Gefeli!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb een tentamen gehaald!
Dus nu hoef ik er maximaal drie te herkansen!

quote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wow ik ben aan 't Sonja Bakkeren en m'n ingewanden willen elkaar opeten van de honger![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb echt t gevoel dat je net genoeg eet zodat je niet dood gaat![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb 't idee dat ik er zo uit ga zien na boek 1
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ontbijt op + tussendoortje + veel water
en heb nog steeds honger, maar was pas om 10 uur op
wat nu
o ik had normale yoghurt ipv magere en ipv 1 liga evergreen 2
2 fruit&form sultana
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Just curious: Wat weeg je en hoeveel wil je afvallen? En hoe lang wil je daar over gaan doen. In tegenstelling tot menig ander hier heb ik bij jou het idee dat je niet echt wilt. Ik denk dat de belangrijkste stap in afvallen een mentale stap is. Een stap die bij mij jaren geduurd heeft. Zo kreeg ik het niet voor elkaar om voor mijn bruiloft 5kg af te vallen in 3mnd, terwijl ik nu ik 100% achter dit dieet sta, binnen 2mnd het dubbele hoop kwijt te zijn.

Ik moet de uitslagen van die drie nog krijgen, het gesprek over m'n punten heb ik morgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef Phaidra het volgende:
Hoera voor PF![]()
Met die 3 herkansingen heb je genoeg punten?

Nu stop ik met oude posts ophalen hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omg ik ben voor 't eerst van mn leven afgevallen![]()
![]()
nu weeg ik 's avonds ook nog een 67.5 terwijl het eerst 69 of 70 of meer was

Dat zou voor mij ook hard werken zijn om er nog iets van te makenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:13 schreef Muis006 het volgende:
Sonja doet het met haar man en met Rik Felderhof. Ja, zo kan ik ook in vorm blijven

Bij verstopping moet je juist een beetje uitkijken met veel vezels eten; met een beetje pech zorgen die alleen maar voor meer verstoppingquote:Op maandag 22 juni 2009 12:30 schreef P.F het volgende:
Als je diarree hebt moet je júíst veel vezels eten.
Als je last hebt van verstoppingen ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee ik heb college gehad van Yakult. En van nog een voedingsdeskundige. Vezels trekken vocht aan/houden vocht vast oid (dus wel vezels + vocht) zodat de verstopping sneller over is!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij verstopping moet je juist een beetje uitkijken met veel vezels eten; met een beetje pech zorgen die alleen maar voor meer verstopping

dat is ook mijn ervaring! maar volgens de huisarts is dat alleen het geval als je er niet genoeg bij drinktquote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij verstopping moet je juist een beetje uitkijken met veel vezels eten; met een beetje pech zorgen die alleen maar voor meer verstopping

Wat staat er nou in je contract hierover? Helemaal niks toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo wel ff aan mn directe leidinggevende en manager een gesprekje vragen waarin ik 't vertel.. eerst ff de pauzes voorbij laten zijn enzo

niets volgens mijquote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat staat er nou in je contract hierover? Helemaal niks toch?

Ongetwijfeld heeft ie gelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Kom trouwens net terug van de dokter. Hij is van mening dat ik meer moet spreken over de dingen die mij dwarszitten, want van die niet-zeuren-maar-doorgaan-houding word ik volgens hem maar labielHij zou nog best eens gelijk kunnen hebben ook

In het algemeen. Al had hij het eerst over een professional, maar we waren het er al snel over eens dat dat vrij zinloos is omdat ik wel weet waar de schoen wringt (en waar niet). Het voordeel van een professional is natuurlijk wel dat je hem/haar betáált om naar je gezeur (want dat vind ik het) te luisterenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Spreken met een professional, Tink? Of in het algemeen?

Nou..... ik heb je Vlaamse flamoes gemist en nu kan ik niet slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heeft ie gelijk.
Brand maar los; ik zit er klaar voor

hihi, ik las toilettetterenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
na teveel drank kan ik ook altijd erg goed toiletteren

Dat mag dan zo zijn, maar ze mogen je er niet op ontslaan. Of de werk situatie dan echter nog leuk is als je ze moet gaan wijzen op je contract is een tweede natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets volgens mijmaar aangezien ze nogal streng zijn over studeren enzo
ben ikbang dat ze me niet geloven als ik zeg dat 't door de moeilijkheidsgraad kwam

Kijk, dát kan ik oplossenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Nou..... ik heb je Vlaamse flamoes gemist en nu kan ik niet slapen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef cyclechick het volgende:
En dat plaatjeik zit op de UB en schaam me dood

Zei ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.

quote:Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zei ik al![]()
![]()
Ik heb t nu maar eens opgezocht want ik doe altijd random muesli of mueslie schrijven, maar tis dus zonder e: muesli. Vanaf nu zal ik het goed doen (dat niemand me hier nog heeft verbetert, dat valt me mee!Muesli is helemaal niet zonder e! Dat zou dan musli zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

Neeeeheeeeequote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muesli is helemaal niet zonder e! Dat zou dan musli zijn.

Die was expres hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
Mwhehehe. Ik wordt ook nooit betrapt op spelfouten

Wees dan duidelijk, muts!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neeeeheeeee
MuesliE of muesli, die laatste e hoort er dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |