Mja, puur wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als mensen compleet van de wereld zijn door een depressie komt het wel eens voor dat ze gewoon op dat moment besluiten er voor te springen. Zonder voorbedachte rade.
een jochie van 10 aan de balustrade van het trapgat zien hangen, wanhoop?quote:
Mja, ik hoorde laatst dat een machinist het gemiddeld 10x in zijn carrière mee maakt ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
Wel goed trouwens dat ze na 15 minuten al opvang voor passagiers hadden geregeld.
Was bijna surrealistisch om te zien hoe geroutineerd en casual die machinisten en conducteurs er over praatten. Maar een machinist zei ook dat het om zo'n 300 pogingen per jaar gaat, dus zij komen het wel heel vaak tegen.
Nee, dat noem ik geen wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een jochie van 10 aan de balustrade van het trapgat zien hangen, wanhoop?
ja idd hoe triest dan ook, het is voor hun gwn werkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
Wel goed trouwens dat ze na 15 minuten al opvang voor passagiers hadden geregeld.
Was bijna surrealistisch om te zien hoe geroutineerd en casual die machinisten en conducteurs er over praatten. Maar een machinist zei ook dat het om zo'n 300 pogingen per jaar gaat, dus zij komen het wel heel vaak tegen.
Ja en dat vind ik altijd zo vreselijk voor die mensen. Dat ze zich zo ongelofelijk kut voelen dat zoiets nog de enige optie lijkt.quote:
Waar?quote:
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik altijd zo vreselijk voor die mensen. Dat ze zich zo ongelofelijk kut voelen dat zoiets nog de enige optie lijkt.
quote:
quote:
Ik lig inmiddels op mijn bedquote:
Het is maar goed dat ik je een beetje ken!quote:
Is hij ook echt blijven liggen tot die trein kwam?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".
Dat is dan hooguit omdat die trein vol in de ankers gaat. Zo'n botsing voel je echt niet...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben echt heel blij dat ik dat nog niet heb hoeven meemaken...
Wel een keer in een trein gezeten met een springer, maar zat achterin dus heb niks gemerkt behalve een klein schokje...
Ja. Er is bij hem echt een knop om gegaanquote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is hij ook echt blijven liggen tot die trein kwam?
Mja, dat is even iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Das wel erg heftig. Ook dat zijn vriendin dat gezien heeft.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Er is bij hem echt een knop om gegaan![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is even iets andersJa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat soort mensen zijn al ver heen als je dat soort dingen doet....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".
Ja, en nog andere mensen die aan het wachten waren. Echt ziek...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das wel erg heftig. Ook dat zijn vriendin dat gezien heeft.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja..Ahh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi. Lief
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |