Donnie Brasco.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Hij speelt graag achterlijke rollen van rare types maar ook rustige, 'normale' rollen en personages.
Chocolat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Hij speelt graag achterlijke rollen van rare types maar ook rustige, 'normale' rollen en personages.
Nou, je kunt overdrijven natuurlijk...quote:Op maandag 15 februari 2010 12:56 schreef Lemans24 het volgende:
... Het moet immers de nieuwe Avatar worden voor de 3D bioscopen.
Ik zou het wel lachen vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Sj0rs het volgende:
Budget van 250 miljoen en dan niet in de bios. Dacht het niet.
ik zeg niet dat het ze luktquote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou, je kunt overdrijven natuurlijk...
Ik hoop het...wil hem echt graag in de bios zien!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:01 schreef Paul het volgende:
Jongens, dit is gewoon even ruzie tussen disney en de wereld, tuurlijk komen ze daar wel uit.
De bioscopen maken gewoon even hun punt, disney komt er op terug, en alles komt goed in wonderland.
Tuurlijk komt het wel in de bios, Disney wil geen geld mislopen jweetsquote:Op maandag 15 februari 2010 13:14 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik hoop het...wil hem echt graag in de bios zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Contact
De NVB is bereikbaar via e-mail info@nvbbureau.nl
Postadres
Postbus 143
1180 AC AMSTELVEEN
tel. 020 - 42 66 100
fax 020 - 42 66 110 (algemeen) of 020 - 42 66 115 (administratie)
KvK 40537118
Bezoekadres
Laan van Kronenburg 2
1183 AS AMSTELVEEN
NVB - directeur en NVB - medewerkers
Ron Sterk, directeur (tel. 020 - 42 66 100) ronsterk@nvbbureau.nl
Marco Boer, hoofd administratie (tel. 020 - 42 66 103) marcoboer@nvbbureau.nl
Ellemieke Visser administratie (tel. 020 - 42 66 101) ellemieke@nvbbureau.nl
Jacco Groeneveld, administratie (tel. 020 - 42 66 102) jaccogroeneveld@nvbbureau.nl
Jan Huib Pannekoek, beleidsmedewerker (tel. 020 - 42 66 107) janhuibpannekoek@nvbbureau.nl
Fenneke Tjooitink, p.a. directeur en secretariaat (tel. 020 - 42 66 108/100) fenneke@nvbbureau.nl
ja dat lijkt me ook het beste ideequote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ok jongens, we kunnen ze gaan spammen!
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook het beste idee
Waarom, de NVB heeft wel degelijk een punt hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zoek dan de adressen van Disney op, zij verneuken de boel door eenzijdig een afspraak op te zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... En de regels kloppen gewoon...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:39 schreef knnth het volgende:
[..]
Zoek dan de adressen van Disney op, zij verneuken de boel door eenzijdig een afspraak op te zeggen.
Heb jij überhaupt gelezen?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... Nou en de dvd komt 1 maand eerder dan normaal, boeien!
Afspraak = afspraak.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... Disney schijt heeft aan afspraken.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt gelezen?
Er zijn afspraken over de tijd die er tussen bioscoop- en dvdrelease moet zitten en Disney lapt deze regels aan de laars!
Nu zitten er 3(4) maanden tussen... Maart, April, Mei en Juni... Azijn pissers...quote:...Officieel moeten er meer dan vier maanden zitten tussen een bioscoop- en dvd-release, omdat de bioscopen anders te weinig tijd hebben om de film aan te bieden aan het publiek.
NOU EN! Disney weet dat meer mensen tegenwoordig thuis kijken en willen dat zo een maand eerder doen... Dat bioscopen hem "niet" gaan draaien zal echt niet zo een vaart lopen hoor... Die zwichten wel... En zoals bekend met UP was er maar een maand tussen bios en dvd, dus raar is het niet...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:49 schreef knnth het volgende:
Wat zit je steeds met 3(4) maanden? Afspraak is 17 weken, Disney maakt er 12 weken van.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... En de regels kloppen gewoon...
Jij begint met het neerkwakken van emailadressen en vervolgens zeg je dat de regels gewoon kloppen en nu is het opeens NOU EN!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef RudyCarell het volgende:
NOU EN! Disney weet dat meer mensen tegenwoordig thuis kijken en willen dat zo een maand eerder doen...
Waarom niet consequent? De bioscopen blijven de boosdoeners in mijn ogen... Dus ik begrijp niet wat je nou lult...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:44 schreef knnth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij begint met het neerkwakken van emailadressen en vervolgens zeg je dat de regels gewoon kloppen en nu is het opeens NOU EN!
Lekker consequent ben je
Het scheelt de bioscoop niet zo veel inkomsten. Als ze AiW niet draaien, draait er wel een andere film.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:55 schreef EHV-Pathe het volgende:
Maar zonder flauwekul, het is jammer.
Als een bios slim is draaien ze hem gewoon.
Scheeld hun ook inkomsten, het scheeld inderdaad maar een aantal maanden en zou dit een rede zijn dat iemand niet gaat ?
Omdat de regels zoals gezegd niet worden nageleefd. Maar dan is het opeens NOU EN!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom niet consequent? De bioscopen blijven de boosdoeners in mijn ogen... Dus ik begrijp niet wat je nou lult...
Dit jaar:quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef capital_P het volgende:
How to train your dragon lijkt me ook wel leuk trouwens. Komen er verder nog 3d films uit?
Ok, ik begrijp wat je bedoelt... Maar dat gaat over regels waar Disney zich al langer niet aan houdt.. Zie Up die na een maand al op dvd was (4 maanden was toch de regel?)quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat de regels zoals gezegd niet worden nageleefd. Maar dan is het opeens NOU EN!
Maargoed.
Waarom zijn de bioscopen de boosdoeners? Weet jij iets van het systeem in Nederland?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
De bioscopen blijven de boosdoeners in mijn ogen... Dus ik begrijp niet wat je nou lult...
Dan heb je pas echt Home Box Officequote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind het wel grappig. Een direct to DVD film van 250 miljoen
Over Up werd ook al geklaagd (terecht), nu flikt Disney het weer, nu pas gaan de exploitanten ertegenin. Ik vind dat niet onredelijk. Ik snap best dat het je niet zoveel kan schelen maar als je al iemand een boosdoener wil noemen, noem dan de partij die twee keer binnen een jaar een onderlinge afspraak schendt.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp wat je bedoelt... Maar dat gaat over regels waar Disney zich al langer niet aan houdt.. Zie Up die na een maand al op dvd was (4 maanden was toch de regel?)
Dat Disney zich daar niet aan houdt. Daarop is mijn reactie, nou en... Dat moeten ze zelf weten, het is hun film...
Disney is ook zeker geen lieverdje... Neem "hun" Lion King... Van begin tot eind gejat...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Over Up werd ook al geklaagd (terecht), nu flikt Disney het weer, nu pas gaan de exploitanten ertegenin. Ik vind dat niet onredelijk. Ik snap best dat het je niet zoveel kan schelen maar als je al iemand een boosdoener wil noemen, noem dan de partij die twee keer binnen een jaar een onderlinge afspraak schendt.
Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef RudyCarell het volgende:
Maar ik ben sowieso voor eerder uitbrengen op dvd...
Dan zijn er eerder rips van te vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom?
Dan kunnen de bioscopen wel sluiten.
Wat is het nut van het eerder uitbrengen op dvd?
Omdat maatschappijen tegenwoordig, ondanks het illegaal downloaden, meer verdienen aan de dvd/blu-ray-verkoop dan aan een bioscooprelease.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom?
Ik kan niet lang rechtop zitten in een bios... Geen geintje... Mijn benen zijn te lang... Ik irriteer me mateloos aan mensen om me heen, praten etc... Om maar over plastic tasjes en chips etc te zwijgen...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom?
In sommige derdewereldlanden kun je gewoon extra betalen voor een elite bioscoop, ben je afgezonderd van het gepeupel...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik kan niet lang rechtop zitten in een bios... Geen geintje... Mijn benen zijn te lang... Ik irriteer me mateloos aan mensen om me heen, praten etc... Om maar over plastic tasjes en chips etc te zwijgen...
bronquote:Disney Chief Executive Bob Iger has championed a change in movie release patterns to address the changing habits of consumers, who want to see movies on their big-screen TVs or portable devices without waiting months for the DVD.
The decline of DVD sales, exacerbated by the recession, prompted Iger to renew the call to speed up a film's release to the home.
Until now, Iger has not made the move -- despite raising the idea five years ago -- because of resistance from theater owners.
"The decline of DVD sales..."quote:
Ik werk op een marketingafdeling van een bioscoop en ons werd verzocht alle promomateriaal subiet te vernietigen. Dus het is redelijk serieus.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef fs180 het volgende:
Komop mensen, wie gelooft er nou echt dat ze hem niet gaan draaien?
Poppenkast
moest je het niet gewoon weggooien?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik werk op een marketingafdeling van een bioscoop en ons werd verzocht alle promomateriaal subiet te vernietigen. Dus het is redelijk serieus.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik werk op een marketingafdeling van een bioscoop en ons werd verzocht alle promomateriaal subiet te vernietigen. Dus het is redelijk serieus.
Ik zou het zeker weggevenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkoop het dan! Beter nog: geef het weg.
Geen disneyfilms meer draaien? Doek dan de helft van je bioscopen maar meteen maar op.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:05 schreef criminal_mind het volgende:
He adds, "We will lose money due to our decision; we expected this to become one of the most popular movies of 2010. But we decided we need to send a message to the whole industry: if you don't accept our terms we will never show your movies again." »
http://www.guardian.co.uk(...)in-wonderland-burtonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:22 schreef icemotion het volgende:
Ik mis na een dag ook een beetje de nieuwsberichten uit de rest van europa en de VS omtrent deze "afspraakschending"
Ik geloof dat ik toch niet de enige bent die zo denktquote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef wolfrolf het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking briljant dit en hulde voor Disney. Alle films tegelijk in de bioscoop en op DVD/BR releasen. Ideaal. Mensen blijven toch wel naar die bios komen.
Ik daarentegen erger mij hoe langer hoe meer in de bios (kletsende mensen, nog meer kletsende mensen). Zie films liever thuis in 1080p HDTV met koptelefoon op in mijn relaxte stoel.Disney
Bazen
Metropolis Antwerpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
anders ga ik m serieus in belgie ofzo kijken
als het gebeurd dan is het een wereldwijde actie en is deze dus ook niet in Antwerpen te zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
anders ga ik m serieus in belgie ofzo kijken
Dat denk ik ook. Maar volgens mij is dit meer een soort van principieel statement van de bioscopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:29 schreef Skv het volgende:
Wat een gelul zeg. Die film komt uit in 3D. Mensen gaan echt wel naar de bioscoop voor die beleving. De 'platte' versie kan je dan na 4 maanden thuis kijken, niet de 3D-versie. Denk dat de fans echt wel naar de bioscoop gaan.
UP is niet van Disney maar Pixarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:22 schreef icemotion het volgende:
Ik mis na een dag ook een beetje de nieuwsberichten uit de rest van europa en de VS omtrent deze "afspraakschending"
Daarnaast heeft volgens mij ieder land sowieso zijn eigen regels wat betreft releasedata. Denk nog maar eens aan vorig jaar.. de biosversie van Up! draaide hier pas in oktober terwijl de film in Mei al in de VS draaide. Dat soort lange wachttijden zijn ook een oorzaak van downloaden (tegen de tijd dat ie hier in de bios is kan je de dvdrips uit de VS al krijgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |