jahoorquote:
Ben je alweer single dan?quote:
Nee, ik verwacht 'm niet meer onlinequote:Op zondag 21 juni 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
Nouk ben je nu nog steeds aan het wachten op die ene speciale gast ?
mrbox is er nog yeeehquote:Op zondag 21 juni 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
Nouk ben je nu nog steeds aan het wachten op die ene speciale gast ?
mkeyquote:
Jou perspectiequote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
En, eeuuhhmmm, Sedan, het gaat er niet om dat je er anders over denkt. Het gaat erom dat je weer eens alle wijsheid in pacht denkt te hebben.
Ooh en nee, was er ook niet op aan het wachten, de was is pas net klaarquote:
ik lig nu in bedquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mrbox is er nog yeeeh
jij bent helemaan niet gaan slapen
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een schijttitel zeg. Sodeju.
Teentjes getrapt?
quote:
ooohh moet je morgen vroeg op?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik lig nu in bedmaar ga zo toch echt slapen...
aah,quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh en nee, was er ook niet op aan het wachten, de was is pas net klaar
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
aah,zou ook wel erg achter iemand aan lopen zijn geweest natuurlijk
PROMOTIESTUNT!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef vencodark het volgende:
Hm, dat Belgische sterrentattoo meisje is op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jep 06:00 om 2 uur presentaties aan te horen, zo geen zin. Jij weer hard aan de studie ?quote:
oooooooooohhhhh das vroeg, hup slapen!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
jep 06:00 om 2 uur presentaties aan te horen, zo geen zin. Jij weer hard aan de studie ?
tof als vrouwen dat voor je gaan doenquote:
Dat doen vrouwen toch nietquote:Op maandag 22 juni 2009 00:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
tof als vrouwen dat voor je gaan doenis ergens toch wel een eer
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oooooooooohhhhh das vroeg, hup slapen!
neeeuhh lukt niet echt met leren
Als jij dat wil!quote:
bij jou al helemaal niet neequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
lalalla... wat is het leven toch een prachtige achtbaan.... Maar kan iemand dat klere ding misschien gewoon ff uitzetten en mij op adem laten komen.... dank u wel... Wat een kut gedoe zeg, gevoelens.. Slechtste utvinding sinds het wit brood. Echt waar.. Of ik moet er razend slecht in zijn.. logica en gevoel... gaan niet samen... En als dat nu eenmalig was, dan kon ik er prima mee uit de voeten.. Maar het lijkt een patroon te zijn wat mijn halve leven beheerst, en dat mag best ff klaar zijn voor mij..
(en nee geen ruzie geweest ofzo, helemaal niet zelfs.. Maar ik ben gewoon beetje in de war.. Ja nog meer dan ik normaal al was)..
Oja.. hallo iedereenik ga fijn slapen,maar ik moest ff een afreageer post maken
*knuffel*quote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
lalalla... wat is het leven toch een prachtige achtbaan.... Maar kan iemand dat klere ding misschien gewoon ff uitzetten en mij op adem laten komen.... dank u wel... Wat een kut gedoe zeg, gevoelens.. Slechtste utvinding sinds het wit brood. Echt waar.. Of ik moet er razend slecht in zijn.. logica en gevoel... gaan niet samen... En als dat nu eenmalig was, dan kon ik er prima mee uit de voeten.. Maar het lijkt een patroon te zijn wat mijn halve leven beheerst, en dat mag best ff klaar zijn voor mij..
(en nee geen ruzie geweest ofzo, helemaal niet zelfs.. Maar ik ben gewoon beetje in de war.. Ja nog meer dan ik normaal al was)..
Ik zal het tegen 'm zeggenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:06 schreef mrbox het volgende:
tof als vrouwen dat voor je gaan doenis ergens toch wel een eer
Slaap lekker kwaak, ik hoop dat het luktquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Heul graagquote:
bla bla, daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
bij jou al helemaal niet neemaar snuit had nog een goed, wel wat kansloos, voorbeeld van dat het wel gebeurd !
Weet je wat een knipoog betekent?quote:
Jaa ik zou wel willen maar weet niet watquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef mrbox het volgende:
[..]dan maar niet hoor
komt wel weer dat leren ! Ga je morgen nog wat leuks dan ipv leren ?
Waar bemoei jij je mee, volgens mij zou je niet meer op me reageren?quote:
Klopt.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
Waar bemoei jij je mee, volgens mij zou je niet meer op me reageren?
Doe ook maar niet want het enigste op het moment is mij te provoceren.
Gaan we dan neuken daten?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ben d'r weer langs geweest ?! Aangezien je het hebt over ruzie
Maybequote:
Kom je mij een knuffel brengenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa ik zou wel willen maar weet niet wat
Nou ja, daten okquote:
Shit happens...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja... maar daar gaat het niet overDat is prima zo.. Soms werken dingen niet goed.. nee dit gaat gewoon over de puinhoop die ik momenteel van mijn leven gemaakt heb en op moet ruimen. En dat valt niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |