Bij mij is ook de buit binnen

. Wel heel veel tandenborstels, want die van Etos was echt precies dezelfde aanbieding maar dan goedkoper (terwijl Etos ook van Ahold is!). De andere aquafresh artikelen van Etos waren duurder, dus geen mondwater ofzo. Wel staat achterop ook een 3-pack tandpasta aquafresh goedkoper.
Met de tandpasta is het helaas (nog) niet gelukt, maar met Silan wel. Bier was hier ook al aangepast.
Ben er wel de hele dag mee zoet geweest. Vooral in 1 filiaal in zuid-oost Amsterdam deden ze moeilijk en bleven ze steeds lang weg om het na te vragen bij de manager. Toen manager kwam wist hij zijn eigen regels niet eens!
Ik: de etos heeft de tandenborstels goedkoper, dus wil graag geld terug
hij: die actie is al afgelopen (daar beginnen ze steeds mee gek genoeg )
ik: nee hoor, lees maar hier (had een nieuwe voorwaardenfoldertje van andere AH meegenomen)
hij: oh ok. maar etos is geen supermarkt dus het mag niet
ik: nee, hoor drogisterijen tellen ook mee, staat op de site van ah.nl
hij: nou even zoeken dan hoor. (10 minuten zoeken)
hij: ja maar ik zie geen tandenborstels in het bonus krantje
ik: (mijn geduld raakt beetje op

)Jawel hoor, ALLE aquafresh, dove, andrelon en rexona combinaties. die in het krantje zijn maar voorbeelden, maar deze tandenborstels gelden ook. Staat in het gangpad, ga maar kijken.
hij: hij ging kijken in zijn winkel, kon hij het eerst niet eens vinden, weer 10 minuten later komt hij pas terug
hij: ja ik zie het. geef maar geld terug. Heel verhaal verder dat hij er niks aan kon doen, want vorige week waren er ook onterechte gratis producten gegeven. Kan mij niet schelen, gaat om nu.
ik: geld gekregen. "ja, en nu nog een appeltaartje!"
hij: nee, appeltaartje was vorige week dat was nu afgelopen. (stom dat hij dat zegt, want had ondertussen al 25 minuten staan wachten, alleen al uit service zou hij dat appeltaartje moeten geven)
ik: nog een keer op voorwaarden wijzen, het staat hier echt.
hij: oh ok, hebben we nog bonnen (vraagt ie aan klantenservice meisje)
meisje: nee, kan ze niet vinden.
ik: nou, dan geef je er toch gewoon 1 mee
hij: ok en iemand anders ging het appeltaartje halen. kreeg eentje die beetje zwart uitzag, maar zag dat meerdere AH last hadden van zwarte appeltaartjes. "ik doe het echt volgens het programma" nou dan is dat programma fout als ze er altijd zwart uitkomen. Hebben jullie ook vaak zwarte appeltaartjes?
Dus iedereen: manager zuid-oost weet zijn eigen regels niet en doet heel moeilijk om dingen geld terug te geven. aquafresh tandpasta wilden ze ook niet doen en persil deden ze ook niet (al had ik wel hetzelfde volume, maar zat in duo-verpakking). Morgen herkansing persil bij andere ah's