jahoorquote:
Ben je alweer single dan?quote:
Nee, ik verwacht 'm niet meer onlinequote:Op zondag 21 juni 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
Nouk ben je nu nog steeds aan het wachten op die ene speciale gast ?
mrbox is er nog yeeehquote:Op zondag 21 juni 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
Nouk ben je nu nog steeds aan het wachten op die ene speciale gast ?
mkeyquote:
Jou perspectiequote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
En, eeuuhhmmm, Sedan, het gaat er niet om dat je er anders over denkt. Het gaat erom dat je weer eens alle wijsheid in pacht denkt te hebben.
Ooh en nee, was er ook niet op aan het wachten, de was is pas net klaarquote:
ik lig nu in bedquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mrbox is er nog yeeeh
jij bent helemaan niet gaan slapen
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een schijttitel zeg. Sodeju.
Teentjes getrapt?
quote:
ooohh moet je morgen vroeg op?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik lig nu in bedmaar ga zo toch echt slapen...
aah,quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh en nee, was er ook niet op aan het wachten, de was is pas net klaar
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
aah,zou ook wel erg achter iemand aan lopen zijn geweest natuurlijk
PROMOTIESTUNT!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef vencodark het volgende:
Hm, dat Belgische sterrentattoo meisje is op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jep 06:00 om 2 uur presentaties aan te horen, zo geen zin. Jij weer hard aan de studie ?quote:
oooooooooohhhhh das vroeg, hup slapen!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
jep 06:00 om 2 uur presentaties aan te horen, zo geen zin. Jij weer hard aan de studie ?
tof als vrouwen dat voor je gaan doenquote:
Dat doen vrouwen toch nietquote:Op maandag 22 juni 2009 00:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
tof als vrouwen dat voor je gaan doenis ergens toch wel een eer
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oooooooooohhhhh das vroeg, hup slapen!
neeeuhh lukt niet echt met leren
Als jij dat wil!quote:
bij jou al helemaal niet neequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
lalalla... wat is het leven toch een prachtige achtbaan.... Maar kan iemand dat klere ding misschien gewoon ff uitzetten en mij op adem laten komen.... dank u wel... Wat een kut gedoe zeg, gevoelens.. Slechtste utvinding sinds het wit brood. Echt waar.. Of ik moet er razend slecht in zijn.. logica en gevoel... gaan niet samen... En als dat nu eenmalig was, dan kon ik er prima mee uit de voeten.. Maar het lijkt een patroon te zijn wat mijn halve leven beheerst, en dat mag best ff klaar zijn voor mij..
(en nee geen ruzie geweest ofzo, helemaal niet zelfs.. Maar ik ben gewoon beetje in de war.. Ja nog meer dan ik normaal al was)..
Oja.. hallo iedereenik ga fijn slapen,maar ik moest ff een afreageer post maken
*knuffel*quote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
lalalla... wat is het leven toch een prachtige achtbaan.... Maar kan iemand dat klere ding misschien gewoon ff uitzetten en mij op adem laten komen.... dank u wel... Wat een kut gedoe zeg, gevoelens.. Slechtste utvinding sinds het wit brood. Echt waar.. Of ik moet er razend slecht in zijn.. logica en gevoel... gaan niet samen... En als dat nu eenmalig was, dan kon ik er prima mee uit de voeten.. Maar het lijkt een patroon te zijn wat mijn halve leven beheerst, en dat mag best ff klaar zijn voor mij..
(en nee geen ruzie geweest ofzo, helemaal niet zelfs.. Maar ik ben gewoon beetje in de war.. Ja nog meer dan ik normaal al was)..
Ik zal het tegen 'm zeggenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:06 schreef mrbox het volgende:
tof als vrouwen dat voor je gaan doenis ergens toch wel een eer
Slaap lekker kwaak, ik hoop dat het luktquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Heul graagquote:
bla bla, daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
bij jou al helemaal niet neemaar snuit had nog een goed, wel wat kansloos, voorbeeld van dat het wel gebeurd !
Weet je wat een knipoog betekent?quote:
Jaa ik zou wel willen maar weet niet watquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef mrbox het volgende:
[..]dan maar niet hoor
komt wel weer dat leren ! Ga je morgen nog wat leuks dan ipv leren ?
Waar bemoei jij je mee, volgens mij zou je niet meer op me reageren?quote:
Klopt.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
Waar bemoei jij je mee, volgens mij zou je niet meer op me reageren?
Doe ook maar niet want het enigste op het moment is mij te provoceren.
Gaan we dan neuken daten?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ben d'r weer langs geweest ?! Aangezien je het hebt over ruzie
Maybequote:
Kom je mij een knuffel brengenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa ik zou wel willen maar weet niet wat
Nou ja, daten okquote:
Shit happens...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja... maar daar gaat het niet overDat is prima zo.. Soms werken dingen niet goed.. nee dit gaat gewoon over de puinhoop die ik momenteel van mijn leven gemaakt heb en op moet ruimen. En dat valt niet mee
I know.quote:
quote:
slaap lekker ! Ik ga het ook maar doenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:15 schreef Lub_ya het volgende:
waar gaat dit allemaal over....
ik ga maar slapen
doeeg!!!
haha jij bent er nogquote:
quote:For the reading a 7.2, and for the writing a 7.5
gefeliciteerd meis ! Begint je dag toch met iets positiefs!quote:Op maandag 22 juni 2009 06:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik onwijs kut geslapen heb en me zwaar verrot voel, is dit toch wel leuk om te lezen:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 22 juni 2009 06:30 schreef mrbox het volgende:
gefeliciteerd meis ! Begint je dag toch met iets positiefs!
True.. Maar het maakt wel dat ik er nog meer tegenop zie dan normaalquote:Op maandag 22 juni 2009 06:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je een beetje ziekjes bent en toch gaat laat het wel zien dat je gewoon door zet en het graag wilt
Ben het met snuit eens ! En kan wat redbull helpt vast wel tegen die slaperigheidquote:Op maandag 22 juni 2009 06:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True.. Maar het maakt wel dat ik er nog meer tegenop zie dan normaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 06:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik onwijs kut geslapen heb en me zwaar verrot voel, is dit toch wel leuk om te lezen:
[..]
RedBullquote:Op maandag 22 juni 2009 06:55 schreef mrbox het volgende:
Ben het met snuit eens ! En kan wat redbull helpt vast wel tegen die slaperigheid
Succes vandaag!quote:Op maandag 22 juni 2009 06:57 schreef Q. het volgende:
voor je.
Ik heb anderhalf uur geslapen. Dat wordt een doldwaze dag..
hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 06:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
RedBullRedBull zonder normaal gegeten te hebben
![]()
![]()
![]()
Ik ontbijt niet met normaal voedsel dus ik heb ook niks in huis. Daarbij blijft het gewoon ranzige zooi. En dan vergeten we maar even dat ik resistent ben daarvoorquote:
Jezus ik dacht dat ik mijn maandag kut begonquote:Op maandag 22 juni 2009 07:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goede morgen,aftellen kan weer beginnen *nog 5dagen
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat ik mijn maandag kut begon
Zodat je weer het hele weekend kan Fok!ken?!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb niks tegen me werk ofzo, heb gewoon liever zo snel mogelijk weekend
hoelaat heb je het gesprek ?quote:Op maandag 22 juni 2009 07:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ontbijt niet met normaal voedsel dus ik heb ook niks in huis. Daarbij blijft het gewoon ranzige zooi. En dan vergeten we maar even dat ik resistent ben daarvoor
9 uur..quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zodat je weer het hele weekend kan Fok!ken?!
Moet je even doorheen, straks kun je er weer tegenaan!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen luitjes!
Heb gister veeel geslapen en toch ben ik nu echt ontzettend moe!Dit wil ik niet
Ik wil wakker zijn en vrolijk enzo
Klopt, maar volgens mij wordt het niet de gezelligste dag op het werkquote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet je even doorheen, straks kun je er weer tegenaan!
mafketel ! Hopelijk is het niet zo belangrijkquote:Op maandag 22 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Handig als je dingen in je agenda zet en je hebt geen idee wat het inhoud
Ow nee dat is het niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:11 schreef mrbox het volgende:
mafketel ! Hopelijk is het niet zo belangrijk
Morgen rivalquote:
Morgenquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
D_H
Bels
Uhm je kan ook gewoon een dagje vrij nemen
Mag ik handen zien van wie dit gelooft?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
en vanavond om een uur of 10 te gaan slapen
Beter dan cola.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen
Goed idee!! ontbijtentwee broodjes
Goedemorgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
over een uurtje een afspraak om de hoek in Voorburg. heerlijk relaxt deze ochtend
Mogguh. Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen *gaap*
Ik zit er over na te denken om alles van het buro te vegen en deze te converteren naar een weliswaar hard maar ruim bedje. Zittingen uit de burostoelen rukken zou het toch wel wat comfortabeler moeten maken.
Uhm succes idd, ben het met rival eensquote:Op maandag 22 juni 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, dat is geen optie. De laatste tijd te vaak uurtjes eerder weg voor van alles. Dus dat word uitzitten en vanavond om een uur of 10 te gaan slapen
Hoe is het met jou danquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik handen zien van wie dit gelooft?
Niemand?
nee? echt niet?
Sorry bels
Ik ook wel eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm succes idd, ben het met rival eens
Vind ik ook. Maar mijn chef zal er minder blij mee zijn vermoed ik.quote:
Behalve dat ik extreem moe ben, gaat het wel goedquote:
Eerst nog iets van 6 uur werkenquote:
quote:
Zal wel niet veel voorstellen dusquote:
Een Nissan sunny inderdaadquote:
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan makenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Voor 1 euro kan er niet veel misgaan idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Wel succesvol m'n gitaar op m'n computer aangesloten. Nu akoestisch versterktquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
en mijn sollicitatie is de deur uit
of eigenlijk zal hij het buitenlicht nooit aanschouwen, maar dat hoeft ook niet![]()
een 600 euro auto zal het toch wel moeten worden met een 300 euro budgetquote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan maken
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn oude auto zaterdag naar de sloop gereden. Met APK, maar daar kreeg ik echt nog geen stuiver voor
Ik was al lang blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
ik had je er iig IETS voor gegeven. onthou dat voor de volgende keer
Ik was blij met dat "wrak" waarschijnlijk. 2 man blijquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was al lang blij dat ik er vanaf was
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn oude auto zaterdag naar de sloop gereden. Met APK, maar daar kreeg ik echt nog geen stuiver voor
Medewerker Rapportages. Is op het bureau waar ik nu afstudeerquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef kingmob het volgende:
Wel succesvol m'n gitaar op m'n computer aangesloten. Nu akoestisch versterkt
Zo onderneem ik wat
Hier in amsterdam willen ze je zelfs nog de deur wijzen bij sommige.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.
Dan ben je wel blij dat je er vanaf bent ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier in amsterdam willen ze je zelfs nog de deur wijzen bij sommige.
echt niet normaal meer.
als je dan bij de 3e komt die hem wel wilt dan vraag je er al niks meer voor
Nu alleen nog deze versie van After Hours kunnen en dan ben ik gelukkig. Is alleen een stuk moeilijker dan het lijktquote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Medewerker Rapportages. Is op het bureau waar ik nu afstudeer
[..]dat is wel gaaf
Mooi, dat bevalt dus goedquote:[b]
Medewerker Rapportages. Is op het bureau waar ik nu afstudeer
Rebel.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Vakantiegeld is gestort
Kan hier niet luisterenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef kingmob het volgende:
Nu alleen nog deze versie van After Hours kunnen en dan ben ik gelukkig. Is alleen een stuk moeilijker dan het lijkt
quote:Mooi, dat bevalt dus goed
Dat sowieso, voor jou een makkie om auto's uit duitsland en belgie te halenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je wel blij dat je er vanaf bent ja.![]()
In Limburg wonen heeft soms dus toch nog voordelen.
Jammer, heelijk zomersquote:
En zo kom je dus binnenquote:Zeker!
En voor zover ik het zie, zijn er verder geen sollicitantenEn willen ze mij hier ook wel hebben
Ja, was erg leukquote:Op maandag 22 juni 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Leuk weekend gehad?
Is dat niet een beetje laat? Kreeg dag volgens mij altijd in mei.
Gitaar is oke, zang is.quote:
Dat is altijd fijn intern solliciteren, stage of vaste medewerker heeft dan toch de voorkeur, kennen ze de persoon al iets.quote:Zeker!
En voor zover ik het zie, zijn er verder geen sollicitantenEn willen ze mij hier ook wel hebben
Nouja, dat zal ik toch niet snel doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso, voor jou een makkie om auto's uit duitsland en belgie te halen
Ik ben nog niet wakker merk ik, ben al moe vanaf zaterdag.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was erg leukBen wel moe, maar dat is elke maandag zo
Hier is het gebruikelijk om het in juni te doen. Was vorig jaar ook zo.
Is 1 van de beste gitaristen op dit moment (toen nog niet denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gitaar is oke, zang is.![]()
[..]
Dat is altijd fijn intern solliciteren, stage of vaste medewerker heeft dan toch de voorkeur, kennen ze de persoon al iets.
Het ging dan ook om de gitaarquote:
quote:Dat is altijd fijn intern solliciteren, stage of vaste medewerker heeft dan toch de voorkeur, kennen ze de persoon al iets.
Zondag niet lekker uitgeslapen?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, dat zal ik toch niet snel doen.Maar idd, ik hoef maar twee straten over en zit in Duitsland.
[..]
Ik ben nog niet wakker merk ik, ben al moe vanaf zaterdag.![]()
Misschien vergis ik me wel. Maar hey leuk, ga je een vakantie boeken?![]()
.
Gitaar klinkt idd wel lekker. En misschien ben ik nog wel slaapdronken en hoor ik niet goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is 1 van de beste gitaristen op dit moment (toen nog niet denk ik) dus dat mag ook wel
.
Zang vind ik ook mooi, maarja, ik ben ook een Dylan fan en die kan strikt genomen eigenlijk ook niet zingen
Je wil niet nadenken over wat voor werk je uiteindelijk wil doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd! het is gewoon zonde om dit te laten schieten!
Daarbij zorgt het ervoor dat ik verder niet hoef na te denken over wat ik preceis zou willen
quote:
Klinkt goed.quote:Ik ga sowieso nog wel een weekje weg deze zomer. Weekje PortugalWanneer weet ik nog niet.
En nu kan ik mijn ticket voor volgend jaar Brazilie alvast kopen
Nee zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Je wil niet nadenken over wat voor werk je uiteindelijk wil doen?
Klinken als goede redenen vind ik. Je moet niet teveel willen bij je eerste baan, dat lukt bijna niemand om het perfecte te vinden. Beter is om ergens te beginnen waar je je prettig voelt en dan naar het perfecte te zoekenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet.
Zat er enorm over te twijfelen om te gaan verhuizen. Terwijl ik het hier eigenlijk wel heel prettig wonen vind![]()
Maar als ik dan zou gaan verhuizen, waarheen en zou ik dan gaan verder studeren? Terwij lik werken ook wel leuk vindt. Maar zie in deze tijd maar eens een baan te vinden. en ik zit toch nog een jaar in Enschede ivm kaarten van schouwburg.
En de collegás zijn hier echt leuk en het werk lijkt mij ook wel leuk
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 22 juni 2009 10:42 schreef kingmob het volgende:
Klinken als goede redenen vind ik. Je moet niet teveel willen bij je eerste baan, dat lukt bijna niemand om het perfecte te vinden. Beter is om ergens te beginnen waar je je prettig voelt en dan naar het perfecte te zoeken
Ik baalde verschrikkelijk toen ik min of meer gedwongen in de IT ging werken. Een jaar later zat ik al waar ik wilde
Iemand die elke kogel vooraf moet testen?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:47 schreef kingmob het volgende:
Ik heb een defensiebaan afgewezen.
Heb gezworen nooit wapens te maken/bedenken, 1 keer raden wat ze nodig hadden...
lol, droombaan!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die elke kogel vooraf moet testen?
Het scheelt dat ik geen wapens hoef te makenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:47 schreef kingmob het volgende:
Ik heb een defensiebaan afgewezen.
Heb gezworen nooit wapens te maken/bedenken, 1 keer raden wat ze nodig hadden...
Nee, dat wordt gelukkig wel gerespecteerd. M'n huidige bedrijf doet ook veel voor defensie, maar mensen wijzen klussen regelmatig af vanwege moreel bezwaar. Gelukkig mag datquote:Op maandag 22 juni 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen wapens hoef te maken
Maargoed als je dat niet wilt doen, moet je het natuurlijk ook neit doen
Dat is wel erg mooi, dat je mag afwijzen zonder problemenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:57 schreef kingmob het volgende:
Nee, dat wordt gelukkig wel gerespecteerd. M'n huidige bedrijf doet ook veel voor defensie, maar mensen wijzen klussen regelmatig af vanwege moreel bezwaar. Gelukkig mag dat
Overblijfseltje van de hippie die het heeft opgerichtquote:Op maandag 22 juni 2009 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel erg mooi, dat je mag afwijzen zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |