abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70293480
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Waarom niet wachten op TomTom?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:29:47 #227
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70293574
Kost dat nog dan?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:30:16 #228
67670 Skv
Cynist.
pi_70293583
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waarom niet wachten op TomTom?
Prijs van Navigon gaat omhoog, had er goede recensies over gelezen. Het maakt mij niet bijster veel uit of ik een 'bekend' navigatiesysteem gebruik of even wen aan een nieuwe. Plus dat Navigon zo'n handige extra heeft die laat zien hoe afritten e.d. er op de snelweg exact uitzien en het ook verkeersborden weergeeft hebben me doen beslissen.

Ik vraag me alleen af hoe lang je kan navigeren voordat je batterij leeg is..
En in het buitenland, ik geloof dat Navigon geen internet gebruikt.. Dat scheelt aardig in de kosten!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_70293709
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Kost dat nog dan?
74,99 tot 30 juni voor heel europ en als het goed is kom voor 49 euro binnenkort ook alleen benelux uit.
pi_70293731
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Prijs van Navigon gaat omhoog, had er goede recensies over gelezen. Het maakt mij niet bijster veel uit of ik een 'bekend' navigatiesysteem gebruik of even wen aan een nieuwe. Plus dat Navigon zo'n handige extra heeft die laat zien hoe afritten e.d. er op de snelweg exact uitzien en het ook verkeersborden weergeeft hebben me doen beslissen.

Ik vraag me alleen af hoe lang je kan navigeren voordat je batterij leeg is..
En in het buitenland, ik geloof dat Navigon geen internet gebruikt.. Dat scheelt aardig in de kosten!
Oke klinkt goed ja. Ziet er ook goed uit op Youtube. Maar lees net wel dat je half Europa hebt verwijderd omdat dat scheelt in GB, en nu enkel Benelux overhoudt. Waarom wacht je dan niet to de Benelux versie er is. Die is 25 euro goedkoper dan deze .

Ja, dat wil ik ook weten. Gebruikt Navigon internet? En een stomme vraag: het is natuurlijk ook in het Nederlands in te stellen?
pi_70293808
Jaja .
quote:
Begrijp ik het goed. Dat je dus geen 3G verbinding nodig hebt?
Alle kaarten zitten dus op je IPhone!
quote:
Ja, dat was bij de lancering al bekendgemaakt. Het heeft als voordeel dat je ook offline kunt navigeren in het buitenland.
pi_70293932
en ja.. Nederlands. Nu alleen nog als je je taalinstellingen van je telefoon op Nederlands hebt staan (heel vervelend als je net als ik gewoon je taal op engels hebt en je gesproken meldingen in het Nederlands wil), maar dat komt waarschijnlijk wel bij een update.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:44:56 #233
67670 Skv
Cynist.
pi_70294066
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oke klinkt goed ja. Ziet er ook goed uit op Youtube. Maar lees net wel dat je half Europa hebt verwijderd omdat dat scheelt in GB, en nu enkel Benelux overhoudt. Waarom wacht je dan niet to de Benelux versie er is. Die is 25 euro goedkoper dan deze .

Ja, dat wil ik ook weten. Gebruikt Navigon internet? En een stomme vraag: het is natuurlijk ook in het Nederlands in te stellen?
Ik heb de rest verwijderd omdat ik wat films en veel muziek op mijn toestel heb staan en de komende weken niet naar het buitenland ga. Mocht ik opeens willen, dan sync ik gewoon weer de volledige versie en heb ik alle landen er weer op. Was me die 25 euro wel waard. Helaas is dat iets van 1,4 GB tegenover 140 mb voor alleen de benelux (inclusief geluid etc, niet eens zo heel groot).
Ik weet niet hoe ontvangst buiten de bebouwde kom is, hoe lang de accu het volhoudt en of hij goed te gebruiken is in een auto; dat heb ik nog niet kunnen testen.
pi_70294071
Navigon geen internet? Hoe weet hij dan waar hij ergens is?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:45:47 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70294090
Via dezelfde techniek als elk ander navigatiesysteem ter wereld?

Hint: GPS
2000 light years from home
pi_70294176
Ik ben niet zo op de hoogte hoe alles werkt. Maar ik heb geen onbeperkt online (moet maar eens een nieuw abo afsluiten denk ik :p ) Dus als hij er niet voor online hoeft zou dat ideaal zijn. Wat kost ie? Of is ie ook gekraakt makkelijk te krijgen?
pi_70294197
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte hoe alles werkt. Maar ik heb geen onbeperkt online (moet maar eens een nieuw abo afsluiten denk ik :p ) Dus als hij er niet voor online hoeft zou dat ideaal zijn. Wat kost ie? Of is ie ook gekraakt makkelijk te krijgen?
Apple iPhone # 38 : 3.0 en rode sneeuw.
pi_70294198
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet onomkeerbaar Als ik Navigon koop doe ik hetzelfde, 1GB is me wel wat moeite waard.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:49:47 #239
67670 Skv
Cynist.
pi_70294208
Hij kost 75 euro voor heel Europa of 50 euro voor alleen de Benelux.
pi_70295725
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ontvangst buiten de bebouwde kom is, hoe lang de accu het volhoudt en of hij goed te gebruiken is in een auto; dat heb ik nog niet kunnen testen.
Koop een autolader. Zonder lader blijft je iPhone ongeveer 1 uur wakker als je hem gebruikt voor turn-by-turn navigatie. GPS-ontvangst is zeker oké, al duurt het wel even voordat je een fix hebt.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:44:12 #241
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70296013
Zo, even iphonebrowser geinstalleerd net.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:06:39 #242
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70296612
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
en ja.. Nederlands. Nu alleen nog als je je taalinstellingen van je telefoon op Nederlands hebt staan (heel vervelend als je net als ik gewoon je taal op engels hebt en je gesproken meldingen in het Nederlands wil), maar dat komt waarschijnlijk wel bij een update.
Waarom heb jij (in godsnaam) taal op Engels dan?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_70296668
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Omdat ik dat voor de meeste termen het 'mooist' vind.. Ja, ik ben raar
pi_70296784
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor. Computers en telefoons werken het prettigst in het engels - zeker als je nog applicaties draait die niet allemaal vertaald zijn. Je merkt gewoon dat ze het allemaal niet hebben hoeven vertalen, Nederlands is vaak toch onhandig en niet erg compact. Bovendien helpt het met zoeken van info op forums e.d.

Die taalinstelling moeten ze echt fixen anders wordt het geen Navigon voor mij.

@Psychonikeo : helemaal niet raar, we zijn echt de enigen niet
pi_70296984

dat moeten ze zeker fixen. Denk gewoon dat ze dat over het hoofd gezien hebben..
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:25:24 #246
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70297126
Waarom niet gewoon eerst de gecrackte versie van Navigon testen en er daarna voor betalen als je dat graag doet? Veel mensen zonder jailbreak hier?
pi_70297135
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Omdat ik dat voor de meeste termen het 'mooist' vind.. Ja, ik ben raar
Dan ben ik ook raar Ik heb mijn telefoon en computer altijd op Engels staan. NL computertermen zijn vaag Plus dat veel software uit de app store toch Engels only is.
pi_70297140
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:25 schreef TNA het volgende:
Waarom niet gewoon eerst de gecrackte versie van Navigon testen en er daarna voor betalen als je dat graag doet? Veel mensen zonder jailbreak hier?
De gecrackte versie kun je via Cydia binnen halen of wat?
pi_70297154
omdat dat niet mag

Maar er is toch ook een lite versie? Of die kwam er in ieder geval..
pi_70297166
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:25 schreef TNA het volgende:
Zeker. Ik heb een iPhone (onder andere) voor het gebruiksgemak en gebrek aan gezeik. Dan ga ik dus per definitie niet moeilijk doen met jailbreaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')