Nee, alleen bij C1000 en Sparquote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Kan dit bij echt alle AH's ook in de kleinste van Nederland?
Sorry, maar op zo'n domme vraag moet ik gewoon een dom antwoord gevenquote:
Fail!quote:
Zelfde prijs als Hoogvliet en zulke ketens mogen niet meer, rememberquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb weer een nieuwe gevonden
Bij de SuperCoop
http://www.supercoop.nl/index.cfm?action=aanbiedingen.main
Aquafresh tandpasta, natural whitening, white & shine of ice whitening
2 tubes à75 ml 3 euro. (dus 6 voor 9)
Bij AH 3 tubes voor 5 euro (dus 6 voor 10)
Wie heeft een SuperCoop in de buurt, wie kan mij een folder toesturen?
In de folder staat diverse productenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Fail!
Alle producten van Andrelon, 3 voor 5 euro.
Tandenborstels staan zelf op een kop, met actiekaartje erbij en alles!
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=aqua&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.buildquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Rowinvd het volgende:
Daar zitten dus geen tandenborstels bij, dus ik kon eigenlijk dan hem gelijk geven. OK, dan maar de 6
OK, inderdaad, hebben ze dit keer mazzel gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 21:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=aqua&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
daar staan ze wel in de aanbieding hoor
Maar daar staan geen rode portefeuilles bij en alleen bij de laagste prijsgarantie krijg je het mee toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=aqua&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
daar staan ze wel in de aanbieding hoor
Maar daar staan juist specifiek de aquafresh producten aangegeven, en de actie van 3 voor 5 staat in de folder, dus dat zal wel gewoon geldenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar daar staan geen rode portefeuilles bij en alleen bij de laagste prijsgarantie krijg je het mee toch?
Maak je om mij niet druk ik lees deze topics sinds vandaag pas dus heb er dan ook nog geen verstand ervan.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Maar daar staan juist specifiek de aquafresh producten aangegeven, en de actie van 3 voor 5 staat in de folder, dus dat zal wel gewoon gelden
Edit: Hmm.. beetje tegenstrijdig dit....
Nee, enkel A-merk producten doen mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
C1000 Vaartjes heeft een kilo kipfilet in de aanbieding voor 3.99
Bij AH kost een kilo kipfilet 4.99
Maken we kans denk je?
Hihihi denk het niet, zijn vast ah kippen waar die kipfilet vanaf gesneden word, die kippen hebben een speciaal ah logo in hun verenvachtquote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
Maken we kans denk je?
Zit wel zo'n rode portemonnee bijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, enkel A-merk producten doen mee.
Dus het draait er in de winkel ook nog om of ze zin hebben om het gratis weg te geven of niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
Maken we kans denk je?
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef UncleSam het volgende:
Maken we kans denk je?
Nee zo werkt het niet. Het gaat om ah artikels die een rode portemonee bij zich hebben staan met de laagste prijs garantie, als je elders na aankoop van je producten bij ah deze goedkoper ziet en je dit kunt aantonen met een geldige folder in dezelfde periode, krijg je je aankoopbedrag terug en een bonnetje voor een gratis appeltaarquote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dus het draait er in de winkel ook nog om of ze zin hebben om het gratis weg te geven of niet?
Ik bedoel, als je de folders gewoon hebt maakt het niet uit welk product en welke AH en bij welk personeelslid je dan aanklopt toch? Je volgt dan gewoon de regels.
Schlecker is alleen morgen nog geldig he, dus je moet snel zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
laat maar, ik heb het al gevonden...
Morgen naar de Schlecker voor een foldertje dus.
Schlekker is op 5 minuten fietsen van mijn huis, en onderweg terug kom ik langs de AHquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Schlecker is alleen morgen nog geldig he, dus je moet snel zijn.
Zodra jij de winkel uitloop ben je al weer een nieuwe klant lijkt mequote:
Jaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
De Andrelon shampoo is bij de Kruidvat 4 flessen voor 5 euro en bij de AH 3 voor 5 euro. Op vertoon van de kruidvat folder kan ik dus gratis flessen shampoo halen morgen? En zo ja, hoeveel?
En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zodra jij de winkel uitloop ben je al weer een nieuwe klant lijkt me
[..]
Ja
Max 6 flessen per keer.
Bij onze AH is het maximaal 6 van een zelfde product. Dus je zou dan 6x shampoo en 6x tandenborstels kunnen doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keer? En zo ja, hoe kan ik het dan aanpakken dat ik wel gewoon beide mee krijg
?
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef UncleSam het volgende:
Als je met z'n tweeën ben, bespaar je 20 euro. Dus ja, waarom niet?
6 actieproducten per keer. Tandenborstels en shampoo zijn beiden actieproducten. Dus 3 tandenborstels en 3 shampoo mag. Maar 6 tb en 6 shampoo niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En er zijn Aquafresh tandenborstels 1+1 gratis.. Dat is voor bijv Tooth & Tongue Medium dan 1,49 per stuk. Terwijl ze bij de AH 5/3 = 1,66 zijn. Is dat ook een geldige aanbieding? En zou ik bijv 6 tandenborstels en 6 flessen shampoo mee kunnen nemen of is het echt 6 producten per keer? En zo ja, hoe kan ik het dan aanpakken dat ik wel gewoon beide mee krijg
?
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Whehe ik wil het gewoon een keertje proberen, het lijkt me eerlijk gezegd wel spannendquote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Door gewoon te betalen.![]()
Vraag anders bijstand aan.
Nouja, haal dan maar iets voor je eigen genoegdoening(tandenborstels wtf?). Ik hoop dat ze de actie snel stopzetten. Als ik zie wat hier voor gladiolen rondlopen die vanuit hun flatje in de Bijlmer de complete middenstand leegroven, dan vraag ik me af wat er gebeurt als er oorlog uitbreekt. Bovendien als men gratis wil eten: voedselbank!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik wil het gewoon een keertje proberen, het lijkt me eerlijk gezegd wel spannenden helaas, ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een bijstandsuitkering.
Zij hebben die actie toch bedacht, niet ikquote:Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nouja, haal dan maar iets voor je eigen genoegdoening(tandenborstels wtf?). Ik hoop dat ze de actie snel stopzetten. Als ik zie wat hier voor gladiolen rondlopen die vanuit hun flatje in de Bijlmer de complete middenstand leegroven, dan vraag ik me af wat er gebeurt als er oorlog uitbreekt. Bovendien als men gratis wil eten: voedselbank!
Hmmm...misschien toch wel goed om deze domme AH aktie een beetje te nuanceren.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij hebben die actie toch bedacht, niet iken als ik er gebruik van kan maken, graag!
Heel leuk dat jij je te goed voelt voor gratis producten, maar kom hier niet zeiken!
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef GimmeGore het volgende:
Maar het gaat om A-merken, wat is een A-merk voor kipfilet?
Met de Kruidvat folder die nog niet geldig is of wat?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Cooleflikker het volgende:
24 flessen andrelon gescoord in Haarlem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |