Nja ze naait mij ook vaak genoeg....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, nah ja, ik vind dat je zo niet over je zusje hoeft te praten.
Maar goed, negeren is beste optie. Wordt er iig altijd beetje kriebelig van.
* vencodark is ff de moraalridder.![]()
KF?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk naar KF, vraag jezelf die vraag nog eens dan
Prima joh, als dat de verhoudingen tussen jullie zijn, lekker doorgaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ze naait mij ook vaak genoeg....
Nja ze heeft ook Duits bloed
euhm.. slaap lekker dan maarquote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
Nou hoewel ik zo geen zin heb om te gaan slapen, ga ik dan toch maar naar bed denk ik![]()
ooh, nja een Duitse actie is iemand naaienquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima joh, als dat de verhoudingen tussen jullie zijn, lekker doorgaan.![]()
Wat heeft Duits bloed ermee te maken?
Iets met humor en NSB geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
Nou hoewel ik zo geen zin heb om te gaan slapen, ga ik dan toch maar naar bed denk ik![]()
Niet iedereen heeft een goede band met zussen/broers Vencoquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat hèb je tegen New Yorkers?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef vencodark het volgende:
Zit naar sbs te kijken met prostituees in New York.
Pff wat ben je dan een end afgezakt zeg.
Jaa dankjequote:
Nog specifieke redenen meis ?quote:
Nee, maar het getuigt gewoon van weinig respect. That's all.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een goede band met zussen/broers Venco
neeeuuhh niet echt, ik kan gewoon niet slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa dankje
[..]
Nog specifieke redenen meis ?
nou echt he ik zit ook te kijken.. echt triestquote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef vencodark het volgende:
Zit naar sbs te kijken met prostituees in New York.
Pff wat ben je dan een end afgezakt zeg.
Ja, onvoorstelbaar. Once your in...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou echt he ik zit ook te kijken.. echt triest
ja idd.. ik snap het niet hoor, ja ene kant wel maar ik zou dat niet kunnen al zou ik er nog zoveel geld mee kunnen verdienenquote:
Tja....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou echt he ik zit ook te kijken.. echt triest
Zo niet dan doe je niet goed genoeg je bestquote:
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd.. ik snap het niet hoor, ja ene kant wel maar ik zou dat niet kunnen al zou ik er nog zoveel geld mee kunnen verdienen
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
Tja....
Blijkbaar is er vraag naar en ze doen het toch zelf.
Samen dan?quote:
Dat soort mensen zijn gewoon dom...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.It's sad.
ja idd, volgens mij komen ze daar nooit meer uitquote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.It's sad.
slaap lekkerquote:
Jaaa, het is denk ik ook iets wat je opslokt zeg maar. Als je er in zit, met pooier enzo. Dan is het niet zomaar je contract opzeggen denk ik. Harde wereld.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd, volgens mij komen ze daar nooit meer uit
en die meid zonder tanden dan....
Mijn god, je bent weer de kortzichtigheid zelve hè?quote:
Ja idd dat denk ik ook, die gaan door tot ze erbij neervallen of een of andere ziekte oplopenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, het is denk ik ook iets wat je opslokt zeg maar. Als je er in zit, met pooier enzo. Dan is het niet zomaar je contract opzeggen denk ik. Harde wereld.![]()
(btw, ook letterlijk, maar toch).
Natuurlijk...quote:
Niet dan? Ze weten dondersgoed dat ze er niet aan moeten beginnen en toch doen ze het, ja dan ben je dom.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, je bent weer de kortzichtigheid zelve hè?
Jaa, het is bizar.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd dat denk ik ook, die gaan door tot ze erbij neervallen of een of andere ziekte oplopen
slaap lekkerquote:
nou als je dat hoortquote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, het is bizar.
Wel reuze interessant want je weet dat het er is.![]()
Die klanten ook he.
Ja, nu ook. Heel die discussie met dat grietje en die klant.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou als je dat hoorten wat ze allemaal zeggen
nou echt he hahaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nu ook. Heel die discussie met dat grietje en die klant.
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
Niet dan? Ze weten dondersgoed dat ze er niet aan moeten beginnen en toch doen ze het, ja dan ben je dom.
Heel verstandig. Heeft geen zin.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |