quote:
slaap lekker ! Ik ga het ook maar doenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:15 schreef Lub_ya het volgende:
waar gaat dit allemaal over....
ik ga maar slapen
doeeg!!!
haha jij bent er nogquote:
quote:For the reading a 7.2, and for the writing a 7.5
gefeliciteerd meis ! Begint je dag toch met iets positiefs!quote:Op maandag 22 juni 2009 06:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik onwijs kut geslapen heb en me zwaar verrot voel, is dit toch wel leuk om te lezen:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 22 juni 2009 06:30 schreef mrbox het volgende:
gefeliciteerd meis ! Begint je dag toch met iets positiefs!
True.. Maar het maakt wel dat ik er nog meer tegenop zie dan normaalquote:Op maandag 22 juni 2009 06:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je een beetje ziekjes bent en toch gaat laat het wel zien dat je gewoon door zet en het graag wilt
Ben het met snuit eens ! En kan wat redbull helpt vast wel tegen die slaperigheidquote:Op maandag 22 juni 2009 06:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True.. Maar het maakt wel dat ik er nog meer tegenop zie dan normaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 06:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik onwijs kut geslapen heb en me zwaar verrot voel, is dit toch wel leuk om te lezen:
[..]
RedBullquote:Op maandag 22 juni 2009 06:55 schreef mrbox het volgende:
Ben het met snuit eens ! En kan wat redbull helpt vast wel tegen die slaperigheid
Succes vandaag!quote:Op maandag 22 juni 2009 06:57 schreef Q. het volgende:
voor je.
Ik heb anderhalf uur geslapen. Dat wordt een doldwaze dag..
hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 06:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
RedBullRedBull zonder normaal gegeten te hebben
![]()
![]()
![]()
Ik ontbijt niet met normaal voedsel dus ik heb ook niks in huis. Daarbij blijft het gewoon ranzige zooi. En dan vergeten we maar even dat ik resistent ben daarvoorquote:
Jezus ik dacht dat ik mijn maandag kut begonquote:Op maandag 22 juni 2009 07:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goede morgen,aftellen kan weer beginnen *nog 5dagen
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat ik mijn maandag kut begon
Zodat je weer het hele weekend kan Fok!ken?!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb niks tegen me werk ofzo, heb gewoon liever zo snel mogelijk weekend
hoelaat heb je het gesprek ?quote:Op maandag 22 juni 2009 07:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ontbijt niet met normaal voedsel dus ik heb ook niks in huis. Daarbij blijft het gewoon ranzige zooi. En dan vergeten we maar even dat ik resistent ben daarvoor
9 uur..quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zodat je weer het hele weekend kan Fok!ken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |