Mooiquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef Christiaan het volgende:
T-mobile: Goed nieuws. Voor bestellingen die we niet direct kunnen uitleveren is de wachttijd verlaagd van 6 naar 2-4 weken.
Mooi, dan ga ik me de 32gb zwart bestellenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef Christiaan het volgende:
T-mobile: Goed nieuws. Voor bestellingen die we niet direct kunnen uitleveren is de wachttijd verlaagd van 6 naar 2-4 weken.
De mijne nog nietquote:
Ik heb een jailbreak (onder andere) voor het gebruiksgemak en gebrek aan gezeik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb een iPhone (onder andere) voor het gebruiksgemak en gebrek aan gezeik. Dan ga ik dus per definitie niet moeilijk doen met jailbreaken.
De meeste applicaties zijn hooguit één of twee mb.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:30 schreef jmac het volgende:
Zucht.. Wil ''m zo gaan halen maar ik twijfel tussen 16 en 32. Vraag me telkens af of 32 niet gewoon overdreven veel is als je niet extreem veel muziek eropzet. Dan moet alles toch makkelijk erop passen? Of zijn applicaties honderden MB's groot?
Ach, Benelux is maar 150 mb.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. met die navigatieaps zie je dat je opeens veel ruimte nodig hebt. Volgens mij wordt het stiekem toch steeds meer.
dat klopt.. maar ik heb het dan ook niet over de benelux versie. En misschien is dit voor andere developers wel een teken dat zij ook grotere apps kunnen maken.quote:
O.a. iRealSMS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor het eerst m'n iPhone gejailbreakt.
Ik voel me nu zo dom dat ik dit nooit eerder heb gedaan.
Hoe heet dat SMS tooltje waar je kan zien uit hoeveel caracters je SMS bestaat?.
Want..?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor het eerst m'n iPhone gejailbreakt.
Ik voel me nu zo dom dat ik dit nooit eerder heb gedaan.
Hoe heet dat SMS tooltje waar je kan zien uit hoeveel caracters je SMS bestaat?.
Het heeft erg veel voordelen imo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:59 schreef tummeke het volgende:
[..]
Want..?
IMO heeft het niet zo super veel voordelen.. En vooral een hoop gezeik meer met installer e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |