel ik het graag met hen hoor.

Ik kan er niet over uit. WAT WAS DAT WIJF DOM ZEG. OW MY FUCKING GOD. En dan ook plv. leidinggevende zijn Je zult ondernemer zijn en de tent laten runnen door zo'n pantoffeldier
pi_70272608
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef RuudvdNiet het volgende:

op pagina 8-9 staat Dubbel frisssss regular of minder zoet 3 pakken voor 2 euro (0.44 euro per liter)

Bij AH 2 voor 1.17 dus 6 voor 3.51
Bij Deen 3 voor 2 dus 6 voor 4.

AH is goedkoper.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:42:35 #220
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70272612
quote:

Zou kunnen. Zoek het zelf even uit! Doe even research en meld je dan weer hier. Zo draagt iedereen bij
pi_70272620
quote:

Bij deen gaat het om pakken van 1,5 Liter. Bij AH om pakken van 1 Liter. De actie geldt dan niet.
pi_70272676
Sadness
pi_70272803
@Omnifacer: Ik zou ook best willen delen, maar aan tandpasta en (morgen) shampoo hebben ze toch weinig...
pi_70272864
geef ze morgen gewoon tandpasta en een tandenborstel. Ze ze zeker heel blij mee zijn. Zullen ze beter voor de dag komen en meer krantjes verkopen
pi_70272892
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Marjojotje het volgende:

VRAAGJE HOE KAN IK EEN FOTO PLAATSEN
Gebeurt er nog wat?
pi_70272920
quote:
Toch ben ik benieuwd met welke folder je die Andrelon gehaalt heb? Was het de Kruidvat die officieel nog niet is in gegaan?
pi_70272975
@Max: Ik heb die folder niet waarmee je een tandenborstel krijgt, helaas.
Nu ga ik naar bed, ben er wel weer rond een uurtje of kwart voor 10 in de ochtend!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:51:39 #228
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70273025
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef sam93dor het volgende:
@Omnifacer: Ik zou ook best willen delen, maar aan tandpasta en (morgen) shampoo hebben ze toch weinig...
Dan geef je toch lekker een taartje weg, niks mis mee
pi_70273094
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Toch ben ik benieuwd met welke folder je die Andrelon gehaalt heb? Was het de Kruidvat die officieel nog niet is in gegaan?
Folder ging bij ons al maandag in! Stond ook zo in het boekje.
pi_70273241
Foutje SPAM DELETE
  maandag 22 juni 2009 @ 22:59:28 #231
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70273385
[img][/img]

Zie hier mijn score en dit hebben we x3 gescoord. 18 x tandpasta, 23 x andrelon, 5x persil, 7 taartjes, een plant en 11 euro!!!

Nou Nou dit was gezellig met mijn zus en vriendin op stap!!! Nadat we vorige week niet geslaagd waren met de cola en de edet, d8en we we gaan lekker op stap om 8:30 en het heeft ons geloond. Silan was bij ons overal al aangepast helaas!!!

AH1 Wij nemen hier 6x tandpasta + taartkaartje. Na wat overleg tussen de 2 dames achter de counter, krijgen wij ons zin. De hoogvliet folder was voldoende. In eerste instantie wilde ze het originele bedrag retour geven van iets meer als 15 euro. Gezien het feit dat dit 'onze' Appie is hebben we dat eerlijk gezegd en kregen we netjes 10 euro terug + een extra taartbon.

AH2 ( hier hebben we vorige week ruzie gehad om de Edet) 3x tandpasta en 3x Andrelon. De ass. manager werd erbij gehaald en die werd net als vorige week heel nerveus. na enig gezeur kregen wij netjes ons geld en de taartbon. So far so good. Hier kregen wij overigens ook het restant in cash aangevuld 2,50 wuro ( ze betaalden ons 12, 50 lol, en wij 10 afgerekend!!)

AH3 Deze was heel erg dom, zonder gemekker gelijk geld retour. Taartje + 6x andrelon (ze keek niet eend naar de folder en geloofde ons zo) en hier kregen we 1,50 eurie bonus!!

AH4 we kregen de smaak te pakken lol Hier weer 3x tandpasta en 3 x andrelon. Nou dat werd gezeur. Eerst gaan alle mensen die sigaretten willen achter je zeuren dat het te lang duurt enz. Maar wij natuurlijk lekker volhouden!!! Manager erbij. Ook weer zeuren, rekenen, tekenen en neeeee dat kan echt niet. Nou dat ken echt wel en ja hoor kassa!!!! de spullen + taartbon en 1 euro winst. zo grappig dat ze overal de prijsen verschillend in de PC hebben staan.

AH5 De eerste dame die oplet!!! Wij alledrie 6x andrelon zegt ze. Nee deze folder was tot zaterdag. Wij ow verkeerd gezien sorry. Toveren we de nieuwe folder uit ons tas, zegt ze nee die is morgen. Wij een hele discussie over de ovverlappingsperiode bla bla bla. nee hoor doen we echt niet. Nou geef dan ons geld maar terug. Ok. Wij de winkel weer in en ja hoor natuurlijk wij kregen voor de tandpastatubes x6 x3 netjes ons geld terug zonder moeilijk doen en een taartbon. Wel een heeeel zuur gezicht.

Na een kleine pauze bij mijn zus, zagen we hier dat iemand tch persil had gescoord dus wij dachten what the hell gaan we ook doen.

AH6 Ze hadden geen 18 flessen persil meer dus namen we er 15 van de 16 + 3 andrelon. Wij naar de service. Staat echt een dommie. Nou ik snap het niet en weet het niet. uuuuhm Zij de hoofdassiere erbij roepen. Nou dat gaat niet bla bla bla. Andrelon telt niet, bij kruidvat is een 4-pack bla bla bla. Dat mens bleef ratelen over de andrelon. Ik verwijs haar naar de voorwaarden op de site zij chekt ze gelijk op ah.nl en ja hoor de aanbieding hoeft niet hetzelfde aantal te zijn en wordt per fles teruggerekend. Nou toen kon het ineens wel. Haar reactie op de persil was zoooow dat scheelt, wij ja he dat scheelt. begint ze te rekenen, optellen aftrekken enz. nou en er kwam me een bedrag uit meer als al onze bonnen bij elkaar. Wij haar maar helpen met neeee het is 15 x 6,99 + 1x5. oooow ja nu snap ik het je krijgt alles terug. Wij snel de winkel uit en persil gescoord en natuurlijk een appeltaart!!

AH7 weer persil geprobeerd, maar al snel werd er gegild dat de prijs niet klopte enz enz. was een andere verpakking bij de hoogvliet enz enz enz. gingen we maar weer voor de andrelon. 6x + 1 taart hahahahaha. en 6 euro kassa!!!

AH8 nou nou na veel gestrubbel en gezeur kregen we niks mee. de manager (ik schat hem 21) liep helemaal rood aan. Persil lukte niet, wij proberen de tandpasta, deeze was aangepast, dan maar de andrelon. Begint ie weer over het 4-pack en dat deze een andere streepjescode heeft. Nou die hadden we nog niet gehoord. Streepjescode gepasseerd, begon ie ze zijn in een plastick pak gesealed. nou ook die kregen we eruit zegt ie, ja maar die aktie is morgen, dus kom maar morgen terug, maar dan pas ik de prijs wel even aan. Dus wij zeggen, nou je kan hem nu al halen voor 4,99. Zegt hij ok als je mij een bon overlegt met 4,99 met de andrelonen datum vandaag. Dan doe ik het. Kruidvat zit daar 2 deuren verder dus wij halen het op. Komen we terug.Staat er ineens een of andere doos die zegt nou ik weet wat jullie komen doen en we trappen er niet in. De verpakking en streepjescode zijn anders dus jullie hebben pech. Wij vragen om de manager we hebben immers een afspraak en bellen ondertussen zelf het HK, vond die doos te veel moeite. HK geeft ons gelijk, maar vraagt de manager aan de foon. hij vertelt het verhaal over het plastick en de code bla bla. Krijgen we het niet mee. Wij natuurlijk weer boos, afspraak is afspraak. Mochten we een plant of boeket als 'sorry' uitzoeken. Nou je begrijpt (zie foto) wij hebben een plant genomen van 12,- lol dus hebben we ze nog eens 2 euro uitgeknepen hahahaha. en morgen haal ik alsnog daar de andrelon. lol

AH9 laatste AH hier hebben we maar 12 flessen met z'n 3en gescoord rest was gewoon al op. Deden eerst heeel mieilijk maar toch gelukt. Taartbon was op!!!

Nou het was me het dagje wel hahahah maar dit is echt een leuke sport om met vriendinnen te doen. We konden nog verder maar waren het zat!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjojotje op 22-06-2009 23:18:57 (The plant rules!!!) ]
pi_70273466

ff je foto gefixt
pi_70273633
Als dit je eerste keer is, dat doe je goed

3 dames die niet over zich heen laten lopen, klasse .
  maandag 22 juni 2009 @ 23:04:38 #234
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70273638
lol
welke url was het dan hahahah ik doe dat soort dingen nooit, maar ben door de edet blamage vorige week en de cola zo enthousiast geworden dat ik het nu als vaste sport heb ingevoerd voor de maandag.

BTW bij prijsmepper is silan 3 voor 4 euro, maar is volgens mij een andere fles. staat wel bij diverse soorten, maar ander plaatje, gaan we die proberen.

En nee ik werk gelukkig niet bij de AH!!! Maar ik ben wel een vrouw en snap niet alles van PC's, had nog nooit ergens een foto geplaatst lol
pi_70273714
Goede score Marjojotje Er zitten hier helaas maar 2 AH's en helaas hadden ze door dat de Kruidvat actie pas morgen begint toen we daar met 24 flessen stonden
pi_70273731
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef Marjojotje het volgende:
lol
welke url was het dan hahahah ik doe dat soort dingen nooit, maar ben door de edet blamage vorige week en de cola zo enthousiast geworden dat ik het nu als vaste sport heb ingevoerd voor de maandag.

BTW bij prijsmepper is silan 3 voor 4 euro, maar is volgens mij een andere fles. staat wel bij diverse soorten, maar ander plaatje, gaan we die proberen.

En nee ik werk gelukkig niet bij de AH!!! Maar ik ben wel een vrouw en snap niet alles van PC's, had nog nooit ergens een foto geplaatst lol
Ik heb op http://www.prijsmepper.nl maar ik zie de Silan niet staan. Heb jij een papieren folder waar de Silan wel in staat?
  maandag 22 juni 2009 @ 23:09:21 #237
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70273836
aaaah ik zie het is nu een andere folder

was ook al op daar dus ja

maar unclesam welke url moet ik nou volgende keer pakken?
pi_70273894
Als je een foto upload krijg je diverse urls te zien idd.

De ene is een thumbnail code, de andere is een embeddedcode. Jij had een link gepakt van een pagina waar jouw foto gehost staat. Alleen je moet de url hebben van je afbeelding zelf en niet van de pagina waar de afbeelding op staat.. snap je het .
  maandag 22 juni 2009 @ 23:11:30 #239
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70273931
Meestal kun je jezelf voorhouden dat je de code met [img] ervoor moet hebben
pi_70273981
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Omnifacer het volgende:
Meestal kun je jezelf voorhouden dat je de code met [img] ervoor moet hebben
Ja maar dan zet Tinypic zo'n vervelende spam url erbij.

1[url=spamtinypic][img]afbeelding[/img][/url]
  maandag 22 juni 2009 @ 23:13:25 #241
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70274015
uuuhm nee kan je hem niet even voor mij in text typen zodat ik hem kan vergelijken??

Leer ik weer wat vandaag, was ik nog niet aan toegekommen hahahaha
pi_70274090
Jij hebt deze link gebruikt: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2z5ku8i&s=5
om een plaatje van te maken.

Als je op die pagina bent, zie je links de volgende opties:

HTML voor websites
IMG-code voor forums & berichtenforums
URL voor e-mail & IM
Directe link voor lay-outs

Pak dan deze url: IMG-code voor forums & berichtenforums [IMG ]http://i42.tinypic.com/2z5ku8i.jpg[/IMG ]
  maandag 22 juni 2009 @ 23:17:57 #243
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70274229
JAAAAAAAAAAA GELUKT
/ME IS MINDER COMPUTERBLOND HAHAHAH!!!!

Ik vind wel de plant de topper van de dag. Leuk detail. Wilde hem 2 weken terug al een keer kopen, maar dacht das wel te duur voor een plant lol en nu gratuit.
pi_70274369
En nu nog je teveel aan img tags weghalen .

Welke folder had trouwens Andrelon tot afgelopen zaterdag?
  maandag 22 juni 2009 @ 23:23:55 #245
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70274495
Nou sam ik ben trots op mezelf, doe ik morgen of bij de volgende foto

En de andrelon was vorige week en deze week in de aanbieding bij het kruidvat!!!
pi_70274564
Fok zou verboden moeten worden voor winkelende huisvrouwen.
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 23:27:47 #247
235287 Rowinvd
pi_70274628
Haha, geweldig!

Als ik zo die verhalen lees heb ik er ook weer helemaal zin in om te gaan, morgen dus maar de tandpasta gaan scoren hier in Haarlem en omstreken
  maandag 22 juni 2009 @ 23:32:27 #248
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70274833
tips voor tandpasta!!!
Schlekker en etos, was vorige week kruidvat weet niet of dat ook deze week is en als ze zeureon over de 4-pack andrelon! Volhouden en wijzen op hun regels in de vraag en antwoord of de aanbieding hetzelfde moet zijn, staat er met een voorbeeld over cola!!!

BTW komen er nog folders deze week? want dit is gewoon tof!!! In de nieuwe hoogvliet staat niks helaas, maar bewaar hem wel, je weet nooit voor volgende week maandag, want nu hadden ze ook de aquafresh.

Heb echt een nieuwe hobby lol.

heb ook een nieuwe taktiek voor maandag, want ze passen de hele dag de prijzen aan en je moet de duurdere prijs op de bon hebben voor de LAPG. Ga gewoon eerst een rondje alle AHs langs en koop de spullen, ben je lekker snel overal klaar (wel op de prijs letten) en dan een rondje geld halen. ook al hebben ze hem aangepast. hij staat toch dan duurder op jou bon. ook zullen ze dan pas later de prijs aanpassen dus als iedereen dat doet!!!
  maandag 22 juni 2009 @ 23:33:55 #249
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70274891
Dan kost het je wel veel tijd he marjo... Ik doe liever alle transacties in 1
pi_70274907
Woensdag komt de nieuwe Jumbo uit
  maandag 22 juni 2009 @ 23:36:45 #251
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70275023
nee juist niet, ze zitten hier echt heeel veel denk wel een stuk of 40. Je bent van de een bij de ander in 5 - 10 min lol. als je na afrekenen gelijk doorrijd verlies je geen tijd kan je naderhand lekker steggelen en ja als ze de prijs aanpassen heb jij de goeie op je bon, want ze melden wel door hoor!
  maandag 22 juni 2009 @ 23:40:31 #252
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70275187
kan je de jumbo-folder ook online bekijken, zie hem niet staan namelijk, alleen de inkoopvoordeel, maar das niks!!!
  maandag 22 juni 2009 @ 23:40:35 #253
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70275192
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:36 schreef Marjojotje het volgende:
nee juist niet, ze zitten hier echt heeel veel denk wel een stuk of 40. Je bent van de een bij de ander in 5 - 10 min lol. als je na afrekenen gelijk doorrijd verlies je geen tijd kan je naderhand lekker steggelen en ja als ze de prijs aanpassen heb jij de goeie op je bon, want ze melden wel door hoor!
Nou ik heb daar nog niks van gemerkt, dat ik bij de 2e AH kwam en de prijs ineens anders was.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:41:30 #254
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70275223
naarmate de tijd vordert passen ze aan, was vandaag met de tandpasta en de silan en een e-mail over de persil dat ze een andere inhoud hebben
  maandag 22 juni 2009 @ 23:42:25 #255
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70275261
Ow ja was er een mail over de Persil? OK... Naja ik ga het morgen denk ik toch effe proberen hoor, schaamteloos Wel 's avonds, dan zijn de managers naar huis en mogen de vulploegleiders het voor je doen
pi_70275372
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Marjojotje het volgende:
kan je de jumbo-folder ook online bekijken, zie hem niet staan namelijk, alleen de inkoopvoordeel, maar das niks!!!
Hm volgens mij heb je gelijk, Inkoop voordeel van 18 jun - 15 jul
http://www.jumbosupermark(...)eel.aspx?ItemId=3484

Volgens mij is dat hun folder..raar dat hij dan een looptijd van een maand heeft .
  maandag 22 juni 2009 @ 23:46:45 #257
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70275426
trusten ya all cya 2morrow
pi_70275463
Ik vind t ook wel welletjes, morgen de Andrelon proberen te scoren met de Kruidvat folder.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:49:02 #259
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70275514
Insgelijks hier Sam... Trusten
  maandag 22 juni 2009 @ 23:50:12 #260
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70275558
Wel echt vet hoor... Die flessen Cola Light staan zeg maar op de grond, en daarachter staat een meubeltje met al die tubes Aquafresh erop. Kleurt echt vet mooi

pi_70275775
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef Lamon het volgende:
Hmmm...misschien toch wel goed om deze domme AH aktie een beetje te nuanceren.
Er zijn AH franchisers, die noodgedwongen met deze aktie moeten meedoen, door de grijpgrage handjes van Ahold.
Die mensen hebben ontzettend veel last van deze aktie, het zou de "armen" hier niet misstaan om dan iig een winkel te kiezen, die gewoon van Ahold zelf is, en geen franchise.
Als je je spullen dan toch op deze manier moet krijgen.
Ik kan me goed vinden in je stelling hoor. Zelf heb ik geen idee welke winkel franchise is en welke niet, maar goed mijn normbesef ligt dan weer me te beperken tot 6 artikelen (als ik het ook echt gebruik) en niet 100 vestigingen af te gaan.
pi_70276275
Heeft iemand met schlecker folder tandpasta gratis?
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 00:13:36 #263
235287 Rowinvd
pi_70276280
Om nog even terug te komen op mijn verhaal dat de tandenborstels niet aan de LAPG mee doen, ik ben bang dat ie gelijk had

Wil net even de voorwaarde uitprinten voor het geval dat ik ze morgen nodig heb, en kom dit tegen:
quote:
De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
Het lijkt dus echt te gaan de producten die in de folder staan, en dat betreft niet de tandenborstels.
Maar goed, voordat je iemand als AH medewerker tegen komt die dat weet, heb je natuurlijk bij de andere AH's al veel ingeslagen
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 00:20:09 #264
235287 Rowinvd
pi_70276480
Ik heb de voorwaarde welke momenteel op de AH site staan in een PDFje weten te krijgen, inclusief dat alle menu kopjes uitgeklapt zijn, en even op het internet gezet zodat jullie de PDF direct kunnen uitprinten:

http://www.rowin.net/temp/laagste_actieprijsgarantie.pdf

Vooral handig voor de appeltaart, dat drogisterijen meetellen, afrondingen, en dat de winkel niet in de buurt hoeft te zitten
pi_70276634
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:20 schreef Rowinvd het volgende:
Ik heb de voorwaarde welke momenteel op de AH site staan in een PDFje weten te krijgen, inclusief dat alle menu kopjes uitgeklapt zijn, en even op het internet gezet zodat jullie de PDF direct kunnen uitprinten:

http://www.rowin.net/temp/laagste_actieprijsgarantie.pdf

Vooral handig voor de appeltaart, dat drogisterijen meetellen, afrondingen, en dat de winkel niet in de buurt hoeft te zitten
Kijk, da's handig!

Zou iemand bij kunnen PM'en wat je morgen nog kunt afhalen?
pi_70276920
Die aktie was toch voorbij????

Je kreeg nu toch alleen nog maar het verschil terug???
pi_70276948
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef Rowinvd het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn verhaal dat de tandenborstels niet aan de LAPG mee doen, ik ben bang dat ie gelijk had
Heb hier 12 tandenborstels liggen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:42:06 #268
61776 MaddoxX
pi_70276972
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:39 schreef Snever het volgende:

Mja dat was toch een leugen ?
Deze actie is schijnbaar permanent ?

Wie kan 't ff duidelijk maken ?

Ik heb helaas deze week geen tijd meer om te plunderen.. werk
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 00:42:29 #269
235287 Rowinvd
pi_70276979
quote:

Nee, nog sterker, de actie is permanent
Zullen ze blij mee zijn bij de AH
pi_70277053
quote:

Dat is steeds het eerste wat ze zeggen, maar de aktie schijnt permanent te zijn.
pi_70277072
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:42 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Nee, nog sterker, de actie is permanent
Zullen ze blij mee zijn bij de AH
Dat meen je niet

Elke dag appeltaart voor de rest van het jaar
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 00:54:15 #272
235287 Rowinvd
pi_70277180
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:47 schreef Snever het volgende:

[..]

Dat meen je niet

Elke dag appeltaart voor de rest van het jaar
Misschien ook wel gratis boodschappen voor de rest van het jaar
Elke week een voorraad aanmaken van een product, en na een aantal weken heb je wel producten waar je de een paar weken mee kunt leven, nouja, zo goed als dan

Of ze moeten echt de goedkoopste gaan worden, dan is het niet gratis, maar wel lekker goedkoop
pi_70277205
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:54 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Misschien ook wel gratis boodschappen voor de rest van het jaar
Elke week een voorraad aanmaken van een product, en na een aantal weken heb je wel producten waar je de een paar weken mee kunt leven, nouja, zo goed als dan

Of ze moeten echt de goedkoopste gaan worden, dan is het niet gratis, maar wel lekker goedkoop
Mijn zomervakantie, wat doe je
pi_70277587
Ok count me in vanaf morgen!
Morgen eventjes langs wat lokale supermarkten om foldertjes te scoren, vervolgens ga ik uitzoeken wat ik kan gebruiken en vervolgens ga ik op naar de AH voor de appeltaart! (Ohja en natuurlijk gratis producten)
pi_70277772
De banner onderaan dit topic

dinsdag 23 juni 2009 @ 01:58:11 #276
61776 MaddoxX
pi_70277886
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:44 schreef Ivo1986 het volgende:
De banner onderaan dit topic

[ afbeelding ]
priceless !!!
pi_70279215
quote:

Wil net even de voorwaarde uitprinten voor het geval dat ik ze morgen nodig heb, en kom dit tegen:
[..]

Het lijkt dus echt te gaan de producten die in de folder staan, en dat betreft niet de tandenborstels.
Maar goed, voordat je iemand als AH medewerker tegen komt die dat weet, heb je natuurlijk bij de andere AH's al veel ingeslagen

De tandenborstels gelden wel, want in de bonus folder staat alle aquafresh producten. Ze bedoelen met die FAQ de A-merken die niet in de aanbieding zijn. Die paar aquafresh, dove, andrelon combinaties zijn slechts voorbeelden, maar de tandenborstels zijn wel zeker in de aanbieding.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2009 @ 08:21:23 #278
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70279371
Andrelon gehaald. Kruidvat zelf is nog niet open, dus straks terug met bon en folder (de Kruidvat zit tegenover AH, lekker makkelijk).

Maar wat schetste mijn verbazing bij het afrekenen. Die bonus geldt niet voor alle Andrelon producten. Dus de totaalprijs was anders dan 10 euro. Ik heb dat dus maar weer ingeleverd, andere producten gehaald die wel bonus waren. Maar wilde eigenlijk die andere shampoo. Gedoe

Ze mogen die folders wel eens duidelijker maken!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70280096
Zit nu op school, nog tot 12 uur, ga of om 10 uur ff naar de AH, want heb dan tussenuur, maar hopelijk kan ik nog het laatste uur volgen om 10 uur en ga ik om 11 uur al.

Mijn plan:
1e AH tandenborstels halen met Etos folder.
Dan MCD folders halen en tandenborstels halen

Dan 2e AH waar ik nog geen tandpasta gehaald heb:
Tandpasta halen met Hoogvliet folder (als het nog kan)
Dan met Etos folder tandenborstels
Dan met MCD folder tandenborstels

Dan 3e AH bij mijn huis:
Tandenborstels met Etos Folder
Tandenborstels met MCD folder

Totaal:
36 Tandenborstels, 6 tubes tandpasta en 7 taartbonnetjes, mocht alles lukken Foto's zullen dan uiteraard volgen Ik lees dit topic zo nog wel hele tijd op mijn mobiel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70280293
quote:

Dat was toch ook met de Coca Cola 1,5 liter flessen zo. Ze stonden niet afgebeeld in de bonus, maar er stond ALLE COCA COLA producten.
Nu staat er ALLE ANDRELON producten. Dus tandenborstels zijn wel degelijk in de bonus!

Ik heb zelf gisteren 6 tandenborstels gehaald. 2.49 per stuk. Wat moest ik afrekenen, 10 euro.
3 voor 5,00 + 3 voor 5,00 = 10.

Dus dat klopt gewoon
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2009 @ 09:29:47 #281
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70280551
En weer terug, mislukt
De manager/BL werd erbij gehaald. Die had een printje bij hem van HK. Daarin stond duidelijk de Kruidvat aanbieding (afbeelding folder op printje). Dat deze actie niet gold (Andrelon) vanwege het feit dat het een andere consumenteneenheid is (wat dat ook moge zijn).
Hij zei dus dat het daar om een 4-pack ging en hier om losse producten. Ik bracht nog er tegenin dat op de website wordt aangehaald dat het wel mag. Maar hij bleef erbij dat deze bepaling vers van HK kwam, vanochtend ontvangen. Geen geld terug dus.
Ik ga straks de Andrelon inleveren
pi_70280555
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:17 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dat was toch ook met de Coca Cola 1,5 liter flessen zo. Ze stonden niet afgebeeld in de bonus, maar er stond ALLE COCA COLA producten.
Nu staat er ALLE ANDRELON producten. Dus tandenborstels zijn wel degelijk in de bonus!

Ik heb zelf gisteren 6 tandenborstels gehaald. 2.49 per stuk. Wat moest ik afrekenen, 10 euro.
3 voor 5,00 + 3 voor 5,00 = 10.

Dus dat klopt gewoon

Zijn ze van Andrélon?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2009 @ 09:30:28 #283
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70280572
Dat van Alle Andrelon producten staat wel zo in de folder, maar als je het afrekent gaat niet alles in de bonus
pi_70280589
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:29 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Zijn ze van Andrélon?
O ja Aquafresh .

Balen dat het hoofdkantoor er al vanaf weet en de verpakking van de Kruidvat niet accepteerd .
Ze zijn duidelijk veel goedkoper. 3 flessen voor 5 euro of 4 flessen voor 5 euro .
pi_70280680
Aaaargh! Ik kom hier op school voor 1 toetsje, staat de conrector daar, moet ik de hele middag vanaf 10u op school blijven... Geen shit voor mij dus. Omnifscer lees ff je pm's
pi_70280686
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef UncleSam het volgende:

[..]

O ja Aquafresh .

Balen dat het hoofdkantoor er al vanaf weet en de verpakking van de Kruidvat niet accepteerd .
Ze zijn duidelijk veel goedkoper. 3 flessen voor 5 euro of 4 flessen voor 5 euro .
Een schandaal is het, vlegels dat het zijn!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:39:30 #287
100413 guapo
Dumpass
pi_70280790
Blijft alleen de folder van Schlecker nog over voor gratis AH producten?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_70280822
quote:
. . . AH9 laatste AH hier hebben we maar 12 flessen met z'n 3en gescoord rest was gewoon al op. Deden eerst heeel mieilijk maar toch gelukt. Taartbon was op!!!

Nou het was me het dagje wel hahahah maar dit is echt een leuke sport om met vriendinnen te doen. We konden nog verder maar waren het zat!!
Die plant doet het hem
pi_70281205
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef guapo het volgende:
Blijft alleen de folder van Schlecker nog over voor gratis AH producten?
Jep, maar die is wel wat lastiger, omdat er "vanaf" bij staat. En die is alleen vandaag nog geldig.
pi_70281329
Schlecker Aquafresh werkt ook niet meer....

Andere consumenteneenheid net als de Andrelon.... Staat nu ook heel groot op dat interne web van AH....
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:05:15 #291
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70281399
Lees ik nou goed dat er eenmail is uitgegaan over de LAPG andrelon met de 4-pack, dat spreekt hun eigen regels tegen!!!
pi_70281744
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Marjojotje het volgende:
Lees ik nou goed dat er eenmail is uitgegaan over de LAPG andrelon met de 4-pack, dat spreekt hun eigen regels tegen!!!
Dat zei ik net ook in de winkel. En na contact met Ah hoofdkantoor kreeg ik dit bevestigd. Wel onzin kruidvat ¤ 1,25 per fles Ah ¤ 1,50 (reeds aangepastte prijs (wat nou de goedkoopste?)).
pi_70281751
Op de website van AH zijn alle prijzen aangepast naar ¤4,50. De klantenservice zegt dat het om diverse varianten gaat van Aquafresh en niet alle. De tandenborstels dus niet......
pi_70281959

Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind het wel netjes dat ze het zo snel aanpassen, klasse! Alleen jammer dat we er niet van konden profiteren!

Even voor de duidelijkheid, tandpasta kan je dus niet met de Schlecker halen ("andere eenheid"), tandenborstels wel!
Die zijn namelijk 3 voor 3.57
pi_70281961
Hoef gelukkig vandaag niet na te blijven. Andrelon werkt dus niet, is de aquafresh tandpasta nog wel geldig? Of is de prijs overal aangepast?
pi_70282010
Sommige filialen lezen die intranet berichten pas heel laat of helemaal niet. Hangt er net vanaf wie je bij de balie hebt staan. Zo'n domme koe of een slimme manager.

EDIT: NIEUW TOPIC: Boodschappen doen bij AH #20: Nu met een schoon gebit!

[ Bericht 33% gewijzigd door UncleSam op 23-06-2009 10:37:19 ]
pi_70282044
Ik zie het al, overal aangepast
pi_70282068
Ook hier geen geld terug voor de Andrelon en ook hier is door het hoofdkantoor een mail gestuurd naar elke ah dat de actie van kruidvat niet geldig is, omdat het 4 flessen in één pak zijn. De eenheid moet hetzelfde zijn. Mag wel mijn flessen terugbrengen, dat gaan we vandaag dan ook maar doen. Bovendien en dit is nog een tip voor de volgende keer. Als je vandaag iets koopt bij de ah en morgen is het goedkoper ergens anders, krijg je ook geen geld terug. Reclame moet dus ook geldig zijn op dezelfde dag.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2009 @ 10:29:40 #299
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70282097
En Andrelon zonder problemen weer ingeleverd. Stelletje naaiers
pi_70282169
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef Maartenvsch het volgende:

[..]

Dat zei ik net ook in de winkel. En na contact met Ah hoofdkantoor kreeg ik dit bevestigd. Wel onzin kruidvat ¤ 1,25 per fles Ah ¤ 1,50 (reeds aangepastte prijs (wat nou de goedkoopste?)).
Ik wil nu toch graag even reageren. Ben helemaal voor AH bashen, maar je moet het wel volgens de regels spelen. (Ook al passen ze die steeds aan)
De verpakking van Kruidvat is een 4-pack met een APARTE streepjescode, dat je het daarna los kunt trekken doet hier niets aan af. Je kunt bij AH bijv. mixen met de soorten en bij Kruidvat niet.
Anders zou je blikjes cola ook kunnen vergelijken met 2 liter flessen..... uiteindelijk heb je nl. een x-aantal glazen cola.
Wat mij betreft valt het "we kunnen het proberen" en "Ik weet ook wel dat Hoogvliet Persil andere verpakking is, maar het staat niet in de folder, dus ik probeer het toch" onder oplichting.
En iedereen die met gladde praatjes, "die domme mutsen van AH" omlult is dus met oplichting bezig, en niet met de actie.
Nogmaals, ik heb genoten van al die foto's met cola, bier en weet ik wat allemaal, als ik de tijd had (toen ik nog student was) had ik het zeker ook gedaan, maar speel wel fair.

Heb zelf van enkele aanbiedingen geprofiteerd, maar vandaag lukte het dus ook niet met de tandenborstels, omdat ze goedkoper waren bij de kassa dan in het schap stond. Gewoon het verlies pakken en de tandenborstels meenemen.....
pi_70282181
De AH waar ik ga kan mij weinig maken omdat ze mij vorige keer de 1,5 liter flessen hebben geweigerd te geven met de reden de 4-pack is goedkoper als je hem door 4en deelt. Dat zelfde smoesje gebruik ik nu gewoon voor andrelon. Ja als je dit 4pak door 4en deelt is het goedkoper
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')