Klopt. Bij hem is iets geknapt en heeft het "meteen opgelost".quote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn al ver heen als je dat soort dingen doet....
Echt niet dat een normaal persoon dat soort dingen doet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Maar je bent er nogquote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm toen het uit was tussen mij en mijn ex (waar ik 4 jaar mee had) had ik ook echt het gevoel dat ik me voor een trein kon gooien omdat het leven niet leuk meer was
![]()
quote:
Hou dat gevoel lang genoeg aan en je ziet op een gegeven moment echt geen uitweg meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm toen het uit was tussen mij en mijn ex (waar ik 4 jaar mee had) had ik ook echt het gevoel dat ik me voor een trein kon gooien omdat het leven niet leuk meer was
![]()
quote:
Ja en schaam me nu echt DOOD voor de gedachte die ik toen hadquote:
quote:
Wat heeft je eigenlijk weerhouden? Angst voor de dood? Of ingezien dat het jet zo erg was? Etc.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Nja, dat probleem stelde eigenlijk niks voor...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Hou dat gevoel lang genoeg aan en je ziet op een gegeven moment echt geen uitweg meer.
Bull, dan ben je mentaal al instabiel of een steekje los.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, dat probleem stelde eigenlijk niks voor...
Ik kan me dus wel goed voorstellen dat wanneer dit soort problemen samen komen dat je geen andere uitweg meer ziet...
Zoals: gedumpt door je partner, failliet of ziek, dat soort dingen...
Ja, maar ik wilde de pret niet drukken, hahaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Je had het natuurlijk wel mogen zeggen hè
Als je deze uitspraak vaker bezigt, zou ik die trein toch eens heroverwegen.quote:
Mijn vrienden die me diezelfde dag gebeld hebben om wat leuks te doen...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heeft je eigenlijk weerhouden? Angst voor de dood? Of ingezien dat het jet zo erg was? Etc.
Als je zo'n uitspraak vaak genoeg bezigt dan word je vanzelf door een ander voor de trein geduwd.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Litpho het volgende:
Als je deze uitspraak vaker bezigt, zou ik die trein toch eens heroverwegen.
De reden maakt niet uit, het is het gevoel dat je erbij krijgt dat het doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, dat probleem stelde eigenlijk niks voor...
Ik kan me dus wel goed voorstellen dat wanneer dit soort problemen samen komen dat je geen andere uitweg meer ziet...
Zoals: gedumpt door je partner, failliet of ziek, dat soort dingen...
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
Kippenvel. Dit is echt niks voor mij, maar hier krijg ik wel kippenvel van..
Zegt een zoon tegen zijn vader : Pap, wil je een marathon met me lopen? De
vader, die ondanks dat hij een hartaandoening heeft zegt JA.
Ze lopen een marathon samen.
Zoon vraagt : Pap wil je nog een marathon met me lopen?
Vader zegt weer ja.
Heb een keer het hele verhaal gelezen. Dan moet je toch wel gek zijn op iemand
Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader "Pap wil je de Ironman met mij
doen?". De "Ironman" is de zwaarste triatlon die er bestaat (4 km zwemmen,
180 KM fietsen en vervolgens 42 km hardlopen). Vader zegt weer ja.
Het verhaal klinkt nog niet erg spannend, totdat je dit filmpje ziet :
Snap ik..quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar ik wilde de pret niet drukken, haha![]()
Het was in ieder geval waar wij twee keer overheen zijn gegaan![]()
Vooral als je zo met mensen omgaat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo'n uitspraak vaak genoeg bezigt dan word je vanzelf door een ander voor de trein geduwd.
Praat jij altijd zo over je zusje?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik geloof dat mijn zussie het vandaag heeft uitgemaakt met haar vriend op zijn verjaardag...
Fokking kutwijf
Ja, diequote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik..
Die dicht bij je huis, die kleine overgang?
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die![]()
Ik ga naar mijn bedje! Nog één aflevering GA en dan ga ik slaapje slaap doen. Kusjeeee![]()
Trustequote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die![]()
Ik ga naar mijn bedje! Nog één aflevering GA en dan ga ik slaapje slaap doen. Kusjeeee![]()
Jeetje..quote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Ja, die![]()
brrr, idd kippenvelquote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
Kippenvel. Dit is echt niks voor mij, maar hier krijg ik wel kippenvel van..
Zegt een zoon tegen zijn vader : Pap, wil je een marathon met me lopen? De
vader, die ondanks dat hij een hartaandoening heeft zegt JA.
Ze lopen een marathon samen.
Zoon vraagt : Pap wil je nog een marathon met me lopen?
Vader zegt weer ja.
Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader "Pap wil je de Ironman met mij
doen?". De "Ironman" is de zwaarste triatlon die er bestaat (4 km zwemmen,
180 KM fietsen en vervolgens 42 km hardlopen). Vader zegt weer ja.
Het verhaal klinkt nog niet erg spannend, totdat je dit filmpje ziet :
Slaap lekker,quote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die![]()
De laatste tijd wel, maar ze is zichzelf niet meer de laatste tijd...quote:
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De laatste tijd wel, maar ze is zichzelf niet meer de laatste tijd...
Vind gewoon niet dat het kan hoe zij met mensen om gaat...
20quote:
Trustenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ga ook lekker naar bedje.
Trusten popjes
Slaap lekkerquote:
Neeee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga ook maar naar me bedje toe, hij mist me al, welterusten mensen slaaplekker![]()
Ok, nah ja, ik vind dat je zo niet over je zusje hoeft te praten.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De laatste tijd wel, maar ze is zichzelf niet meer de laatste tijd...
Vind gewoon niet dat het kan hoe zij met mensen om gaat...
Kijk naar KF, vraag jezelf die vraag nog eens danquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Dan heeft ze denk ik wel een idee van wat ze aan het doen is
Ja dat wel...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Dan heeft ze denk ik wel een idee van wat ze aan het doen is
Ik zeg niksquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, nah ja, ik vind dat je zo niet over je zusje hoeft te praten.
Maar goed, negeren is beste optie. Wordt er iig altijd beetje kriebelig van.
* vencodark is ff de moraalridder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |