Prijs van Navigon gaat omhoog, had er goede recensies over gelezen. Het maakt mij niet bijster veel uit of ik een 'bekend' navigatiesysteem gebruik of even wen aan een nieuwe. Plus dat Navigon zo'n handige extra heeft die laat zien hoe afritten e.d. er op de snelweg exact uitzien en het ook verkeersborden weergeeft hebben me doen beslissen.quote:
74,99 tot 30 juni voor heel europ en als het goed is kom voor 49 euro binnenkort ook alleen benelux uit.quote:
Oke klinkt goed ja. Ziet er ook goed uit op Youtube. Maar lees net wel dat je half Europa hebt verwijderd omdat dat scheelt in GB, en nu enkel Benelux overhoudt. Waarom wacht je dan niet to de Benelux versie er is. Die is 25 euro goedkoper dan dezequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Prijs van Navigon gaat omhoog, had er goede recensies over gelezen. Het maakt mij niet bijster veel uit of ik een 'bekend' navigatiesysteem gebruik of even wen aan een nieuwe. Plus dat Navigon zo'n handige extra heeft die laat zien hoe afritten e.d. er op de snelweg exact uitzien en het ook verkeersborden weergeeft hebben me doen beslissen.
Ik vraag me alleen af hoe lang je kan navigeren voordat je batterij leeg is..
En in het buitenland, ik geloof dat Navigon geen internet gebruikt.. Dat scheelt aardig in de kosten!
quote:Begrijp ik het goed. Dat je dus geen 3G verbinding nodig hebt?
Alle kaarten zitten dus op je IPhone!
quote:Ja, dat was bij de lancering al bekendgemaakt. Het heeft als voordeel dat je ook offline kunt navigeren in het buitenland.
Ik heb de rest verwijderd omdat ik wat films en veel muziek op mijn toestel heb staan en de komende weken niet naar het buitenland ga. Mocht ik opeens willen, dan sync ik gewoon weer de volledige versie en heb ik alle landen er weer op. Was me die 25 euro wel waard. Helaas is dat iets van 1,4 GB tegenover 140 mb voor alleen de benelux (inclusief geluid etc, niet eens zo heel groot).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke klinkt goed ja. Ziet er ook goed uit op Youtube. Maar lees net wel dat je half Europa hebt verwijderd omdat dat scheelt in GB, en nu enkel Benelux overhoudt. Waarom wacht je dan niet to de Benelux versie er is. Die is 25 euro goedkoper dan deze.
Ja, dat wil ik ook weten. Gebruikt Navigon internet? En een stomme vraag: het is natuurlijk ook in het Nederlands in te stellen?
Apple iPhone # 38 : 3.0 en rode sneeuw.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte hoe alles werkt.Maar ik heb geen onbeperkt online (moet maar eens een nieuw abo afsluiten denk ik :p ) Dus als hij er niet voor online hoeft zou dat ideaal zijn. Wat kost ie? Of is ie ook gekraakt makkelijk te krijgen?
Dat is natuurlijk niet onomkeerbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke klinkt goed ja. Ziet er ook goed uit op Youtube. Maar lees net wel dat je half Europa hebt verwijderd omdat dat scheelt in GB, en nu enkel Benelux overhoudt. Waarom wacht je dan niet to de Benelux versie er is. Die is 25 euro goedkoper dan deze.
Koop een autolader. Zonder lader blijft je iPhone ongeveer 1 uur wakker als je hem gebruikt voor turn-by-turn navigatie. GPS-ontvangst is zeker oké, al duurt het wel even voordat je een fix hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ontvangst buiten de bebouwde kom is, hoe lang de accu het volhoudt en of hij goed te gebruiken is in een auto; dat heb ik nog niet kunnen testen.
Waarom heb jij (in godsnaam) taal op Engels dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
en ja.. Nederlands. Nu alleen nog als je je taalinstellingen van je telefoon op Nederlands hebt staan (heel vervelend als je net als ik gewoon je taal op engels hebt en je gesproken meldingen in het Nederlands wil), maar dat komt waarschijnlijk wel bij een update.
Omdat ik dat voor de meeste termen het 'mooist' vind.. Ja, ik ben raarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarom heb jij (in godsnaam) taal op Engels dan?
Dat heb ik ook hoor. Computers en telefoons werken het prettigst in het engels - zeker als je nog applicaties draait die niet allemaal vertaald zijn. Je merkt gewoon dat ze het allemaal niet hebben hoeven vertalen, Nederlands is vaak toch onhandig en niet erg compact. Bovendien helpt het met zoeken van info op forums e.d.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarom heb jij (in godsnaam) taal op Engels dan?
Dan ben ik ook raarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor de meeste termen het 'mooist' vind.. Ja, ik ben raar
De gecrackte versie kun je via Cydia binnen halen of wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:25 schreef TNA het volgende:
Waarom niet gewoon eerst de gecrackte versie van Navigon testen en er daarna voor betalen als je dat graag doet? Veel mensen zonder jailbreak hier?
Zeker. Ik heb een iPhone (onder andere) voor het gebruiksgemak en gebrek aan gezeik. Dan ga ik dus per definitie niet moeilijk doen met jailbreaken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:25 schreef TNA het volgende:
Waarom niet gewoon eerst de gecrackte versie van Navigon testen en er daarna voor betalen als je dat graag doet? Veel mensen zonder jailbreak hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |