Behalve dat ik extreem moe ben, gaat het wel goedquote:
Eerst nog iets van 6 uur werkenquote:
quote:
Zal wel niet veel voorstellen dusquote:
Een Nissan sunny inderdaadquote:
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan makenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Voor 1 euro kan er niet veel misgaan idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Wel succesvol m'n gitaar op m'n computer aangesloten. Nu akoestisch versterktquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
en mijn sollicitatie is de deur uit
of eigenlijk zal hij het buitenlicht nooit aanschouwen, maar dat hoeft ook niet![]()
een 600 euro auto zal het toch wel moeten worden met een 300 euro budgetquote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan maken
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn oude auto zaterdag naar de sloop gereden. Met APK, maar daar kreeg ik echt nog geen stuiver voor
Ik was al lang blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
ik had je er iig IETS voor gegeven. onthou dat voor de volgende keer
Ik was blij met dat "wrak" waarschijnlijk. 2 man blijquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was al lang blij dat ik er vanaf was
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn oude auto zaterdag naar de sloop gereden. Met APK, maar daar kreeg ik echt nog geen stuiver voor
Medewerker Rapportages. Is op het bureau waar ik nu afstudeerquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef kingmob het volgende:
Wel succesvol m'n gitaar op m'n computer aangesloten. Nu akoestisch versterkt
Zo onderneem ik wat
Hier in amsterdam willen ze je zelfs nog de deur wijzen bij sommige.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.
Dan ben je wel blij dat je er vanaf bent ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier in amsterdam willen ze je zelfs nog de deur wijzen bij sommige.
echt niet normaal meer.
als je dan bij de 3e komt die hem wel wilt dan vraag je er al niks meer voor
Nu alleen nog deze versie van After Hours kunnen en dan ben ik gelukkig. Is alleen een stuk moeilijker dan het lijktquote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Medewerker Rapportages. Is op het bureau waar ik nu afstudeer
[..]dat is wel gaaf
Mooi, dat bevalt dus goedquote:[b]
Medewerker Rapportages. Is op het bureau waar ik nu afstudeer
Rebel.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Vakantiegeld is gestort
Kan hier niet luisterenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef kingmob het volgende:
Nu alleen nog deze versie van After Hours kunnen en dan ben ik gelukkig. Is alleen een stuk moeilijker dan het lijkt
quote:Mooi, dat bevalt dus goed
Dat sowieso, voor jou een makkie om auto's uit duitsland en belgie te halenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je wel blij dat je er vanaf bent ja.![]()
In Limburg wonen heeft soms dus toch nog voordelen.
Jammer, heelijk zomersquote:
En zo kom je dus binnenquote:Zeker!
En voor zover ik het zie, zijn er verder geen sollicitantenEn willen ze mij hier ook wel hebben
Ja, was erg leukquote:Op maandag 22 juni 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Leuk weekend gehad?
Is dat niet een beetje laat? Kreeg dag volgens mij altijd in mei.
Gitaar is oke, zang is.quote:
Dat is altijd fijn intern solliciteren, stage of vaste medewerker heeft dan toch de voorkeur, kennen ze de persoon al iets.quote:Zeker!
En voor zover ik het zie, zijn er verder geen sollicitantenEn willen ze mij hier ook wel hebben
Nouja, dat zal ik toch niet snel doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso, voor jou een makkie om auto's uit duitsland en belgie te halen
Ik ben nog niet wakker merk ik, ben al moe vanaf zaterdag.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was erg leukBen wel moe, maar dat is elke maandag zo
Hier is het gebruikelijk om het in juni te doen. Was vorig jaar ook zo.
Is 1 van de beste gitaristen op dit moment (toen nog niet denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gitaar is oke, zang is.![]()
[..]
Dat is altijd fijn intern solliciteren, stage of vaste medewerker heeft dan toch de voorkeur, kennen ze de persoon al iets.
Het ging dan ook om de gitaarquote:
quote:Dat is altijd fijn intern solliciteren, stage of vaste medewerker heeft dan toch de voorkeur, kennen ze de persoon al iets.
Zondag niet lekker uitgeslapen?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, dat zal ik toch niet snel doen.Maar idd, ik hoef maar twee straten over en zit in Duitsland.
[..]
Ik ben nog niet wakker merk ik, ben al moe vanaf zaterdag.![]()
Misschien vergis ik me wel. Maar hey leuk, ga je een vakantie boeken?![]()
.
Gitaar klinkt idd wel lekker. En misschien ben ik nog wel slaapdronken en hoor ik niet goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is 1 van de beste gitaristen op dit moment (toen nog niet denk ik) dus dat mag ook wel
.
Zang vind ik ook mooi, maarja, ik ben ook een Dylan fan en die kan strikt genomen eigenlijk ook niet zingen
Je wil niet nadenken over wat voor werk je uiteindelijk wil doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd! het is gewoon zonde om dit te laten schieten!
Daarbij zorgt het ervoor dat ik verder niet hoef na te denken over wat ik preceis zou willen
quote:
Klinkt goed.quote:Ik ga sowieso nog wel een weekje weg deze zomer. Weekje PortugalWanneer weet ik nog niet.
En nu kan ik mijn ticket voor volgend jaar Brazilie alvast kopen
Nee zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Je wil niet nadenken over wat voor werk je uiteindelijk wil doen?
Klinken als goede redenen vind ik. Je moet niet teveel willen bij je eerste baan, dat lukt bijna niemand om het perfecte te vinden. Beter is om ergens te beginnen waar je je prettig voelt en dan naar het perfecte te zoekenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet.
Zat er enorm over te twijfelen om te gaan verhuizen. Terwijl ik het hier eigenlijk wel heel prettig wonen vind![]()
Maar als ik dan zou gaan verhuizen, waarheen en zou ik dan gaan verder studeren? Terwij lik werken ook wel leuk vindt. Maar zie in deze tijd maar eens een baan te vinden. en ik zit toch nog een jaar in Enschede ivm kaarten van schouwburg.
En de collegás zijn hier echt leuk en het werk lijkt mij ook wel leuk
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 22 juni 2009 10:42 schreef kingmob het volgende:
Klinken als goede redenen vind ik. Je moet niet teveel willen bij je eerste baan, dat lukt bijna niemand om het perfecte te vinden. Beter is om ergens te beginnen waar je je prettig voelt en dan naar het perfecte te zoeken
Ik baalde verschrikkelijk toen ik min of meer gedwongen in de IT ging werken. Een jaar later zat ik al waar ik wilde
Iemand die elke kogel vooraf moet testen?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:47 schreef kingmob het volgende:
Ik heb een defensiebaan afgewezen.
Heb gezworen nooit wapens te maken/bedenken, 1 keer raden wat ze nodig hadden...
lol, droombaan!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die elke kogel vooraf moet testen?
Het scheelt dat ik geen wapens hoef te makenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:47 schreef kingmob het volgende:
Ik heb een defensiebaan afgewezen.
Heb gezworen nooit wapens te maken/bedenken, 1 keer raden wat ze nodig hadden...
Nee, dat wordt gelukkig wel gerespecteerd. M'n huidige bedrijf doet ook veel voor defensie, maar mensen wijzen klussen regelmatig af vanwege moreel bezwaar. Gelukkig mag datquote:Op maandag 22 juni 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen wapens hoef te maken
Maargoed als je dat niet wilt doen, moet je het natuurlijk ook neit doen
Dat is wel erg mooi, dat je mag afwijzen zonder problemenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:57 schreef kingmob het volgende:
Nee, dat wordt gelukkig wel gerespecteerd. M'n huidige bedrijf doet ook veel voor defensie, maar mensen wijzen klussen regelmatig af vanwege moreel bezwaar. Gelukkig mag dat
Overblijfseltje van de hippie die het heeft opgerichtquote:Op maandag 22 juni 2009 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel erg mooi, dat je mag afwijzen zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |