Het liefste wil ik eigenlijk ook een ontvanger die ik kan aansluiten op mijn AUX ingang (er zit er een in mijn middenconsole). Maar dit soort ontvangers lijkt niet te bestaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
waarom zou je een carkit gaan bouwen in een auto die al een carkit heeft... kun je dan niet beter een AUX aansluiting zoeken oid?
bespaart je ook nog flink wat ergernissen met het leeglopen van de batterij!
Sluit gewoon je Iphone direct aan op je AUX....quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef Darth.Vader het volgende:
Het liefste wil ik eigenlijk ook een ontvanger die ik kan aansluiten op mijn AUX ingang (er zit er een in mijn middenconsole). Maar dit soort ontvangers lijkt niet te bestaan.
Nee dat wil ik niet, ik wil hem gewoon lekker in mijn broekzak kunnen houden, geen gekut met kabels e.d.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Sluit gewoon je Iphone direct aan op je AUX....
Dan zou ik nog maar eens goed kijken naar Parrot waar je in je OP naar linkt. Ik denk dat je over het hoofd heb gezien dat je daarmee ook je iPhone met een kabel aan zal moeten sluiten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef Darth.Vader het volgende:
Nee dat wil ik niet, ik wil hem gewoon lekker in mijn broekzak kunnen houden, geen gekut met kabels e.d.
Het kán met een kabel, ja. Maar het ondersteunt ook A2DP, meer hoef ik niet te wetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed kijken naar Parrot waar je in je OP naar linkt. Ik denk dat je over het hoofd heb gezien dat je daarmee ook je iPhone met een kabel aan zal moeten sluiten.
Werkt perfect bij mij hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef sbientje het volgende:
ik blijf parrot altijd een beetje irritant vinden, maar misschien heb ik een vertekend beeld ervan. In mijn ogen werkt het eigenlijk nooit, of alleen met heel veel moeite, zoals de gebruiker het zou willen...
maar ben ik nou gek of sluit je hem dan toch gewoon aan op je aux met een draad?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef Darth.Vader het volgende:
Wie zoekt die zal vinden:
Kensington LiquidAUX voor iPhone en iPod. Er zit bel functionaliteit op maar die hoef ik niet te gebruiken. Dit is een lekker minimalistische oplossing en de telefoon kan zonodig nog opladen, toppie!
De bluetooth ontvanger wordt inderdaad aangesloten op een AUX in. Echter, mijn telefoon blijft lekker in mijn zak. Ik kan hem wel aansluiten op de ontvanger, dat is echter alleen om hem op te laden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar ben ik nou gek of sluit je hem dan toch gewoon aan op je aux met een draad?
Ik zie draadjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef Darth.Vader het volgende:
Wie zoekt die zal vinden:
Kensington LiquidAUX voor iPhone en iPod. Er zit bel functionaliteit op maar die hoef ik niet te gebruiken. Dit is een lekker minimalistische oplossing en de telefoon kan zonodig nog opladen, toppie!
Het kan aan mij liggen, maar zoals ik het lees bedien je alleen de afstandsbediening met BT en moet je hem gewoon aansluiten! Want dit ding is ook geschikt voor gewone iPod...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Darth.Vader het volgende:
[..]
De bluetooth ontvanger wordt inderdaad aangesloten op een AUX in. Echter, mijn telefoon blijft lekker in mijn zak. Ik kan hem wel aansluiten op de ontvanger, dat is echter alleen om hem op te laden.
Ik heb even naar de omschrijving van dat ding gekeken en volgens mij gaat het niet werken voor je. het heeft nl. niets met Bluetooth te maken.quote:
Dat zeg ik ook...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik heb even naar de omschrijving van dat ding gekeken en volgens mij gaat het niet werken voor je. het heeft nl. niets met Bluetooth te maken.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik heb even naar de omschrijving van dat ding gekeken en volgens mij gaat het niet werken voor je. het heeft nl. niets met Bluetooth te maken.
Jullie hebben gelijk, dan zal ik waarschijnlijk deze LiquidAUX variant moeten hebben. Op de site van Kensington staat er bij de IPhone versie ook niks over A2DP, een foute aanname van mijn kant danquote:
Nope geen dockconnectors daar aanwezig voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:34 schreef Zpottr het volgende:
Heeft die Prius geen dock connector in het dashboardkastje trouwens? Dan is http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14667 misschien wel leuk.
Dat ding doet waarschijnlijk wel wat je wilt, je moet alleen even controleren of je het voor elkaar krijgt Headset/ Carkit profiles met je Prius te pairen en A2DP / AVRCP met dit ding. Waarschijnlijk moet je je Prius als tweede pairen dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef Darth.Vader het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, dan zal ik waarschijnlijk deze LiquidAUX variant moeten hebben. Op de site van Kensington staat er bij de IPhone versie ook niks over A2DP, een foute aanname van mijn kant dan
Waar haal je die informatie vandaan dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Houd er overigens rekening mee dat tracks skippen en voor/ achteruit spoelen nog niet werkt via Bluetooth + iPhone. Alleen start/ pauze. Volumeregeling werkt alleen als het aan de kant van het BT device gebeurt.
Wat jij daar zegt kan ik niet terugvinden, maar ik vind het wel belangrijk dat ik met die remote gewoon lekker kan 'zappen'.quote:De 2.4 GHz draadloze afstandsbediening heeft de volgende
opties: Afspelen/Stoppen, Volgende/Vorige en je kan er
ook telefoon-oproepen mee beantwoorden
Is een iPhone probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:48 schreef Darth.Vader het volgende:
Waar haal je die informatie vandaan dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |