priceless !!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:44 schreef Ivo1986 het volgende:
De banner onderaan dit topic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef Rowinvd het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn verhaal dat de tandenborstels niet aan de LAPG mee doen, ik ben bang dat ie gelijk had![]()
Wil net even de voorwaarde uitprinten voor het geval dat ik ze morgen nodig heb, en kom dit tegen:
[..]
Het lijkt dus echt te gaan de producten die in de folder staan, en dat betreft niet de tandenborstels.
Maar goed, voordat je iemand als AH medewerker tegen komt die dat weet, heb je natuurlijk bij de andere AH's al veel ingeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Dat was toch ook met de Coca Cola 1,5 liter flessen zo. Ze stonden niet afgebeeld in de bonus, maar er stond ALLE COCA COLA producten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef Rowinvd het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn verhaal dat de tandenborstels niet aan de LAPG mee doen, ik ben bang dat ie gelijk had![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat was toch ook met de Coca Cola 1,5 liter flessen zo. Ze stonden niet afgebeeld in de bonus, maar er stond ALLE COCA COLA producten.
Nu staat er ALLE ANDRELON producten. Dus tandenborstels zijn wel degelijk in de bonus!
Ik heb zelf gisteren 6 tandenborstels gehaald. 2.49 per stuk. Wat moest ik afrekenen, 10 euro.
3 voor 5,00 + 3 voor 5,00 = 10.
Dus dat klopt gewoon![]()
O jaquote:
Een schandaal is het, vlegels dat het zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:31 schreef UncleSam het volgende:
[..]
O jaAquafresh
.
Balen dat het hoofdkantoor er al vanaf weet en de verpakking van de Kruidvat niet accepteerd.
Ze zijn duidelijk veel goedkoper. 3 flessen voor 5 euro of 4 flessen voor 5 euro.
Die plant doet het hemquote:. . . AH9 laatste AH hier hebben we maar 12 flessen met z'n 3en gescoord rest was gewoon al op. Deden eerst heeel mieilijk maar toch gelukt. Taartbon was op!!!
Nou het was me het dagje wel hahahah maar dit is echt een leuke sport om met vriendinnen te doen. We konden nog verder maar waren het zat!!
Jep, maar die is wel wat lastiger, omdat er "vanaf" bij staat. En die is alleen vandaag nog geldig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef guapo het volgende:
Blijft alleen de folder van Schlecker nog over voor gratis AH producten?
Dat zei ik net ook in de winkel. En na contact met Ah hoofdkantoor kreeg ik dit bevestigd. Wel onzin kruidvat ¤ 1,25 per fles Ah ¤ 1,50 (reeds aangepastte prijs (wat nou de goedkoopste?)).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Marjojotje het volgende:
Lees ik nou goed dat er eenmail is uitgegaan over de LAPG andrelon met de 4-pack, dat spreekt hun eigen regels tegen!!!
Ik wil nu toch graag even reageren. Ben helemaal voor AH bashen, maar je moet het wel volgens de regels spelen. (Ook al passen ze die steeds aan)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef Maartenvsch het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook in de winkel. En na contact met Ah hoofdkantoor kreeg ik dit bevestigd. Wel onzin kruidvat ¤ 1,25 per fles Ah ¤ 1,50 (reeds aangepastte prijs (wat nou de goedkoopste?)).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |