abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78033920
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Verkoop het dan! Beter nog: geef het weg.
Ik zou het zeker weggeven . Dat zal ze leren!
  FOK!fotograaf maandag 15 februari 2010 @ 21:43:23 #277
159915 -Menn0-
MNO
pi_78033937
PM m'n adres wel even
,,/
pi_78036578
Haha, ja dacht ik ook. Zit veel mooi spul bij.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:20:38 #279
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_78039227
Zo'n wereldwijde reactie doet wel een beetje kartel achtig aan
Maar op zich hebben ze natuurlijk wel gelijk, Disney kan niet zomaar eenzijdig de afspraak opzeggen.

Disney zal als eerste opgeven, daar hoef je niet helderziend voor te zijn, waarschijnlijk hebben alle bioscopen zelfs de zalen nog gewoon gereserveerd
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_78039343
hoop dat ie toch komt in de bios zijn niet veel dingen die ik er graag wil zien, maar deze toch echt wel alice
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_78039546
Is het nu slim om eerst de originele tekenfilm te bekijken en daarna pas deze?
pi_78039648
Fucking briljant dit en hulde voor Disney. Alle films tegelijk in de bioscoop en op DVD/BR releasen. Ideaal. Mensen blijven toch wel naar die bios komen.

Ik daarentegen erger mij hoe langer hoe meer in de bios (kletsende mensen, nog meer kletsende mensen). Zie films liever thuis in 1080p HDTV met koptelefoon op in mijn relaxte stoel.

Disney Bazen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_78039684
Ik heb net een klein rondje gemaakt langs wat verschillende (Amerikaanse) filmnieuwswebsites en die melden niets. Ik las wel een paar weken terug dat Disney van plan was dit te doen, maar van een ban had ik nog niet gelezen. Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd of het statement van Pathe klopt, dat ook Europese/Amerikaanse bioscopen de film niet vertonen (ik kan het verkeerd hebben hoor, want ik heb maar vlug gekeken...)

Hm, ik zie nu wat artikelen over de mogelijkheid dat Engelse en Amerikaanse bioscopen de film weigeren te vertonen, maar dat is dus niet zeker.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 01:09:26 #284
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78042852
Een blockbuster gelijk op blu ray! Eindelijk!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_78045847
Wel apart alleen dat ik nergens anders een nieuwsbericht kan vinden over meer landen die aan de actie mee doen. Zou toch wel groter nieuws zijn als het echt zo is. Zelf op imdb wordt alleen over holland gesproken namelijk en geen andere landen

Burton's Alice Faces Limited Release In Holland

1 hour ago | WENN | See recent WENN news »

Tim Burton's fantasy film Alice In Wonderland is facing a boycott from cinema bosses in Holland over plans to release the movie on DVD just three months after it hits theatres.

The Disney production, which stars Johnny Depp and Anne Hathaway, is due to open in the country on 10 March - but Dutch cinema owners are refusing to show the film amid fears they will lose out on big box office bucks because fans will opt to wait for the early DVD release.

Youry Bredewold, a spokesman for the National Board of Cinema Owners, says, "The four big cinema houses, Minerva, Pathe, Wolff and Jogchems - representing between 80 and 85 percent of all cinemas in the Netherlands - have decided not to show the film.

"Disney is not keeping its part of the bargain. There is an agreement between movie distributors and cinema owners that there must be a window of at least four months between the cinema release and the DVD release."

Bredewold admits the movie theatres will lose out by snubbing the highly-anticipated release altogether, but insists it's the principle that counts.

He adds, "We will lose money due to our decision; we expected this to become one of the most popular movies of 2010. But we decided we need to send a message to the whole industry: if you don't accept our terms we will never show your movies again." »
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:01:44 #286
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_78046436
Ach ja, ik vraag me af: de belangrijkste momenten zijn voor een film vaak de openingsweekend en de eerste week, dan is vaak het nieuwtje er al af en staat de nieuwe blockbuster in de startblokken bij wijze van spreken.

Slechts enkele films zijn echt wekenlang succesvol, maar dat zijn er ook maar een paar per jaar me dunkt.

Als ik na 3-4 weken nog eens een film zou moeten kijken wacht ik wel op de release, dan is toch het nieuwtje er af.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_78046717
Lijkt me best een mooi systeem film in bios: 1 maand later ook thuis te zien en eventueel ook nog in de bios!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:12:34 #288
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_78046776
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 04:05 schreef criminal_mind het volgende:
He adds, "We will lose money due to our decision; we expected this to become one of the most popular movies of 2010. But we decided we need to send a message to the whole industry: if you don't accept our terms we will never show your movies again." »
Geen disneyfilms meer draaien? Doek dan de helft van je bioscopen maar meteen maar op. .

Optyfen, arrogante popcornpoffers.

Je moet blij zijn dat je weer een 'gimmick' hebt in de vorm van 3D die de mensch een reden geeft om weer in zo'n onconfortabele kutbioscoop te zitten. Ga dan vooral een van de grootste 3Dfilms buiten spel zetten, daarmee snij je alleen jezelf maar in de vingers.
Ik ga naar huis.
pi_78046868
Ik mis na een dag ook een beetje de nieuwsberichten uit de rest van europa en de VS omtrent deze "afspraakschending"

Daarnaast heeft volgens mij ieder land sowieso zijn eigen regels wat betreft releasedata. Denk nog maar eens aan vorig jaar.. de biosversie van Up! draaide hier pas in oktober terwijl de film in Mei al in de VS draaide. Dat soort lange wachttijden zijn ook een oorzaak van downloaden (tegen de tijd dat ie hier in de bios is kan je de dvdrips uit de VS al krijgen)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:23:36 #290
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78047564
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:22 schreef icemotion het volgende:
Ik mis na een dag ook een beetje de nieuwsberichten uit de rest van europa en de VS omtrent deze "afspraakschending"
http://www.guardian.co.uk(...)in-wonderland-burton

Blijkbaar hebben enkele van die bioscoopketens in het verleden al eerder conflicten gehad met filmmaatschappijen en toen hebben ze de films effectief uit de zalen gehaald of gewoon niet gedraaid, dus het lijkt erop dat ze daar niets gaan toegeven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78047860
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Fucking briljant dit en hulde voor Disney. Alle films tegelijk in de bioscoop en op DVD/BR releasen. Ideaal. Mensen blijven toch wel naar die bios komen.

Ik daarentegen erger mij hoe langer hoe meer in de bios (kletsende mensen, nog meer kletsende mensen). Zie films liever thuis in 1080p HDTV met koptelefoon op in mijn relaxte stoel.

Disney Bazen
Ik geloof dat ik toch niet de enige bent die zo denkt Dat begon gisteren wel anders...
pi_78047971
de UK dus ook, maar dat is dan ook alles dat ik kan vinden. Duitsland, Frankrijk, Belgie, Denemarken (en nog wel even wat meer) zijn ook deel van Europa. En binnen de VS hoor je er ook niets over.

Maar goed we zullen zien.. het zal mij benieuwen of Alice in juni nog draait (in de bioscopen die em wel vertonen)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:50:44 #293
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78048098
In België heeft de belangrijkste groep (Kinepolis) nog niet beslist wat ze gaan doen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78049472
anders ga ik m serieus in belgie ofzo kijken
Voices tell me I'm the shit.
pi_78050052
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Metropolis Antwerpen. Daar zag ik de 3D-trailer ook voor het eerst.
-
pi_78051494
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
als het gebeurd dan is het een wereldwijde actie en is deze dus ook niet in Antwerpen te zien.
pi_78054306
Wat een gelul zeg. Die film komt uit in 3D. Mensen gaan echt wel naar de bioscoop voor die beleving. De 'platte' versie kan je dan na 4 maanden thuis kijken, niet de 3D-versie. Denk dat de fans echt wel naar de bioscoop gaan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:07:04 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78055701
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:29 schreef Skv het volgende:
Wat een gelul zeg. Die film komt uit in 3D. Mensen gaan echt wel naar de bioscoop voor die beleving. De 'platte' versie kan je dan na 4 maanden thuis kijken, niet de 3D-versie. Denk dat de fans echt wel naar de bioscoop gaan.
Dat denk ik ook. Maar volgens mij is dit meer een soort van principieel statement van de bioscopen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_78055767
Disney was zelf juist degene die destijds video's en DVD's pas minimaal een half jaar na de bios-release uitbracht herinner ik me.
-
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:44:26 #300
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_78057085
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:22 schreef icemotion het volgende:

Daarnaast heeft volgens mij ieder land sowieso zijn eigen regels wat betreft releasedata. Denk nog maar eens aan vorig jaar.. de biosversie van Up! draaide hier pas in oktober terwijl de film in Mei al in de VS draaide. Dat soort lange wachttijden zijn ook een oorzaak van downloaden (tegen de tijd dat ie hier in de bios is kan je de dvdrips uit de VS al krijgen)
UP is niet van Disney maar Pixar
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')