Dit jaar:quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef capital_P het volgende:
How to train your dragon lijkt me ook wel leuk trouwens. Komen er verder nog 3d films uit?
Ok, ik begrijp wat je bedoelt... Maar dat gaat over regels waar Disney zich al langer niet aan houdt.. Zie Up die na een maand al op dvd was (4 maanden was toch de regel?)quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat de regels zoals gezegd niet worden nageleefd. Maar dan is het opeens NOU EN!
Maargoed.
Waarom zijn de bioscopen de boosdoeners? Weet jij iets van het systeem in Nederland?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
De bioscopen blijven de boosdoeners in mijn ogen... Dus ik begrijp niet wat je nou lult...
Dan heb je pas echt Home Box Officequote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind het wel grappig. Een direct to DVD film van 250 miljoen
Over Up werd ook al geklaagd (terecht), nu flikt Disney het weer, nu pas gaan de exploitanten ertegenin. Ik vind dat niet onredelijk. Ik snap best dat het je niet zoveel kan schelen maar als je al iemand een boosdoener wil noemen, noem dan de partij die twee keer binnen een jaar een onderlinge afspraak schendt.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp wat je bedoelt... Maar dat gaat over regels waar Disney zich al langer niet aan houdt.. Zie Up die na een maand al op dvd was (4 maanden was toch de regel?)
Dat Disney zich daar niet aan houdt. Daarop is mijn reactie, nou en... Dat moeten ze zelf weten, het is hun film...
Disney is ook zeker geen lieverdje... Neem "hun" Lion King... Van begin tot eind gejat...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Over Up werd ook al geklaagd (terecht), nu flikt Disney het weer, nu pas gaan de exploitanten ertegenin. Ik vind dat niet onredelijk. Ik snap best dat het je niet zoveel kan schelen maar als je al iemand een boosdoener wil noemen, noem dan de partij die twee keer binnen een jaar een onderlinge afspraak schendt.
Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef RudyCarell het volgende:
Maar ik ben sowieso voor eerder uitbrengen op dvd...
Dan zijn er eerder rips van te vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom?
Dan kunnen de bioscopen wel sluiten.
Wat is het nut van het eerder uitbrengen op dvd?
Omdat maatschappijen tegenwoordig, ondanks het illegaal downloaden, meer verdienen aan de dvd/blu-ray-verkoop dan aan een bioscooprelease.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom?
Ik kan niet lang rechtop zitten in een bios... Geen geintje... Mijn benen zijn te lang... Ik irriteer me mateloos aan mensen om me heen, praten etc... Om maar over plastic tasjes en chips etc te zwijgen...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom?
In sommige derdewereldlanden kun je gewoon extra betalen voor een elite bioscoop, ben je afgezonderd van het gepeupel...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik kan niet lang rechtop zitten in een bios... Geen geintje... Mijn benen zijn te lang... Ik irriteer me mateloos aan mensen om me heen, praten etc... Om maar over plastic tasjes en chips etc te zwijgen...
bronquote:Disney Chief Executive Bob Iger has championed a change in movie release patterns to address the changing habits of consumers, who want to see movies on their big-screen TVs or portable devices without waiting months for the DVD.
The decline of DVD sales, exacerbated by the recession, prompted Iger to renew the call to speed up a film's release to the home.
Until now, Iger has not made the move -- despite raising the idea five years ago -- because of resistance from theater owners.
"The decline of DVD sales..."quote:
Ik werk op een marketingafdeling van een bioscoop en ons werd verzocht alle promomateriaal subiet te vernietigen. Dus het is redelijk serieus.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef fs180 het volgende:
Komop mensen, wie gelooft er nou echt dat ze hem niet gaan draaien?
Poppenkast
moest je het niet gewoon weggooien?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik werk op een marketingafdeling van een bioscoop en ons werd verzocht alle promomateriaal subiet te vernietigen. Dus het is redelijk serieus.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik werk op een marketingafdeling van een bioscoop en ons werd verzocht alle promomateriaal subiet te vernietigen. Dus het is redelijk serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |