Donnie Brasco.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Hij speelt graag achterlijke rollen van rare types maar ook rustige, 'normale' rollen en personages.
Chocolat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Hij speelt graag achterlijke rollen van rare types maar ook rustige, 'normale' rollen en personages.
Nou, je kunt overdrijven natuurlijk...quote:Op maandag 15 februari 2010 12:56 schreef Lemans24 het volgende:
... Het moet immers de nieuwe Avatar worden voor de 3D bioscopen.
Ik zou het wel lachen vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Sj0rs het volgende:
Budget van 250 miljoen en dan niet in de bios. Dacht het niet.
ik zeg niet dat het ze luktquote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou, je kunt overdrijven natuurlijk...
Ik hoop het...wil hem echt graag in de bios zien!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:01 schreef Paul het volgende:
Jongens, dit is gewoon even ruzie tussen disney en de wereld, tuurlijk komen ze daar wel uit.
De bioscopen maken gewoon even hun punt, disney komt er op terug, en alles komt goed in wonderland.
Tuurlijk komt het wel in de bios, Disney wil geen geld mislopen jweetsquote:Op maandag 15 februari 2010 13:14 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik hoop het...wil hem echt graag in de bios zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Contact
De NVB is bereikbaar via e-mail info@nvbbureau.nl
Postadres
Postbus 143
1180 AC AMSTELVEEN
tel. 020 - 42 66 100
fax 020 - 42 66 110 (algemeen) of 020 - 42 66 115 (administratie)
KvK 40537118
Bezoekadres
Laan van Kronenburg 2
1183 AS AMSTELVEEN
NVB - directeur en NVB - medewerkers
Ron Sterk, directeur (tel. 020 - 42 66 100) ronsterk@nvbbureau.nl
Marco Boer, hoofd administratie (tel. 020 - 42 66 103) marcoboer@nvbbureau.nl
Ellemieke Visser administratie (tel. 020 - 42 66 101) ellemieke@nvbbureau.nl
Jacco Groeneveld, administratie (tel. 020 - 42 66 102) jaccogroeneveld@nvbbureau.nl
Jan Huib Pannekoek, beleidsmedewerker (tel. 020 - 42 66 107) janhuibpannekoek@nvbbureau.nl
Fenneke Tjooitink, p.a. directeur en secretariaat (tel. 020 - 42 66 108/100) fenneke@nvbbureau.nl
ja dat lijkt me ook het beste ideequote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ok jongens, we kunnen ze gaan spammen!
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook het beste idee
Waarom, de NVB heeft wel degelijk een punt hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zoek dan de adressen van Disney op, zij verneuken de boel door eenzijdig een afspraak op te zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... En de regels kloppen gewoon...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:39 schreef knnth het volgende:
[..]
Zoek dan de adressen van Disney op, zij verneuken de boel door eenzijdig een afspraak op te zeggen.
Heb jij überhaupt gelezen?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... Nou en de dvd komt 1 maand eerder dan normaal, boeien!
Afspraak = afspraak.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... Disney schijt heeft aan afspraken.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt gelezen?
Er zijn afspraken over de tijd die er tussen bioscoop- en dvdrelease moet zitten en Disney lapt deze regels aan de laars!
Nu zitten er 3(4) maanden tussen... Maart, April, Mei en Juni... Azijn pissers...quote:...Officieel moeten er meer dan vier maanden zitten tussen een bioscoop- en dvd-release, omdat de bioscopen anders te weinig tijd hebben om de film aan te bieden aan het publiek.
NOU EN! Disney weet dat meer mensen tegenwoordig thuis kijken en willen dat zo een maand eerder doen... Dat bioscopen hem "niet" gaan draaien zal echt niet zo een vaart lopen hoor... Die zwichten wel... En zoals bekend met UP was er maar een maand tussen bios en dvd, dus raar is het niet...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:49 schreef knnth het volgende:
Wat zit je steeds met 3(4) maanden? Afspraak is 17 weken, Disney maakt er 12 weken van.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
Hoezo... De biscoophouders zijn hier fout... Die doen het niet omdat ze denken geld mis te lopen... En de regels kloppen gewoon...
Jij begint met het neerkwakken van emailadressen en vervolgens zeg je dat de regels gewoon kloppen en nu is het opeens NOU EN!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef RudyCarell het volgende:
NOU EN! Disney weet dat meer mensen tegenwoordig thuis kijken en willen dat zo een maand eerder doen...
Waarom niet consequent? De bioscopen blijven de boosdoeners in mijn ogen... Dus ik begrijp niet wat je nou lult...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:44 schreef knnth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij begint met het neerkwakken van emailadressen en vervolgens zeg je dat de regels gewoon kloppen en nu is het opeens NOU EN!
Lekker consequent ben je
Het scheelt de bioscoop niet zo veel inkomsten. Als ze AiW niet draaien, draait er wel een andere film.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:55 schreef EHV-Pathe het volgende:
Maar zonder flauwekul, het is jammer.
Als een bios slim is draaien ze hem gewoon.
Scheeld hun ook inkomsten, het scheeld inderdaad maar een aantal maanden en zou dit een rede zijn dat iemand niet gaat ?
Omdat de regels zoals gezegd niet worden nageleefd. Maar dan is het opeens NOU EN!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom niet consequent? De bioscopen blijven de boosdoeners in mijn ogen... Dus ik begrijp niet wat je nou lult...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |